Plus
Testați contul premium
0   Articole
#
0,00 RON
Coșul dvs. de cumpărături este gol

Alternator pentru automobilul dvs

Gamă largă de brand-uri pentru mașină Alternator online
Înlocuire Alternator: Tutorial Video Reparație
Cum se inlocuiesc un alternator de zgomot pe MERCEDES-BENZ 190 W201 [TUTORIAL]

Cum se inlocuiesc un alternator pe MERCEDES-BENZ 190 W201 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993 [TUTORIAL] |...

Video instructiv de tip step-by-step la tema reparării automobilului cu propriile mâini. Devino un mecanic-amator împreună cu AutoDoc.

Generator pentru brand-uri auto de Top brand-uri auto

Alternator generator marcă de calitate: Cei mai buni producători

  • CV PSH Alternator catalog
  • RIDEX Alternator catalog
  • AS-PL Alternator catalog
  • ROTOVIS Automotive Electrics Alternator catalog
  • VALEO Alternator catalog
  • ALANKO Alternator catalog
  • Originale STARK Generator
  • Originale LUCAS ELECTRICAL Generator
  • Originale EUROTEC Generator
  • Originale MESSMER Generator
  • Originale HELLA Generator
  • Originale BOSCH Generator
  • DENSO
  • CASCO
  • MAGNETI MARELLI
  • JP GROUP
  • DRI
  • ELSTOCK
  • MAPCO
  • Henkel Parts
  • ERA
  • LUCAS
  • DELCO REMY
  • VEMO
Mai multe

