Plus
Testați contul premium
0   Articole
#
0,00 RON
Coșul dvs. de cumpărături este gol

Bobina inductie pentru automobilul dvs

Gamă largă de brand-uri pentru mașină Bobina inductie online
Înlocuire Bobina inductie: Tutorial Video Reparație
Cum se înlocuiește bobina de inductie pe VW POLO 4 Hatchback [TUTORIAL AUTODOC]

Cum se înlocuiește bobina de inductie pe VW POLO 4 (9N3) 1.4 Hatchback 10.2001–01.2012 [TUTORIAL AUTODOC] Bobina de inductie pentru automobilele VW...

Video instructiv de tip step-by-step la tema reparării automobilului cu propriile mâini. Devino un mecanic-amator împreună cu AutoDoc.

Bobina de aprindere pentru brand-uri auto de Top brand-uri auto

Bobina inductie marcă de calitate: Cei mai buni producători

  • NGK Bobina inductie catalog
  • RIDEX Bobina inductie catalog
  • HELLA Bobina inductie catalog
  • BOSCH Bobina inductie catalog
  • DELPHI Bobina inductie catalog
  • MEAT & DORIA Bobina inductie catalog
  • Originale ELRING Bobina de aprindere
  • Originale BERU Bobina de aprindere
  • Originale VALEO Bobina de aprindere
  • Originale BREMI Bobina de aprindere
  • Originale MAGNETI MARELLI Bobina de aprindere
  • Originale FEBI BILSTEIN Bobina de aprindere
  • HITACHI
  • STARK
  • ABAKUS
  • ERA
  • DENCKERMANN
  • METZGER
  • NTY
  • CHAMPION
  • JANMOR
  • ESEN SKV
  • MEYLE
  • VEMO
Mai multe

În funcție de autovehicul, de producător și de specificații, prețul produselor din categoria Bobina inductie este cuprins între 147 RON și 588 RON.

Cele mai bine vândute produse: Bobina de aprindere

Piesele de schimb cele mai vândute din secțiunea Bobina inductie. Avem numeroase piese de schimb de brand pentru Bobina inductie și alte oferte avantajoase care fac parte din gama noastră largă de produse pentru automobil.
BERU Bobina de aprindere ZS052
Bobina de inductie
Numărul articolului: ZS052
147,83 RON
incl. 19% TVA , fără сosturile de livrare,
  • Numar poli: 2
  • Tensiune [V]: 12
  • Nr. de cuplaje: 1
  • Numar bucati necesare: 4
  • Bobina aprindere: Constructie racord SAE, inclusiv fisa aprinere bujie
  • Tehnica de cuplaj: Spark Spring
  • A se schimba numai în perechi
  • BERU  Bobina de inductie
  • Număr articol  ZS052
  • Prețul nostru   147,83 RON
  • Conditie  Nou
Detalii
DELPHI Bobina inductie GN10207-12B1
Bobina de inductie
Numărul articolului: GN10207-12B1
429,96 RON
incl. 19% TVA , fără сosturile de livrare,
  • Numar poli: 6
  • Tensiune [V]: 12
  • Versiune: OEM Std
  • Variantă de echipare: Cassette
  • Tip fisa: Mama
  • DELPHI  Bobina de inductie
  • Număr articol  GN10207-12B1
  • Prețul nostru   429,96 RON
  • Conditie  Nou
Detalii
DELPHI Bobina de aprindere GN10401-12B1
Bobina de inductie
Numărul articolului: GN10401-12B1
587,84 RON
incl. 19% TVA , Livrare gratuita
  • Numar poli: 7
  • Tensiune [V]: 12
  • Versiune: OEM Std
  • Variantă de echipare: Cassette
  • Tip fisa: Mama
  • DELPHI  Bobina de inductie
  • Număr articol  GN10401-12B1
  • Prețul nostru   587,84 RON
  • Conditie  Nou
Detalii
BOSCH Bobina inductie 0 221 503 472
Bobina de inductie
Numărul articolului: 0 221 503 472
375,98 RON
incl. 19% TVA , fără сosturile de livrare,
  • BOSCH  Bobina de inductie
  • Număr articol  0 221 503 472
  • Prețul nostru   375,98 RON
  • Conditie  Nou
Detalii
Bobina de aprindere MAGNETI MARELLI 060717042012
Bobina de inductie
Numărul articolului: 060717042012
264,84 RON
incl. 19% TVA , fără сosturile de livrare,
  • MAGNETI MARELLI  Bobina de inductie
  • Număr articol  060717042012
  • Prețul nostru   264,84 RON
  • Conditie  Nou
Detalii
Bobina inductie BERU ZS224
Bobina de inductie
Numărul articolului: ZS224
350,77 RON
incl. 19% TVA , fără сosturile de livrare,
  • Tensiune [V]: 12
  • Nr. de cuplaje: 1
  • Bobina aprindere: Constructie racord dinte ferastrau
  • Restrictiile producatorului: R 1200C/C Indep., R 850GS/R/RT/C, R 1150GS/R/RT
  • BERU  Bobina de inductie
  • Număr articol  ZS224
  • Prețul nostru   350,77 RON
  • Conditie  Nou
Detalii
Bobina de aprindere BERU ZSE043
Bobina de inductie
Numărul articolului: ZSE043
152,47 RON
incl. 19% TVA , fără сosturile de livrare,
  • Numar poli: 4
  • Tensiune [V]: 12
  • Nr. de cuplaje: 1
  • Bobina aprindere: cu treapta finala, inclusiv fisa aprinere bujie
  • Tehnica de cuplaj: SAE-Kontaktfeder, Spark Spring
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu electronica
  • Lungimea inclusiv ștecărul [cm]: 16
  • BERU  Bobina de inductie
  • Număr articol  ZSE043
  • Prețul nostru   152,47 RON
  • Conditie  Nou
Detalii
Bobina inductie NGK 48001
Bobina de inductie
Numărul articolului: 48001
229,33 RON
incl. 19% TVA , fără сosturile de livrare,
  • Numar poli: 3
  • Bobina aprindere: Constructie racordM4
  • Numar intrari / iesiri: 4
  • NGK  Bobina de inductie
  • Număr articol  48001
  • Prețul nostru   229,33 RON
  • Conditie  Nou
Detalii
Bobina inductie: alegeți dintre 17348 de opțiuni pe AUTODOC

Bobina inductie de la 89 de producători la prețuri de la 11,33 RON până la 2069,68 RON

Cele mai bine vândute produse:
2324016 48002 48003 0 221 504 470 ZSE030 48015
De la producători populari:
NGK RIDEX HELLA BOSCH DELPHI MEAT & DORIA
Pentru mărci de automobile populare:
BMW VW AUDI MERCEDES-BENZ OPEL FORD
Bobina inductie - detalii tehnice:
Bobina aprindere: Numar poli: Nr. de cuplaje:
Constructie racord SAE inclusiv fisa aprinere bujie 2 4 1 4
cu treapta finala Bobina de aprindere bujie 3 6 6 -
Constructie racord dinte ferastrau Constructie racordM4 7 - - -

Aflați mai multe despre Bobina inductie - metoda de operare, diagnosticul, cauzele defectelor și intervalele de înlocuire.

Bobina de aprindere este o unitate menită să transforme curentul de tensiune joasă în tensiune înaltă. Curentul de tensiune înaltă este apoi furnizat către bujie, care generează o scânteie între electrozii săi și aprinde amestecul aer-combustibil.

Tipuri

  • Bobine de tip distribuitor și cutie. Aceste formează o scânteie la fiecare rotație a arborelui cotit. Este furnizată bujiei din cilindrul corespunzător cu ajutorul unui distribuitor de aprindere. Aceste piese sunt ieftine și fiabile. Pot avea încoporate o etapă d eieșire, care poate limita curentul furnizat bujiei, să o oprească la supraîncălzire, să detecteze un scurtcircuit și să realizeze diagnosticarea computerizată a unității.
  • Cu scânteie dublă (fără distribuitor). Acestea generează două scântei, direct pentru doi cilindri. Dar amestecul aer-combustibil este aprins doar într-un singur cilindru, cealaltă scânteie fiind “irosită”. Asemenea dispozitive sunt mai compacte. Ele funcționează fără distribuitor și nu necesită sincronizarea cu arborele cu came. Totuși, acestea se potrivesc numai pentru motoarele cu număr par de cilindri.
  • Bobină pe bujie (de tip creion). Înseamnă o bobină pentru fiecare bujie, de obicei montată direct în vârful acesteia. Totuși, la unele motoare acestea pot fi conectate prin cabluri de înaltă tensiune. Asigură formarea unei scântei stabile și puternice, care permite arderea completă și uniformă a combustibilului. Permit oprirea unui cilindru, în caz de nevoie, pentru a evita deteriorarea senzorilor și altor unități. Necesită sincronizarea cu arborele cu came. Mai multe bobine pot fi combinate în așa numitele pachete de bobine. Garantează cea mai mică piedere de tensiune.
  • Bobină dublă. Asemenea dispozitive combină două bobine de aprindere în aceeași carcasă. Acestea sunt conectate direct la bujia corespunzătoare. Permit reducerea întârzierii la prindere și reglarea mai precisă a cronometrării aprinderii.

Instrucțiuni de utilizare

Nu țineți niciodată bobina de aprindere de firele acesteia atunci când inspectați sau înlocuiți componentele sistemului de aprindere. Nu încercați să o dezasamblați su să desprindeți conectorul. Atunci când atașați conecțiunile electrice nu aplicați o forță exagerată. În primul rând asigurați-vă că ați conectat corect toate firele. Nu loviți niciodată carcasa bobinei de aprindere. Strângeți articulațiile filetate cu cuplul de strângere specificat de producătorul auto. Nu se recomandă să aplicați uleiuri au spray-uri pe contactele electrice, întrucât acest lucru poate spori rezistența conexiunii sau poate cauza apariția scurtcircuitului.

Înainte de a spăla compartimentul motor, acoperiți toate componentele electrice cu pungi din plastic. Înlăturați scurgerile de la motor și și vasele de expansiune cu lichide de lucru.

Simptome ale defecțiunilor

De obicei puteți observa semnele scurtcircuitării bobinei de aprindere la o simplă inspecție vizuală. De regulă, pe suprafața acesteia pot fi observate pete negre, crăpături și dungi longitudinale. În acest caz, o parte din curent va fi deturnată către carcasă, ceea ce va face ca aprinderea într-unul dintre cilindri să eșueze. Motorul începe să dea rateuri, în special pe vreme ploioasă. Când piesa se defectează complet, rateurile apar indiferent de nivelul de umiditate din aer. Dinamica vehiculului de înrăutățește. La mașinile cu o singură bobină de tip cutie sau distribuitor, motorul poate să nu pornească deloc atunci când aceasta se defectează.

Cauze ale defecțiunilor

Bobina de aprindere se defectează adesea din cauza supraîncălzirii. Acest lucru poate fi cauzat de defectarea sistemului de răcire, reglarea incorectă a cronometrării aprinderii și supunerii vehiculului la sarcini excesive. Temperaturile extreme pot topi carcasa și cauza arderea sau scurtcircuitarea contactelor.

Autodoc24.ro: doar produse auto de înaltă calitate

Magazinul nostru online este cel mai bun loc de unde să cumpărați bobine de aprindere și alte piese de schimb. Vă oferim asistență profesionistă, prețuri accesibile, procesarea și expedierea promptă a comenzilor, o gamă vastă de produse, garanție la produse și multe altele.

faq
Care sunt simptomele defectării bobinei de aprindere?

De regulă,  defectarea componentei este însoțită de următoarele simptome:

  • Motorul funcționează instabil, în special pe vreme rece.
  • Există un miros puternic de ars, care provine de la componentă.
  • Pe tabloul de bord se activează butonul “Verificați motorul”.
  • Scade semnificativ puterea motorului, după apăsarea pedalei de accelerație.
  • Sporește consumul de combustibil.
  • Motorul se pornește greu și se blochează în timpul condusului.
  • Motorul vibrează la mersul în gol.
  • Din țeava de eșapament iese un fum negru, cu miros de combustibil. 

Toate aceste simptome pot indica, la fel, și defectarea altor piese, cum ar fi cablurile de înaltă tensiune, etc. Dacă observați simptomele de mai sus, este necesar să examinați întreg sistemul de aprindere.

Cum verificați starea bobinei de aprindere?

Mai întâi, inspectați componenta dată. Aceasta nu trebuie să prezinte fisuri, denivelări, urme negre și alte defecte. După aceasta, verificați corectitudinea conectării firelor, folosind diagrama din manualul de întreținere și reparație a vehiculului.

Apoi, măsurați rezistența bobinajului, conectând sondele multimetrului la terminalele respective. La această etapă, este recomandabil să consultați manualul tehnic al automobilului, deoarece valorile nominale ale bobinei de aprindere pot varia, în funcție de modelul vehiculului. De obicei, la majoritatea automobilelor, bobinajul principal are indicatorii de rezistență standard în intervalul 0,5–3,5 kOhm, iar bobinajul secundar - 5–16 kOhm.

Pentru un diagnostic mai detaliat, este nevoie de un oscilograf Prin urmare, este mai bine să mergeți la un atelier de servicii auto, atunci când nu reușiți să identificați problema, în mod de sine stătător.

Cum instalați singur bobina de aprindere?

Citiți cu atenție manualul de întreținere și reparație a vehiculului, înainte de a începe înlocuirea componentei. Pentru procedura dată, veți avea nevoie de:

  • chei de dimensiuni potrivite, pentru a deșuruba elementele de fixare;
  • un instrument de demontare a bobinei de aprindere;
  • vaselină pentru contacte electrice;
  • o lavetă curată, pentru a șterge murdăria;
  • o cheie de cuplu, pentru a strânge elementele de fixare.

Algoritmul de înlocuire:

  1. Opriți motorul și așteptați până acesta se răcește.
  2. Deconectați terminalul negativ de la baterie.
  3. Scoateți capacul din plastic, care protejează piesa.
  4. Faceți o poză, sau marcați modul în care sunt unite cablurile.
  5. Deconectați cablurile de la componentă.
  6. Deșurubați elementele de fixare și scoateți piesa.
  7. Curățați de murdărie locul de montare a acesteia.
  8. Aplicați o vaselină specială pe conectorul piesei.
  9. Instalați piesa nouă și strângeți elementele de fixare ale acesteia, cu cuplul de strângere recomandat de producătorul vehiculului.
  10. Conectați cablurile, utilizând poza pe care ați făcut-o mai devreme, sau urmând marcajele.
  11. Conectați terminalul negativ al bateriei.
  12. Asigurați-vă că piesa funcționează, în mod corect.