Segmenti set auto
De unde să cumperi piese segmenti piston auto la un pret avantajos? De la AUTODOC!

Segmenti motor marcă de calitate: Cei mai buni producători
Segmenti piston pentru brand-uri auto de Top brand-uri auto
Segmenti piston pentru modele de top de automobile
Cele mai bine vândute produse AUTODOC - cumpără online la un preț bun pentru reducerea costurilor de înlocuire ale segmenti piston auto
Piesele de schimb cele mai vândute din secțiunea Segmenti set. Avem numeroase piese de schimb de brand pentru Segmenti set și alte oferte avantajoase care fac parte din gama noastră largă de produse pentru automobil.


Segmenti piston de produse pentru automobile: ce marcă comercială este mai bună?
Potrivit clienților noștri, cele mai bune piese de schimb din categoria de produse Segmenti motor provin de la următoarele mărci comerciale:
- GOETZE ENGINE
- MAHLE ORIGINAL
- NE
- ET ENGINETEAM
- HASTINGS PISTON RING
Segmenti set: cât costă acest produs?
Prețul pieselor auto din categoria Segmenti set este cuprins între 74 RONI și 1531 RONI, în funcție de tipul autovehiculului, de producător și de specificațiile produsului.
Segmenti set: informații utile
Cele mai bine vândute produse: | |||||
---|---|---|---|---|---|
015 68 N0 | 08-138400-00 | 08-136700-00 | 08-209800-00 | 003 99 N0 | 08-154400-00 |
De la producători populari: | |||||
GOETZE ENGINE | MAHLE ORIGINAL | ENGITECH | NE | ET ENGINETEAM | HASTINGS PISTON RING |
Pentru mărci de automobile populare: | |||||
VW | BMW | AUDI | MERCEDES-BENZ | RENAULT | OPEL |
Aflați mai multe despre Segmenti set - metoda de operare, diagnosticul, cauzele defectelor și intervalele de înlocuire
Inelele pistoanelor sunt elemente importante ale motorului. Acestea servesc la menținerea compresiei în camerele de ardere. Asigură împrăștierea căldurii de la pistoane la pereții manșonului cilindrului, prevenind supraîncălzirea. Inelele pistoanelor reglează grosimea stratului de ulei. Sunt instalate cu o mică gaură în canelurile speciale de pe suprafața exterioară a pistoanelor.
Tipuri
După scopul lor:
- De compresie: aceste inele asigură etanșeitatea camerelor de ardere. Sunt montate deasupra inelelor de control a uleiului. Pot fi plate, răsucite sau cu suprafață în formă de L și au margini îngustate.
- De control a uleiului: acestea răzuiesc uleiul de pe pereții manșonului cilindrului și și pistoane, lăsând pe suprafața lor un strat de ulei de grosimea optimă. Pot fi dintr-o bucată sau din mai multe piese.
După materialul de producție:
- Din fontă: acestea sunt ieftine, fixându-se rapid și simplu. Sunt instalate cu un manșon nou, pentru a preveni zgârierea.
- Din oțel: pot fi din oțel inoxidabil. De obicei, aceste piese sunt mai scumpe, dar rezistă la temperaturi mai mari. Sunt potrivite pentru instalarea pe un manșon cu o suprafață rulată.
Pe suprafața inelelor de piston poate fi aplicat un strat suplimentar, de exemplu unul de molibden, pentru a îmbunătăți caracteristicile și durata de funcționare.
Instrucțiuni de utilizare
După înlocuirea inelelor de piston trebuie să porniți motorul pentru ca piesele să se fixeze. Procedura este uneori specificată de producătorul auto în documentația tehnică a vehiculului. În majoritatea cazurilor aceasta se realizează în câteva etape. Motorul se încălzește până la 80°C, după care este răcit până la 40°C. Această etapă este repetată de 8–9 ori. După aceea se verifică etanșeitatea compartimentului motor, iar dacă prezintă scurgeri - se repară. Pe parcursul primilor 1 500 de kilometri este important să evitați ambuteiajele, pantele și să mențineți turația motorului sub 2 500 rpm. Prima cursă ar trebui să fie de cel puțin 300 de kilometri. Restul distanței poate fi împărțită în intervale convenabile șoferului. Uleiul și filtrul de ulei se schimbă la finalizarea rulajului.
În plus, pentru ca inelele de piston să reziste cât mai mult timp, se recomandă să utilizați doar ulei de înaltă calitate. Uleiul ar trebui să aibă viscozitatea recomandată de producătorul auto. Nu suprasolicitați motorul, evitați cu orice preț supraîncălzirea. Este importantă și prevenirea arderii garniturii chiulașei. Dacă această piesă este deteriorată, trebuie înlocuită imediat. Înlocuirea la timp a filtrului de aer și monitorizarea integrității sistemului de admisie poate, de asemenea, prelungi durata de funcționare a pieselor. Dacă problemele au apărut deja, spălarea motorului poate fi o soluție pe termen scurt. Aceasta se realizează folosind produse speciale.
Semne ale defecțiunii
Lipirea inelelor de piston reprezintă cel mai frecvent defect. Această problemă constă în imobilitatea pieselor, fapt ce duce la apariția scurgerilor în golul dintre piston și cilindru și la pătrunderea unei cantități mari de ulei în camerele de ardere. Uneori inelele se pot deteriora sau arde, având consecințe asemănătoare. Există o compresie mică în cilindri și apar probleme la pornirea motorului. Accelerarea este încetinită. Sporește consumul de ulei și combustibil. Din țeava de eșapament iese un fum albăstrui. Pe bujii se formează depuneri negre de ulei.
Cauze ale defecțiunilor
În majoritatea cazurilor, lipirea inelelor pistoanelor este cauzată de utilizarea uleiului dintr-o categorie nepotrivită sau cu o viscozitate necorespunzătoare, precum și de înlocuirea tardivă a uleiului. La fel de periculoasă este și pătrunderea contaminanților la motor, din cauza ruperii elementului de filtrare sau prezenței unei scurgeri în sistemul de admisie. Particulele străine ce ajung la motor duc la zgârierea suprafeței pieselor. Supraîncălzirea motorului, cauzată de exemplu de defecțiuni în procesul de formare a amestecului, poate duce la arderea componentelor.
autodoc24.ro: doar piese de schimb de înaltă calitate
Puteți cumpăra de la noi un set de inele pentru pistoane, la prețuri atractive. Înregistrați-vă pe site-ul nostru pentru a economisi și mai mult la cumpărare.