• SHOP
  • PARTNERS
  • CLUB
Testați contul premium
0
Garajul meu
Adăugă vehicul
0
Articole #70-5982
0,00 RON
Coșul dvs. de cumpărături este gol

Radiator apa / piese pentru automobilul dvs

Selectați automobilul Dumneavoastră
NU VĂ PUTEȚI GĂSI AUTOMOBILUL ÎN CATALOG?

Radiator racire comandaţi ieftin

Gamă largă de brand-uri pentru mașină Radiator apa / piese online
Oferte avantajoase pentru Radiator apa / piese

Radiator marcă de calitate: Cei mai buni producători

Radiator racire pentru brand-uri auto de Top brand-uri auto

Radiator racire pentru modele de top de automobile

Cele mai bine vândute produse: Radiator apa

Piesele de schimb cele mai vândute din secțiunea Radiator apa / piese. Avem numeroase piese de schimb de brand pentru Radiator apa / piese și alte oferte avantajoase care fac parte din gama noastră largă de produse pentru automobil.

RIDEX 470R0002 Radiator racire
Info product
  • Varianta radiator: Element radiator solderizat
  • Material: Aluminiu
  • Latime [mm]: 399
  • Grosime [mm]: 24
  • Înaltime [mm]: 647
  • Evacuare-Ø 1 [mm]: 32
  • Admisie-Ø 1 [mm]: 32
  • RIDEX: Radiator, racire motor
  • Număr articol: 470R0002
  • Prețul nostru: 230,89 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
RIDEX Radiator, racire motor 470R0002
Numărul articolului: 470R0002
230,89 RON
(Prețul per unitate)
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
RIDEX 470R0147 Radiator
Info product
  • Varianta radiator: Element radiator cu prindere mecanica
  • Tip cutie viteza: cv. automata, cv. manuala
  • Material: Aluminiu
  • Echipament vehicul: pentru vehicule cu aer conditionat
  • Diametru evacuare [mm]: 32
  • Diametru admisie [mm]: 32
  • Lungime plasă [mm]: 630
  • Lățimea plasei [mm]: 414
  • Adâncimea plasei [mm]: 23
  • RIDEX: Radiator, racire motor
  • Număr articol: 470R0147
  • Prețul nostru: 234,18 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
RIDEX Radiator, racire motor 470R0147
Numărul articolului: 470R0147
234,18 RON
(Prețul per unitate)
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
RIDEX 470R0283 Radiator apa
Info product
  • Tip cutie viteza: cv. manuala
  • Dimensiuni radiator: 388x380x23
  • Material: Aluminiu, plastic
  • Echipament vehicul: pentru vehicule cu / fara clima
  • Tip combustibil: benzina
  • RIDEX: Radiator, racire motor
  • Număr articol: 470R0283
  • Prețul nostru: 234,67 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
RIDEX Radiator, racire motor 470R0283
Numărul articolului: 470R0283
234,67 RON
(Prețul per unitate)
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
RIDEX 470R0003 Radiator racire apa
Info product
  • Material element radiator: Aluminiu
  • Varianta radiator: Element radiator cu prindere mecanica
  • Material rezervor apa (radiator): plastic
  • Tip cutie viteza: cv. manuala / optional automata
  • Material: Aluminiu, plastic
  • Latime [mm]: 380
  • Diametru evacuare [mm]: 32,0
  • Diametru admisie [mm]: 32,0
  • Grosime [mm]: 26
  • Încalzire / Racire: pentru vehicule fara radiator racire ulei
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu acceasorii
  • Lățimea plasei [mm]: 538
  • RIDEX: Radiator, racire motor
  • Număr articol: 470R0003
  • Prețul nostru: 254,41 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
RIDEX Radiator, racire motor 470R0003
Numărul articolului: 470R0003
254,41 RON
(Prețul per unitate)
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
RIDEX 470R0009 Radiator racire motor comandă
Info product
  • Material element radiator: Aluminiu
  • Material rezervor apa (radiator): plastic
  • Dimensiuni radiator: 600 x 368 x 26 mm
  • Diametru evacuare [mm]: 35
  • Diametru admisie [mm]: 35
  • RIDEX: Radiator, racire motor
  • Număr articol: 470R0009
  • Prețul nostru: 285,54 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
RIDEX Radiator, racire motor 470R0009
Numărul articolului: 470R0009
285,54 RON
(Prețul per unitate)
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
VAN WEZEL 82002098 Radiator apa / piese comandă
Info product
  • Material element radiator: Aluminiu
  • Varianta radiator: Element radiator solderizat
  • Material rezervor apa (radiator): plastic
  • Evacuare-Ø 1 [mm]: 33
  • Admisie-Ø 1 [mm]: 33
  • Lungime plasă [mm]: 360
  • Lățimea plasei [mm]: 625
  • Adâncimea plasei [mm]: 18
  • VAN WEZEL: Radiator, racire motor
  • Număr articol: 82002098
  • Prețul nostru: 998,47 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
VAN WEZEL Radiator, racire motor 82002098
Numărul articolului: 82002098
998,47 RON
incl. 19% TVA, Livrare gratuita
VAN WEZEL 03002123 Radiator racire comandă
Info product
  • Informatii de extindere: *** IR PLUS ***
  • Material element radiator: Aluminiu
  • Varianta radiator: Element radiator cu prindere mecanica
  • Material rezervor apa (radiator): plastic
  • Calitate: IR PLUS
  • Articol necesar aditional, vezi lista accesorii
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu acceasorii
  • Tehnica de cuplaj: QF
  • Evacuare-Ø 1 [mm]: 31
  • Dimensiune filet: M22x1,5mm
  • Admisie-Ø 1 [mm]: 31
  • Lungime plasă [mm]: 630
  • Lățimea plasei [mm]: 375
  • Adâncimea plasei [mm]: 35
  • VAN WEZEL: Radiator, racire motor
  • Număr articol: 03002123
  • Prețul nostru: 243,61 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
VAN WEZEL Radiator, racire motor 03002123
Numărul articolului: 03002123
243,61 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
103007001 TOPRAN 103 007 Radiator comandă
Info product
  • Diametru interior [mm]: 28,5
  • Diametru simering [mm]: 28,5
  • Grosime [mm]: 3,8
  • Forma: Inel O
  • Material: EPDM (etilen propilen dienă cauciuc)
  • TOPRAN: Inel etansare, capac radiator
  • Număr articol: 103 007
  • Prețul nostru: 3,58 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
TOPRAN Inel etansare, capac radiator 103 007
Numărul articolului: 103 007
3,58 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare

Radiator apa / piese de produse pentru automobile: ce marcă comercială este mai bună?

Potrivit clienților noștri, cele mai bune piese de schimb din categoria de produse Radiator apa / piese provin de la următoarele mărci comerciale:

  • RIDEX
  • NRF
  • NISSENS
  • MAHLE ORIGINAL
  • AKS DASIS

Radiator apa / piese: cât costă acest produs?

Prețul pieselor auto din categoria Radiator apa / piese este cuprins între 3 RONI și 999 RONI, în funcție de tipul autovehiculului, de producător și de specificațiile produsului.

Radiator apa / piese: alegeți dintre 63659 de opțiuni pe AUTODOC

Radiator apa / piese de la 68 de producători la prețuri de la 3 RON până la 999 RON

Cele mai bine vândute produse:
03002123 D7X055TT D7W062TT 8101148 734380 8MK 376 700-494
De la producători populari:
RIDEX NRF NISSENS MAHLE ORIGINAL AKS DASIS STARK
Pentru mărci de automobile populare:
VW BMW AUDI MERCEDES-BENZ FORD OPEL
Radiator apa / piese - detalii tehnice
Dimensiuni radiator Latime [mm] Diametru evacuare [mm]
630x397x32 428x378x28 248 322 32 34
600x375x26 430x322x34 434 348 28 35
480 x 413 x 23 380x409x23 399 380 32,5 40

Aflați mai multe despre Radiator apa / piese - metoda de operare, diagnosticul, cauzele defectelor și intervalele de înlocuire

Funcția radiatorului este de a elimina excesul de căldură de la motor în atmosferă. El este o parte a sistemului de răcire al motorului.

Tipuri de radiatoare cu apă
  • Cu tuburi rotunde. Singurul avantaj al acestui tip de radiator este costul scăzut. Dezavantajele sunt suprafața redusă de transfer de căldură, nevoia de garnituri de calitate superioară și o marjă mică de siguranță.
  • Cu tuburi ovale. Acest tip are o suprafaţă mare de transfer de căldură, deşi costul este scăzut, dar numărul producătorilor de acest tip radiator este limitat. Și calitatea garniturilor trebuie, de asemenea, să fie superioară.
  • Realizate prin tehnologia de sinterizare. Radiatoare au un nivel ridicat de rezistență și duritate, precum şi o mai mare suprafață de transfer de căldură. Garniturile sunt mai puțin predispuse la defecţiuni. Costul pieselor este destul de mare.
  • Din aluminiu. Cel mai scump tip de radiatoare. Preţul este singurul dezavantaj. Avantajele sunt transferul excelentde căldură, duritatea și puterea.
Structura radiatorului

Radiatorul este format din rezervoare colectoare superioare și inferioare și miezul/nucleul care este locul efectiv al răcirii fluidului în circulaţie. Miezul/nucleul este format dintr-un număr mare de tuburi din alamă sau din aluminiu, cu pereţi subtiri şi aripioare din cupru sau benzi ondulate din aluminiu pentru un transfer de căldură mai bun. Tuburile conectează conductele superioare și inferioare ale radiatorului. Lichidului de răcire este circulat printr-o rețea de canale în pereții motorului, preia excesul de căldură și se răcește trecând prin tuburile radiatorului. Ciclul se repetă în timp ce motorul funcționează.

Sugestii pentru funcţionarea radiatorului cu apă
  1. Faceți înlocuirea lichidului de răcire cel puțin o dată la 2-3 ani. Aceasta va crește durata de viață a radiatorului.
  2. Folosiți numai lichid omologat pentru a preveni coroziunea și înfundarea tuburilor radiatorului.
  3. În cazul deteriorării sistemului de răcire, verificaţi radiatorul: în timp ce conduceți, insecte, murdărie, praful și obiecte străine pot cădea în suprafața striată, ceea ce afectează transferul de căldură.
  4. Dacă descoperiţi urme de pete pe radiator, verificaţi-l de deteriorări mecanice.
  5. Nu uitați că întreținerea periodică a radiatorului va creşte durata sa de viață.
  6. Inspecția și diagnosticarea radiatorului se efectuează o dată la șase luni.
Defecţiuni ale radiatorului cu apă
  • colmatarea miezului/nucleului;
  • înfundarea tuburilor de bază;
  • dezintegrarea.
Simptome ale unui radiator cu apă defect
  • scurgeri ale miezului/nucleului;
  • supraîncălzirea motorului;
  • consumul excesiv de lichid de răcire.
Cauze ale defecţiunilor radiatorului cu apă
  • obiecte străine intrate în miezul/nucleul radiatorului;
  • deteriorări mecanice;
  • coroziune;
  • contactul suprafeței radiatorului cu ventilatorul de răcire;
  • uzură;
  • utilizarea unui lichid de răcire de calitate inferioară;
  • depozite minerale pe pereții interiori ai tuburilor radiatorului;
  • scurgeri din miez/nucleu sau din rezervorul superior al radiatorului;
  • perioadă lungă de inactivitate;
  • suprapresiune în sistemul de răcire.
Repararea radiatorului cu apă

Scurgerile din radiator sunt cea mai frecventa problemă a acestei piese. Scurgerile minore pot fi eliminate cu ajutorul unor fluide speciale, de închidere a microfisurilor. Găurile mari sunt eliminate prin lipire sau sudare. Nu se recomandă s-o faceţi pe cont propriu, fără experiență. Cea mai bună opțiune este să apelaţi la un centru de service.

Depozitele interioare sunt îndepărtate prin spălarea radiatorului cu mijloace speciale. Spălarea trebuie efectuată în direcția opusă de circulație a lichidului de răcire.

În caz de defecţiuni mecanice minore ale radiatorului, experții unui centru de service vor aplatiza piesa. Dacă acest lucru nu este posibil, radiatorul va trebui înlocuit.

Înlocuirea radiatorului

Tuburile deteriorate ale radiatorului nu se pot repara. Dacă locul deteriorat este mare, numai înlocuirea piesei poate rezolva problema. Când tuburile sunt înfundate, pot fi spălate cu apă sau suflate cu un jet de aer sub presiune, ceea ce puteţi face pe cont propriu.

Este profitabil să cumperi piese de schimb de pe AutoDoc

Nu vă oferim doar o gamă largă de piese auto din branduri internaționale celebre, dar şi o mare oportunitate să economisiţi. Din peste un milion de propuneri, trebuie doar s-o alegeţi pe cea mai potrivită și să faceţi o comandă în câteva clicuri. Cumpăraţi de la noi – cumpăraţi cu noi!

FAQ

De ce are nevoie automobilul de un radiator și cum funcționează acesta?

Piesa dată este folosită în: sistemele de răcire și lubrifiere a motorului, servodirecția hidraulucă și transmisie. Aceasta are rolul de reducere a temperaturii lichidului de răcire sau a uleiului. Radiatorul este alcătuit din două rezervoare și un miez între ele. Miezul este constituit din mai multe tuburi, prin care circulă lichid. Acestea sunt sudate la aripioarele plăcii sau la aripioarele ondulate, care vin în contact cu aerul și asigură dispersia căldurii. Răcirea are loc datorită fluxului de aer admis, în timpul deplasării vehiculului. Uneori, se folosește suplimentar și un ventilator.

De ce este rece furtunul de jos al radiatorului?

Când porniți un motor rece, mai ales pe vreme friguroasă, supapa termostatului este închisă, astfel că lichidul de răcire curge într-un cerc mic, ocolind radiatorul. Aceasta permite motorului să atingă mai rapid temperatura de funcționare. Prin urmare, explicația motivului din care furtunul de jos este rece, constă în faptul că, lichidul de răcire încălzit nu circulă prin acesta.

Pe măsură ce motorul atinge temperatura de funcționare necesară, supapa termostatului se deschide complet sau parțial. Lichidul de răcire fierbinte circulă prin radiator, iar țeava de jos trebuie să devină caldă. Dacă aceasta nu se întâmplă, automobilul dumneavoastră poate avea următoarele probleme:

  • înfundarea furtunurilor;
  • formarea bulelor de aer în furtunuri;
  • defectarea pompei de apă;
  • blocarea termostatului.

În acest caz, este recomandabil să mergeți la un atelier de servicii auto, pentru efectuarea unei diagnosticări detaliate.

Care sunt cauzele formării bulelor de aer în sistemul de răcire?

În majoritatea cazurilor, formarea bulelor de aer este cauzată de:

  • blocarea supapei de admisie a capacului radiatorului sau capacului rezervorului de expansiune;
  • apariția unor mici fisuri pe furtun, pierderea etanșeității articulațiilor, sau slăbirea fitingului capacului rezervorului de expansiune;
  • fierberea lichidului de răcire - proces însoțit de emisii de aer;
  • deteriorarea garniturii chiulasei, care are drept consecință pătrunderea în sistem a gazelor de evacuare;.
  • aerisirea incorectă a unității, după lucrările de reparație.