Alternator pentru automobilul dvs
Generator comandaţi ieftin
-
Comandă sigură 200 de zile
-
O aplicație convenabilă pentru achiziționarea de piese de schimb
-
Video despre reparația automobilului

Generator pentru brand-uri auto de Top brand-uri auto
Generator pentru modele de top de automobile
Alternator generator marcă de calitate: Cei mai buni producători
Cele mai bine vândute produse: Alternator
Află mai multe despre categoria de produse Alternator — selectarea, înlocuirile, prețurile și experiențele
Mai devreme sau mai târziu, orice automobil va avea nevoie de reparații și s-ar putea să începi să te întrebi ce Alternator ar trebui să alegi pentru înlocuirea componentei uzate sau deteriorate.
Iată ce trebuie să iei în considerare atunci când vei selecta și vei cumpăra piese noi pentru automobile:
- compatibilitatea cu autovehiculul tău
- opiniile experților
- recenziile și experiențele clienților
- marca comercială
- prețul
Cum pot afla dacă un produs este compatibil cu automobilul meu?
Recomandăm să utilizezi numărul piesei OEM sau numărul de identificare (VIN) al autovehiculului tău la selectarea vreunei piese de schimb pentru automobile din categoria Alternator.
Pur și simplu introdu datele autovehiculului tău pe site-ul nostru web și selectează piesa de schimb dorită. După aceea, vei vizualiza un catalog de produse corespunzătoare și compatibile pentru automobilul tău.
Experiențele, testările și comparațiile produselor din categoria Alternator
Vei găsi numeroase recenzii și evaluări din partea clienților noștri pe paginile noastre de produse, unde poți, de asemenea, să compari articolele pe care intenționezi să le achiziționezi. Dacă vei avea întrebări legate de serviciile noastre și de selectarea pieselor de schimb sau vei dori să verifici compatibilitatea acestora, nu ezita să contactezi echipa noastră suport clienți. Aceștia sunt întotdeauna disponibili pentru a te ajuta și a-ți oferi sfaturi utile.
Alternator: cât costă acest produs?
Prețul pieselor auto din categoria Alternator este cuprins între 472 RONI și 3429 RONI, în funcție de tipul autovehiculului, de producător și de specificațiile produsului.
Plasează o comandă din Alternator pe AUTODOC și economisește la mentenanța și întreținerea automobilului. Magazinul nostru online conlucrează cu servicii de curierat de încredere, astfel încât vei putea beneficia de o livrare rapidă și securizată.
Alternator de la 78 de producători la prețuri de la 472 RON până la 3429 RON
Cele mai bine vândute produse: | |||||
---|---|---|---|---|---|
DAN930 | J5110908 | J5110320 | 0 124 515 010 | 0 986 044 651 | 19025103 |
De la producători populari: | |||||
RIDEX | AS-PL | STARK | LUCAS ELECTRICAL | CV PSH | ALANKO |
Pentru mărci de automobile populare: | |||||
BMW | VW | AUDI | MERCEDES-BENZ | OPEL | FORD |
Alternator - detalii tehnice: | |||||
---|---|---|---|---|---|
Fulie curea -Ø [mm]: | Curent de incarcare generator [A]: | Role: | |||
54,3 | 69 | 150 | 65 | cu rola curea cu cuplaj unisens | cu rola curea |
56 | 51,5 | 120 | 90 | fara rola curea | cu fulie combinata |
61 | 60 | 80 | 180 | cu | cu rola dubla |
Aflați mai multe despre Alternator - metoda de operare, diagnosticul, cauzele defectelor și intervalele de înlocuire
Alternatorul mașinii este un dispozitiv care transformă puterea mecanică de rotație a arborelui cotit în curent electric. Energia pe care o produce este folosită pentru a încărca bateria și alimenta diferite dispozitive în timpul funcționării motorului. La unele mașini, unitatea este folosită și la pornirea motorului.
Tipuri
- Cu perii de carbon. Sunt cele mai răspândite tipuri de alternatoare. La aceste dispozitive, bobinajul excitatorului este montat pe arborele rotorului Curentul de excitare circulă la rotor prin intermediul periilor de carbon.
- Fără perii. Acestea sunt mai puțin răspândite. Sunt fiabile și durabile. Aceste alternatoare au bobinajul excitatorului montat direct pe stator. Forța electromotoare se formează datorită schimbărilor în conductivitatea magnetică a golului de aer dintre rotor și stator.
Mai mult, dispozitivele diferă după dimensiune, poziția relativă a unor elemente ale lor, putere și performanță.
Înafară de alternatoarele convenționale, mai există și ansambluri combinate motor starter/alternator. De obicei acestea sunt instalate pe vehiculele hibride sau mașinile echipate cu sistem “Start-Stop”.
Instrucțiuni de operare
După realizarea oricăror lucrări de reparație sau inspecție asupra unității, asigurați-vă întotdeauna că ați conectat corect firele. Inversarea polarității conexiunii poate duce la ruperea diodelor redresorului și regulatorului de tensiune. Rețineți, dacă deconectați alternatorul de la baterie în timp ce motorul funcționează riscați să deteriorați sistemul electric al vehiculului. Nu încercați niciodată să verificați operabilitatea unității cu ajutorul scânteii conectând terminalul pozitiv al unității la caroseria mașinii. Nu porniți motorul altei mașini în timp ce motorul mașinii dumneavoastră funcționează.
Mențineți spațiul de sub capotă curat. Murdăria este periculoasă atât pentru carcasa unității (întrucât duce la corodarea acesteia), cât și pentru contactele electrice, care pot oxida. Dar nu uitați să feriți alternatorul de stropi atunci când spălați motorul, de exemplu acoperindu-l cu o pungă de plastic rezistentă.
Inspectați regulat mecanismul de acționare. O curea strânsă exagerat sau rolele instalate necorespunzător pot determina uzarea prematură a rulmentului fuliei. Rețineți că fulia ete tot o consumabilă. Producătorul auto specifică perioada de funcționare a acesteia în manualul utilizatorului. Înlocuiți fulia atunci când îi expiră perioada de valabilitate.
Evitați condusul prin bălțile adânci. Dacă nu aveți altă soluție, încercați să le traversați atent, la viteză mică. Variațiile de temperatură pot deteriora unitatea.
Simptome ale defecțiunilor
Defectele podurilor de diode, defectarea regulatorului de tensiune, ruperea sau slăbirea curelei de transmisie duce aproape întotdeauna la încărcarea insuficientă a bateriei. Prin urmare, dacă în timpul condusului se aprinde în mod constant lumina de avertizare baterie, de obicei trebuie să verificați alternatorul. Dacă farurile frontale sunt întunecate și sunetul claxonului prezintă un zăngănit în timpul funcționării motorului, aceste lucruri pot indica defectarea unității. În cazul uzării rulmentului s-ar putea să observați bătăi specifice de sub capotă. Șuieratul indică adesea ruperea curelei sau prezența uleiului pe aceasta.
Cauze ale defecțiunilor
Pătrunderea pe placa de circuit a podului de diode a apei sau unui amestec de ulei cu murdărie, precum și inversarea polarității conexiunii poate determina arderea podului. Inversarea polarității este periculoasă și pentru alte piese de alternator, inclusiv regulatorul de tensiune, care se poate, de asemenea, defecta după un scurtcircuit în rețeaua de bord. Montarea incorectă a rolelor de ghidare și întinzătoarelor, precum și erorile de instalare a curelei pot duce la defectarea fuliei. Periile se defectează din cauza uzării și ruperii normale.
Autodoc24.ro: doar produse auto de înaltă calitate
În magazinul nostru online puteți cumpăra întotdeauna alternator la prețuri chilipir. Abonați-vă la newsletter-ul nostru pentru a primi informații actualizate referitoare la componentele pentru mașina dumneavoastră.
Cum se inlocuiesc un alternator pe MERCEDES-BENZ 190 W201 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993 [TUTORIAL] |...
Video instructiv de tip step-by-step la tema reparării automobilului cu propriile mâini. Devino un mecanic-amator împreună cu AutoDoc.
Pentru a evita defectarea prematură a componentei, urmați câteva recomandări simple, prezentate mai jos:
- Încercați să evitați bălțile adânci, sau reduceți viteza înainte de a trece peste acestea. Umezeala, care ajunge la componentă, poate cauza defectarea acesteia.
- Când curățați zona de sub capotă, protejați alternatorul de apă și alte componente electrice, utilizând o peliculă din polietilenă.
- Curățați unitatea cu aer comprimat la fiecare întreținere programată a motorului.
- Verificați și reglați tensionarea curelei poli-V, în mod regulat.
- Folosiți o cheie de cuplu pentru strângerea elementelor de fixare.
- Evitați instalarea echipamentului suplimentar, pentru a proteja sistemul electric al vehiculului împotriva suprasolicitării.
Primul pas, în procesul de verificare a unității, este evaluarea vizuală a stării acesteia. Carcasa nu trebuie să prezinte fisuri sau denivelări, iar cureaua nu trebuie să aibă abraziuni critice sau zone deteriorate. De asemenea, nu trebuie să existe fire îndoite și nici scântei, în locul în care acestea se conectează la terminale.
Următorul pas este măsurarea tensiunii terminalelor bateriei, cu ajutorul unui multimetru. Tensiunea ar trebui să fie de 12,5–12,7 V cu motorul oprit și de 13,8–14,5 V cu motorul în funcțiune și toate componentele electrice oprite. Sub sarcină, cu sistemul de aer condiționat, farurile, încălzitorul și sistemul de încălzire a geamurilor pornite, tensiunea ar trebui să fie, nu mai puțin de 13,7–14,0 V.
Dacă observați defecțiuni, scoateți și dezasamblați componenta. Puteți estima gradul de uzură al periilor, verificând înălțimea lor, iar al inelelor de contact - evaluând diametrul acestora. Măsurați rezistența rotorului și bobinajul statorului, precum și a podului de diode, pentru a vedea dacă există un circuit deschis. Comparați datele obținute cu cele specificate în documentația tehnică a vehiculului.
Procedura poate varia în funcție de marca și modelul automobilului. Aceasta depinde, în mare parte, de modul în care sunt aranjate componentele sub capotă. De exemplu, la unele automobile, unitatea poate fi accesată după deschiderea capotei, în timp ce la altele - doar de sub un automobil ridicat. De regulă, procesul de înlocuire include următorii pași:
- Deconectați terminalul negativ de la baterie.
- Scoateți componentele, care blochează accesul la alternator.
- Scoateți cureaua de transmisie.
- Faceți o poză sau marcați firele, pentru a evita erorile la reasamblare, iar apoi - deconectați-le.
- Deșurubați toate elementele de fixare și scoateți unitatea.
- Instalați piesa nouă.
- Examinați vizual cureaua și fuliile; înlocuiți-le, dacă este cazul.
- Conectați toate contactele și reinstalați toate componentele înlăturate.
Repararea alternatorului constă în înlocuirea periilor și inelelor de contact, rulmenților, ambreiajului volantei și podului de diode. Dacă aveți experiență în efectuarea unei astfel de reparații, o puteți face și de sine stătător. În caz contrar, este mai bine să apelați la ajutorul unui electrician, de la un atelier de servicii auto.