
Piese de schimb pentru VW CORRADO


Top Piese auto pentru 1 modele de marca VW CORRADO:
TOP auto piese categorii
Catalog piese pentru VW CORRADO
-
Uleiuri și lichide
-
Sistem de franare
-
Filtre
-
Motor
-
Sistem curatare parbriz
-
Sistem aprindere și bujii incandescente
-
Suspensie, tije
-
Electrice
-
Amortizare
-
Curele, lanàuri, role
-
Sistem răcire motor
-
Caroserie
-
Incalzire
-
Garnituri și inele de etanșare
-
Sistemul de esapament
-
Habitaclu și dispozitive de comfort secundare
-
Sistem alimentare
-
Directie
-
Ambreiaj/ piese
-
Articulație planetară/ planetară
-
Sistem de tractare/ piese
-
Cutie de viteze
-
Sistem de aer conditionat
-
Rulmenți
-
Arbori cardanici și diferențiale
-
Senzori, releuri, unități control
-
Set reparație
-
Racorduri și furtunuri
-
Iluminat
-
Elemente de fixare
-
Tuning
Magazin Online de Accesorii VW CORRADO
Informații despre modelul VW CORRADO - alegerea corectă a pieselor de schimb
Volkswagen Corrado
Volkswagen Corrado este o mașină sport, produsă din 1988 până în 1995, la fabrica Volkswagen din orașul Osnabruck, Germania.
Numele "Corrado" rupe lunga tradiția a companiei de a da automobilelor nume de vând sau fenomene ale naturii. Numele inițial al noului automobil sport era "Taifun". Totuși, specialiștii în marketing au considerat că taifunul este asociat doar cu distrugeri, motiv pentru care numele a fost schimbat. "Corrado" vine de la cuvântul spaniol "correr", care înseamnă "a alerga".
Volkswagen Corrado I -a generație
Modelul a fost dezvoltat de designerii companiei, pentru a fi un concurent mai ieftin pentru deja popularul Porsche 944. Sloganul principal la promovarea și popularizarea modelului în Europa era "Mașină sport europeană cu trăsături distinctive Volkswagen".
Producția modelului Volkswagen Corrado a început în 1984. Mașina a fost dezvoltată pe platforma VW A2. Modelul putea fi recunoscut după profilul caracteristic și spoilerul spate retractabil, care ieșea automat la viteze de 120 km/h (la variantele modificate pentru piața americană acest indice era de 75 km/h). Spoilerul putea fi ridicat și prin acționarea unui buton de pe tabloul de bord.
Volkswagen a folosit un sistem nou de configurare a motorului, în care cilindrii de lucru erau dispuși în unghi de 15 °. Cu toate acestea, modificațiile cu motor clasic cu tăietură în V și cu motor în linie erau la fel de populare.
Lista de opțiuni de bază a mașinii era destul de largă: sistem de frânare antiblocare (ABS), scaune sport reglabile, lumini de ceață, oglinzi laterale electrice și încălzite.
Volkswagen Corrado I -a generație restilizată
Mașinile Volkswagen Corrado au suferit un facelifting ușor în 1991. Aripile au devenit mai mari, grila de radiator a fost schimbată, forma barei de protecție spate - ușor modificată. În plus, au fost montate lumini ceață noi, iar indicatoarele de pe tabloul de bord au fost complet înlocuite. La interior, consola centrală și materialele folosite pentru finisaje au fost schimbate considerabil.
În 1991 a ieșit varianta specială modificată Volkswagen Corrado VR6, la care a fost complet modificat șasiul, suspensia și frânele. În plus, aceasta avea ușor schimbată și forma aripilor, pasajele roților, precum și barele de protecție.
Modelul îmbunătățit s-a bucurat de o mare popularitate, motiv pentru care dezvoltatorii au mai creat două variante speciale modificate - Volkswagen Corrado G60 Jet și Volkswagen Corrado 16VG60. Acestea erau comercializate doar pe piața germană.
Revista auto "Auto Express" a numit modelul Volkswagen Corrado "Una dintre cele mai bune mașini Volkswagen". Revista britanică "Car" a inclus acest automobil în topul celor "25 de mașini cu care trebuie să te plimbi înainte de moarte".
În 1995, vânzările modelului Volkswagen Corrado au scâzut considerabil, iar conducerea a luat decizia să întrerupă producția acestuia.
Volkswagen Corrado pe piața din diferite țări
Special pentru piața Marii Britanii concernul a produs în 1995 pachetul în serie limitată Volkswagen Corrado Storm. Acesta avea caracteristicile tehnice de la Volkswagen Corrado VR6, însă designul era complet diferit. În total, au fost scoase pe piață 500 de astfel de mașini, jumătate dintre care erau realizate în stilul “Classic Green” cu interiorul din piele crem, iar cealaltă jumătate - în stilul “Mystic Blue” cu interior identic, dar de culoare neagră.
VW CORRADO Tutorial/Ghid de reparație și schimb pas cu pas
-
PDFSchimbare: plăcuțe de frână din spate >> VW Passat 3C B6 Variant | Ghidul de înlocuire Descarcă PDF gratis 7.16 mb
-
PDFSchimbare: stergatoare parbriz din față >> VW Golf 4 | Ghidul de înlocuire Descarcă PDF gratis 2.83 mb
-
PDFSchimbare: filtru aer >> VW Golf 5 | Ghidul de înlocuire Descarcă PDF gratis 5.43 mb
-
PDFSchimbare: curea caneluri >> VW Passat 3C B6 Variant | Ghidul de înlocuire Descarcă PDF gratis 4.44 mb
-
PDFSchimbare: filtru polen >> VW Touran 1T1 1T2 | Ghidul de înlocuire Descarcă PDF gratis 4.5 mb
-
PDFSchimbare: bujii >> VW Golf 5 | Ghidul de înlocuire Descarcă PDF gratis 9.1 mb

Top Mărci auto: Piese auto pentru OPEL, Piese auto pentru FORD, Piese auto pentru BMW, Piese auto pentru AUDI,
Piese de schimb pentru generațiile populare ale modelelor VW: VW Golf V Hatchback (1K1), VW Golf IV Hatchback (1J1), VW Passat B6 Variant (3C5), VW Touran I (1T1, 1T2), VW Passat B6 Sedan (3C2), VW Polo IV Hatchback (9N), VW Golf VI Hatchback (5K1), VW Passat B5 GP Break (3BG, 3B6), VW Golf IV Variant (1J5), VW Passat B5 GP Sedan (3BG, 3B3)
Motoare VW: VW Golf V Hatchback (1K1) 1.9 TDI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.4 16V, VW Touran I (1T1, 1T2) 1.9 TDI, VW Passat B5 GP Break (3BG, 3B6) 1.9 TDI, VW Transporter T4 Bus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7DJ) 2.5 TDI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.6, VW Golf VI Hatchback (5K1) 1.6 TDI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.6 16V, VW Polo IV Hatchback (9N) 1.4 16V, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.9 TDI