Folosiți funcția noastră de căutare Autodoc24.ro — linia fierbinte și serviciu de asistență pentru piese de schimb

1.000.000 piese de schimb - găsiți-o pe cea mai potrivită pentru automobilul dvs. Exemplu

0 Articole
#
0,00 RON

Secțiunea autopiese pentru Motor

Piese auto de brand pentru Motor — catalog de produse
Vă rugăm să alegeți categoria de Motor piese de schimb dorită

Motor piese de schimb - toate informațiile importante cu privire la modul de operare, montare, diagnosticare și durată de exploatare

Funcția motorului este de a transforma orice tip de energie în energie mecanică. Acesta este cel mai important element al automobilului. Este sursa de energie mecanică necesară pentru mișcarea vehiculului.

Tipuri de motor

În funcție de modul de conversie a energiei:

  • Motor cu ardere internă. Convertește energia chimică de combustie a carburantului în efort mecanic.
  • Motor electric. Convertește energia electrică în efort mecanic. În calitate de surse de energie electrică, se folosesc acumulatoare electrice și bateriile cu celule de combustie.
  • Sistem de propulsie hibrid. Este un sistem care combină motorul cu ardere internă cu motorul electric pentru a asigura o funcționare alternativă sau în paralel.

În funcție de structură a motorului cu ardere internă, există:

  • Turbină cu gaze. Mecanismul principal de conversie al energiei în efort mecanic este turbina de gaze.
  • Motor cu piston. Prin intermediul unui mecanism bielă-manivelă, energia termică este transformată în efort mecanic.
  • Motor cu piston rotativ. Rotația rotorului triedric din interiorul unui cilindru special permite transformarea energiei în efort mecanic.

În funcție de tipul de combustibil, există motoare cu ardere internă:

  • pe benzină;
  • diesel;
  • pe gaz.

În funcție de pregătire a amestecului aer-combustibil, există motoare cu ardere internă:

  • Cu carburator. Amestecul de combustibil-aer este format în interiorul carburatorului, un element al sistemului de alimentare cu energie, care are funcția de a crea un raport ideal între combustibil lichid și aer.
  • Cu injector. Sistemul de injecție a combustibilului furnizează combustibilul direct în cilindru sau în colectorul de admisie prin intermediul injectoarelor.

În funcție de numărul și dispunerea cilindrilor, există motoare cu ardere internă:

  • În linie. Cilindrii sunt așezați în linie.
  • În opoziție. Cilindrii sunt aranjați în două rânduri; unghiul dintre rânduri este egal cu 180 °.
  • Sub formă de V. Cilindrii sunt aranjați în două rânduri; unghiul dintre rânduri variaza de la 45 ° la 120 °.
  • Sub formă de VR. Cilindrii sunt aranjați în două rânduri decalate. Unghiul dintre rânduri este de 10 ° - 20 °. Este o combinație între dispunerea în linie și sub formă de V.
  • Sub formă de W. Cilindrii sunt aranjați în mod compact în 3 sau 4 rânduri.
Mecanismele și sistemele principale ale motorului cu ardere internă
  • Mecanismul bielă-manivelă. Sub influența forței de presiune a gazelor, acesta transformă mișcarea alternativă a pistonului în mișcare de rotație a arborelui cotit.
  • Mecanismul de distribuţie a gazelor. În funcție de tipul de motor, acesta are sarcina de a asigura livrarea la timp a unei porțiuni a amestecului combustibil-aer în cilindru și de a elimina gazele de eșapament.
  • Sistemul de răcire. Reglează temperatura motorului și a componentelor sale.
  • Sistemul de lubrifiere. Asigură diminuarea proceselor de frecare între elementele mecanismului, răcirea și îndepărtarea produselor ca rezultat al uzurii acestora.
  • Sistemul de alimentare. Este responsabil pentru prepararea amestecului aer-combustibil, pentru alimentarea cilindrilor și pentru îndepărtarea substanțelor generate în urma combustiei.
  • Sistemul de aprindere. Aprinderea amestecului aer-combustibil în cilindri are loc prin intermediul unei scântei electrice.
Exploatare