Cele mai bine vândute produse: Alternator

Piesele de schimb cele mai vândute din secțiunea Alternator. Avem numeroase piese de schimb de brand pentru Alternator și alte oferte avantajoase care fac parte din gama noastră largă de produse pentru automobil.
RIDEX Generator 4G0041
Alternator
Numărul articolului: 4G0041
622,27 RON
incl. 19% TVA , Livrare gratuita
  • Curent de incarcare generator [A]: 90
  • Tensiune [V]: 14
  • Fulie curea -Ø [mm]: 50
  • Numar nervuri: 6
  • Identificare constructie stecher: D+ W (Plug 25)
  • Curent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12V
  • Clema: M8 B+
  • Alezaj-Ø 1 [mm]: 8
  • Lungime [mm]: 40
  • Specificatii de asamblare: levier dublu articulat
  • RIDEX  Alternator
  • Număr articol  4G0041
  • Prețul nostru   622,27 RON
  • Conditie  Nou
Detalii
RIDEX Alternator generator 4G0011
Alternator
Numărul articolului: 4G0011
656,55 RON
incl. 19% TVA , Livrare gratuita
  • Curent de incarcare generator [A]: 130
  • Tensiune [V]: 14
  • Fulie curea -Ø [mm]: 70
  • Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
  • Numar nervuri: 7
  • Identificare constructie stecher: B+(M8)/IG/C/L/FR
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu regulator integrat
  • Curent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12V
  • Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
  • Tip alternator: excl. pompa vacuum
  • Numarul gaurilor de fixare: 4
  • Numarul gaurilor filetate: 1
  • Forma carcasa stecher: dreptunghiular
  • RIDEX  Alternator
  • Număr articol  4G0011
  • Prețul nostru   656,55 RON
  • Conditie  Nou
Detalii
DENSO Alternator DAN930
Alternator
Numărul articolului: DAN930
697,03 RON
incl. 19% TVA , Livrare gratuita
  • Curent de incarcare generator [A]: 150
  • Tensiune [V]: 14
  • Fulie curea -Ø [mm]: 54,3
  • Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
  • Numar nervuri: 6
  • Curent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12V
  • Piesa noua
  • Masa [g]: 6420
  • Calitate: OE
  • DENSO  Alternator
  • Număr articol  DAN930
  • Prețul nostru   697,03 RON
  • Conditie  Nou
Detalii
BOSCH Generator 0 986 043 981
Alternator
Numărul articolului: 0 986 043 981
1000,67 RON
incl. 19% TVA , Livrare gratuita
  • Curent de incarcare generator [A]: 100
  • Tensiune [V]: 14
  • Fulie curea -Ø [mm]: 60
  • Role: cu fulie combinata
  • Numar de striatii: 6
  • Identificare constructie stecher: PL50
  • Piesa la schimb
  • Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
  • Tip alternator: incl. pompa vacuum
  • Tipul de fixare: levier dublu articulat
  • Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie
  • Clema: B+(M8), D+(Plug), W
  • Lungime [mm]: 225
  • Distanta de la fulie la generator [mm]: 35,5
  • BOSCH  Alternator
  • Număr articol  0 986 043 981
  • Prețul nostru   1000,67 RON
  • Conditie  Refabricată
Detalii
Alternator generator VALEO 439845
Alternator
Numărul articolului: 439845
3766,26 RON
incl. 19% TVA , Livrare gratuita
  • Curent de incarcare generator [A]: 180
  • Tensiune [V]: 14
  • Fulie curea -Ø [mm]: 53,3
  • Role: cu rola curea, cu
  • Numar nervuri: 6
  • Informatii de extindere: NEW STOP&START ORIGINAL PART
  • Pozitie / Grade: L 80
  • Echipament vehicul: Pentru autovehicole cu Functie-Strat-Stop
  • Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
  • Cuplaj / clema: fara racord pentru turometru
  • Tipul de fixare: fixare in 4 puncte
  • Greutate [kg]: 9,1
  • Piesă nouă fără gaj
  • VALEO  Alternator
  • Număr articol  439845
  • Prețul nostru   3766,26 RON
  • Conditie  Nou
Detalii
Alternator VALEO REMANUFACTURED PREMIUM 437450
Alternator
Numărul articolului: 437450
1395,86 RON
incl. 19% TVA , Livrare gratuita
  • Curent de incarcare generator [A]: 170
  • Tensiune [V]: 14
  • Fulie curea -Ø [mm]: 53,8
  • Role: cu rola curea, cu
  • Numar nervuri: 6
  • Gama de produse: REMANUFACTURED PREMIUM
  • Piesa la schimb
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu regulator integrat
  • Pozitie / Grade: L 95
  • Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
  • Cuplaj / clema: fara racord pentru turometru
  • Tipul de fixare: levier dublu articulat
  • Greutate [kg]: 7,77
  • VALEO  Alternator
  • Număr articol  437450
  • Prețul nostru   1395,86 RON
  • Conditie  Refabricată
Detalii
Generator BOSCH 0 986 045 340
Alternator
Numărul articolului: 0 986 045 340
928,81 RON
incl. 19% TVA , Livrare gratuita
  • Curent de incarcare generator [A]: 140
  • Tensiune [V]: 14
  • Fulie curea -Ø [mm]: 56,2
  • Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
  • Numar de striatii: 6
  • Identificare constructie stecher: PL61
  • Piesa la schimb
  • Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
  • Tip alternator: excl. pompa vacuum
  • Tipul de fixare: levier dublu articulat
  • Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie
  • Clema: B1+(M8), L, DFM
  • Lungime [mm]: 182
  • Distanta de la fulie la generator [mm]: 39,6
  • BOSCH  Alternator
  • Număr articol  0 986 045 340
  • Prețul nostru   928,81 RON
  • Conditie  Refabricată
Detalii
Alternator generator DENSO DAN938
Alternator
Numărul articolului: DAN938
1280,96 RON
incl. 19% TVA , Livrare gratuita
  • Curent de incarcare generator [A]: 100
  • Tensiune [V]: 14
  • Fulie curea -Ø [mm]: 58
  • Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
  • Numar nervuri: 7
  • Curent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12V
  • Piesa noua
  • Masa [g]: 6470
  • Calitate: OE
  • DENSO  Alternator
  • Număr articol  DAN938
  • Prețul nostru   1280,96 RON
  • Conditie  Nou
Detalii
Alternator: alegeți dintre 80414 de opțiuni pe AUTODOC

Alternator de la 73 de producători la prețuri de la 125,36 RON până la 18846,61 RON

Cele mai bine vândute produse:
DAN930 J5110908 J5110320 0 124 515 010 0 986 044 651 19025103
De la producători populari:
CV PSH RIDEX AS-PL ROTOVIS Automotive Electrics VALEO ALANKO
Pentru mărci de automobile populare:
BMW VW AUDI MERCEDES-BENZ OPEL FORD
Alternator - detalii tehnice:
Fulie curea -Ø [mm]: Curent de incarcare generator [A]: Role:
54,3 69 150 65 cu rola curea cu cuplaj unisens cu rola curea
56 51,5 120 90 fara rola curea cu fulie combinata
61 60 80 180 cu Fulie curea dubla

Aflați mai multe despre Alternator - metoda de operare, diagnosticul, cauzele defectelor și intervalele de înlocuire.

Alternatorul mașinii este un dispozitiv care transformă puterea mecanică de rotație a arborelui cotit în curent electric. Energia pe care o produce este folosită pentru a încărca bateria și alimenta diferite dispozitive în timpul funcționării motorului. La unele mașini, unitatea este folosită și la pornirea motorului.

Tipuri

  • Cu perii de carbon. Sunt cele mai răspândite tipuri de alternatoare. La aceste dispozitive, bobinajul excitatorului este montat pe arborele rotorului Curentul de excitare circulă la rotor prin intermediul periilor de carbon.
  • Fără perii. Acestea sunt mai puțin răspândite. Sunt fiabile și durabile. Aceste alternatoare au bobinajul excitatorului montat direct pe stator. Forța electromotoare se formează datorită schimbărilor în conductivitatea magnetică a golului de aer dintre rotor și stator.

Mai mult, dispozitivele diferă după dimensiune, poziția relativă a unor elemente ale lor, putere și performanță.

Înafară de alternatoarele convenționale, mai există și ansambluri combinate motor starter/alternator. De obicei acestea sunt instalate pe vehiculele hibride sau mașinile echipate cu sistem “Start-Stop”.

Instrucțiuni de operare

După realizarea oricăror lucrări de reparație sau inspecție asupra unității, asigurați-vă întotdeauna că ați conectat corect firele. Inversarea polarității conexiunii poate duce la ruperea diodelor redresorului și regulatorului de tensiune. Rețineți, dacă deconectați alternatorul de la baterie în timp ce motorul funcționează riscați să deteriorați sistemul electric al vehiculului. Nu încercați niciodată să verificați operabilitatea unității cu ajutorul scânteii conectând terminalul pozitiv al unității la caroseria mașinii. Nu porniți motorul altei mașini în timp ce motorul mașinii dumneavoastră funcționează.

Mențineți spațiul de sub capotă curat. Murdăria este periculoasă atât pentru carcasa unității (întrucât duce la corodarea acesteia), cât și pentru contactele electrice, care pot oxida. Dar nu uitați să feriți alternatorul de stropi atunci când spălați motorul, de exemplu acoperindu-l cu o pungă de plastic rezistentă.

Inspectați regulat mecanismul de acționare. O curea strânsă exagerat sau rolele instalate necorespunzător pot determina uzarea prematură a rulmentului fuliei. Rețineți că fulia ete tot o consumabilă. Producătorul auto specifică perioada de funcționare a acesteia în manualul utilizatorului. Înlocuiți fulia atunci când îi expiră perioada de valabilitate.

Evitați condusul prin bălțile adânci. Dacă nu aveți altă soluție, încercați să le traversați atent, la viteză mică. Variațiile de temperatură pot deteriora unitatea.

Simptome ale defecțiunilor

Defectele podurilor de diode, defectarea regulatorului de tensiune, ruperea sau slăbirea curelei de transmisie duce aproape întotdeauna la încărcarea insuficientă a bateriei. Prin urmare, dacă în timpul condusului se aprinde în mod constant lumina de avertizare baterie, de obicei trebuie să verificați alternatorul. Dacă farurile frontale sunt întunecate și sunetul claxonului prezintă un zăngănit în timpul funcționării motorului, aceste lucruri pot indica defectarea unității. În cazul uzării rulmentului s-ar putea să observați bătăi specifice de sub capotă. Șuieratul indică adesea ruperea curelei sau prezența uleiului pe aceasta.

Cauze ale defecțiunilor

Pătrunderea pe placa de circuit a podului de diode a apei sau unui amestec de ulei cu murdărie, precum și inversarea polarității conexiunii poate determina arderea podului. Inversarea polarității este periculoasă și pentru alte piese de alternator, inclusiv regulatorul de tensiune, care se poate, de asemenea, defecta după un scurtcircuit în rețeaua de bord. Montarea incorectă a rolelor de ghidare și întinzătoarelor, precum și erorile de instalare a curelei pot duce la defectarea fuliei. Periile se defectează din cauza uzării și ruperii normale.

Autodoc24.ro: doar produse auto de înaltă calitate

În magazinul nostru online puteți cumpăra întotdeauna alternator la prețuri chilipir. Abonați-vă la newsletter-ul nostru pentru a primi informații actualizate referitoare la componentele pentru mașina dumneavoastră.

faq
Cum puteți face ca alternatorul să vă servească, cât mai mult timp?

Pentru a evita defectarea prematură a componentei, urmați câteva recomandări simple, prezentate mai jos:

  • Încercați să evitați bălțile adânci, sau reduceți viteza înainte de a trece peste acestea. Umezeala, care ajunge la componentă, poate cauza defectarea acesteia.
  • Când curățați zona de sub capotă, protejați alternatorul de apă și alte componente electrice, utilizând o peliculă din polietilenă.
  • Curățați unitatea cu aer comprimat la fiecare întreținere programată a motorului.
  • Verificați și reglați tensionarea curelei poli-V, în mod regulat.
  • Folosiți o cheie de cuplu pentru strângerea elementelor de fixare.
  • Evitați instalarea echipamentului suplimentar, pentru a proteja sistemul electric al vehiculului împotriva suprasolicitării.
Cum se detectează o defecțiune a alternatorului?

Primul pas, în procesul de verificare a unității, este evaluarea vizuală a stării acesteia. Carcasa nu trebuie să prezinte fisuri sau denivelări, iar cureaua nu trebuie să aibă abraziuni critice sau zone deteriorate. De asemenea, nu trebuie să existe fire îndoite și nici scântei, în locul în care acestea se conectează la terminale.

Următorul pas este măsurarea tensiunii terminalelor bateriei, cu ajutorul unui multimetru. Tensiunea ar trebui să fie de 12,5–12,7 V cu motorul oprit și de 13,8–14,5 V cu motorul în funcțiune și toate componentele electrice oprite. Sub sarcină, cu sistemul de aer condiționat, farurile, încălzitorul și sistemul de încălzire a geamurilor pornite, tensiunea ar trebui să fie, nu mai puțin de 13,7–14,0 V.

Dacă observați defecțiuni, scoateți și dezasamblați componenta. Puteți estima gradul de uzură al periilor, verificând înălțimea lor, iar al inelelor de contact - evaluând diametrul acestora. Măsurați rezistența rotorului și bobinajul statorului, precum și a podului de diode, pentru a vedea dacă există un circuit deschis. Comparați datele obținute cu cele specificate în documentația tehnică a vehiculului.

Cum să reparați sau să înlocuiți singur un alternator?

Procedura poate varia în funcție de marca și modelul automobilului. Aceasta depinde, în mare parte, de modul în care sunt aranjate componentele sub capotă. De exemplu, la unele automobile, unitatea poate fi accesată după deschiderea capotei, în timp ce la altele - doar de sub un automobil ridicat. De regulă, procesul de înlocuire include următorii pași:

  1. Deconectați terminalul negativ de la baterie.
  2. Scoateți componentele, care blochează accesul la alternator.
  3. Scoateți cureaua de transmisie.
  4. Faceți o poză sau marcați firele, pentru a evita erorile la reasamblare, iar apoi - deconectați-le.
  5. Deșurubați toate elementele de fixare și scoateți unitatea.
  6. Instalați piesa nouă.
  7. Examinați vizual cureaua și fuliile; înlocuiți-le, dacă este cazul.
  8. Conectați toate contactele și reinstalați toate componentele înlăturate.

Repararea alternatorului constă în înlocuirea periilor și inelelor de contact, rulmenților, ambreiajului volantei și podului de diode. Dacă aveți experiență în efectuarea unei astfel de reparații, o puteți face și de sine stătător. În caz contrar, este mai bine să apelați la ajutorul unui electrician, de la un atelier de servicii auto.