Roata / montaj roata Fiat Punto 188

De unde să cumperi Roata / montaj roata Punto 188 la un pret avantajos? De la AUTODOC!

Roata / montaj roata FIAT Punto II Hatchback (188) auto modele
Cele mai bine vândute produse AUTODOC - cumpără online la un preț bun pentru reducerea costurilor de înlocuire ale roata / montaj roata Fiat Punto 188
Cea mai vândută piesă de schimb: Roata / montaj roata FIAT PUNTO. Aveți posibilitatea de a alege numeroase mărci Roata / montaj roata FIAT 188 PUNTO sau de a cumpăra orice altă piesă de schimb de calitate excelentă.



Cele mai citite articole pe tema roata / montaj roata pentru Fiat Punto 188
Roata / montaj roata FIAT Punto II Hatchback (188): care marcă comercială este mai bună?
Potrivit clienților noștri, cele mai bune piese de schimb din categoria de produse Roata / montaj roata FIAT Punto II Hatchback (188) provin de la următoarele mărci comerciale:
- RIDEX
- Metalcaucho
- FEBEST
- TIPTOP
- H&R
Roata / montaj roata FIAT Punto II Hatchback (188): cât costă acest produs?
Prețul pieselor auto din categoria Roata / montaj roata FIAT Punto II Hatchback (188) este cuprins între 10 RONI și 838 RONI, în funcție de producător și de specificațiile produsului.
Siguranță la cumpărăturile online! Aveți posibilitatea de a returna roata / montaj roata Fiat Punto 188 fără nici o explicație în termen de 200 de zile de la cumpărare și de a primi banii înapoi. Cum? Alegeți serviciul Safe Order de la pagina de comandă. Costul serviciului este de doar 11,00 RON.
AUTODOC are grijă de dvs.! Fiecare comandă de la 560 RON în valoare a bunurilor, este livrată gratis pe teritoriul România.
*Oferta nu este valabilă pentru piese de schimb de dimensiuni mari
Roata / montaj roata FIAT PUNTO (188) - mod de operare și instalare, diagnostic defecte și intervale de înlocuire
Dacă trebuie înlocuite elementele de fixare ale roții pe automobilul FIAT PUNTO (188), nu din cauza deteriorării acestora, ci, de exemplu, în vederea instalării distanțierelor sau jantelor din aliaj, componentele trebuie înlocuite întotdeauna la set. Acest lucru poate fi explicat prin faptul că prinderea jantelor cu scopul de tunare necesită de obicei bolțuri mai lungi și cu configurație diferită față de cele standard.
Dacă elementele de fixare sunt înlocuite la set, deșurubați bolțurile și piulițele pe rând, înlocuind imediat componenta scoasă cu una nouă. Astfel nu va mai fi nevoie să centrați roata.
Pentru a îndepărta elemente de fixare vechi și ruginite, folosiți produse speciale pentru dizolvarea ruginii, o cheie cu mâner lung sau o extensie specială. Încercarea de a deșuruba elementele de fixare cu o forță prea mare poate duce la deteriorarea filetului jantei roții.
Curățați murdăria din locașul de montare și aplicați pe filet o cantitate mică de lubrifiant pe bază de cupru: acesta previne uzarea prematură și coroziunea elementelor de fixare.
Strângeți bolțurile și piulițele cu cuplul specificat de producător. Cuplul de strângere relevant pentru automobilul FIAT PUNTO (188) este indicat în documentația tehnică a vehiculului. Verificarea cuplului de strângere este deosebit de importantă: dacă elementul de fixare este strâns prea tare sau insuficient, roata se poate desprinde de pe butuc chiar în timpul mersului.
AUTODOC recomandă ca după înlocuirea bolțurilor și piulițelor de fixare a roților automobilului FIAT PUNTO (188) să se realizeze următoarele acțiuni:
Asigurați-vă că toate bolțurile și piulițele pe automobilul FIAT PUNTO (188) sunt strânse cu cuplu suficient. Dacă din greșeală un element de fixare a rămas desprins, sarcina asupra celorlalte elemente va crește semnificativ. Acesta poate avea drept consecință slăbirea rapidă, iar roata poate chiar să cadă direct în timpul mersului.
Dacă bolțurile și piulițele automobilului FIAT PUNTO (188) au fost înlocuite în vederea instalării unor jante noi cu scopul de tunare, roțile trebuie echilibrate. Pentru aceasta, contactați un service auto, întrucât echilibrarea corespunzătoare poate fi realizată numai pe un stand special.