• SHOP
  • CLUB
Testați contul premium
0
Garajul meu
Adăugă vehicul
0
Articole #59-0591
0,00 RON
Coșul dvs. de cumpărături este gol

Soluția pentru spălarea motorului: Funcționează aceasta și este aceasta inofensivă

Cuprinsul

  1. Acest produs controversat va deteriora sau va restaura motorul?
  2. Ce este soluția de spălare a motorului?
  3. De ce ar putea fi importantă soluția pentru spălarea motorului?
  4. Avantajele soluției pentru spălarea motorului
  5. Pericolele soluției pentru spălarea motorului
  6. Deci, se merită spălarea motorului?

Acest produs controversat va deteriora sau va restaura motorul?

Atunci când este vorba de mentenanța reușită a automobilului, este important să cunoașteți cum să mențineți motorul în ordine și în stare bună de funcționare fără probleme. De aceea, există o varietate atât de imensă de uleiuri de motor, degresanți, agenți de etanșare, agenți de curățare, lichide de pornire și antigeluri, pentru a menționa doar câteva.

Un alt produs care câștigă rapid popularitate în rândul automobiliștilor este soluția de spălare a motorului. Cu toate acestea, nu este deloc clar dacă acest produs va contribui sau nu la ameliorarea performanței motorului și la protecția acestuia, sau dacă acesta va risca să provoace deteriorări grave motorului. Acționează soluția de spălare a motorului și este bună sau rea?

Ce este soluția de spălare a motorului?

Soluția de spălare a motorului este un produs chimic menit să elimine reziduurile solide, depunerile și alte murdării acumulate prin procesul de ardere din motor. Soluția de spălare a motorului, ca și uleiurile de motor sintetice sau cu amestec sintetic, conține aditivi elaborați pentru curățarea pieselor mobile interne ale motorului și pentru sporirea performanțelor. Teoria de bază este că utilizarea unei soluții de spălare a motorului curăță depunerile rămase în motor în urma procesului de ardere, și, astfel, veți obține un motor curat și mai funcțional. Aditivii pentru motoare sunt simplu de utilizat: aceștia sunt adăugați în orificiul de umplere cu ulei al automobilului și se lasă motorul automobilului la ralanti timp de 10-15 minute (multe branduri de top se laudă că aceasta este eficient doar după această perioadă scurtă de timp). După aceea puteți schimba uleiul și instala un nou filtru de ulei auto.

Uleiurile de motor moderne din prezent sunt comercializate cu pachete de detergenți și dispersanți care fac o treabă nemaipomenită în curățarea suprafețelor lubrifiate și menținerea depunerilor de nămol departe de acestea. Dar acești aditivi au o durată de valabilitate limitată. Dacă nu schimbați uleiul atât de des pe cât ar trebui, și acest lucru poate duce la apariția noroiului de ulei în locuri pe care nu le doriți. Dacă acesta este cazul, soluția pentru spălarea motorului ar putea fi cea mai bună opțiune pentru dumneavoastră.

OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Ulei de motor 5W-30, 5I, Ulei sintetic
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: 5W-30
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Indicatie producator: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Gama de produse: DEXOS2™
  • Specificatie: API SN, API CF, ACEA C3
  • Serie: SUPER SYNTHETIC
  • Ulei: Ulei sintetic
  • Tip ambalaj: canistra
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • OPEL GM: Ulei de motor
  • Număr articol: 19 42 003
  • Prețul nostru: 221,58 RON
Detalii
OPEL GM Ulei de motor 5W-30, 5I, Ulei sintetic
Numărul articolului: 19 42 003
221,58 RON
44,32 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
Mercedes-Benz Genuine Engine Oil A000989950213AMEE Ulei de motor 5W-30, 5I
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: 5W-30
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Indicatie producator: MB 229.52
  • Gama de produse: Genuine Engine Oil
  • Tip ambalaj: canistra
  • Mercedes-Benz: Ulei de motor
  • Număr articol: A000989950213AMEE
  • Prețul nostru: 481,53 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
Mercedes-Benz Ulei de motor 5W-30, 5I
Numărul articolului: A000989950213AMEE
Mai mult
481,53 RON
96,31 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
MANN-FILTER HU 612/2 x Filtru ulei cu etansare, Insertie filtru
Info product
  • Tip filtru: Insertie filtru
  • Înaltime [mm]: 103
  • Diametru interior [mm]: 21
  • Diametru interior 2 [mm]: 25
  • Diametru [mm]: 54, 56
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu etansare
  • MANN-FILTER: Filtru ulei
  • Număr articol: HU 612/2 x
  • Prețul nostru: 41,02 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MANN-FILTER Filtru ulei cu etansare, Insertie filtru
Numărul articolului: HU 612/2 x
41,02 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
OPEL GM 95599877 Ulei de motor 5W-30, 5I, Ulei sintetic
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: 5W-30
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Indicatie producator: DEXOS 1 GEN 2, Chrysler MS-6395, Ford WSS-M2C945-A, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C947-A
  • Specificatie: API SN, API SN RC
  • Ulei: Ulei sintetic
  • Specificatii conform API: SN
  • OPEL GM: Ulei de motor
  • Număr articol: 95599877
  • Prețul nostru: 225,46 RON
Detalii
OPEL GM Ulei de motor 5W-30, 5I, Ulei sintetic
Numărul articolului: 95599877
225,46 RON
45,09 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
MANN-FILTER W 712 Filtru ulei 3/4-16 UNF, Filtru insurubabil
Info product
  • Tip filtru: Filtru insurubabil
  • Înaltime [mm]: 79
  • Dimensiune filet: 3 / 4-16 UNF
  • Cod articol al dispozitivului special recomandat: LS 7 / 3
  • Diametru [mm]: 76
  • Diametru interior inel de etanșare [mm]: 62
  • Diametru exterior inel de etanșare [mm]: 71
  • MANN-FILTER: Filtru ulei
  • Număr articol: W 712
  • Prețul nostru: 29,36 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MANN-FILTER Filtru ulei 3/4-16 UNF, Filtru insurubabil
Numărul articolului: W 712
29,36 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare

De ce ar putea fi importantă soluția pentru spălarea motorului?

Depunerile și noroiul se acumulează în motor din mai multe motive, unul dintre cele mai frecvente motive pentru majoritatea conducătorilor auto fiind călătoriile scurte și frecvente. Efectuarea mai multor călătorii scurte și șofatul cu staționări și porniri frecvente este surprinzător de dificil pentru uleiul de lubrifiere, deoarece umiditatea care se depune în ulei pe durata timpului de repaus anterior nu va avea timp să se evapore și să părăsească uleiul. Acest lucru înseamnă că uleiul se diluează și își crește viscozitatea, iar în cele din urmă acesta nu mai lubrifiază la fel de bine piesele mobile ale motorului, ceea ce duce la o uzură mai mare.

Mediile fierbinți și prăfuite sunt, de asemenea, dificile pentru uleiul de motor, deoarece particulele de murdărie aerogene pot fi absorbite. La fel ca și umiditatea sporită, căldura toridă descompune uleiul de motor și se pot acumula foarte rapid depuneri de produse derivate de ulei ars. Pe măsură ce acestea se depun, acest șlam integral al motorului poate înfunda conductele înguste de ulei sau sita de filtrare de pe țeava sorbului, restricționând fluxul de ulei către piesele esențiale ale motorului, în special către mecanismul superior al distribuției.

Toate aceste nămoluri și murdărie înseamnă că un motor este foarte murdar și acest lucru nu este o veste bună pentru randamentul termic al motorului. Deoarece uleiul de motor acționează ca un lichid de răcire pentru motor, pe măsură ce mai mult ulei se transformă în șlam, uleiul devine mai fierbinte și motorul riscă să se supraîncălzească. Depunerile de pe pistoane și din camerele de ardere vor crește, de asemenea, emisiile de hidrocarburi. În cazul motoarelor pe benzină, convertizoarele catalitice vor trebui, în plus, să funcționeze mai din greu pentru eliminarea deșeurilor și se vor defecta sau vor trebui înlocuite mai rapid. Depunerile pot provoca, de asemenea, griparea segmenților de piston, reducând compresia motorului și caii-putere totali ai motorului, ceea ce are un impact direct asupra performanței automobilului.

Prin urmare, problemele reale ale unui motor necurățat sunt un motor mai ineficient și cu randament mai slab, în care se pot produce deteriorări grave și care riscă să se defecteze. Este într-adevăr esențial să-l păstrați curat, dar soluția pentru spălarea motorului va acționa în cazul motorului dumneavoastră?

Soluția pentru spălarea motorului:

Avantajele soluției pentru spălarea motorului

Companiile care produc soluția pentru spălarea motorului susțin că „soluția pentru spălarea motorului este special formulată pentru dizolvarea rapidă a depunerilor nocive din motor și pentru menținerea circulației eficiente a uleiului prin interiorul întregului motor, contribuind la protecția suprafețelor de uzură esențiale ale motorului pe toată durata spălării”. Teoretic, acest lucru pare ideal. O soluție bună pentru spălarea motorului poate contribui la dezagregarea depunerilor și la dizolvarea reziduurilor solide, readucând motorul la starea ca nouă. Acesta ar putea, așadar, constitui primul pas în a contribui la readucerea autovehiculului neglijat anterior la starea inițială a acestuia.

Un alt avantaj al soluției pentru spălarea motorului este că aceasta ar putea îmbunătăți consumul de carburanţi. Contaminanții care circulă prin întregul motor pot provoca degradarea în timp a uleiului și sporirea viscozității. Suplimentar, șlamul și depunerile care se acumulează pe piesele motorului pot spori rezistența, ceea ce duce la risipa carburantului. Curățarea motorului cu un aditiv de curățare a motorului poate contribui la mișcarea mai eficientă a pieselor, maximizând consumul de carburanți și economisind banii.

Un avantaj care va deveni din ce în ce mai important pe parcursul următorilor ani este faptul că soluția pentru spălarea motorului poate contribui la minimizarea emisiilor. Riscul gripării segmenților de piston pe care l-am menționat anterior, înseamnă că uleiul poate pătrunde în camera de ardere și poate arde. Rezultatul îl constituie depunerile nocive, iar acest lucru va spori emisiile gazelor de eșapament pe măsură ce uleiul ars va ieși pe țeava de eșapament finală. Cel mai bun tratament al uleiului contribuie la deblocarea segmenților gripați și la minimizarea consumului de ulei, reducând, de fapt, emisiile.

SHELL Helix Ultra 550046268 Ulei de motor 5W-30, 4I
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: 5W-30
  • Capacitate [Litrii]: 4
  • Indicatie producator: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Gama de produse: Helix
  • Specificatie: API SN, ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Serie: Ultra
  • Tip ambalaj: canistra
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • SHELL: Ulei de motor
  • Număr articol: 550046268
  • Prețul nostru: 227,40 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
SHELL Ulei de motor 5W-30, 4I
Numărul articolului: 550046268
227,40 RON
56,85 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-8%
MANN-FILTER W 68/3 Filtru ulei 3/4-16 UNF, cu ventil blocare retur, Filtru insurubabil
Info product
  • Tip filtru: Filtru insurubabil
  • Înaltime [mm]: 75
  • Dimensiune filet: 3 / 4-16 UNF
  • Presiune de deschidere supapa trecere [bar]: 1,0
  • Cod articol al dispozitivului special recomandat: LS 6 / 1
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu ventil blocare retur
  • Diametru [mm]: 66
  • Diametru interior inel de etanșare [mm]: 55
  • Diametru exterior inel de etanșare [mm]: 62
  • MANN-FILTER: Filtru ulei
  • Număr articol: W 68/3
  • Prețul nostru: 38,26 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MANN-FILTER Filtru ulei 3/4-16 UNF, cu ventil blocare retur, Filtru insurubabil
Numărul articolului: W 68/3
comparativ cu PRP 41,91 RON