Funcționarea motorului este influențată de mai mulți factori, dintre care cei mai importanți sunt: condițiile de funcționare, regimul de temperatură, sistematica sarcinilor, calitatea combustibilului, calitatea uleiului, funcționarea sistemului de evacuare, etc.. Pentru a evita anumite probleme, trebuie să schimbați filtrele de ulei și de combustibil la fiecare 7.500 - 10.000 km. Curățirea rezervorului de combustibil de 1-2 ori pe an poate, la rândul său, să asigure o mai bună funcționare a motorului. Mai mult decât atât, nu trebuie să neglijați în nici un caz valorile limită de exploatare ale curelei de distribuție. În acest scop, ea trebuie să fie înlocuită peste fiecare 60.000 km. Merită, de asemenea, să acordați o atenție deosebită calității pieselor de schimb și a combustibilului utilizat. În acest context, dorința de a economisi nu e niciodată cea mai bună soluție. În ceea ce privește condițiile de utilizare, ele își păstrează valabilitatea în orice situație: înainte de pornire - motorul trebuie încălzit, nu e bine să-l supraîncărcați cu valori RPM excesive, întreținerea trebuie efectuată în timp util, etc.. Verificarea periodică a nivelului de ulei și lichidul de răcire este de asemenea un factor important în asigurarea bunei funcționări a motorului. Dacă sub capota mașinii dvs. se află un motor turbodiesel, amintiți-vă că nu trebuie să opriți motorul imediat după oprirea vehiculului și că cursa sa prelungită în gol are o influență negativă asupra alimentatorul.

Simptomele defectelor motorului
  • creșterea consumului de ulei;
  • creșterea consumului de combustibil;
  • culoare a gazelor de eșapament pronunțată;
  • depuneri de funingine pe bujii;
  • funcționare instabilă a motorului;
  • reducerea forței motorului;
  • percuții, zgomote și vibrații stranii în timpul funcționării motorului;
  • presiune a uleiului scăzută;
  • supraîncălzire.
Cauzele defectelor motorului
  • erori în funcționarea sistemului de alimentare;
  • uzura rulmenților de bielă și sprijin;
  • depuneri de funingine pe pereții camerelor de ardere;
  • uzura arcului de supapă;
  • depresurizarea sistemului de admisie;
  • sedimente în sistemul de admisie;
  • blocaj supape;
  • contaminarea sistemului de răcire;
  • uzura cămășilor cilindrilor;
  • defecțiune a sistemului de alimentare;
  • defecțiune a mecanismului de distribuție a gazelor;
  • uzura inelelor de piston și a canelurilor acestora;
  • nivel scăzut de compresie în cilindri.
Reparația motorului

Complexitatea structurală a motorului și a interacțiunii sale cu numeroase alte sisteme permit, în caz de necesitate, repararea sau înlocuirea componentele sale, fără să se prevadă înlocuirea întregului mecanism. Însă acest factor face ca intervențiile de orice fel să fie extrem de complexe, ceea ce înseamnă că repararea motorului în mod independent este aproape imposibilă. Dacă ceea ce doriți este o intervenție de calitate și fără riscuri inutile, este întotdeauna mai bine să vă adresați specialiștilor. Ei sunt în măsură să efectueze diagnosticul, să găsească cauza și să rezolve problema în mod rapid și extrem de calitativ. Aceasta se referă cât la defectele minimale, atât și la repararea totală a motorului. Trebuie remarcat, totuși, că o astfel de intervenție necesită de cele mai multe ori un efort economic substanțial.

Beneficiile colaborării cu noi

Căutați piese de schimb ieftine și de înaltă calitate? Asta înseamnă că căutați site-ul nostru. Acum nu mai trebuie să pierdeți timp și efort, căutând piese de schimb pentru motor sau orice alt dispozitiv. Catalogul nostru a acumulat deja tot ce este mai bun pe piață. E suficient să indicați tipul de motor și să ne furnizați toate informațiile necesare pentru livrare, și veți avea la dispoziție piesele de schimb pe care vi le doriți în cel mai scurt timp. Pe site-ul nostru veți găsi cea mai larga gamă de piese de schimb, prețuri atractive și cel mai bun service. Doriți să comandați online - comandați de la noi!

Înlocuire Motor piese de schimb: Tutorial Video Reparație

Top 10 bestseller din secțiunea Motor
Piese de schimb recomandate de noi din secțiunea Motor. Acestea sunt piesele de schimb cele mai vândute. Cumpărați produsele noastre bestseller sau descoperiți multe alte oferte atractive.
  • FEBI BILSTEIN Garnitura, Intinzator lant de distributie pentru automobilul dvs. la un preț imbatabil Garnitura, Intinzator lant de distributie 05552 cumpără - 24/7!
    Informație despre articol:
    • Diametru exterior [mm]:27
    • DIN/ISO:7603
    • Diametru interior [mm]:22
    • Material:aluminiu
    • Numar bucati necesare:1
    • Greutate (în kg):0,001
    • Grosime [mm]:1,5
    • FEBI BILSTEINGarnitura, Intinzator lant de distributie
    • Număr articol05552
    • Prețul nostru0,65 RON
    • CondițieNou
    Mai mult
    2 ani garanție
    Preț recomandat 0,65 RON

    Preț

    0,54 RON

    block_sticker_action
    Economisiți 0,11 RON
    24
    În stoc
  • FEBI BILSTEIN Inel etansare, surub drena ulei pentru automobilul dvs. la un preț imbatabil Inel etansare, surub drena ulei 04054 cumpără - 24/7!
    FEBI BILSTEIN Inel etansare, surub drena ulei Numărul articolului: 04054
    Informație despre articol:
    • Diametru interior [mm]:12
    • Diametru exterior [mm]:17
    • Grosime [mm]:1,5
    • Forma:forma de A
    • DIN/ISO:7603
    • Numar bucati necesare:1
    • Greutate (în kg):0,001
    • Suprafata:zincat
    • Articol completare/Info suplimentar 2:ptr. surub scurgere ulei
    • FEBI BILSTEINInel etansare, surub drena ulei
    • Număr articol04054
    • Prețul nostru0,86 RON
    • CondițieNou
    Mai mult
    2 ani garanție
    Preț recomandat 0,86 RON

    Preț

    0,71 RON

    block_sticker_action
    Economisiți 0,15 RON
    24
    În stoc
  • FEBI BILSTEIN Garnitura, pompa de apa pentru automobilul dvs. la un preț imbatabil Garnitura, pompa de apa 03518 cumpără - 24/7!
    FEBI BILSTEIN Garnitura, pompa de apa Numărul articolului: 03518
    Informație despre articol:
    • Greutate (în kg):0,002
    • Diametru exterior [mm]:36,5
    • Grosime [mm]:3,5
    • FEBI BILSTEINGarnitura, pompa de apa
    • Număr articol03518
    • Prețul nostru1,08 RON
    • CondițieNou
    Mai mult
    2 ani garanție
    Preț recomandat 1,08 RON

    Preț

    0,90 RON

    block_sticker_action
    Economisiți 0,18 RON
    24
    În stoc
  • FEBI BILSTEIN contrapiulita,reglaj joc supape pentru automobilul dvs. la un preț imbatabil contrapiulita,reglaj joc supape 05176 cumpără - 24/7!
    FEBI BILSTEIN contrapiulita,reglaj joc supape Numărul articolului: 05176
    Informație despre articol:
    • Profil cap surub-/piulita:hexagon exterior
    • Numar bucati necesare:1
    • Filet interior (mm):M6 x 0,75
    • Greutate (în kg):0,002
    • FEBI BILSTEINcontrapiulita,reglaj joc supape
    • Număr articol05176
    • Prețul nostru1,08 RON
    • CondițieNou
    Mai mult
    2 ani garanție
    Preț recomandat 1,08 RON

    Preț

    0,90 RON

    block_sticker_action
    Economisiți 0,18 RON
    24
    În stoc
  • FEBI BILSTEIN Inel etansare, surub drena ulei pentru automobilul dvs. la un preț imbatabil Inel etansare, surub drena ulei 31703 cumpără - 24/7!
    FEBI BILSTEIN Inel etansare, surub drena ulei Numărul articolului: 31703
    Informație despre articol:
    • Material:cupru
    • Diametru interior [mm]:18
    • Diametru exterior [mm]:22
    • Grosime [mm]:1,4
    • DIN/ISO:7603
    • Numar bucati necesare:1
    • Greutate (în kg):0,001
    • Articol completare/Info suplimentar 2:ptr. surub scurgere ulei
    • FEBI BILSTEINInel etansare, surub drena ulei
    • Număr articol31703
    • Prețul nostru1,29 RON
    • CondițieNou
    Mai mult
    2 ani garanție
    Preț recomandat 1,29 RON

    Preț

    1,07 RON

    block_sticker_action
    Economisiți 0,22 RON
    24
    În stoc
  • FEBI BILSTEIN Scut motor pentru automobilul dvs. la un preț imbatabil Scut motor 39092 cumpără - 24/7!
    FEBI BILSTEIN Scut motor Numărul articolului: 39092
    Informație despre articol:
    • Tip surub/piulita:Piulita din tabla
    • Greutate (în kg):0,005
    • FEBI BILSTEINScut motor
    • Număr articol39092
    • Prețul nostru1,72 RON
    • CondițieNou
    Mai mult
    2 ani garanție
    Preț recomandat 1,72 RON

    Preț

    1,43 RON

    block_sticker_action
    Economisiți 0,29 RON
    24
    În stoc
  • JP GROUP Inel etansare, injector pentru automobilul dvs. la un preț imbatabil Inel etansare, injector 1115550600 cumpără - 24/7!
    JP GROUP Inel etansare, injector Numărul articolului: 1115550600
    Informație despre articol:
    • Diametru simering [mm]:17
    • Material:FPM (cauciuc fluor)
    • Grosime [mm]:2
    • JP GROUPInel etansare, injector
    • Număr articol1115550600
    • Prețul nostru1,45 RON
    • CondițieNou
    Mai mult
    2 ani garanție
    Preț recomandat 1,45 RON

    Preț

    1,20 RON

    block_sticker_action
    Economisiți 0,25 RON
    La moment, produsul este în afara stocului
    - +

    Acest produs nu este disponibil. Vă rugăm să selectați altul.

  • JP GROUP Garnitura termostat pentru automobilul dvs. la un preț imbatabil Garnitura termostat 1114650700 cumpără - 24/7!
    JP GROUP Garnitura termostat Numărul articolului: 1114650700
    Informație despre articol:
    • Diametru simering [mm]:60
    • Material:cauciuc
    • Grosime [mm]:3,5
    • JP GROUPGarnitura termostat
    • Număr articol1114650700
    • Prețul nostru2,03 RON
    • CondițieNou
    Mai mult
    2 ani garanție
    Preț recomandat 2,03 RON

    Preț

    1,68 RON

    block_sticker_action
    Economisiți 0,35 RON
    24
    În stoc
  • JP GROUP Inel etansare, surub drena ulei pentru automobilul dvs. la un preț imbatabil Inel etansare, surub drena ulei 1213850300 cumpără - 24/7!
    JP GROUP Inel etansare, surub drena ulei Numărul articolului: 1213850300
    Informație despre articol:
    • Material:cauciuc
    • Diametru interior [mm]:18
    • Diametru exterior [mm]:22
    • Grosime [mm]:2
    • JP GROUPInel etansare, surub drena ulei
    • Număr articol1213850300
    • Prețul nostru2,03 RON
    • CondițieNou
    Mai mult
    2 ani garanție
    Preț recomandat 2,03 RON

    Preț

    1,68 RON

    block_sticker_action
    Economisiți 0,35 RON
    24
    În stoc
  • SWAG Inel etansare, surub drena ulei pentru automobilul dvs. la un preț imbatabil Inel etansare, surub drena ulei 20 92 7532 cumpără - 24/7!
    SWAG Inel etansare, surub drena ulei Numărul articolului: 20 92 7532
    Informație despre articol:
    • Material:cupru
    • Diametru interior [mm]:12,5
    • Diametru exterior [mm]:16,7
    • Grosime [mm]:1,3
    • Forma:forma de A
    • DIN/ISO:7603
    • Numar bucati necesare:1, 2
    • Greutate (în kg):0,002
    • Tip compresor:turbo
    • SWAGInel etansare, surub drena ulei
    • Număr articol20 92 7532
    • Prețul nostru1,51 RON
    • CondițieNou
    Mai mult
    2 ani garanție
    Preț recomandat 1,51 RON

    Preț

    1,25 RON

    block_sticker_action
    Economisiți 0,26 RON
    24
    În stoc
Cumpărați online cu DISCOUNT, la promoție sau oferte speciale - TecDoc Inside

Informațiile prezentate aici, mai ales întregul sistem de înregistrări nu pot fi copiate. Se interzice de a reproduce datele sau întreaga bază de date, fără acordul prealabil TECDOC, distribuirea și / sau să le efectueze aceste acțiuni de către terțe părți. O contravenție constituie încălcarea drepturilor de autor și va fi urmărită penal.

Serviciul clienți internațional

Serviciul clienți pentru Româniainfo@autodoc24.roAutodoc24.ro — linia fierbinte și consiliere la procurare

© 2017 www.autodoc24.ro: AUTODOC magazin online

Noul sistem de căutare simplificat facilită și mai mult procesul de căutare a pieselor necesare. Căutare piese de schimb.

Tip cerere Exemplu
Piese de Schimb Garnitur pompa apa
Piese de Schimb + Producători Garnitur pompa apa
Piese de Schimb + Mărci auto Garnitur pompa apa SSANGYONG KYRON
Piese de Schimb + Numărul articolului Garnitur pompa apa
Numărul articolului
Numărul articolului + Producători
OEN 30500PM5A03
OEN + Producători 30500PM5A02
loader Vă rugăm să aşteptaţi...