• SHOP
  • CLUB
Testați contul premium
0
Garajul meu
Adăugă vehicul
0
Articole #
0,00 lei
Coșul dvs. de cumpărături este gol

Probleme cu modelul Peugeot 108

Cuprinsul

  1. Peugeot 108: semne de probleme și defecțiuni ale modelului
  2. Peugeot 108: Probleme cu transmisia automată
  3. Peugeot 108: Probleme cu mecanismul acoperișului rabatabil
  4. Peugeot 108: Probleme cu unitățile de control electronic
  5. Peugeot 108: Probleme cu sistemul de răcire
  6. Peugeot 108: Probleme cu sistemul de pornire și bateria
  7. Alte defecte frecvente ale Peugeot 108
  8. Peugeot 108: puncte slabe și puncte forte

Peugeot 108: semne de probleme și defecțiuni ale modelului

 
  • Probleme la transmisia automată: Transmisia automată a modelului Peugeot 108 prezintă defecțiuni frecvente încă de la 40.000-60.000 km, prin care nu schimbă corect sau nu sare în treapta dorită. Aceste probleme se manifestă prin mișcări sacadate și reacții întârziate la schimbare.
  • Defecțiuni ale mecanismului acoperișului rabatabil: Acoperișul rabatabil nu mai funcționează corect, în special după 30.000-50.000 km. Simptomele tipice sunt mișcări blocate, deschidere sau închidere incompletă și zgomote neobișnuite în timpul funcționării.
  • Defecțiuni ale unității de control electronic: Diverse sisteme electronice cedează după numai 25.000-40.000 km, ceea ce duce la defecțiuni multiple. Fiabilitatea componentelor electronice este semnificativ afectată, ceea ce duce la defecțiuni recurente.
  • Probleme ale sistemului de răcire: Scurgerile și supraîncălzirea apar de obicei între 50.000-80.000 km. Aceste probleme pot duce la deteriorarea gravă a motorului dacă nu sunt detectate și reparate la timp.

Peugeot 108: Probleme cu transmisia automată

Transmisia automată a Peugeot 108 are slăbiciuni semnificative care sunt deja evidente la kilometraje relativ mici. Cele mai frecvente simptome includ mișcări sacadate de schimbare a vitezelor, schimbări întârziate ale treptelor de viteză și defectarea completă a funcției automate. Deosebit de problematic este faptul că transmisia nu trece corect de la o treaptă la alta sau nu sare în modul Park. Aceste defecțiuni apar mai frecvent la vehiculele cu un kilometraj de 40.000-60.000 km, dar pot apărea și mai devreme în cazul utilizării urbane intensive. Durata de viață a transmisiei automate este semnificativ mai scurtă decât cea a modelelor concurente comparabile, ceea ce afectează fiabilitatea întregului vehicul.

Întreținerea regulată este esențială pentru longevitatea sistemului de transmisie. Transmisia automată sensibilă Peugeot 108 necesită o atenție deosebită la intervalele de schimbare a uleiului și la calibrarea electronică a unităților de control. Uleiul de transmisie trebuie schimbat la fiecare 60.000 km, chiar dacă producătorul specifică intervale mai lungi. La primul semn de probleme la schimbarea vitezelor, este necesară o diagnosticare imediată de către un atelier specializat. Costurile de reparație pot fi considerabile, astfel încât întreținerea preventivă este deosebit de importantă. Actualizările de software pentru unitatea de control a transmisiei pot rezolva unele probleme, dar reparațiile mecanice sunt adesea necesare.

Peugeot 108: Probleme cu mecanismul acoperișului rabatabil

Acoperișul rabatabil al modelului Peugeot 108 reprezintă unul dintre cele mai mari puncte slabe ale modelului, deoarece adesea încetează să funcționeze corect după o perioadă relativ scurtă de utilizare. Componentele mecanice ale acoperișului rabatabil sunt deosebit de sensibile la uzură, primele probleme apărând după doar 30.000-50.000 km. Defecțiunile tipice includ mișcări blocate în care acoperișul se oprește în poziția centrală, deschidere sau închidere incompletă și zgomote deranjante în timpul funcționării. Motoarele electrice ale sistemului de acoperiș rabatabil sunt, de asemenea, problematice și se pot defecta fără avertisment. În special la vehiculele mai vechi, cu un kilometraj de peste 60 000 km, reclamațiile privind defecțiuni complete ale sistemului care pot face vehiculul inutilizabil atunci când acoperișul este deschis sunt din ce în ce mai frecvente.

VALEO 632201 Senzori parcare spate, cu senzor, Numarul de senzori: 4
Recenzii - 4
Info product
  • Partea de montare: spate
  • Culoare: negru, mat
  • Mecanism de tractare: cu decuplare autom. al asistentei de parcare
  • Echipament vehicul: pentru vehicule cu carlig de remorcare
  • DIN / ISO: 17386
  • Tip senzor: senzor ultrasunete
  • Afisaj: cu afis color -LCD
  • Greutate [kg]: 1,22
  • Proprietati chimice: vopsibil
  • Voltaj [V]: 12
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu senzor
  • Specificatii de asamblare: montant
  • Unghi radiatie senzor parcare: Senzor unghi de radiatie: 0 pana la 5 grade
  • Reglaj inaltime pana la [cm]: 65
  • Activare asistenta de parcare: cu functie de avertizare acustica, cu mod mut radio, Activare optionala prin comutator, Activare prin mers inapoi
  • Programare parametric, PPS (asistenta parcare): cu programare de parametri, PPS
  • ptr latime vehicul pana la [m]: 2,2
  • Autonomie de [m]: 1,7
  • Autonomie de la [m]: 0,1
  • Reglaj inaltime de la [cm]: 40
  • Timp de montare de la (in ore): 1,5
  • Numarul de senzori: 4
  • VALEO: Senzori parcare
  • Număr articol: 632201
  • Prețul nostru: 540,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
VALEO Senzori parcare spate, cu senzor, Numarul de senzori: 4
Numărul articolului: 632201
540,50 lei
Prețul per set de 2 unități
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
VALEO PROTECTIV 50 820871 Antigel G12, Rosu, 5I, Preamestecat, fara amina-fara silicati
Recenzii - 43
Info product
  • Specificatie: G12
  • Culoare: Rosu
  • Proprietățile: Preamestecat
  • Recomandările producătorului: ASTM D3306, ASTM D1384, CUNA NC 956 / 16, SAE J1034 BS 6580-20, NF R 15601 type 1, DAIMLER DBL 7700.30, MAN 324-SNF, VAG TL-774 D, MTU MTL 5048, VAG TL-774 F
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Pana la domeniul de temperatura [°C]: 145
  • Temperatura de la [°C]: -35
  • Gama de produse: PROTECTIV 50
  • Proprietati chimice: fara fosfat, fara amina, fara silicati, fara borat
  • Greutate [kg]: 5,3
  • Tip ambalaj: canistra
  • VALEO: Antigel
  • Număr articol: 820871
  • Prețul nostru: 98,99 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
VALEO Antigel G12, Rosu, 5I, Preamestecat, fara amina-fara silicati
Numărul articolului: 820871
Mai mult
98,99 lei
19,80 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
INA 535 0194 10 Sistem roata libera, generator Pt. montaj necesita scula speciala
Recenzii - 26
Info product
  • ptr. numar producator: F-236591.05 / .07
  • Numar de striatii: 6
  • Articol completare / Info suplimentar 2: Pt. montaj necesita scula speciala
  • Atentie la informatii de service
  • Distanță prima canelură [mm]: 12,9
  • INA: Sistem roata libera, generator
  • Număr articol: 535 0194 10
  • Prețul nostru: 137,49 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
INA Sistem roata libera, generator Pt. montaj necesita scula speciala
Numărul articolului: 535 0194 10
137,49 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
SHELL Helix Ultra 550052679 Ulei de motor 5W-40, 4I
Recenzii - 20
Info product
  • Grad viscozitate SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4, ACEA A3 / B3
  • API: API SN Plus, API CF
  • Recomandările producătorului: BMW Longlife-01, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.5, MB 226.5, VW 502 00, VW 505 00, GM LL-B-025
  • Capacitate [Litrii]: 4
  • Gama de produse: Helix
  • Serie: Ultra
  • Număr articol: 550052679
  • Tip ambalaj: canistra
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • SHELL: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 180,99 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
SHELL Ulei de motor 5W-40, 4I
Numărul articolului: 550052679
180,99 lei
45,25 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
FEBI BILSTEIN 19402 Antigel G12+, violet, 5I, Concentrat
Recenzii - 81
Info product
  • Specificatie: G12+
  • Culoare: violet
  • Proprietățile: Concentrat
  • Recomandările producătorului: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Greutate [kg]: 5,705
  • Atentie la informatii de service
  • Tip ambalaj: canistra
  • FEBI BILSTEIN: Antigel
  • Număr articol: 19402
  • Prețul nostru: 144,99 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
FEBI BILSTEIN Antigel G12+, violet, 5I, Concentrat
Numărul articolului: 19402
Mai mult
144,99 lei
29,00 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare

O verificare sistematică este esențială pentru a asigura funcționalitatea sistemului de acoperiș. Mecanismele complexe ale acoperișului pliabil Peugeot 108 necesită lubrifierea regulată a părților mobile și inspectarea conexiunilor electrice la fiecare 15.000 km. Garniturile trebuie curățate de cel puțin două ori pe an și tratate cu produse speciale de îngrijire pentru a preveni scurgerile. O inspecție imediată este necesară la primul semn de mișcare lentă sau zgomote neobișnuite. Reparațiile trebuie efectuate numai de ateliere autorizate, deoarece sistemul este foarte complex. Măsurile preventive precum curățarea regulată a șinelor de ghidare și verificarea lichidului hidraulic pot prelungi considerabil durata de viață.

Peugeot 108: Probleme cu unitățile de control electronic

Peugeot 108: Probleme cu unitățile de control electronic

Unitățile electronice de control ale Peugeot 108 prezintă o acumulare îngrijorătoare de defecțiuni care afectează semnificativ fiabilitatea întregului vehicul. Aceste probleme se manifestă simultan la nivelul mai multor sisteme, fiind afectate în special lumina de control a motorului, sistemul infotainment și sistemul automat de climatizare. Primele defecțiuni electronice pot apărea încă de la kilometrajul de 25.000 km, care devin vizibile prin defecțiuni sporadice ale sistemului și mesaje de eroare. Simptomele variază de la blocarea completă a sistemului la probleme intermitente care sunt dificil de diagnosticat. Deosebit de problematic este faptul că diferite unități de control comunică între ele, iar o unitate defectă poate afecta alte sisteme, ducând la defecțiuni în cascadă.

O inspecție profesională este necesară pentru a detecta problemele electronice într-un stadiu incipient. Unitățile de control sensibile ale Peugeot 108 necesită actualizări regulate ale software-ului și teste de diagnosticare pentru a funcționa optim. Bateria vehiculului trebuie testată la fiecare 30.000 km, deoarece fluctuațiile de tensiune pot duce la deteriorarea unității de comandă. Dacă apar mesaje de eroare, este necesară diagnosticarea imediată a computerului pentru a identifica sistemele afectate. Adesea, actualizările software pot remedia problemele, însă defecțiunile hardware necesită măsuri de înlocuire costisitoare. Utilizarea pieselor de schimb originale este deosebit de importantă pentru componentele electronice, pentru a evita problemele de compatibilitate.

Peugeot 108: Probleme cu sistemul de răcire

Sistemul de răcire al Peugeot 108 are slăbiciuni semnificative care pot duce la deteriorarea gravă a motorului dacă nu sunt detectate la timp. Cele mai frecvente probleme includ scurgeri ale radiatorului, pompe de apă defecte și defecțiuni ale termostatului, care apar de obicei între 50.000-80.000 km. Primele semne sunt creșterea temperaturii motorului, pierderea lichidului de răcire și nori albi de abur din evacuare. Deosebit de problematic este faptul că pompa de lichid de răcire cedează adesea fără avertisment, ceea ce poate duce la supraîncălzire imediată. Durata de viață a componentelor sistemului de răcire este semnificativ mai scurtă decât cea a vehiculelor comparabile, ceea ce face ca verificările regulate și întreținerea preventivă să fie deosebit de importante. Dacă sunt neglijate, costurile de reparație pot crește considerabil, deoarece daunele cauzate de supraîncălzire pot afecta întregul motor.

VAICO V46-0422 Surub de golire, baia de ulei M16 x 1,5mm, M16 x 1,5, Dimensiune cheie: 8, cu inel etansare, Original VAICO Quality
Recenzii - 45
Info product
  • Partea de montare: spre motor
  • Informatii de extindere: Original VAICO Quality
  • Filet exterior [mm]: M16 x 1,5
  • Dimensiune filet: M16 x 1,5
  • Deschidere cheie: 8
  • Numar bucati necesare: 1
  • Profil cap surub- / piulita: Locas patrat
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
  • Lungime filet [mm]: 12
  • Pas filet [mm]: 1,5
  • Suprafata: zincat
  • Latime ambalaj [cm]: 2,2
  • Inaltime ambalaj [cm]: 0,2
  • Adâncime ambalaj [cm]: 2,2
  • VAICO: Surub de golire, baia de ulei
  • Număr articol: V46-0422
  • Prețul nostru: 21,49 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
VAICO Surub de golire, baia de ulei M16 x 1,5mm, M16 x 1,5, Dimensiune cheie: 8, cu inel etansare, Original VAICO Quality
Numărul articolului: V46-0422
21,49 lei
Prețul per unitate
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-35%
VT540S EIBACH VT540-S Latire, aripa punte fata, puntea spate, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Recenzii - 20
Info product
  • Partea de montare: punte fata, puntea spate
  • Lungime [mm]: 210
  • Latime [mm]: 13
  • Informatii de extindere: Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
  • EIBACH: Latire, aripa
  • Număr articol: VT540-S
  • Prețul nostru: 183,49 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
EIBACH Latire, aripa punte fata, puntea spate, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Numărul articolului: VT540-S
comparativ cu PRP 283,63 lei

183,49 lei
Prețul per set de 2 unități
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
FEBI BILSTEIN 19400 Antigel G12+, violet, 1,5I, Concentrat
Recenzii - 30
Info product
  • Specificatie: G12+
  • Culoare: violet
  • Proprietățile: Concentrat
  • Recomandările producătorului: VAG TL-774 F, VAG TL-774 D, MB 325.3, Volvo VCS, MAN 324 SNF, DEXCOOL, Toyota SLLC, Ford WSS-M97B44-D
  • Capacitate [Litrii]: 1,5
  • Greutate [kg]: 1,741
  • Atentie la informatii de service
  • Tip ambalaj: sticla
  • FEBI BILSTEIN: Antigel
  • Număr articol: 19400
  • Prețul nostru: 57,49 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
FEBI BILSTEIN Antigel G12+, violet, 1,5I, Concentrat
Numărul articolului: 19400
Mai mult
57,49 lei
38,33 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-74%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Ulei de motor 5W-30, 5I
Recenzii - 51
Info product
  • Grad viscozitate SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • Recomandările producătorului: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Gama de produse: Quartz
  • Serie: INEO ECS
  • Număr articol: 2198452
  • Recomandarea producătorului uleiului: Toyota
  • Tip ambalaj: canistra
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • TotalEnergies: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 184,49 lei
Detalii
TotalEnergies Ulei de motor 5W-30, 5I
Numărul articolului: 2198452
comparativ cu PRP 735,58 lei

184,49 lei
36,90 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
ELRING 527.291 Material de etansare tub, Silicon, continut: 70ml, elastic in mod permanent, nerezistent la solventi, rezistent-UV, gri, chiuloasa
Recenzii - 27
Info product
  • Partea de montare: chiuloasa
  • Proprietati chimice: elastic in mod permanent, nerezistent la solventi, rezistent-UV
  • Tip ambalaj: tub
  • continut: 70
  • Material: Silicon
  • Temperatura de la [°C]: -60
  • Pana la domeniul de temperatura [°C]: 315
  • Culoare: gri
  • ELRING: Material de etansare
  • Număr articol: 527.291
  • Prețul nostru: 30,99 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
ELRING Material de etansare tub, Silicon, continut: 70ml, elastic in mod permanent, nerezistent la solventi, rezistent-UV, gri, chiuloasa
Numărul articolului: 527.291
30,99 lei
442,71 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare

Întreținerea profesională este esențială pentru a menține circuitul de răcire în stare bună de funcționare. Sistemele de răcire vulnerabile Peugeot 108 necesită o inspecție completă a tuturor furtunurilor, garniturilor și lichidului de răcire la fiecare 30.000 km. Lichidul de răcire trebuie schimbat la fiecare 60.000 km, chiar dacă sunt recomandate intervale mai lungi. La primul semn de pierdere a lichidului de răcire, este necesară o inspecție imediată pentru a preveni daune majore. Pompa de apă trebuie înlocuită la 80.000 km ca măsură preventivă, deoarece defectarea acesteia poate duce la daune consecvente costisitoare. Controalele regulate ale temperaturii și utilizarea unui lichid de răcire de înaltă calitate pot prelungi semnificativ durata de viață a sistemului.

Peugeot 108: Probleme cu sistemul de pornire și bateria

Peugeot 108: Probleme cu sistemul de pornire și bateria

Sistemul de pornire al Peugeot 108 prezintă probleme recurente, care se manifestă sub formă de dificultăți de pornire și defecțiuni complete. Motorul de pornire nu pornește sau funcționează doar intermitent, în special la temperaturi scăzute sau după perioade lungi de inactivitate. Aceste probleme apar mai frecvent la vehiculele cu 35.000-55.000 km și sunt adesea cauzate de o baterie slabă sau de componente defecte ale demarorului. Bateria modelului Peugeot 108 are o durată de viață semnificativ redusă, de numai 3-4 ani, ceea ce duce la defecțiuni frecvente. În plus, pot apărea probleme cu alternatorul, care nu furnizează suficientă energie pentru a încărca bateria. Simptomele includ lumini slabe, pornire lentă a motorului și defecțiuni electrice complete.

Întreținerea regulată este esențială pentru fiabilitatea sistemului electric. Sistemele sensibile ale bateriilor Peugeot 108 necesită o verificare a tensiunii de încărcare și a nivelului de acid la fiecare 20.000 km pentru bateriile în stare de funcționare. Bornele bateriei trebuie curățate în mod regulat și tratate cu unsoare de borne pentru a preveni coroziunea. O verificare a bateriei este necesară la primul semn de dificultăți de pornire, deoarece o baterie slabă poate deteriora și alte componente electrice. Înlocuirea trebuie efectuată numai cu baterii de marcă de înaltă calitate care îndeplinesc cerințele specifice ale autovehiculului. Măsurile preventive precum conducerea regulată și evitarea descărcărilor profunde pot prelungi semnificativ durata de viață a bateriei.

Alte defecte frecvente ale Peugeot 108

Pe baza experienței proprietarilor de Peugeot 108, apar următoarele probleme suplimentare:

 
  • Probleme la frâne: uzura prematură a plăcuțelor de frână după numai 25.000-35.000 km, în special atunci când se circulă prin oraș
  • Defecțiuni ale sistemului de aer condiționat: Defecțiuni complete ale sistemului de aer condiționat după 40.000-60.000 km din cauza compresoarelor defecte sau a pierderii de agent frigorific
  • Defecțiuni ale regulatoarelor de geamuri: Geamurile electrice nu mai funcționează corect după 30.000-45.000 km, adesea din cauza motoarelor defecte
  • Probleme ale sistemului de evacuare: Coroziune și scurgeri în sistemul de evacuare după doar 35.000-50.000 km
  • Uzura rulmenților roților: Uzura neobișnuit de timpurie a rulmenților roților între 40.000-70.000 km
  • Defecțiuni ale pompei de combustibil: Pompe de combustibil defecte la 60.000-80.000 km, cu defecțiuni bruște ale motorului
  • Probleme la închiderea ușilor: Închiderea centralizată nu funcționează fiabil după 45.000-65.000 km

Peugeot 108: puncte slabe și puncte forte

Puncte forte Puncte slabe
Dimensiuni compacte de oraș Probleme cu transmisia automată
Consum redus de combustibil Defecte ale mecanismului acoperișului rabatabil
Manevrabilitate agilă Defecțiuni electronice
Preț scăzut de achiziție Probleme ale sistemului de răcire
Opțiuni moderne de echipare Durată scurtă de viață a bateriei
Vizibilitate bună Uzura prematură a frânelor
Manevre ușoare de parcare Defecțiuni ale aerului condiționat

Peugeot 108 se prezintă ca o mașină mică tipică, cu puncte forte clare în traficul urban, dar cu slăbiciuni considerabile în ceea ce privește fiabilitatea pe termen lung. Defecțiunile frecvente în domenii critice precum transmisia automată, acoperișul rabatabil și sistemul electronic au un impact negativ considerabil asupra fiabilității. Potențialii cumpărători ar trebui să fie conștienți de problemele tipice și să planifice rezerve de întreținere adecvate. Întreținerea regulată și preventivă este esențială pentru a prelungi durata de viață a vehiculului și pentru a evita reparațiile costisitoare.

 

AUTODOC Bestseller: piese la un preț avantajos

TEXACO Havoline Extra 840126MHE Ulei de motor 10W-40, 4I
Recenzii - 4
Info product
  • Grad viscozitate SAE: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Recomandările producătorului: MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 501 01, VW 505 00, Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2, PSA B71 2300
  • Capacitate [Litrii]: 4
  • Gama de produse: Havoline
  • Serie: Extra
  • Număr articol: 840126MHE
  • Tip ambalaj: canistra
  • Varianta motor: 4-Stroke
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • Tip catalizator: pt. vehicule fără filtru particule / calamină catalitic
  • Articol completare / Info suplimentar 2: pentru condiții dificile de utilizare
  • TEXACO: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 144,49 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
TEXACO Ulei de motor 10W-40, 4I
Numărul articolului: 840126MHE
144,49 lei
36,12 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
MOTUL 8100 X-CESS GEN2 109775 Ulei de motor 5W-40, 4I
Recenzii - 30
Info product
  • Grad viscozitate SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Recomandările producătorului: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2296
  • Capacitate [Litrii]: 4
  • Gama de produse: 8100
  • Serie: X-CESS GEN2
  • Număr articol: 109775
  • Tip ambalaj: canistra
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • Varianta motor: 4-Stroke
  • MOTUL: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 221,00 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
MOTUL Ulei de motor 5W-40, 4I
Numărul articolului: 109775
221,00 lei
55,25 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
AP 26 U BOSCH Aerotwin 3 397 006 838 Lamelă ștergător 650 mm, Fără carcasă
Recenzii - 53
Info product
  • Lungime [mm]: 650
  • Echipare stergator: Fără carcasă
  • Gama de produse: Aerotwin
  • Lungime [inch]: 26
  • BOSCH: Lamelă ștergător
  • Număr articol: 3 397 006 838
  • Prețul nostru: 90,99 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
BOSCH Lamelă ștergător 650 mm, Fără carcasă
Numărul articolului: 3 397 006 838
90,99 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Ulei de motor 5W-30, 5I
Recenzii - 83
Info product
  • Grad viscozitate SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Recomandările producătorului: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Gama de produse: Top Tec
  • Serie: 4200
  • Număr articol: 8973
  • Tip ambalaj: canistra
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • nu pentru producător motor: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 326,00 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
LIQUI MOLY Ulei de motor 5W-30, 5I
Numărul articolului: 8973
326,00 lei
65,20 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
WBU26 HELLA Cleantech 9XW 358 053-261 Lamelă ștergător 650 mm fata, Fără carcasă
Recenzii - 89
Info product
  • Partea de montare: fata
  • Lungime [mm]: 650
  • Echipare stergator: Fără carcasă
  • Gama de produse: Cleantech
  • Lungime [inch]: 26
  • Cantitate: 1
  • Vehicul cu volan pe stânga / dreapta: pentru vehicule cu volan pe stanga
  • Montarea / demontarea de personal de specialitate necesară!
  • HELLA: Lamelă ștergător
  • Număr articol: 9XW 358 053-261
  • Prețul nostru: 58,49 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
HELLA Lamelă ștergător 650 mm fata, Fără carcasă
Numărul articolului: 9XW 358 053-261
58,49 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
MOBIL 1 ESP 154291 Ulei de motor 5W-30, 4I
Recenzii - 48
Info product
  • Grad viscozitate SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Recomandările producătorului: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, OV0401547-G30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Capacitate [Litrii]: 4
  • Gama de produse: 1
  • Serie: ESP
  • Număr articol: 154291
  • Tip ambalaj: canistra
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • MOBIL: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 258,00 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
MOBIL Ulei de motor 5W-30, 4I
Numărul articolului: 154291
258,00 lei
64,50 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
B69 VALEO 247519 Buson, rezervor de combustibil cu cheie, negru, cu supapa de aerisire
Recenzii - 54
Info product
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu supapa de aerisire
  • Sistem de închidere: cu cheie
  • Culoare: negru
  • Greutate [kg]: 0,16
  • VALEO: Buson, rezervor de combustibil
  • Număr articol: 247519
  • Prețul nostru: 125,49 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
VALEO Buson, rezervor de combustibil cu cheie, negru, cu supapa de aerisire
Numărul articolului: 247519
125,49 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
VALEO 632203 Senzori parcare spate, cu senzor, Numarul de senzori: 4
Recenzii - 9
Info product
  • Partea de montare: spate
  • Culoare: negru, mat
  • Mecanism de tractare: cu decuplare autom. al asistentei de parcare
  • Echipament vehicul: pentru vehicule cu carlig de remorcare
  • DIN / ISO: 17386
  • Tip senzor: senzor ultrasunete
  • Afisaj: fara afisaj
  • Greutate [kg]: 1,2
  • Proprietati chimice: vopsibil
  • Voltaj [V]: 12
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu senzor
  • Unghi radiatie senzor parcare: Senzor unghi de radiatie: 0 pana la 5 grade
  • Reglaj inaltime pana la [cm]: 65
  • Activare asistenta de parcare: cu functie de avertizare acustica, cu mod mut radio, Activare optionala prin comutator, Activare prin mers inapoi
  • Programare parametric, PPS (asistenta parcare): cu programare de parametri, PPS
  • ptr latime vehicul pana la [m]: 2,2
  • Autonomie de [m]: 1,7
  • Autonomie de la [m]: 0,1
  • Reglaj inaltime de la [cm]: 40
  • Timp de montare de la (in ore): 1,5
  • Numarul de senzori: 4
  • VALEO: Senzori parcare
  • Număr articol: 632203
  • Prețul nostru: 526,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
VALEO Senzori parcare spate, cu senzor, Numarul de senzori: 4
Numărul articolului: 632203
526,50 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-56%
VKN 402 SKF VKJP 01001 Ansamblu burduf, articulatie planetara 146 mm, cu carcase
Recenzii - 86
Info product
  • Înaltime [mm]: 146
  • Diametru interior 2 [mm]: 22, 86
  • Tip articulatie: Cruce cardanica
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu carcase
  • SKF: Ansamblu burduf, articulatie planetara
  • Număr articol: VKJP 01001
  • Conditie: Nou
Detalii
SKF Ansamblu burduf, articulatie planetara 146 mm, cu carcase
Numărul articolului: VKJP 01001
comparativ cu PRP 131,38 lei

56,99 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
MOTUL 104256 Ulei de motor 5W-40, 4I, Ulei sintetic
Recenzii - 75
Info product
  • Grad viscozitate SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Recomandările producătorului: GM LL-B-025, MB 229.5, BMW Longlife-01, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, PSA B71 2296, VW 505 00, Renault RN0700
  • Capacitate [Litrii]: 4
  • Ulei: Ulei sintetic
  • Număr articol: 104256
  • MOTUL: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 186,49 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
MOTUL Ulei de motor 5W-40, 4I, Ulei sintetic
Numărul articolului: 104256
186,49 lei
46,62 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare

Postari populare

Înscrieți-vă la newsletter

Pentru a primi ultimele noastre noutăți și idei, vă rugăm completați adresa dumneavoastră de e-mail: