• SHOP
  • CLUB
Testați contul premium
0
Garajul meu
Adăugă vehicul
0
Articole #12-2013
0,00 RON
Coșul dvs. de cumpărături este gol

Probleme cu Opel Corsa E

Cuprinsul

  1. Opel Corsa E: semne de probleme și defecțiuni ale modelului
  2. Opel Corsa E: probleme legate de o defecțiune a calculatorului motorului
  3. Defectarea lanțului de distribuție Opel Corsa E: ce spun șoferii
  4. Opel Corsa E: probleme cu transmisia
  5. Opel Corsa E: probleme de încărcare și disfuncționalități Bluetooth
  6. Opel Corsa E: puncte slabe cu defectarea bobinei de aprindere
  7. Probleme cu ștergătoarele și scurgerile de pe Opel Corsa E
  8. Opel Corsa E: probleme cu ambreiajul
  9. Probleme cu direcția și rulmenții roților la Opel Corsa E
  10. Alte defecțiuni frecvente ale Opel Corsa E
    1. Concluzii

Opel Corsa E: semne de probleme și defecțiuni ale modelului

  • Defecțiuni ECU motor: pot apărea încă de la 50-100.000 km, în special pe modelele Adam și Corsa E
  • Defecțiuni ale lanțului de distribuție: apar adesea între 100.000 și 150.000 km, în special la motoarele 1.3 CDTI și 1.4 Turbo.
  • Probleme la cutia de viteze: pot apărea între aproximativ 50.000 și 100.000 km, în special la cutiile de viteze Easytronic și automate.
  • Probleme de încărcare și disfuncționalități Bluetooth: apar adesea în primii 30.000 km, adesea din cauza unor erori de software sau a unor componente hardware defecte.

Opel Corsa E: probleme legate de o defecțiune a calculatorului motorului

Problema ECU a motorului Opel Corsa E este o slăbiciune comună care poate duce la faptul că motorul nu pornește sau nu pornește deloc. Aceste ECU de motor AC Delco E78 suferă de un defect de fabricație cunoscut care cauzează o pierdere a semnalului de activare a releului principal, împiedicând aprinderea motorului sau activarea demarorului. Defecțiunile interne ale ECU interferează, de asemenea, cu ieșirile de tensiune de referință necesare pentru activarea senzorilor. La diagnosticarea problemei de nepornire, se constată adesea că sistemul motorului nu poate comunica cu echipamentul de diagnosticare atunci când motorul nu pornește sau nu a pornit.

Pentru a rezolva această problemă, puteți cumpăra fie o nouă unitate de control electronic (ECU) de la producător, dar acest lucru necesită codificarea vehiculului și oferă doar o garanție scurtă de un an. O soluție mai rentabilă este repararea ECM/ECU originale. Furnizorii de servicii specializate pot repara aceste ECU folosind instalații de testare hardware-in-the-loop și proceduri speciale de testare, și le oferă o garanție pe viață. Toată programarea ECU a motorului original este păstrată, astfel încât nu este necesară nicio programare sau codificare suplimentară.

-45%
RIDEX 914T0190 Cap de bara Dimensiune conus 11,6 mm, dreapta, punte fata
Info product
  • Partea de montare: dreapta, punte fata
  • Lungime [mm]: 113
  • Dimensiune filet 1: MM10X1.5R
  • Dimensiune conus [mm]: 11,6
  • Spirala conica: 1 / 6
  • Dimensiune filet: FM14X1.5R
  • RIDEX: Cap de bara
  • Număr articol: 914T0190
  • Conditie: Nou
Detalii
RIDEX Cap de bara Dimensiune conus 11,6 mm, dreapta, punte fata
Numărul articolului: 914T0190
comparativ cu PRP 87,90 RON

47,55 RON
Prețul per unitate
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-58%
RIDEX 654W0473 Set rulment roata cu senzor magnetic inelar integrat, 72 mm
Info product
  • Înaltime 1 [mm]: 33
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu senzor magnetic inelar integrat
  • Diametru [mm]: 72
  • Greutate [kg]: 0,47
  • Diametru interior 2 [mm]: 35
  • Tip ambalaj: Cutie
  • RIDEX: Set rulment roata
  • Număr articol: 654W0473
  • Conditie: Nou
Detalii
RIDEX Set rulment roata cu senzor magnetic inelar integrat, 72 mm
Numărul articolului: 654W0473
comparativ cu PRP 204,10 RON

84,84 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-47%
RIDEX 47C0029 Rulment de presiune, ambreiaj
Info product
  • Numarul orificiilor de fixare pe pompa de ambreiaj: 3
  • Numarul gaurilor de fixare: 3
  • Material: Aluminiu
  • Greutate [kg]: 0,320, 0,32
  • Diametrul pistonului [mm]: 34
  • RIDEX: Rulment de presiune, ambreiaj
  • Număr articol: 47C0029
  • Prețul nostru: 242,74 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
RIDEX Rulment de presiune, ambreiaj
Numărul articolului: 47C0029
comparativ cu PRP 464,90 RON

242,74 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
BLUE PRINT ADW193602 Rulment de presiune, ambreiaj
Info product
  • Numarul gaurilor de fixare: 3
  • Atentie la informatii de service
  • Greutate [kg]: 0,423
  • BLUE PRINT: Rulment de presiune, ambreiaj
  • Număr articol: ADW193602
  • Prețul nostru: 241,38 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
BLUE PRINT Rulment de presiune, ambreiaj
Numărul articolului: ADW193602
241,38 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-36%
PartsTec PTA114-0487 Kit lanț de distribuție Roata dintata, lant inchis
Info product
  • Numar de zale lant: 66
  • constructie lant: Roata dintata, lant inchis
  • Restrictiile producatorului: Tsubaki
  • Agregate angrenate: Pompa ulei
  • PartsTec: Kit lanț de distribuție
  • Număr articol: PTA114-0487
  • Prețul nostru: 135,61 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
PartsTec Kit lanț de distribuție Roata dintata, lant inchis
Numărul articolului: PTA114-0487
comparativ cu PRP 212,59 RON

135,61 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare

Defectarea lanțului de distribuție Opel Corsa E: ce spun șoferii

Problemele lanțului de distribuție la Opel Corsa E, în special la motoarele 1.3 CDTI și 1.4 Turbo, apar adesea între 100.000 și 150.000 km. Lanțul de distribuție se poate întinde sau rupe, ceea ce poate duce la deteriorarea gravă a motorului. Întreținerea și înlocuirea regulată a uleiului de motor reprezintă un factor important, deoarece ruperea lanțului de distribuție este adesea cauzată de pierderea proprietăților uleiului. Înlocuirea preventivă a lanțului de distribuție și a sistemului de tensionare la aproximativ 100.000 km poate preveni daunele costisitoare ulterioare.

Pentru a evita această problemă, este important să efectuați schimburi regulate de ulei și să utilizați uleiuri de calitate. Dacă există semne de deteriorare a lanțului de distribuție, cum ar fi un zgomot de zăngănit la pornirea de la rece, luați imediat măsuri și verificați lanțul de distribuție și sistemul de tensionare și înlocuiți-le dacă este necesar.

Opel Corsa E: probleme cu transmisia

Problemele cutiei de viteze la Opel Corsa E, în special la cutiile de viteze Easytronic și automate, pot apărea între 50.000 și 100.000 km. Aceste probleme se manifestă adesea prin schimbări sacadate ale treptelor de viteză sau porniri întârziate. Actualizarea software-ului ECU al cutiei de viteze poate remedia de obicei problema. De asemenea, este important să schimbați uleiul și filtrele cutiei de viteze în conformitate cu instrucțiunile producătorului pentru a prelungi durata de viață a cutiei de viteze.

Pentru a diagnostica aceste probleme, căutați semne precum zgomote neobișnuite de schimbare a vitezelor sau pierderi de putere. Actualizarea software-ului sau înlocuirea componentelor defecte rezolvă adesea problema. În unele cazuri, poate fi necesară și înlocuirea ECU sau a mecatronicii.