38,26 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
CASTROL Magnatec Professional Ford E 151A95 Ulei de motor 5W-20, 5I, Complet sintetic
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: 5W-20
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Indicatie producator: Ford WSS-M2C948-B
  • Recomandarea producătorului uleiului: Ford Ecoboost
  • Gama de produse: Magnatec Professional
  • Serie: Ford E
  • Ulei: Complet sintetic
  • Tip ambalaj: canistra
  • CASTROL: Ulei de motor
  • Număr articol: 151A95
  • Prețul nostru: 340,93 RON
Detalii
CASTROL Ulei de motor 5W-20, 5I, Complet sintetic
Numărul articolului: 151A95
340,93 RON
68,19 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA4 Ulei de motor 5W-30, 4I, Ulei sintetic
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: 5W-30
  • Capacitate [Litrii]: 4
  • Indicatie producator: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Gama de produse: EDGE Professional
  • Specificatie: ACEA C3
  • Serie: LongLife III
  • Ulei: Ulei sintetic
  • CASTROL: Ulei de motor
  • Număr articol: 157EA4
  • Prețul nostru: 321,38 RON
Detalii
CASTROL Ulei de motor 5W-30, 4I, Ulei sintetic
Numărul articolului: 157EA4
321,38 RON
80,35 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
SHELL Helix Ultra Professional AS-L 550055736 Ulei de motor 0W-20, 5I
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: 0W-20
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Indicatie producator: Volvo VCC RBS0-2AE
  • Gama de produse: Helix Ultra
  • Specificatie: ACEA C5, API SN
  • Serie: Professional AS-L
  • Tip ambalaj: canistra
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • SHELL: Ulei de motor
  • Număr articol: 550055736
  • Prețul nostru: 323,21 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
SHELL Ulei de motor 0W-20, 5I
Numărul articolului: 550055736
323,21 RON
64,64 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare

Pericolele soluției pentru spălarea motorului

Acestea fiind spuse, există unele pericole potențiale asociate utilizării soluției pentru spălarea motorului și mai multe persoane au susținut că soluția pentru spălarea motorului poate deteriora un motor.

Punctul de vedere al companiei Ford constă în faptul că produsele de spălare a motorului nu ar trebui utilizate: „nu utilizați aditivi pentru ulei sau alte tratamente pentru motor. În anumite condiții, acestea ar putea deteriora motorul.

Dacă utilizați unul și ulterior apare o problemă la motor, garanția dumneavoastră nu va mai fi valabilă”. Acesta ar putea fi poate unul dintre cele mai îngrijorătoare lucruri. Chiar dacă un motor nu este deteriorat, garanția dumneavoastră ar putea fi anulată, iar în lipsa altor acțiuni, care nu au nicio legătură cu motorul, ceva nu merge bine cu automobilul dumneavoastră, s-ar putea să vă pierdeți dreptul de a obține reparația acestuia în perioada de garanție de către producător din cauza utilizării unei soluții pentru spălarea motorului.

Motivul pentru care majoritatea constructorilor de automobile nu recomandă utilizarea soluției pentru spălarea motorului constă în faptul că acestora le este frică că substanțele chimice ar putea intra în reacție cu componentele din cauciuc sau din material plastic ale motorului simultan cu eliminarea murdăriei și a reziduurilor solide și pot cauza deteriorarea prematură a motorului și calarea acestuia.

Alți automobiliști-amatori sunt îngrijorați de faptul că soluțiile pentru spălarea motoarelor ar putea disloca resturile și depunerile din zonele critice ale motorului, determinându-le să se mute în alte zone, chiar mai importante, și să producă deteriorări mai mari. Unii sunt, de asemenea, convinși că un tratament de spălare a motorului ar putea să nu dizolve complet șlamul și doar să-l discompună în schimb. În acest caz, șlamul ar putea fi mai larg distribuit în jurul motorului, decât să fie localizat doar în anumite zone, și ar putea declanșa o reducere și mai mare a randamentului motorului.

Pericolul real al utilizării soluțiilor pentru spălarea motoarelor ar putea fi atunci când acestea sunt utilizate în cazul automobilelor cu un kilometraj ridicat. În cazul automobilelor care au avut deja o durată de exploatare mai îndelungată, garniturile de etanșare ale motorului ar putea fi uzate și neetanșe. În aceste cazuri, combinația de ulei și șlam acționează aproape ca un agent de etanșare, menținându-le practic viabile și mascând starea reală a acestora.

Dacă acesta este cazul motorului automobilului dumneavoastră, cu siguranță nu este util să utilizați o soluție pentru spălarea motorului. Ați putea considera că cel mai bine ar fi să lăsați totul în pace și să nu deranjați șlamul care ar putea fi singura barieră reală care împiedică uleiul să se scurgă pe lângă garniturile de etanșare ale motorului mai vechi. Dacă îl veți utiliza în acest caz, ați putea să sfârșiți cu un motor neetanș sau chiar mai rău.

Deci, se merită spălarea motorului?

Importanța de a avea un motor curat nu poate fi înțeleasă, astfel încât orice produs care încearcă să curețe în mod activ piesele mobile ale motorului este în mod clar bine intenționat. Dar, utilizarea unui produs pe care producătorii nu-l recomandă este întotdeauna un risc, îndeosebi când este vorba de ceva ce puteți vedea în fața dumneavoastră.

Majoritatea conducătorilor auto raportează câștiguri substanțiale la utilizarea produselor de spălare a motorului și garantează, dar alții susțin că nu au remarcat nicio modificare a randamentului. În timp ce soluția pentru spălarea motorului nu poate reprezenta un substitut pentru un motor bine întreținut periodic, care este curățat în mod regulat și căruia i se înlocuiește uleiul, acesta ar putea fi produsul corespunzător pentru un motor care necesită anumită atenție.

Produse de TOP referitoare la acest subiect:

AUTODOC Bestseller: piese la un preț avantajos

CARMOTION 58663 Aparat verificare etanseitate chiulasa
Info product
  • Dimensiune: 25-55mm
  • Material: PVC
  • continut: 60
  • CARMOTION: Aparat verificare etanseitate chiulasa
  • Număr articol: 58663
  • Prețul nostru: 58,37 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
CARMOTION Aparat verificare etanseitate chiulasa
Numărul articolului: 58663
58,37 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-15%
MANN-FILTER HU 721/5 x Filtru ulei cu etansare, Insertie filtru
Info product
  • Tip filtru: Insertie filtru
  • Înaltime [mm]: 172
  • Diametru interior [mm]: 26
  • Diametru interior 2 [mm]: 26
  • Diametru [mm]: 64
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu etansare
  • MANN-FILTER: Filtru ulei
  • Număr articol: HU 721/5 x
  • Prețul nostru: 71,92 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MANN-FILTER Filtru ulei cu etansare, Insertie filtru
Numărul articolului: HU 721/5 x
comparativ cu PRP 85,53 RON

71,92 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
MANN-FILTER W 940/25 Filtru ulei 3/4-16 UNF, cu ventil blocare retur, Filtru insurubabil
Info product
  • Tip filtru: Filtru insurubabil
  • Înaltime [mm]: 142
  • Dimensiune filet: 3 / 4-16 UNF
  • Presiune de deschidere supapa trecere [bar]: 2,5
  • Cod articol al dispozitivului special recomandat: LS 9
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu ventil blocare retur
  • Diametru [mm]: 93
  • Diametru interior inel de etanșare [mm]: 62
  • Diametru exterior inel de etanșare [mm]: 71
  • MANN-FILTER: Filtru ulei
  • Număr articol: W 940/25
  • Prețul nostru: 52,84 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MANN-FILTER Filtru ulei 3/4-16 UNF, cu ventil blocare retur, Filtru insurubabil
Numărul articolului: W 940/25
52,84 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-26%
MANN-FILTER HU 722 x Filtru ulei cu etansare, Insertie filtru
Info product
  • Tip filtru: Insertie filtru
  • Înaltime [mm]: 155
  • Diametru interior [mm]: 31
  • Diametru interior 2 [mm]: 31
  • Diametru [mm]: 64
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu etansare
  • MANN-FILTER: Filtru ulei
  • Număr articol: HU 722 x
  • Prețul nostru: 60,24 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MANN-FILTER Filtru ulei cu etansare, Insertie filtru
Numărul articolului: HU 722 x
comparativ cu PRP 81,56 RON

