Top Piese auto 3 modele de marca NISSAN 300 ZX
Categorii populare de piese auto pentru NISSAN 300 ZX
Catalog piese NISSAN 300 ZX
Magazin Online de Accesorii NISSAN 300 ZX
Cele mai bine vândute produse auto NISSAN 300 ZX
Oferte ieftine pentru piesele de schimb puse la dispoziție de producători de clasă Premium pentru 3 modele NISSAN 300 ZX, disponibile chiar acum. În catalogul nostru de piese de schimb dedicate mărcii NISSAN veți găsi o gamă foarte largă de piese de schimb de cea mai bună calitate, de la cei mai buni producători și la prețuri avantajoase pentru automobilul NISSAN 300 ZX.
Pe site-ul nostru veţi găsi totul pentru NISSAN 300 ZX-ul dumneavoastră. Noi vă oferim o selecţie imensă de piese de schimb de la producători cu renume mondial la prețuri rezonabile. În plus, nu este nevoie să plătiți pentru livrare. Bunurile comandate vor fi livrate la adresa indicată timp de câteva zile. Avem piese de schimb pentru toate clasele NISSAN 300 ZX, inclusiv pentru modele urbane compacte și mașini sport.
Informații despre modelul NISSAN 300 ZX - alegerea corectă a pieselor de schimb
Nissan 300ZX
Automobilele sport Nissan 300ZX au fost produse din 1983 până în 2000. Asamblarea acestora avea loc în Hiratsuka, Japonia. Revista auto “Motor Trend” a numit modelul cea mai bună mașină de import a anului 1990, iar revista ‘Car and Driver” a inclus modelul în lista lor TOP 10, timp de 7 ani consecutiv.
Nissan 300ZX Z31
Producția primei generații a modelului Nissan 300ZX a început în 1983. Automobilul era oferit cu caroserie targa. Habitaclul era de două locuri: pentru șofer și un pasager.
Automobilele Nissan 300ZX se distingeau prin caracteristici aerodinamice remarcabile - coeficientul aerodinamic era de 0.30. În partea din față a mașinii se afla bara de protecție de culoare neagră, cu indicatoarele de direcție poziționate în nișe. Sub bara de protecție era poziționată priza de aer.
Pe capacul capotei modelului Nissan 300ZX a apărut o proeminență centrală în formă de trapez. Versiunile cu motor turbo aveau o mică priză de aer poziționată asimetric. Mașina era echipată cu faruri frontale retractabile.
Lateralele automobilului erau decorate cu moldinguri late de culoare neagră. În partea din spate, modelul Nissan 300ZX avea montat un spoiler negru mic, sub care se aflau elementele mari de optică spate și o bară de protecție neagră, atent realizată.
Mașina avea în față suspensie MacPherson, iar în spate - suspensie independentă cu brațe diagonale. Motorul era amplasat în partea din față a mașinii. Automobilul avea tracțiune pe roțile din spate.
Nissan 300ZX a fost folosit pe larg în sporturile cu motor. În 1984, automobilul a adus victorie echipei sale în competiția Trans-Am, iar în 1994 - la cursa “24 Hours of Daytona”.
Nissan 300ZX Z31 restilizări
În 1986, ambele bare de protecție, precum și moldingurile, au început să fie vopsite în culoarea caroseriei. Versiunile turbo erau echipate cu jante de 16 inchi.
În 1987, automobilul a primit bare de protecție cu caracteristici aerodinamice îmbunătățite, lumini de ceață modificate, lumini spate reînnoite, precum și al treilea stop cu LED.
Nissan 300ZX Z32
Producția modelului Nissan 300ZX din a doua generație a început în 1989. Automobilele erau produse cu caroserie targa și cabriolet. Cele targa erau de 1 sau 3 locuri pentru pasageri.
Mașina a devenit cu 65 mm mai lată decât Nissan 300ZX din prima generație. Caracteristicile aerodinamice, însă, au scăzut ușor - coeficientul aerodinamic era de 0.31.
S-a renunțat la farurile retractabile. Nissan 300ZX avea un design exterior mai modern. Între farurile de ceață dreptunghiulare era poziționată grila de radiator îngustă. Mai jos se aflau trei prize de aer: una centrală mai mare și două laterale mai mici.
Barele de protecție au devenit mai masive și erau vopsite în culoarea caroseriei. Luminile din spate au fost modificate în mod semnificativ. Automobilul era echipat cu două țevi de evacuare duble.
Nissan 300ZX Z32 restilizări
În 1992, producătorul a inclus airbag-urile în pachetul de bază a modelului Nissan 300ZX. La interior, tapițeria din țesătură a fost înlocuită cu cea din piele de căprioară. În 1994, construcția centurilor de siguranță a fost îmbunătățită, spoilerul din spate - modificat, iar în pachetul de bază au fost adăugate airbag-uri și sistem de acces fără cheie.
Nissan 300ZX pe piața din diferite țări
Pe piața internă din Japonia, automobilele erau cunoscute sub numele de Nissan Fairlady Z. În unele țări modelul s-a vândut ca Datsun, până în 1985, când această marcă a fost abolită.