Opel Corsa E: probleme cu transmisia

Opel Corsa E: probleme de încărcare și disfuncționalități Bluetooth

Problemele de încărcare și disfuncționalitățile Bluetooth apar adesea în primii 30.000 de kilometri, adesea din cauza unor erori de software sau a unor componente hardware defecte. Punctele USB și sistemul de infotainment pot fi afectate în mod special. Simptomele includ date care nu pot fi citite sau probleme de conectare cu smartphone-urile. O actualizare software a sistemului infotainment poate ajuta adesea. Îndepărtarea tuturor dispozitivelor împerecheate și re-perecherea pot, de asemenea, remedia defecțiunile.

Actualizările periodice ale software-ului și înlocuirea componentelor hardware defecte sunt cele mai bune modalități de a rezolva aceste probleme. Repornirea sistemului sau resetarea acestuia la setările din fabrică poate ajuta la remedierea defecțiunilor. În unele cazuri, poate fi necesară și repararea sau înlocuirea componentelor hardware.

Opel Corsa E: puncte slabe cu defectarea bobinei de aprindere

Bobinele de aprindere Opel Corsa E, în special cele de pe motoarele pe benzină 1.2 și 1.4, pot fi cauza defecțiunilor, adesea din cauza întreținerii neglijate. Simptomele includ pornirea lentă a motorului sau rateuri puternice de aprindere, ceea ce duce la aprinderea luminii de avertizare a motorului și la coduri de eroare precum P0300. Întreținerea și înlocuirea regulată a bujiilor și a bobinelor de aprindere pot preveni aceste probleme.

Pentru a rezolva aceste probleme, înlocuiți bobinele de aprindere și bujiile la intervalele recomandate. Aceasta este o reparație simplă și necostisitoare care poate fi efectuată în doar câteva minute.

Probleme cu ștergătoarele și scurgerile de pe Opel Corsa E

Problemele motorului ștergătorului și ale legăturii apar atunci când ștergătoarele de parbriz nu revin la poziția de parcare sau lovesc parbrizul. Acest lucru poate fi cauzat de o defecțiune a motorului sau a legăturii. Verificarea și reglarea brațelor ștergătoarelor sau înlocuirea motorului și a legăturii pot rezolva problema.

Pentru a diagnostica aceste probleme, căutați semne precum mișcări sau zgomote neobișnuite ale ștergătoarelor. Înlocuirea componentelor defecte poate rezolva adesea problema.

Probleme cu ștergătoarele și scurgerile de pe Opel Corsa E

Opel Corsa E: probleme cu ambreiajul

Problemele ambreiajului la Opel Corsa E sunt frecvente, în special în rândul șoferilor tineri și neexperimentați care freacă adesea pedala de ambreiaj. Simptomele sunt uzura excesivă a ambreiajului, care poate duce la defectarea prematură. Întreținerea regulată și înlocuirea ambreiajului imediat ce acesta prezintă semne de uzură pot preveni aceste probleme.

Pentru a rezolva aceste probleme, ambreiajul trebuie verificat la intervalele recomandate și înlocuit dacă este necesar. Acesta este un proces puțin mai complex, dar poate fi efectuat prin demontarea subcadrului și a cutiei de viteze.

Probleme cu direcția și rulmenții roților la Opel Corsa E

Apar probleme cu direcția și rulmenții roților, în special la vehiculele fabricate între februarie 2014 și septembrie 2014. Simptomele includ fisuri la nivelul manetei de direcție sau pierderea controlului asupra direcției în timpul condusului. Verificările regulate și înlocuirea componentelor defecte pot preveni aceste probleme.

Pentru a diagnostica aceste probleme, căutați semne precum zgomote neobișnuite sau vibrații ale direcției. Înlocuirea componentelor defecte rezolvă adesea problema.

-40%
REP-SATZ KABELBAUM GLU METZGER 2324016 Set reparat cabluri, bujie incandescenta
Info product
  • Varianta bujii incandescente: bujie incandescenta tip-creion
  • Tehnica de cuplaj: Stiftanschluss
  • Varianta lunga
  • Lungime [mm]: 60
  • Numar de legaturi: 1
  • Lungime cablu [mm]: 150
  • Sectiunea cablului [mm²]: 2,5
  • Partea de montare: in partea bujiilor incandescente
  • Tip fisa: Cupla redusa
  • Forma carcasa stecher: circular
  • Material izolare: Silicon
  • Material: CuSn (Cupru-Staniu)
  • METZGER: Set reparat cabluri, bujie incandescenta
  • Număr articol: 2324016
  • Prețul nostru: 59,73 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
METZGER Set reparat cabluri, bujie incandescenta
Numărul articolului: 2324016
comparativ cu PRP 100,06 RON

59,73 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
LuK BR 0222 620 3090 09 Kit ambreiaj cu placa de presiune ambreiaj, cu disc ambreiaj, fara rulment presiune, 200mm
Info product
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu placa de presiune ambreiaj
  • Diametru [mm]: 200
  • Gama de produse: BR 0222
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj, fara rulment presiune
  • LuK: Kit ambreiaj
  • Număr articol: 620 3090 09
  • Prețul nostru: 554,38 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
LuK Kit ambreiaj cu placa de presiune ambreiaj, cu disc ambreiaj, fara rulment presiune, 200mm
Numărul articolului: 620 3090 09
554,38 RON
Prețul incl. 19% TVA, Livrare gratuita
VALEO 786084 Kit ambreiaj fara rulment presiune, 200mm
Info product
  • Articol extins / Informatii de extindere: fara rulment presiune
  • Numar dinti: 14
  • Piesa noua
  • Profil butuc roata: 19 x 15
  • Greutate [kg]: 4,279
  • Diametru exterior placă de presiune ambreiaj [mm]: 200
  • Forță de pretensionare [N]: 4400
  • VALEO: Kit ambreiaj
  • Număr articol: 786084
  • Prețul nostru: 451,83 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
VALEO Kit ambreiaj fara rulment presiune, 200mm
Numărul articolului: 786084
451,83 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
LuK 510 0073 10 Rulment de presiune, ambreiaj
Info product
  • LuK: Rulment de presiune, ambreiaj
  • Număr articol: 510 0073 10
  • Prețul nostru: 569,06 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
LuK Rulment de presiune, ambreiaj
Numărul articolului: 510 0073 10
569,06 RON
Prețul incl. 19% TVA, Livrare gratuita
LuK 623 3608 09 Kit ambreiaj pentru motoare cu volanta cu masa dubla, cu disc ambreiaj, fara rulment presiune, Pt. montaj necesita scula speciala, Verificati volanta cu masa dubla si daca e cazul inlocuiti-o, cu reglare automata, 230mm
Info product
  • Diametru [mm]: 230
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj, fara rulment presiune, Pt. montaj necesita scula speciala, Verificati volanta cu masa dubla si daca e cazul inlocuiti-o
  • Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
  • Reglare: cu reglare automata
  • LuK: Kit ambreiaj
  • Număr articol: 623 3608 09
  • Prețul nostru: 807,33 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
LuK Kit ambreiaj pentru motoare cu volanta cu masa dubla, cu disc ambreiaj, fara rulment presiune, Pt. montaj necesita scula speciala, Verificati volanta cu masa dubla si daca e cazul inlocuiti-o, cu reglare automata, 230mm
Numărul articolului: 623 3608 09
807,33 RON
Prețul incl. 19% TVA, Livrare gratuita

Alte defecțiuni frecvente ale Opel Corsa E

Am colectat păreri de la șoferii de Opel Corsa E, prezentăm o prezentare generală a posibilelor defecțiuni suplimentare:

  • Scurgeri ale supapei rezervorului de combustibil: acestea apar adesea după 50-70.000 km, în special la motoarele 1.3 CDTI.
  • Defecțiuni ale supapei EGR: pot duce la complicații încă de la 60-80.000 km, în special la motoarele 1.3 CDTI.
  • Defecțiuni ale turbosuflantelor: apar de obicei după 100-120.000 km, în special la motoarele 1.4 Turbo.
  • Sondele lambda defecte: pot duce la complicații încă de la 60-80.000 km, în special la motoarele pe benzină.
  • Probleme cu aerul condiționat: uneori apar încă de la 40-60.000 km, adesea din cauza scurgerilor sau a defecțiunilor compresorului.
  • Defecțiuni ale geamurilor electrice: apar în general după 70-90.000 km, în special la ușile din spate.
  • Retragerea airbag-urilor: sunt afectate vehiculele fabricate între 2016 și 2018, din cauza unei defecțiuni la generatoarele de gaz.
  • Defecțiuni ale frânei de parcare: apar atunci când frâna de parcare nu funcționează corect la cutiile de viteze manuale, ceea ce poate determina vehiculul să se rostogolească pe o pantă.

Concluzii

Opel Corsa E este un vehicul care, în ciuda popularității sale, are o serie de probleme și puncte slabe cunoscute. Întreținerea și inspecțiile regulate sunt esențiale pentru a detecta și corecta multe dintre aceste probleme într-un stadiu incipient. Prin înțelegerea acestor defecțiuni potențiale, proprietarii de vehicule pot lua măsuri proactive pentru a maximiza durata de viață și fiabilitatea vehiculului lor.

AUTODOC Bestseller: piese la un preț avantajos

LIQUI MOLY Top Tec ATF 1800 3687 Ulei cutie automata ATF VI, 1I
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: ATF VI
  • Indicatie producator: Dexron VI, Ford Mecron LV, Aisin Warner AW-1, BMW 83 22 0 142 516, BMW 83 22 2 152 426, BMW 83 22 2 289 720, BMW 83 22 2 305 396, BMW 83 22 2 305 397, BMW 83 22 2 355 599, BMW M-1375.4, Fiat 9.55550-AV5, Honda ATF 3.1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-IV-RR, Isuzu ATF WSI, JASO 1A-LV, JWS 3324, LR TYK500050, Mazda ATF FZ, MB 236.14, Mitsubishi ATF MA-1, Nissan AT-Matic S, Nissan Matic P, Toyota WS, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 055 540, VW G 060 162
  • Serie: ATF 1800
  • Gama de produse: Top Tec
  • Tip ambalaj: sticla
  • Tip cutie viteza: pentru cutie automata
  • Capacitate [Litrii]: 1
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • LIQUI MOLY: Ulei cutie automata
  • Număr articol: 3687
  • Prețul nostru: 87,64 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
LIQUI MOLY Ulei cutie automata ATF VI, 1I
Numărul articolului: 3687
87,64 RON
87,64 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-62%
SACHS 3000 836 101 Kit ambreiaj fara rulment presiune, 200mm
Info product
  • Diametru [mm]: 200
  • Numar dinti: 14
  • Articol completare / Info suplimentar 2: fara rulment presiune
  • Pentru componente vezi lista acestora
  • Atentie la informatii de service
  • SACHS: Kit ambreiaj
  • Număr articol: 3000 836 101
  • Prețul nostru: 522,93 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
SACHS Kit ambreiaj fara rulment presiune, 200mm
Numărul articolului: 3000 836 101
comparativ cu PRP 1402,94 RON

522,93 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-51%
GN10797 DELPHI GN10797-12B1 Bobina de inductie 4poli, 12V
Info product
  • Numărul conexiunilor cu mufă: 4
  • Tensiune [V]: 12
  • Tip fisa: Mama
  • DELPHI: Bobina de inductie
  • Număr articol: GN10797-12B1
  • Conditie: Nou
Detalii
DELPHI Bobina de inductie 4poli, 12V
Numărul articolului: GN10797-12B1
comparativ cu PRP 495,05 RON

239,23 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-50%
GN10401 DELPHI GN10401-12B1 Bobina de inductie 7poli, 12V
Info product
  • Numărul conexiunilor cu mufă: 7
  • Tensiune [V]: 12
  • Tip fisa: Mama
  • DELPHI: Bobina de inductie
  • Număr articol: GN10401-12B1
  • Conditie: Nou
Detalii
DELPHI Bobina de inductie 7poli, 12V
Numărul articolului: GN10401-12B1
comparativ cu PRP 1232,61 RON

612,64 RON
Prețul incl. 19% TVA, Livrare gratuita
FISPA 405026 Set reparat cabluri, bujie incandescenta
Info product
  • Material izolare: Silicon
  • Numar de legaturi: 1
  • Forma carcasa stecher: circular
  • Lungime [mm]: 40
  • Sectiunea cablului [mm²]: 2,5
  • Varianta bujii incandescente: bujie incandescenta tip-creion
  • Lungime cablu [mm]: 110, 150
  • Material: CuSn (Cupru-Staniu)
  • Calitate: GENUINE
  • FISPA: Set reparat cabluri, bujie incandescenta
  • Număr articol: 405026
  • Prețul nostru: 67,11 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
FISPA Set reparat cabluri, bujie incandescenta
Numărul articolului: 405026
67,11 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-43%
G53HP-S130E FEBI BILSTEIN 34162 Kit lanț de distribuție simplex, lant inchis
Info product
  • Numar de zale lant: 130
  • Atentie la informatii de service
  • constructie lant: simplex, lant inchis
  • Greutate [kg]: 0,618
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu intinzator lant, cu sina de culisare
  • Dimensiuni lant distributie: G53HP, G53HR, G53AM, G53HC
  • FEBI BILSTEIN: Kit lanț de distribuție
  • Număr articol: 34162
  • Prețul nostru: 430,36 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
FEBI BILSTEIN Kit lanț de distribuție simplex, lant inchis
Numărul articolului: 34162
comparativ cu PRP 761,97 RON

430,36 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
MOTUL ATF VI 109394 Ulei cutie automata ATF VI, 1I
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: ATF VI
  • Indicatie producator: ALLISON C4, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Honda ATF 3.1, Honda ATF-11, Ford Mercon LV, Ford Mercon ULV, Toyota ATF WS, Toyota ATF T-IV, Toyota ATF FZ, Toyota JWS 3324, Toyota NWS-9638, Aisin ATF-0WS, Aisin AW-1, Aisin AW-2, Jalos M315 1A-LV, Hyundai NWS-9638, Hyundai SP4-M1, Hyundai SPH-IV, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Hyundai WS, VW G 052 533, VW G 053 001, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 055 540, VW G 060 162, VW G 060 540, GM Dexron VI, GM Dexron HP ATF, GM Dexron ULV ATF, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Chrysler MS-90030-A5, Chrysler MS-9602, ZF TE-ML 11, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, Jaguar Fluid 8432, Land Rover AW-1, LR LR0022460, LR LR023288, LR LR023289, LR TYK500050, MB 236.12, MB 236.15, MB 236.16, MB 236.17, MB 236.41, Mitsubishi ATF-J3, Mitsubishi ATF-MA1, Mitsubishi SPH-IV, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Subaru ATF-WS, Bentley PY112995PA, BMW ATF 2, BMW ATF 3+, BMW ATF 6, BMW ATF 7, BMW ATF 8, RP 9734 R7, Isuzu Besco ATF III, Isuzu SCS, Isuzu WSI, Maserati M-1375.4, Maserati 231603, Mazda ATF-FZ, Opel AW-1, 000.043.304.00, Saab 93 165 147, Suzuki Matic S, Volvo 31 256 774, Volvo 31 256 775
  • Gama de produse: ATF VI
  • Tip ambalaj: sticla
  • Tip cutie viteza: pentru cutie automata, nu ptr. cutie de viteze automată CVT (continuă)
  • Capacitate [Litrii]: 1
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • MOTUL: Ulei cutie automata
  • Număr articol: 109394
  • Prețul nostru: 100,41 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MOTUL Ulei cutie automata ATF VI, 1I
Numărul articolului: 109394
100,41 RON
100,41 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
HEPU 21-0612 Kit lanț de distribuție simplex, lant inchis
Info product
  • Numar de zale lant: 130
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu suruburi
  • Numar cordoane (lanturi): 1
  • constructie lant: simplex, lant inchis
  • Agregate angrenate: Ax cu came
  • pt. cod original (OE): 55562793, 638130
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu roata dintata arbore cotit, cu simering arbore cotit, cu etansare
  • HEPU: Kit lanț de distribuție
  • Număr articol: 21-0612
  • Prețul nostru: 618,50 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
HEPU Kit lanț de distribuție simplex, lant inchis
Numărul articolului: 21-0612
618,50 RON
Prețul incl. 19% TVA, Livrare gratuita
MOTUL ATF VI 105774 Ulei cutie automata ATF VI, 1I
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: ATF VI
  • Indicatie producator: ALLISON C4, Honda ATF DW-1, Honda ATF Z1, Honda ATF 3.1, Honda ATF-11, Ford Mercon LV, Ford Mercon ULV, Toyota ATF WS, Toyota ATF T-IV, Toyota ATF FZ, Toyota JWS 3324, Toyota NWS-9638, Aisin ATF-0WS, Aisin AW-1, Aisin AW-2, Jalos M315 1A-LV, Hyundai NWS-9638, Hyundai SP4-M1, Hyundai SPH-IV, Hyundai SP-IV, Hyundai SP-IV M, Hyundai SP-IV-RR, Hyundai WS, VW G 052 533, VW G 053 001, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 055 540, VW G 060 162, VW G 060 540, GM Dexron VI, GM Dexron HP ATF, GM Dexron ULV ATF, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Chrysler MS-90030-A5, Chrysler MS-9602, ZF TE-ML 11, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, Jaguar Fluid 8432, Land Rover AW-1, LR LR0022460, LR LR023288, LR LR023289, LR TYK500050, MB 236.12, MB 236.15, MB 236.16, MB 236.17, MB 236.41, Mitsubishi ATF-J3, Mitsubishi ATF-MA1, Mitsubishi SPH-IV, Mitsubishi SP-IV, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Subaru ATF-WS, Bentley PY112995PA, BMW ATF 2, BMW ATF 3+, BMW ATF 6, BMW ATF 7, BMW ATF 8, RP 9734 R7, Isuzu Besco ATF III, Isuzu SCS, Isuzu WSI, Maserati M-1375.4, Maserati 231603, Mazda ATF-FZ, Opel AW-1, 000.043.304.00, Saab 93 165 147, Suzuki Matic S, Volvo 31 256 774, Volvo 31 256 775
  • Gama de produse: ATF VI
  • Tip ambalaj: sticla
  • Tip cutie viteza: pentru cutie automata, nu ptr. cutie de viteze automată CVT (continuă)
  • Capacitate [Litrii]: 1
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • MOTUL: Ulei cutie automata
  • Număr articol: 105774
  • Prețul nostru: 83,47 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MOTUL Ulei cutie automata ATF VI, 1I
Numărul articolului: 105774
Mai mult
83,47 RON
83,47 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-65%
SKF VKBA 6540 Set rulment roata cu senzor ABS integrat, 72 mm
Info product
  • Diametru interior [mm]: 37
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu senzor ABS integrat
  • Diametru [mm]: 72
  • Latime [mm]: 37
  • SKF: Set rulment roata
  • Număr articol: VKBA 6540
  • Conditie: Nou
Detalii
SKF Set rulment roata cu senzor ABS integrat, 72 mm
Numărul articolului: VKBA 6540
comparativ cu PRP 496,52 RON

169,04 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare

Postari populare

Înscrieți-vă la newsletter

Pentru a primi ultimele noastre noutăți și idei, vă rugăm completați adresa dumneavoastră de e-mail: