• SHOP
  • CLUB
Testați contul premium
0
Garajul meu
Adăugă vehicul
0
Articole #68-1777
0,00 RON
Coșul dvs. de cumpărături este gol

Schimb de bunuri

La achiziționarea pieselor de schimb marcate cu “piese cu gaj”, va trebui să achitați nu doar valoarea propriu-zisă a piesei de schimb, ci și un gaj. Conform legislației europene, gajul este o sumă pe care producătorul o cere a fi achitată pentru a avea garanția că piesa veche va fi returnată, pentru a refabricare. Rambursarea gajului este efectuată numai la returnarea piesei vechi. Achitarea gajului este efectuată numai dacă piesele respective sunt produse pe teritoriul Uniunii Europene. Valoarea gajului este fixată de către furnizorul pieselor de schimb. Prin urmare, aceeași piesă furnizată de către diverși furnizori, poate fi oferită cu o anumită valoare a gajului, sau poate să nu fie necesară defel plata acestui gaj.

Inclusiv Bunuri pentru schimb în valoare de 155.28 RON (inclusiv 19% TVA) (Gajul vă va fi rambursat)

Procedură de returnare simplă

AUTODOC SE (Retoure - Lager R)
Rhinstrasse 132
12681 Berlin
Germania
8 săptămâni

Cum funcționează?

  1. Achitați piesa nouă și gajul.
  2. Recepționați piesa nouă.
  3. Pregătiți piesa veche pentru livrare (evacuați lichidul din interiorul acesteia, în cazul în care există (această cerință nu se aplică bateriilor)).
  4. Completați cererea de returnare a piesei uzate în contul dumneavoastră personal/de client pe site-ul Autodoc24.ro sau în formularul de mai jos.
  5. Piesa uzată trebuie plasată în cutia piesei noi, pe care ați recepționat-o. Atașați factura pe care ați recepționat-o prin scrisoare/e-mail după plasarea comenzii. Acest lucru va accelera procesarea cererii dumneavoastră.
  6. Trebuie să expediați piesa veche în stare corespunzătoare la adresa de mai jos:
    AUTODOC SE (Retoure - Lager R)
    Rhinstrasse 132
    12681 Berlin
    Germania
  7. Noi expediem piesa uzată producătorului/furnizorului pentru examinare.
  8. De regulă, procesarea comenzii dumneavoastră durează 6-8 săptămâni din momentul sosirii piesei de schimb expediate la depozit. Vă vom comunica rezultatul expertizei.

Cât de repede ar trebui expediată piesa uzată?

Piesa de schimb uzată trebuie expediată în decursul unui an din data achiziționării piesei de schimb cu gaj.

Care este procedura de rambursare gajului în cazul rezultatului pozitiv al expertizei?

Vă vom rambursa gajul prin aceeași modalitate prin care ați efectuat plata sau prin creditarea acestuia la contul dumneavoastră de depozit de pe Autodoc24.ro.

Ce se întâmplă dacă rezultatul expertizei este negativ?

Vă informăm că contravaloarea gajului nu poate fi rambursată. Vom stoca piesa cu gaj examinată în depozitul nostru timp de 2 luni. Piesa de schimb vă poate fi returnată dacă solicitați acest lucru (Piesa vă va fi returnată din contul Autodoc24.ro). După 2 luni de stocare, piesa de schimb va fi lichidată.

Care sunt condițiile de returnare?

  • Livrarea piesei uzate este efectuată din contul clientului.
  • Chiar dacă comanda include opțiunea „Comandă securizată", clientul trebuie să acopere costurile de livrare pentru returnarea piesei de schimb uzate. Dacă clientul refuză să expedieze producătorului/furnizorului piesa de schimb uzată, contravaloarea gajului nu va fi rambursată și considerată drept compensație pentru producător/furnizor.
  • Dacă piesa de schimb uzată are deteriorări grave sau crăpături ale carcasei, gajul nu va fi rambursat.
  • Dacă este returnată o piesă uzată dintr-o altă categorie, contravaloarea gajului nu va fi rambursată. De exemplu, dacă a fost achiziționat un alternator, dar a fost returnat un demaror.
  • Pentru a obține rambursarea contravalorii gajului, puteți expedia un articol similar, achiziționat de la un alt producător. De exemplu, dacă este achiziționat un etrier de frână BOSCH și este returnat un etrier de frână TRW.
  • Dacă noua piesă de schimb prin caracteristicile ei (de exemplu, puterea) nu coincide cu cea veche, ar trebui să verificați cu producătorul posibilitatea returnării unei astfel de piesă.

Ce categorii include piesele de schimb cu gaj?

Etrier frana
Alternator
Starter
Planetara
Compresor AC
Pompă de servodirecție
Casetă de direcție
Turbosuflantă
Injector
Pompa de injectie
Baterie de pornire
Distribuitor
Disc ambreiaj
Placa presiune ambreiaj
Supapă EGR
Portinjector
Pompa de inalta presiune
Coloana directie
Unitate de control, injectie combustibil
Senzor flux aer
Unitate pompa-diuza
Articulatie, planetara
Compresor perne aer
Ax cardanic, antrenarea arborelui
Unit. de c-da., injectie
Distribuitor contit. injectata
Unitate de control, sistem de aprindere
Regulator pornire la rece
Clapeta sistem evacuare, frana motor
Modul de livrare, injectie aditiv
Cilindru receptor, servodirectie
Unitate de control, mers in gol
Set directie
Unitate de control, senzor batai

Cerințele pentru piesele uzate:

* Instrucțiunile au caracter exclusiv informativ. Fiecare caz este examinat individual (fiecare piesă de schimb este supusă unei examinări individuale de către producător).

Etrier frana

Criterii de retur pentru etrier:

  • Piesa veche trebuie să se potrivească cu produsul cumpărat.
  • Piesa veche trebuie să fie completă.
  • Toate șuruburile de ghidare a etrierului, elementele de fixare, șuruburile de conectare și aerisire trebuie să fie prezente.
  • Piesa veche nu prezintă urme excesive de coroziune.
  • Piesa veche nu este crăpată sau prelucrată.
  • Doar piesele vechi potrivite pentru reprocesare pot fi primite înapoi și creditate.
  • Eticheta de pe ambalaj trebuie să nu fie murdară, să nu lipsească și să nu prezinte semne sau însemnări suplimentare.
  • * Instrucțiunile au scop pur informativ. Fiecare caz este tratat individual (fiecare piesă de schimb este supusă unei examinări individuale de către producător).

Ambalajul original

  • Piesele Bosch, Elstock, GKN trebuie livrate în ambalajul lor original. Dacă nu este trimisă în ambalajul original, piesa nu va fi acceptată. Este cerința furnizorului.
Alternator

Criteriile de retur pentru alternator:

  • Alternatoarele neidentificabile nu vor fi acceptate.
  • Eticheta OE a producătorului este prezentă sau numărul OE gravat pe alternator este lizibil /identificabil.

Coroziune

  • Alternatorul nu a fost depozitat mult timp după demontare și nu prezintă urme de coroziune pe scripetele curelei.
  • Alternatoare puternic corodate.

Gradul de deteriorare

  • Înveliș plastic deteriorat.
  • O nervură lipsă pe fitingul din partea frontală și/sau spate.
  • Conectorul rupt în fața garniturii.
  • Două nervuri lipsă pe fitingul din partea frontală și/sau spate.
  • Conectorul rupt sub garnitură.

Integritatea alternatorului:

  • Alternatorul este complet și asamblat.
  • Alternator incomplet sau dezasamblat.
  • Puterea alternatorului vechi trebuie să corespundă cu puterea noului alternator. În caz contrar, cauțiunea nu poate fi returnată.
Starter

Criterii de retur pentru demaror:

  • Unitatea este acceptată.
  • Unitatea este respinsă.

Identificabilitate

  • Demaroarele neidentificate nu vor fi acceptate.
  • Eticheta OE a producătorului este prezentă, sau numărul OE gravat poate fi citit / recunoscut.

Gradul de deteriorare

  • Flanșa carcasei releului nu este deteriorată.
  • Partea din plastic a releului demarorului este deteriorată.
  • Demarorul este deformat / deteriorat din cauza impactului asupra carcasei, deteriorării carcasei sau uzării pinionului.
  • Axul este foarte decolorat din cauza sarcinii excesive (ex. culoarea albastră datorată supraîncălzirii).

Coroziune:

  • Demarorul nu a fost depozitat pentru o perioadă lungă de timp și nu prezintă urme de coroziune.
  • Demaror puternic corodat.

Integritatea demarorului

  • Demarorul este complet și asamblat.
  • Demarorul este incomplet sau dezasamblat.
  • Corodarea puternică a pinionului.
  • Lipsa plăcii din spate.
  • Capacul frontal deteriorat.
  • * Instrucțiunile au scop pur informativ. Fiecare caz este tratat individual (fiecare piesă de schimb este supusă unei examinări individuale de către producător).
Planetara

Criterii de retur pentru axul cardanic:

  • Piesa veche trebuie să fie de același tip ca și piesa de schimb.
  • Axul cardanic trebuie să fie complet - alcătuit din axul de interconectare și ambele articulații.
  • Axul de interconectare trebuie să fie drept. Axurile îndoite nu pot fi reprocesate.
  • Axul de interconectare nu trebuie să fie ruginit sau rupt.
  • Filetul articulațiilor trebuie să fie complet și bine strâns.
Compresor AC

Criteriile de retur pentru compresorul aerului condiționat:

  • Unitatea va fi respinsă dacă:
  • Aceasta este puternic corodată (zona deteriorată >3 cm²).
  • Nu toate conexiunile tubulaturii sunt acoperite cu capace originale.
  • Axul nu poate fi rotit manual la 360°.
  • Piesa veche nu poate fi identificată (plăcuța cu numele este ilizibilă și lipsă).
Pompă de servodirecție

Criterii de retur pentru pompa de servodirecție:

  • Piesa veche va fi acceptată dacă:
  • 1. Pompa este completă și corespunde piesei din catalog.
  • 2. Nu prezintă deteriorări mecanice.
  • 3. Filetul este în regulă.
  • 4. Pompa nu poate fi returnată dacă are scripetele sau axul deteriorat.
  • 5. Scripetele, axul sau adaptorul nu sunt deteriorate.
  • 6. Capacul nu lipsește și nici nu este deteriorat.
Casetă de direcție

Piesa veche va fi acceptată dacă:

  • 1. Mecanismul de direcție este complet, adică include:
  • - burdufuri
  • - furtunuri de presiune
  • - barele de direcție (dacă sunt furnizate cu piesa nouă)
  • 2. Mecanismul de direcție nu este puternic corodat.
  • 3. Nu există urme de deteriorare mecanică, piesa nu este îndoită, funcția cremalierei nu este afectată, elementele de fixare nu sunt deteriorate.
  • 4. Bara/barele de direcție nu are/au filetul deteriorat, nu este/sunt îndoită/e sau ruptă/e.
  • 5. Bara/barele de direcție nu are/au filetul deteriorat, nu este/sunt îndoită/e sau ruptă/e.
  • 6. Axul și profilurile nu sunt deteriorate.
  • 7. Mecanismul de direcție returnat corespunde celui nou.
Turbosuflantă

Criterii de retur pentru turbocompresor:

  • Piesa veche trebuie returnată completă și asamblată.
  • Nici unul dintre elementele sale nu trebuie să fie demontat, înlocuit sau scos.
  • Piesa veche trebuie să corespundă turbocompresorului cumpărat.
Injector

Criterii de retur pentru injector

  • Piesa dezasamblată-> nu se acceptă
  • Duza lipsă -> nu se acceptă
  • Criterii de retur pentru injector
  • Conector deteriorat -> nu se acceptă
  • Conector rupt -> nu se acceptă
  • Conector topit -> nu se acceptă
  • Conector de admisie deteriorat -> nu se acceptă
  • Danos na carcaça do injector provocados pelo manuseamento inapropriado (por exemplo, martelo) -> não aceitável
  • Suportul sigiliului deteriorat -> nu se acceptă
Pompa de injectie

Piesele veche sunt acceptate dacă:

  • Piesa veche returnată este de același tip ca piesa nouă
  • Pompa injectorului este completă.
  • Nu există urme de deteriorare.
  • Supapa de control nu este deteriorată.

Piesele veche ce prezintă următoarele defecte nu pot fi returnate:

  • Dezasamblate
  • Piese lipsă
  • Coroziune accentuată
Baterie de pornire

Cerințe pentru bateriile auto uzate:

  • Producătorii nu au cerințe speciale față de bateriile auto uzate. Cu toate acestea, vă recomandăm cu tărie să nu deschideți bateriile uzate și să nu drenați lichidele (electroliții), întrucât acest lucru este periculos.

Cum puteți returna o baterie auto uzată:

  • 1. Aduceți bateria uzată la depozitul nostru de la adresa: AUTODOC SE (Retoure - Lager R) Rhinstrasse 132 12681 Berlin.
Distribuitor

Criterii de retur pentru distribuitor aprindere:

  • Unitatea nu trebuie să prezinte urme de coroziune puternică.
  • Capacul distribuitorului nu trebuie să lipsească.
  • Conectorul nu trebuie să lipsească.
  • Unitatea trebuie să fie completă.
  • Distribuitoarele de aprindere neidentificabile nu vor fi acceptate.

Formularul pentru returnarea piesei de schimb cu gaj:

Înainte de expedierea piesei de schimb, vă rugăm să completați formularul de mai jos, serviciul nostru clienți vă va contacta. Vă rugăm să introduceți numărul comenzii care conține piesa de schimb cu gaj.