1.000.000 piese de schimb - găsiți-o pe cea mai potrivită pentru automobilul dvs. Exemplu

0 Articole
#
Coșul dvs. este gol
0,00 RON

Nu uitați de întreținerea regulată și de intervalele de înlocuire a pieselor pentru modelul NISSAN LEAF

Nissan Leaf

Producția mașinii electrice Nissan Leaf, cu caroserie hatchback cu cinci uși, a început în anul 2010 și continuă până în prezent. Producția este organizată în Japonia, SUA și Marea Britanie. Nissan Leaf a primit în 2011 titlul “European Car of the Year”.

Nissan Leaf I -a generație

Nissan Leaf a fost construit pe o paltformă nouă - Nissan V. Cel mai greu element al automobilului - bateria - este amplasată deasupra bazei, sub scaunele din față. Aceasta asigură automobilului o bună stabilitate. Trăsăturile specifice mașinii sunt dinamica rapidă de accelerare și vizibilitatea bună. Mașina are o autonomie de 175 km.

Bateria automobilului poate fi încărcată atât la stațiile speciale, cât și la prizele obișnuite. Ciclul complet de încărcare este de 8 ore, la o tensiune de 220 V și o intensitate de 30 A. Bateria poate fi încărcată până la 80% din capacitate în doar 30 de minute, dacă tensiunea este de două ori mai mare, iar intensitatea - de 125 A. Automobilele sunt echipate cu două conexiuni pentru încărcare; acestea sunt situate într-o nișă pe panoul frontal, sub logoul firmei.

Exteriorul mașinii este atrăgător și discret. Farurile voluminoase ocupă mult spațiu, de la barele de protecție frontale până aproape de parbriz, pe lateralele capotei. Luminile de ceață mici sunt situate în nișe, în partea de jos a barei de protecție, care este decorată cu grila de radiator compactă, cu panou cromat.

Interiorul mașinii este destul de neobișnuit. Tablou de bord reprezintă un ecran care afișează viteza, nivelul bateriei, distanța parcursă și alte informații importante. Pentru finisarea interiorului s-a folosit plastic de calitate și materiale practice, de calitate. Trăsătura distinctivă a mașinilor Nissan Leaf o reprezintă funcționarea silențioasă, întrucât acestea nu au motor cu ardere internă.

Nissan Leaf I -a generație restilizată

În 2013 a avut loc restilizarea modelului Nissan Leaf. Producătorii au schimbat dispunerea principalelor sisteme electronice și au sporit capacitatea portbagajului cu 40 l. Butoanele de pe tabloul de bord au fost amplasate în poziții mai confortabile pentru șofer. A apărut sistemul de încălzire a volanului și scaunelor din spate. Autonomia noului automobil este de 190 km. În 2015, mașina a fost supusă unei alte restilizări. În urma acesteia, autonomia mașinii a crescut la 250 km, iar bateria era cu 21 kg mai grea. Mașinile au fost echipate cu sistem de navigare NissanConnect EV.

Nissan Leaf II -a generație

În noiembrie 2015, a fost prezentat conceptul modelului Nissan Leaf din a doua generație, cu numele de IDS. Producătorul a echipat mașina cu o baterie nouă, care îi conferea o autonomie de 450 km. Noua formă a caroseriei, cu caracteristici aerodinamice îmbunătățite, asigura un consum redus de energie. Deasemenea, producătorii au echipat noile mașini cu autopilotul Piloted Drive. Atunci când acesta este activat, dispozitivele principale și volanul se ascund sub tabloul de bord, până când este activat modul Manual Drive.

Noul sistem de căutare simplificat facilită și mai mult procesul de căutare a pieselor necesare. Căutare piese de schimb.

Tip cerere Exemplu
Piese de Schimb Set curea de distributie
Piese de Schimb + Producători Set curea de distributie CONTITECH
Piese de Schimb + Mărci auto Set curea de distributie RENAULT
Piese de Schimb + Numărul articolului Set curea de distributie CT1038K1
Numărul articolului KTB899
Numărul articolului + Producători 1 987 948 677 BOSCH
OEN 4401801
OEN + Producători 71736720 DAYCO
loader Vă rugăm să aşteptaţi...