
Piese de schimb pentru VW LUPO


Top Piese auto pentru 2 modele de marca VW LUPO:
TOP auto piese categorii
Catalog piese pentru VW LUPO
-
Uleiuri și lichide
-
Sistem de franare
-
Filtre
-
Motor
-
Sistem curatare parbriz
-
Sistem aprindere și bujii incandescente
-
Suspensie, tije
-
Electrice
-
Amortizare
-
Curele, lanàuri, role
-
Sistem răcire motor
-
Caroserie
-
Incalzire
-
Garnituri și inele de etanșare
-
Sistemul de esapament
-
Habitaclu și dispozitive de comfort secundare
-
Sistem alimentare
-
Directie
-
Ambreiaj/ piese
-
Articulație planetară/ planetară
-
Sistem de tractare/ piese
-
Cutie de viteze
-
Sistem de aer conditionat
-
Rulmenți
-
Arbori cardanici și diferențiale
-
Senzori, releuri, unități control
-
Set reparație
-
Racorduri și furtunuri
-
Iluminat
-
Elemente de fixare
-
Tuning
Magazin Online de Accesorii VW LUPO
Informații despre modelul VW LUPO - alegerea corectă a pieselor de schimb
Volkswagen Lupo
Volkswagen Lupo este un automobil produs între 1998 și 2005. Dezvoltatorii l-au poziționat drept un automobil cu consum foarte redus de combustibil.
Numele "Lupo", în traducere din latină înseamnă "lup". Modelul a fost numit în cinstea fabricii din Wolfsburg, Germania, unde a fost produs pentru prima dată. Mașina se producea și în Bruxelles, Belgia.
Istoria creării modelului Volkswagen Lupo
Modelul Volkswagen Lupo a fost prezentat în 1998. Avea menirea să înlocuiască modelul Volkswagen Polo în nișa mașinilor mici de oraș.
Mașina a fost construită pe platforma VW A00 și era produsă doar cu caroserie hatchback cu trei uși. Constructorii au poziționat-o drept mijloc de transport economic și avea doar două pachete: de bază și sport. Mașina a devenit foarte populară în Germania, de aceea designerii au decis să scoată câteva modificații speciale.
Volkswagen Lupo 3L a fost prima mașină din lume care nu consuma mai mult de 3 l de combustibil la 100 km. Pentru a aobține acest rezultat, constructorii au instalat un motor diesel cu sistem de injecție directă a combustibilului, caroserie ușoară din aluminiu, pornirea și blocarea automată a motorului pentru a evita mersul în gol, o transmisie optimizată și, deasemenea, au îmbunătățit nivelul aerodinamicii.
Pentru activarea sistemului de economisire a combustibilului, trebuia activat modul ECO. Automobilul limita automat puterea motorului și folosea energia de frânare. Consumul minim de combustibil în acest regim era de 2,79 l / 100 km. Aceste inovații au fost în continuare îmbunătățite și au devenit în 2013 baza pentru conceptul mașinii Volkswagen XL1, consumul de combustibil al căruia nu depășea 1 l / 100 km.
Volkswagen Lupo FSI era omologul modificației Volkswagen Lupo 3L cu putere mai mare. Mașina avea partea din față ușor schimbată și era la vânzare doar în Germania și Austria.
Automobilul Volkswagen Lupo GTI este era o modificație foarte scumpă. Opțiunile standard includeau faruri cu xenon, discuri de 15 inchi și un interior stilat, de culoare neagră. Dezvoltatorii au instalat un motor cu o putere mai mare, care putea să accelereze până la 100 km/h în 7,8 secunde și avea viteza maximă de 204 km/h.
Volkswagen Lupo pe piața din diferite țări
Defapt, Volkswagen Lupo era modelul SEAT Arosa ușor modificat și supus rebadging-ului.
VW LUPO Tutorial/Ghid de reparație și schimb pas cu pas
-
PDFSchimbare: plăcuțe de frână din spate >> VW Passat 3C B6 Variant | Ghidul de înlocuire Descarcă PDF gratis 7.16 mb
-
PDFSchimbare: stergatoare parbriz din față >> VW Golf 4 | Ghidul de înlocuire Descarcă PDF gratis 2.83 mb
-
PDFSchimbare: filtru aer >> VW Golf 5 | Ghidul de înlocuire Descarcă PDF gratis 5.43 mb
-
PDFSchimbare: curea caneluri >> VW Passat 3C B6 Variant | Ghidul de înlocuire Descarcă PDF gratis 4.44 mb
-
PDFSchimbare: filtru polen >> VW Touran 1T1 1T2 | Ghidul de înlocuire Descarcă PDF gratis 4.5 mb
-
PDFSchimbare: bujii >> VW Golf 5 | Ghidul de înlocuire Descarcă PDF gratis 9.1 mb

Sondaj clienți despre VW LUPO
Notă medie clienți
/5
din 391 comentarii
-
Prețul
8 -
Calitatea de asamblare
6 -
Design caroserie
11 -
Înălţimea minimă de la sol
4 -
Vedere din interior
11 -
Confort de așezare
3 -
Ergonomia
3 -
Calitatea materialelor
8 -
Sistemul audio instalat din fabrică
4 -
Capacitatea compartimentului de bagaje
4 -
Confort scaune din spate
5 -
Transformare interior
14 -
Sistemul de climatizare
1 -
Confort scaune din față
16 -
Spațiu interior
16 -
Farurile
2 -
Izolarea fonică
9 -
Performanța suspensiei
9 -
Răspuns direcție
20 -
Convenabil pentru călătorie
1 -
Pornirea la rece
8 -
Consumul de combustibil
20 -
Performanța vehiculului
16 -
Frâna
5 -
Setări volan
11 -
Cutia de viteze
9 -
Ținuta de drum
8 -
Manevrabilitatea
28 -
Costul de întreținere
3 -
Disponibilitate service și piese de schimb
1 -
Compartimente extra
3 -
Calitatea caroseriei
4
Piese de schimb pentru generațiile populare ale modelelor VW: VW Golf V Hatchback (1K1), VW Golf IV Hatchback (1J1), VW Passat B6 Variant (3C5), VW Touran I (1T1, 1T2)
Motoare VW: VW Golf V Hatchback (1K1) 1.9 TDI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.4 16V, VW Touran I (1T1, 1T2) 1.9 TDI, VW Passat B5 GP Break (3BG, 3B6) 1.9 TDI