60,24 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
KROON OIL POLY TECH 36140 Ulei de motor 5W-40, 5I
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: 5W-40
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Indicatie producator: BMW Longlife-01, GM LL-B-025, MB 229.3, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, MB 226.5, VW 505 00
  • Gama de produse: POLY TECH
  • Specificatie: ACEA A3 / B3, API SN, ACEA A3 / B4, API CF
  • Tip ambalaj: canistra
  • Specificatii conform API: SN, CF
  • KROON OIL: Ulei de motor
  • Număr articol: 36140
  • Prețul nostru: 316,42 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
KROON OIL Ulei de motor 5W-40, 5I
Numărul articolului: 36140
316,42 RON
63,28 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-67%
70317060 MAHLE ORIGINAL OX 368D1 Filtru ulei cu garnituri, Insertie filtru
Info product
  • Tip filtru: Insertie filtru
  • Înaltime [mm]: 155,0
  • Diametru simering [mm]: 73,5
  • Diametru interior 2 [mm]: 32
  • Diametru [mm]: 63,5, 64
  • Grosime [mm]: 3,5
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu garnituri
  • Diametru intern 3 [mm]: 31,5
  • Inaltime ambalaj [cm]: 16,00
  • Lungime ambalaj [cm]: 7,0
  • Latime ambalaj [cm]: 7,00
  • MAHLE ORIGINAL: Filtru ulei
  • Număr articol: OX 368D1
  • Prețul nostru: 58,08 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MAHLE ORIGINAL Filtru ulei cu garnituri, Insertie filtru
Numărul articolului: OX 368D1
comparativ cu PRP 180,73 RON

58,08 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-13%
MANN-FILTER W 610/6 Filtru ulei M20x1.5, cu ventil blocare retur, Filtru insurubabil
Info product
  • Tip filtru: Filtru insurubabil
  • Înaltime [mm]: 90
  • Dimensiune filet: M20x1.5
  • Presiune de deschidere supapa trecere [bar]: 1,0
  • Cod articol al dispozitivului special recomandat: LS 6 / 1
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu ventil blocare retur
  • Diametru [mm]: 66
  • Diametru interior inel de etanșare [mm]: 55
  • Diametru exterior inel de etanșare [mm]: 62
  • MANN-FILTER: Filtru ulei
  • Număr articol: W 610/6
  • Prețul nostru: 46,42 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MANN-FILTER Filtru ulei M20x1.5, cu ventil blocare retur, Filtru insurubabil
Numărul articolului: W 610/6
comparativ cu PRP 53,81 RON

46,42 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
RAVENOL VMP 1111122-005-01-999 Ulei de motor 5W-30, 5I
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: 5W-30
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Indicatie producator: BMW Longlife-04, MB 229.51, MB 229.31, VW 504 00, VW 507 00, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S1, Audi V31 748 026, Porsche C30
  • Specificatie: ACEA C3, API SN
  • Serie: VMP
  • Tip ambalaj: canistra
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • RAVENOL: Ulei de motor
  • Număr articol: 1111122-005-01-999
  • Prețul nostru: 514,91 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
RAVENOL Ulei de motor 5W-30, 5I
Numărul articolului: 1111122-005-01-999
514,91 RON
102,98 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-50%
TotalEnergies Quartz Ineo First 183103 Ulei de motor 0W-30, 1I
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: 0W-30
  • Capacitate [Litrii]: 1
  • Indicatie producator: PSA B71 2312, PSA B71 2302, STJLR.03.5007, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
  • Gama de produse: Quartz
  • Specificatie: ACEA C2, API SN PLUS
  • Serie: Ineo First
  • Tip ambalaj: sticla
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • TotalEnergies: Ulei de motor
  • Număr articol: 183103
  • Prețul nostru: 77,90 RON
Detalii
TotalEnergies Ulei de motor 0W-30, 1I
Numărul articolului: 183103
comparativ cu PRP 156,72 RON

77,90 RON
77,90 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
P 7157 BOSCH F 026 407 157 Filtru ulei cu garnituri, Insertie filtru
Info product
  • Tip filtru: Insertie filtru
  • Înaltime [mm]: 102
  • Diametru interior 2 [mm]: 32
  • Înaltime 1 [mm]: 96
  • Diametru [mm]: 65
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu garnituri
  • Diametru exterior 2 [mm]: 21
  • BOSCH: Filtru ulei
  • Număr articol: F 026 407 157
  • Prețul nostru: 45,26 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
BOSCH Filtru ulei cu garnituri, Insertie filtru
Numărul articolului: F 026 407 157
45,26 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare

Postari populare

Înscrieți-vă la newsletter

Pentru a primi ultimele noastre noutăți și idei, vă rugăm completați adresa dumneavoastră de e-mail: