BMW Seria 1: Probleme
- Probleme cu funcția start-stop automat: acestea pot apărea de la 20.000-30.000 km.
- Pompa de apă defectă: pot apărea probleme de la 80.000-100.000 km.
- Funcționarea defectuoasă a geamurilor electrice: problemele apar adesea după 60.000-80.000 km.
- Probleme cu aerul condiționat: acestea pot apărea după 40.000-60.000 km.
- Defecțiuni ale farurilor LED: unele segmente LED se pot defecta după 50.000-70.000 km.
- Probleme cu sistemul Keyless Go: defecțiunile pot apărea după 40.000-60.000 km.
BMW Seria 1: probleme cu lanțul de distribuție
O problemă frecventă la motoarele pe benzină din seriile N45 și N46 (116i, 118i, 120i) este alungirea lanțului de distribuție care, în cel mai rău caz, poate duce la defectarea gravă a motorului. Semnele tipice ale unei defecțiuni includ un zgomot de zăngănit la pornirea de la rece, funcționarea neregulată a motorului și o pierdere vizibilă de putere. Acest punct slab afectează în principal modelele din anii de fabricație 2004-2007 (E87). Ca măsură preventivă, recomandăm înlocuirea lanțului de distribuție, inclusiv a întinzătorului lanțului și a șinei de ghidare, la aproximativ 100.000 km.
BMW Seria 1: probleme cu turbocompresorul
La motoarele cu 3 cilindri (116i, 118i) din seria F20 (din 2011), turbocompresorul poate cauza probleme. Problemele apar în general între 60.000 și 100.000 km. Defecțiunile frecvente duc la o pierdere de putere și la creșterea consumului de ulei. Pentru a prelungi durata de viață a turbocompresorului, vă recomandăm schimbarea regulată a uleiului și utilizarea de uleiuri de înaltă calitate.
BMW Seria 1: punctele slabe ale motoarelor diesel
Motoarele diesel (116d, 118d, 120d) din seria N47 (din 2007) pot suferi de o serie de puncte slabe. Cele mai frecvente defecțiuni se referă la sistemul de recirculare a gazelor de eșapament și la injectoarele înfundate. Pentru a evita aceste probleme, recomandăm curățarea regulată și utilizarea unui carburant de calitate. În cazul unei defecțiuni, componentele în cauză trebuie, în general, înlocuite.
BMW Seria 1: probleme cu cutia de viteze automată
Cutia de viteze automată cu 6 trepte (116i, 118i, 120i) se poate remarca uneori prin schimbări sacadate ale treptelor de viteză sau porniri întârziate. Aceste probleme apar adesea între 50.000 și 100.000 km. O actualizare software a calculatorului cutiei de viteze poate remedia adesea problema.
BMW Seria 1: probleme cu cutia de viteze spate
La modelele cu tracțiune spate (toate cu excepția 120d xDrive), uleiul se poate scurge din cutia de viteze a punții spate. Acest lucru apare de obicei după 100.000 km. Este important să verificați regulat nivelul uleiului și să înlocuiți garniturile la timp.
BMW Seria 1: probleme cu capota decapotabilă
Capota textilă a BMW Seria 1 Cabrio (E88, 2008-2013) poate dezvolta ocazional probleme mecanice sau prezintă scurgeri. Întreținerea și impregnarea regulată a capotei și o inspecție mecanică anuală pot preveni problemele.
BMW Seria 1: probleme de rugină
Se poate forma rugină pe pasajele roților din spate și pe capacul portbagajului, în special la modelele fabricate între 2005 și 2010. Inspecția și întreținerea periodică a vopselei și repararea promptă a cioburilor sunt modalități eficiente de prevenire a formării ruginii.
BMW Seria 1: probleme cu bobinele de aprindere
La modelele din perioada 2006-2010 (E87, E81, E82, E88), bobinele de aprindere se pot defecta, ducând la rateuri de aprindere și la funcționarea neregulată a motorului. BMW a lansat o campanie de rechemare pentru vehiculele afectate pentru a înlocui bobinele de aprindere.
BMW Seria 1: probleme cu regulatorul geamurilor electrice
Geamurile electrice, în special cele de pe ușile din spate, se pot defecta în timp. Acest lucru se întâmplă de obicei între 60.000 și 100.000 km. Lubrifierea regulată a mecanismului și înlocuirea pieselor uzate îi pot prelungi durata de viață.
Alte defecțiuni frecvente la BMW Seria 1 :
Pe baza experiențelor șoferilor BMW Seria 1, oferim aici o prezentare generală a altor probleme posibile:
- Scurgeri în sistemul de spălare a lunetei: Defecțiunile sunt adesea găsite aici între 50.000 și 70.000 de kilometri parcurși.
- Defecțiuni ale senzorului de parcare: acestea pot ceda sau pot produce mesaje de eroare între 30.000 și 50.000 km.
- Probleme cu hayonul electric (dacă este montat): Acestea pot apărea încă de la 40.000-60.000 km.
- Uzura discurilor și a plăcuțelor de frână: Aceasta apare adesea după 30.000-50.000 km, în special în cazul condusului sportiv.
Este important să rețineți aici că nu toate vehiculele vor avea toate aceste complicații și că întreținerea regulată poate preveni sau minimiza multe dintre ele. Cu toate acestea, atunci când cumpărați un BMW Seria 1 folosit, trebuie să fiți conștienți de aceste potențiale puncte slabe și să examinați vehiculul în detaliu.