• SHOP
  • CLUB
Testați contul premium
0
Garajul meu
Adăugă vehicul
0
Articole #
0,00 lei
Coșul dvs. de cumpărături este gol

Probleme cu modelul VW Passat

Cuprinsul

  1. VW Passat: semne de probleme și defecțiuni ale modelului
  2. Volkswagen Passat: Probleme cu cutia de viteze DSG
  3. VW Passat: Probleme cu turbocompresoarele motoarelor TSI
  4. Volkswagen Passat: Probleme cu lanțul de distribuție la motoarele TSI
  5. VW Passat: Probleme cu sistemul de închidere centralizată
  6. Volkswagen Passat: Probleme cu sistemul de aer condiționat
  7. VW Passat: Probleme cu sistemele electronice
  8. Defecțiuni comune suplimentare la Volkswagen Passat
  9. Probleme VW Passat: puncte slabe și puncte forte

VW Passat: semne de probleme și defecțiuni ale modelului

 
  • Probleme ale cutiei de viteze DSG: Cutia de viteze DSG prezintă adesea puncte slabe la diferite versiuni de motor, cum ar fi 1.4 TSI 122 CP și 2.0 TDI 150 CP. Simptomele tipice sunt schimbări sacadate ale treptelor de viteză și deteriorarea cutiei de viteze de la 80.000-120.000 km kilometraj.
  • Defecțiuni ale turbocompresorului la motoarele TSI: Motoarele 1.5 TSI și 1.8 TSI 160 CP suferă în special de uzura prematură a turbocompresorului. Aceste defecțiuni apar de obicei între 100.000-150.000 km și se manifestă printr-o pierdere de putere și fum albăstrui.
  • Probleme cu lanțul de distribuție: Lanțul de distribuție al motorului 1.8 TSI începe să prezinte semne de uzură la 60.000 km. Aceasta devine deosebit de critică la 120.000-180.000 km, când lanțul de distribuție nu mai sare corect și deteriorarea motorului este iminentă.
  • Sistemul de închidere centralizată nu se deschide: Defecțiunile electronice ale sistemului de închidere centralizată apar adesea la vehiculele mai vechi de 5-8 ani. Cheia de urgență nu funcționează întotdeauna fiabil, ceea ce duce la plângeri considerabile din partea șoferilor.

-60%
CT 1028 WP4 CONTITECH CT1028WP4 Pompă apă + kit distribuție dinti: 120, Latime: 30 mm
Recenzii - 53
Info product
  • Numar dinti: 120
  • Latime [mm]: 30
  • Inaltime ambalaj [cm]: 18,7
  • Lungime ambalaj [cm]: 19,5
  • Latime ambalaj [cm]: 18,2
  • Greutate [kg]: 2,093
  • CONTITECH: Pompă apă + kit distribuție
  • Număr articol: CT1028WP4
  • Prețul nostru: 660,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
CONTITECH Pompă apă + kit distribuție dinti: 120, Latime: 30 mm
Numărul articolului: CT1028WP4
comparativ cu PRP 1682,83 lei

660,50 lei
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita
-63%
TRW DF6262S Disc de frână 295x28mm, 5x112, perforat/ventilat interior
Recenzii - 28
Info product
  • Diametru [mm]: 295
  • Tip disc frâna: perforat / ventilat interior
  • Perforat: da
  • Suprafata: lacuit
  • Grosime disc frâna [mm]: 28
  • Înaltime [mm]: 51,2
  • Diametru de centrare [mm]: 67
  • Numar gauri: 5
  • Diametru alezaj 1 [mm]: 15,3
  • Diametru asezare gauri - Ø [mm]: 112
  • Grosime minima [mm]: 26
  • Culoare: negru
  • TRW: Disc de frână
  • Număr articol: DF6262S
  • Conditie: Nou
Detalii
TRW Disc de frână 295x28mm, 5x112, perforat/ventilat interior
Numărul articolului: DF6262S
comparativ cu PRP 800,17 lei

291,50 lei
Prețul per unitate
583,00 lei / Preț pentru 2 articole
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita
BOSCH 1 986 AE0 124 Regulator, alternator
Recenzii - 13
Info product
  • BOSCH: Regulator, alternator
  • Număr articol: 1 986 AE0 124
  • Prețul nostru: 117,49 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
BOSCH Regulator, alternator
Numărul articolului: 1 986 AE0 124
117,49 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
ET ENGINETEAM HV0342 Set ax cu came cu piston
Recenzii - 6
Info product
  • Material: Fonta
  • pt. cod original (OE): 038109101AH
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu piston
  • ET ENGINETEAM: Set ax cu came
  • Număr articol: HV0342
  • Prețul nostru: 1360,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
ET ENGINETEAM Set ax cu came cu piston
Numărul articolului: HV0342
1360,50 lei
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita
70600219 MAHLE TX 109 87D Termostat, lichid racire TempDes: 87°C, cu etansare
Recenzii - 10
Info product
  • Temperatura de deschidere [°C]: 87
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu etansare
  • Înaltime 1 [mm]: 20
  • Înaltime 2 [mm]: 31,5
  • Latime ambalaj [cm]: 6,70, 6,71
  • Inaltime ambalaj [cm]: 9,19, 9,20
  • Greutate netă [g]: 94, 95
  • MAHLE: Termostat, lichid racire
  • Număr articol: TX 109 87D
  • Prețul nostru: 113,49 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
MAHLE Termostat, lichid racire TempDes: 87°C, cu etansare
Numărul articolului: TX 109 87D
113,49 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare

Volkswagen Passat: Probleme cu cutia de viteze DSG

Volkswagen Passat: Probleme cu cutia de viteze DSG

Cutia de viteze DSG a modelului VW Passat prezintă slăbiciuni considerabile în diferite versiuni de motor, cum ar fi 1.4 TSI 150 CP, 2.0 TDI 190 CP și 1.5 TSI DSG. Aceste probleme ale transmisiei automate se manifestă prin schimbări sacadate ale treptelor de viteză, schimbări întârziate ale treptelor de viteză și defecțiuni complete ale transmisiei. Vehiculele cu un kilometraj ridicat, de 80 000 km sau mai mult, sunt în special afectate, un al doilea val de probleme apărând între 150 000-200 000 km. Simptomele variază de la ușoare smucituri la pornire până la avarii complete ale cutiei de viteze care fac vehiculul imposibil de condus.

Întreținerea regulată este esențială pentru longevitatea cutiei de viteze. Unitățile de comandă DSG sensibile ale VW Passat necesită un schimb de ulei cu ulei special DSG și actualizări regulate ale software-ului la fiecare 40.000 km. Un diagnostic profesional cu VAG-COM poate detecta problemele într-un stadiu incipient, înainte ca reparațiile costisitoare să devină necesare. Măsurile preventive, cum ar fi pornirea ușoară și evitarea traficului stop-and-go, pot prelungi semnificativ durata de viață.

VW Passat: Probleme cu turbocompresoarele motoarelor TSI

Motoarele TSI ale VW Passat, în special 1.8 TSI 179 CP, 2.0 TSI 190 CP și 2.0 TSI 220 CP, suferă de uzura prematură a turbocompresorului. Aceste puncte slabe se manifestă printr-o pierdere de putere, un consum crescut de ulei și un fum albăstrui caracteristic din evacuare. Primele semne apar adesea între 80.000-120.000 km, în timp ce defectele grave apar de obicei între 130.000-180.000 km. Modelul 2.0 TSI 280 CP, în special, prezintă semne de uzură mai timpurii datorită puterii sale ridicate. Fiabilitatea turbocompresoarelor este în continuare afectată de condusul agresiv și de întreținerea neregulată.

O verificare sistematică este esențială pentru detectarea timpurie a problemelor turbocompresorului. Sistemele precise ale turbocompresorului VW Passat necesită ulei de motor de înaltă calitate, cu valori corecte ale vâscozității și intervale de schimb de maximum 15.000 km. O inspecție profesională trebuie să verifice în mod regulat intercoolerul, conductele de admisie și alimentarea cu ulei. Măsurile preventive, cum ar fi funcționarea motorului după călătorii lungi, pot prelungi semnificativ durata de viață a turbocompresorului.

Volkswagen Passat: Probleme cu lanțul de distribuție la motoarele TSI

Lanțul de distribuție al motorului 1.8 TSI de la VW Passat prezintă primele semne de uzură după 60.000 km, care sunt vizibile sub formă de zăngănit în timpul pornirii la rece. Aceste defecțiuni frecvente afectează în special vehiculele construite între 2007 și 2015 și pot duce la deteriorarea gravă a motorului. Faza critică este între 120.000-180.000 km, când lanțul de distribuție sare sau se rupe. Simptomele includ zgomote metalice din compartimentul motorului, ralanti instabil și, în cel mai rău caz, deteriorarea completă a motorului din cauza coliziunii pistonului/valvei. Durata de viață a lanțului de distribuție este afectată negativ de călătoriile scurte și de pornirile frecvente la rece.

O inspecție profesională este necesară pentru a detecta problemele lanțului de distribuție într-un stadiu incipient. Sistemele lanțului de distribuție VW Passat necesită verificări regulate ale tensiunii lanțului și ale presiunii uleiului la fiecare 30.000 km. Întreținerea profesională cu ulei de motor 5W-30 de înaltă calitate și intervalele de schimb corecte pot prelungi considerabil durata de viață. La primul semn de zăngănit al lanțului, trebuie vizitat imediat un atelier, deoarece întregul lanț de distribuție, inclusiv tensoarele și șinele de ghidare, vor trebui înlocuite.

VW Passat: Probleme cu sistemul de închidere centralizată

VW Passat: Probleme cu sistemul de închidere centralizată

Sistemul de închidere centralizată nu se deschide la multe modele VW Passat, în special la vehiculele cu o durată de viață de 5-8 ani sau mai mult. Aceste defecțiuni electronice afectează atât modelele mai vechi cu motorul 2.0 TDI 140 CP, cât și variantele mai noi cu tracțiune 4Motion. Simptomele tipice sunt defectarea completă a telecomenzii, uși individuale care nu se comută și faptul că cheia de urgență nu funcționează fiabil. Problemele apar de obicei în etape - primele defecțiuni apar după 3-5 ani, iar un al doilea val între 8-12 ani de vechime a vehiculului. Sunt afectate în special actuatoarele de blocare a ușilor și unitatea centrală de comandă a sistemului de control al confortului.

Întreținerea profesională este esențială pentru funcționalitatea sistemului de închidere centralizată. Sistemele complexe de închidere centralizată ale VW Passat necesită o diagnoză periodică cu citirea memoriei de erori și testarea funcțională a tuturor actuatoarelor. O verificare sistematică a contactelor ușilor, a microcontacturilor și a conexiunilor cablurilor la fiecare 2-3 ani poate preveni defecțiuni costisitoare. La primul semn de funcționare defectuoasă, încuietorile ușilor trebuie curățate și lubrifiate înainte ca înlocuirea completă a servomotoarelor să devină necesară.

Volkswagen Passat: Probleme cu sistemul de aer condiționat

Sistemul de aer condiționat nu răcește la multe modele VW Passat cu motoare diferite, cum ar fi 1.6 TDI 120 CP, 2.0 TDI 170 CP și 2.5 TDI V6. Aceste puncte slabe se manifestă prin diminuarea performanței de răcire, aer cald în ciuda faptului că sistemul de aer condiționat este pornit și zgomot de funcționare crescut. Primele probleme apar adesea după 4-6 ani, iar un al doilea val de probleme apare între 8-12 ani de vechime a vehiculului. Compresoarele de aer condiționat defecte, condensatoarele cu scurgeri și filtrele de cabină înfundate sunt deosebit de frecvente. Fiabilitatea sistemului de aer condiționat este afectată și mai mult de utilizarea necorespunzătoare și de lipsa de întreținere. Autovehiculele cu acoperiș panoramic prezintă mai devreme probleme de climatizare din cauza sarcinii termice mai mari.

Întreținerea regulată este esențială pentru ca sistemul de aer condiționat să funcționeze optim. Sistemele de aer condiționat VW Passat necesită o inspecție profesională cu verificarea agentului frigorific și dezinfectarea evaporatorului la fiecare 2-3 ani. O inspecție sistematică trebuie să verifice dacă compresorul, condensatorul și toate conductele prezintă scurgeri. Măsurile preventive precum schimbarea regulată a filtrelor la fiecare 15.000 km și utilizarea pe tot parcursul anului a sistemului de aer condiționat pot prelungi semnificativ durata de viață a acestuia și pot evita reparațiile costisitoare.

VW Passat: Probleme cu sistemele electronice

Sistemele electronice din VW Passat prezintă diverse defecțiuni care apar în special la variantele moderne de echipare. Radioul nu pornește, Bluetooth nu se conectează și Lane Assist nu este disponibil sunt plângeri frecvente din partea șoferilor. Aceste defecțiuni afectează atât variantele diesel precum 2.0 TDI Biturbo și diesel de 239 CP, cât și modelele pe benzină precum 2.0 FSI 150 CP. Problemele electronice se manifestă adesea în valuri - primele defecțiuni după 2-4 ani, probleme mai grave între 6-10 ani de vechime a vehiculului. În special, cuplarea electrică a remorcii nu funcționează fiabil și hayonul electric nu se deschide la multe vehicule. Funcția principală de utilizare prezintă, de asemenea, defecțiuni frecvente, iar Bluetooth nu poate fi activat cu diferite sisteme infotainment.

Este necesară o verificare sistematică pentru diagnosticarea problemelor electronice. Sistemele electronice complexe ale VW Passat necesită actualizări periodice ale software-ului și citirea codurilor de eroare cu echipamente profesionale de diagnosticare. O inspecție profesională trebuie să verifice toate unitățile de control, conexiunile cablurilor și siguranțele. Măsurile preventive precum protecția împotriva umidității, verificarea periodică a bateriei și manipularea atentă a componentelor electronice pot îmbunătăți semnificativ fiabilitatea sistemelor.

Defecțiuni comune suplimentare la Volkswagen Passat

Pe baza experiențelor șoferilor VW Passat, apar următoarele probleme suplimentare:

 
  • Portbagajul nu se deschide: apare adesea de la 80.000-120.000 km, adesea cauzată de cilindri de blocare sau actuatori defecți
  • Pedala de ambreiaj nu revine: afectează în principal variantele cu cutie de viteze manuală de la 100.000-150.000 km, de obicei din cauza cilindrului principal de ambreiaj uzat
  • Încălzitorul nu se încălzește: Apare în special la motoarele TDI mai vechi de la 120.000 km, adesea din cauza termostatelor sau a schimbătoarelor de căldură defecte ale încălzitorului
  • Nu pornește imobilizatorul: Problemă electronică la vehiculele cu o vechime de 5-8 ani, adesea din cauza unor chei sau unități de control defecte ale telecomenzii
  • Probleme ale motorinei Biturbo: Puncte slabe specifice ale motorului 2.0 TDI Biturbo de la 80.000 km din cauza uzurii turbocompresorului și a cojirii supapei EGR
  • Probleme ale lanțului de distribuție 3.6 V6: Afectează motorul 3.6 V6 de la 150.000 km cu zgomote caracteristice de zăngănit
  • Scurgeri ale conductei de gaz 1.4 TSI Ecofuel: Probleme speciale ale variantei cu gaz natural de la 60.000 km din cauza îmbătrânirii conductelor de gaz
  • Modelele cu motor 2.8 V6 4Motion au probleme cu tracțiunea integrală.: Ambreiajul Haldex prezintă uzură de la 120.000 km cu defecțiuni la tracțiunea integrală

OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Ulei de motor 5W-30, 5I, Ulei sintetic
Recenzii - 85
Info product
  • Grad viscozitate SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Recomandările producătorului: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Ulei: Ulei sintetic
  • Gama de produse: DEXOS2™
  • Serie: SUPER SYNTHETIC
  • Număr articol: 19 42 003
  • Tip ambalaj: canistra
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • OPEL GM: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 226,50 lei
Detalii
OPEL GM Ulei de motor 5W-30, 5I, Ulei sintetic
Numărul articolului: 19 42 003
226,50 lei
45,30 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
23130 TRW COTEC GDB1386 Plăcuțe de frână inclusiv contact avertizare uzura
Recenzii - 40
Info product
  • Contact indicator uzura: inclusiv contact avertizare uzura
  • Grosime [mm]: 19,8
  • Gama de produse: COTEC
  • Unitate de calitate: Set pentru axă
  • Numărul indicatorilor de uzură [per axă]: 1
  • Înaltime [mm]: 54,7
  • Latime [mm]: 146
  • Aprobare: E9 90R - 02.7004
  • Restrictiile producatorului: ATE
  • Lungime contact avertizare [mm]: 155
  • Nr. articol al accesoriului recomandat: ST1657
  • Placuta de frana: fara muchii tesite
  • TRW: Plăcuțe de frână
  • Număr articol: GDB1386
  • Prețul nostru: 132,99 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
TRW Plăcuțe de frână inclusiv contact avertizare uzura
Numărul articolului: GDB1386
132,99 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
AISIN Premium ATF 6 ATF-92005 Ulei cutie automata ATF VI, 5I, Rosu
Recenzii - 36
Info product
  • Grad viscozitate SAE: ATF VI
  • Recomandările producătorului: MB236.14, MB236.12, MB236.91, MB236.11, MB236.10
  • Specificatie depasita: Aisin JWS3309 / AW1, Aisin JWS3317, BMW ATF6, Chrysler MS9602, Chrysler AATF+4 / +3, Hyu. SPII / SPIII / SPIV, Fiat 955550AV4, Ford WSSM2C922A1, Ford WSSM2C924A, GM Dextron IID / IIE, GM Dextron IIIG / IIIH, Honda ATFZ1, Jaso M3151A, Mazda MIII, Nissan Matic D / J / K / W, Toy. T / TII / TIII / TIV, VAG G055025 / G052162, VAG G052990 / G052533, Volvo 1161540, Volvo ZF ATF13754, ZF TE ML11A / 11B
  • Gama de produse: Premium ATF 6
  • Tip ambalaj: canistra
  • Culoare: Rosu
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • AISIN: Ulei cutie automata
  • Număr articol: ATF-92005
  • Prețul nostru: 341,00 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
AISIN Ulei cutie automata ATF VI, 5I, Rosu
Numărul articolului: ATF-92005
Mai mult
341,00 lei
Prețul per unitate
68,20 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
BX-CRI3 BOSCH 0 986 435 360 Injector Rampa comuna (Common Rail), cu inel etansare
Recenzii - 29
Info product
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
  • Piesa la schimb
  • Preparare combustibil: Rampa comuna (Common Rail)
  • BOSCH: Injector
  • Număr articol: 0 986 435 360
  • Conditie: Refabricată
Detalii
BOSCH Injector Rampa comuna (Common Rail), cu inel etansare
Numărul articolului: 0 986 435 360
973,00 lei
3892,00 lei / Preț pentru 4 articole
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita
A 979 S BOSCH Aerotwin 3 397 118 979 Lamelă ștergător 600, 475 mm, Fără carcasă
Recenzii - 62
Info product
  • Unitate de calitate: set
  • Lungime [mm]: 600, 475
  • Echipare stergator: Fără carcasă
  • Gama de produse: Aerotwin
  • Vehicul cu volan pe stânga / dreapta: pentru vehicule cu volan pe stanga
  • BOSCH: Lamelă ștergător
  • Număr articol: 3 397 118 979
  • Prețul nostru: 121,99 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
BOSCH Lamelă ștergător 600, 475 mm, Fără carcasă
Numărul articolului: 3 397 118 979
121,99 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare

Pe baza feedback-ului proprietarilor, aceste probleme tehnice suplimentare apar în mod regulat și necesită atenția unui expert.

Probleme VW Passat: puncte slabe și puncte forte

Puncte forte Puncte slabe
Portbagaj și spațiu interior mari Probleme cu cutia de viteze DSG
Ținută de drum bună și confort la rulare Uzura turbocompresorului cu TSI
Echipamente de siguranță moderne Probleme cu lanțul de distribuție
Gamă largă de motoare Defecțiuni electronice
Manoperă solidă Defecțiuni ale aerului condiționat
Costuri reduse de întreținere cu TDI Defecțiuni la închiderea centralizată
Raport bun preț-performanță Costuri de reparație ridicate

VW Passat se dovedește a fi un vehicul fundamental solid, cu caracteristici bune de condus și calități practice. Cele mai frecvente probleme se referă la cutia de viteze DSG, la turbocompresoarele motoarelor TSI și la sistemele electronice. Întreținerea regulată și intervenția la timp la primele simptome pot remedia cu succes majoritatea punctelor slabe. Este deosebit de important să respectați intervalele de întreținere și să utilizați piese originale pentru reparații, pentru a asigura longevitatea vehiculului.

 

AUTODOC Bestseller: piese la un preț avantajos

Borsehung B17820 Releu, curent alimentare 12V
Recenzii - 13
Info product
  • Functie releu: Preincandescenta, Descarcare contact X
  • Voltaj [V]: 12
  • Nr. de cuplaje: 4
  • Amperaj [A]: 70
  • Numar releu: 644
  • Borsehung: Releu, curent alimentare
  • Număr articol: B17820
  • Prețul nostru: 34,99 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
Borsehung Releu, curent alimentare 12V
Numărul articolului: B17820
34,99 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-21%
VAICO V10-5269 Galerie admisie cu element de ajustare, cu etansare
Recenzii - 2
Info product
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu element de ajustare, cu etansare
  • Materialul carcasei: plastic
  • Specificatii de asamblare: final montare
  • Atentie la prescrierile producatorului de autovehicol
  • VAICO: Galerie admisie
  • Număr articol: V10-5269
  • Prețul nostru: 1920,00 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
VAICO Galerie admisie cu element de ajustare, cu etansare
Numărul articolului: V10-5269
comparativ cu PRP 2451,43 lei

1920,00 lei
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita
VALEO FULLPACK DMF (CSC) 837342 Kit ambreiaj cu volant cu masă dublă, cu rulment de presiune, cu set suruburi, cu set suruburi de siguranta, fara senzor, Pentru montaj necesită sculă specială
Recenzii - 12
Info product
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu volant cu masă dublă, cu rulment de presiune
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu set suruburi, cu set suruburi de siguranta, fara senzor, Pentru montaj necesită sculă specială
  • pentru producator volante: LUK
  • Numar dinti: 23
  • Gama de produse: FULLPACK DMF (CSC)
  • Piesa noua
  • Greutate [kg]: 17,99, 18,38
  • Specificatii de asamblare: indoit
  • Numarul gaurilor de fixare: 6
  • utlizabil doar in set
  • Diametrul orificiului [mm]: 31
  • Moment strangere [Nm]: 60
  • Unghi de tragere [grade]: 90
  • Numarul orificiilor de fixare pe pompa de ambreiaj: 3
  • Material: plastic
  • disponibil numai is set
  • VALEO: Kit ambreiaj
  • Număr articol: 837342
  • Prețul nostru: 2220,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
VALEO Kit ambreiaj cu volant cu masă dublă, cu rulment de presiune, cu set suruburi, cu set suruburi de siguranta, fara senzor, Pentru montaj necesită sculă specială
Numărul articolului: 837342
2220,50 lei
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita
-29%
MCK0005HD MEYLE 116 050 0029/HD Kit brațe Axa fata stanga, Axa fata dreapta, cu material de atașare/fixare, cu bara suspensie, Quality
Recenzii - 32
Info product
  • Partea de montare: Axa fata stanga, Axa fata dreapta
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu bara suspensie
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu material de atașare / fixare
  • Model ranforsat
  • Material: Aluminiu
  • Numar bucati necesare: 1
  • Informatii de extindere: Quality
  • MEYLE: Kit brațe
  • Număr articol: 116 050 0029/HD
  • Prețul nostru: 1911,00 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
MEYLE Kit brațe Axa fata stanga, Axa fata dreapta, cu material de atașare/fixare, cu bara suspensie, Quality
Numărul articolului: 116 050 0029/HD
comparativ cu PRP 2714,24 lei

1911,00 lei
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita
DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM0540S Simering, suport diuza
Recenzii - 17
Info product
  • pentru numar articol: DRM21903, DRM21917
  • DR.MOTOR AUTOMOTIVE: Simering, suport diuza
  • Număr articol: DRM0540S
  • Conditie: Nou
Detalii
DR.MOTOR AUTOMOTIVE Simering, suport diuza
Numărul articolului: DRM0540S
169,99 lei
Prețul per set de 4 unități
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
Blister 2pcs - 1 987 3 BOSCH 1 987 302 286 Bec, lumini de stationare W5W, 12V, 5W
Recenzii - 38
Info product
  • TIp lampa: W5W
  • An fabricatie pana la: 09 / 2020
  • Tensiune [V]: 12
  • Putere nominală [W]: 5
  • Variantă de execuție soclu lampă incandescentă: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Bec, lumini de stationare
  • Număr articol: 1 987 302 286
  • Conditie: Nou
Detalii
BOSCH Bec, lumini de stationare W5W, 12V, 5W
Numărul articolului: 1 987 302 286
7,59 lei
Prețul per unitate
15,18 lei / Preț pentru 2 articole
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
MONROE C2516S Amortizor presiune gas, Forta de amortizare reglabila electronic, Ansamblu amortizor-arc
Recenzii - 52
Info product
  • Sistem amortizor: Forta de amortizare reglabila electronic
  • Tip amortizor: presiune gas
  • Tip constructiv amortizor: Ansamblu amortizor-arc
  • Tip montare amortizor: stift superior, colier inferior
  • Greutate [kg]: 5,568
  • Mod de operare: electronic
  • Lungime ambalaj [cm]: 59,1
  • Latime ambalaj [cm]: 20,7
  • Inaltime ambalaj [cm]: 21,2
  • MONROE: Amortizor
  • Număr articol: C2516S
  • Conditie: Nou
Detalii
MONROE Amortizor presiune gas, Forta de amortizare reglabila electronic, Ansamblu amortizor-arc
Numărul articolului: C2516S
733,00 lei
Prețul per unitate
1466,00 lei / Preț pentru 2 articole
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita
AUTOMEGA 140000710 Control, clapeta acceleratie
Info product
  • Numărul conexiunilor cu mufă: 4
  • AUTOMEGA: Control, clapeta acceleratie
  • Număr articol: 140000710
  • Prețul nostru: 222,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
AUTOMEGA Control, clapeta acceleratie
Numărul articolului: 140000710
222,50 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
PDE-P1.5/75/350 S 313 BOSCH 0 986 441 568 Unitate pompa-diuza
Info product
  • Piesa la schimb
  • Preparare combustibil: Sistem pompă-duză (PDS)
  • BOSCH: Unitate pompa-diuza
  • Număr articol: 0 986 441 568
  • Conditie: Refabricată
Detalii
BOSCH Unitate pompa-diuza
Numărul articolului: 0 986 441 568
3952,00 lei
15808,00 lei / Preț pentru 4 articole
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita
-51%
525158 ATE PowerDisc 24.0325-0158.1 Disc de frână punte fata, 312,0x25,0mm, 5x112,0, ventilat
Recenzii - 44
Info product
  • Partea de montare: punte fata
  • Diametru [mm]: 312,0
  • pt. numar PR: 1ZA
  • Tip disc frâna: ventilat
  • Perforat: nu
  • Suprafata: acoperit (cu un strat protector)
  • Procesare: continut ridicat de carbon
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu suruburi
  • Gama de produse: PowerDisc
  • Grosime disc frâna [mm]: 25,0
  • Înaltime [mm]: 49,9
  • Diametru de centrare [mm]: 65,0
  • Numar gauri: 5
  • Diametru asezare gauri - Ø [mm]: 112,0
  • Grosime minima [mm]: 22,0
  • Diametru interior [mm]: 146,0
  • Cod MAPP disponibil
  • Numar gauri 2: 9
  • Aprobare: E1 90R-02C0858 / 1214
  • Diametrul orificiului [mm]: 15,3
  • ATE: Disc de frână
  • Număr articol: 24.0325-0158.1
  • Conditie: Nou
Detalii
ATE Disc de frână 312,0x25,0mm, 5x112,0, ventilat
Numărul articolului: 24.0325-0158.1
comparativ cu PRP 972,62 lei

469,50 lei
Prețul per unitate
939,00 lei / Preț pentru 2 articole
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita

Postari populare

Înscrieți-vă la newsletter

Pentru a primi ultimele noastre noutăți și idei, vă rugăm completați adresa dumneavoastră de e-mail: