Surub de golire, baia de ulei VW Golf 5

De unde să cumperi Buson baie ulei Golf 5 la un pret avantajos? De la AUTODOC!

Buson baie ulei VW Golf V Hatchback (1K1) auto modele
Cele mai bine vândute produse AUTODOC - cumpără online la un preț bun pentru reducerea costurilor de înlocuire ale buson baie ulei VW Golf 5
Cea mai vândută piesă de schimb: Surub de golire, baia de ulei VW Golf V Hatchback. Aveți posibilitatea de a alege numeroase mărci Surub de golire, baia de ulei VW 1K1 Golf V Hatchback sau de a cumpăra orice altă piesă de schimb de calitate excelentă.




Surub de golire, baia de ulei VW Golf V Hatchback (1K1): care marcă comercială este mai bună?
Potrivit clienților noștri, cele mai bune piese de schimb din categoria de produse Surub de golire, baia de ulei VW Golf V Hatchback (1K1) provin de la următoarele mărci comerciale:
- RIDEX
- STARK
- FEBI BILSTEIN
- FA1
- CORTECO
Surub de golire, baia de ulei VW Golf V Hatchback (1K1): cât costă acest produs?
Prețul pieselor auto din categoria Surub de golire, baia de ulei VW Golf V Hatchback (1K1) este cuprins între 3 RONI și 62 RONI, în funcție de producător și de specificațiile produsului.
Siguranță la cumpărăturile online! Aveți posibilitatea de a returna surub de golire, baia de ulei VW Golf 5 fără nici o explicație în termen de 200 de zile de la cumpărare și de a primi banii înapoi. Cum? Alegeți serviciul Safe Order de la pagina de comandă. Costul serviciului este de doar 11,00 RON.
AUTODOC are grijă de dvs.! Fiecare comandă de la 560 RON în valoare a bunurilor, este livrată gratis pe teritoriul România.
*Oferta nu este valabilă pentru piese de schimb de dimensiuni mari
Surub de golire, baia de ulei VW Golf V Hatchback (1K1) - mod de operare și instalare, diagnostic defecte și intervale de înlocuire
Urcați mașina pe o groapă de serviciu sau o platformă. În timpul înlocuirii dopului de scurgere va trebui să lucrați de sub mașină.
Pentru deșurubarea dopului de scurgere ruginit al băii de ulei pe automobilul VW Golf V Hatchback (1K1) folosiți instrumente și soluții speciale. În primul rând trebuie să slăbiți dopul din două părți, folosind o cheie de diametru potrivit, după care deșurubați-l cu mâna. Vă recomandăm insistent să nu depuneți un efort excesiv atunci când îl deșurubați: acesta este confecționat dintr-un material moale, iar marginile capului pot fi foarte ușor deteriorate, ceea ce va determina, cel mai probabil, reparații costisitoare la baia de ulei.
Inspectați vizual filetul băii de ulei. Dacă este deteriorat, cereți ajutorul specialiștilor unui service auto: în unele cazuri operabilitatea băii de ulei poate fi restabilită cu ajutorul unui kit de reparație. Pentru aceasta, la baia de ulei se taie un nou filet, iar dopul original se înlocuiește cu o componentă cu diametru mai mare.
Înlocuiți în mod obligatoriu garnitura dopului filetat al băii de ulei. Aceasta este un element consumabil. Utilizarea repetată a elementului de sigilare nu garantează etanșeitatea băii de ulei.
Noua componentă trebuie înșurubată cu un cuplu de o anumită intensitate, menționată în documentația tehnică a mașinii, în caz contrar poate fi compromisă etanșeitatea conexiunii. Pentru aceasta veți avea nevoie de o cheie de cuplu.
AUTODOC recomandă ca după înlocuirea dopului de scurgere a băii de ulei pe automobilul VW Golf V Hatchback (1K1) să se realizeze, în mod obligatoriu, următoarele acțiuni:
Verificați nivelul de ulei în sistemul de lubrifiere a motorului automobilului VW Golf V Hatchback (1K1) și completați-l până la nivelul necesar. Puteți adăuga doar ulei cu aceleași caracteristici. Atunci când alegeți lubrifiantul, optați întotdeauna numai pentru produse recomandate de producătorul auto. Este interzis să amestecați lichide cu conținut diferit sau să folosiți produse necorespunzătoare, întrucât puteți deteriora elementele de etanșare ale sistemului de lubrifiere și să cauzați defectarea motorului în sine.
Inspectați vizual baia de ulei pentru a observa dacă nu prezintă urme de scurgeri, după un test de conducere pe distanță scurtă. Dacă prin dopul băii de ulei se scurge ulei, înseamnă că s-au produs erori la înlocuirea componentei.