Top Piese auto 3 modele de marca HONDA NSX
HONDA: Top categorii de piese de schimb
Catalog piese HONDA
Magazin Online de Accesorii HONDA NSX
Cele mai bine vândute produse auto HONDA NSX
Oferte ieftine pentru piesele de schimb puse la dispoziție de producători de clasă Premium pentru 3 modele HONDA NSX, disponibile chiar acum. În catalogul nostru de piese de schimb dedicate mărcii HONDA veți găsi o gamă foarte largă de piese de schimb de cea mai bună calitate, de la cei mai buni producători și la prețuri avantajoase pentru automobilul HONDA NSX.
Ce este necesar pentru a găsi piese de schimb pentru HONDA NSX în magazinul nostru online? Câteva minute din timpul dvs. și cunoașterea caracteristicilor de bază a modelului automobilului dvs. Puteți personal selecta piesa de schimb necesară sau să încredinţaţi sistemului de căutare inteligent, care va selecta delaiile auto pentru modelul dvs. HONDA NSX în câteva secunde. În magazinul nostru online se găsesc nu numai piesele de schimb necesare, dar şi înțelegerea valorii de timp.






Piese HONDA NSX: de unde să cumpărați?
Piese auto Honda NSX de calitate originală sunt disponibile în catalogul de piese HONDA NSX de la AUTODOC, la prețuri cuprinse între 22.82 și 474.08 RON.
Ce piese auto HONDA NSX sunt disponibile în catalogul AUTODOC?
Piesele OEM Honda NSX sunt piese auto ale unor mărci precum:
- BREMBO
- BOSCH
- BILSTEIN
- FEBI BILSTEIN
- VALEO
Informații despre modelul HONDA NSX - alegerea corectă a pieselor de schimb
Honda NSXAutomobilele sportive Honda NSX au fost produse între anii 1990 și 2005. În total, au fost lansate două generații ale acestui model. Asamblarea sa era efectuată la uzina din Tochigi, Japonia.
Honda NSX I generațieÎn anul 1989, cu ocazia Salonului Auto de la Chicago, a avut loc prezentarea prototipului Honda NS-X. Însă modelul de prima generație definitiv, destinat să fie produs în serie, și-a făcut debutul doar un an mai târziu (toamna 1990) la Tokyo Motor Show. Design-ul modelului Honda NSX a fost elaborat sub conducerea renumitului designer Ken Okuyama. Inițial, modelul a fost propus doar în versiunea coupé. În 1995 a debutat o nouă versiune Targa, sub numele Honda NSX-T.
Din punct de vedere structural, automobilul era echipat cu un motor în poziție centrală și avea tracțiunea pe roțile din spate. Folosind aluminiul în calitate de material de construcție principal, inginerii companiei (sub conducerea lui Shigeru Uehara) au reușit să reducă în mod semnificativ greutatea vehiculului. Distanța dintre axele roților era de 2.530 mm. Automobilul avea o aerodinamică excelentă - coeficientul de rezistență frontală era de 0,32.
În proiectarea autoturismului au participat legendarii piloți de curse Ayrton Senna da Silva și Satoru Nakajima. Ca rezultat, modelul Honda NSX a obținut o aerodinamică chiar mai bună decât cea a principalului său concurent pe piață - Ferrari 348. În plus, mașina a obținut rezultate excelente la cursele sportive 24 Heures du Mans și Super GT500.
Farurile de ceață ale modelului Honda NSX au fost amplasate în mici prize de aer laterale, prezente în bara de protecție din față. Priza de aer centrală largă asigura o forță de presiune suplimentară la viteze mari. Autoturismul era echipat cu un sistem de iluminare principal retractabil foarte elegant.
Suprafața vitrată extinsă a habitaclului reușea să asigure șoferului o vizibilitate perfectă. În partea din spate a caroseriei a fost prevăzut un spoiler cu a treia lumină de stop. Mai jos, pe întreaga lățime a caroseriei, au fost poziționate elementele opticii din spate. Autoturismul a fost echipat cu două țevi de eșapament. În interior, a fost prevăzut doar un singur loc pentru pasager.
Nivelul ridicat de confort era un punct în favoarea modelului Honda NSX comparativ cu celelalte sportcar-uri produse în acea perioadă. În configurația de bază, autoturismul era echipat cu mecanism de servodirecție electrică.
Honda NSX-R I generație restylingÎn anul 2001, în locul opticii din față retractabile, autoturismul a primit faruri reglabile cu xenon. În plus, autoturismul a primit noi lumini din spate modificate. Caracteristicile aerodinamice ale noului model au fost îmbunătățite și mai mult - coeficientul de rezistență frontală de data aceasta era de 0,30. Prima generație a modelului Honda NSX a rămas în producție până în anul 2005.
Honda NSX-R II generațieÎn anul 2012, la Detroit Motor Show, a avut loc prezentarea prototipului Acura NSX Concept cu motor hibrid. Autoturismul a fost proiectat în Statele Unite și era caracterizat de un design futurist. Prezentare celei de-a doua generații a modelului Honda NSX a avut loc în anul 2016, cu ocazia Salonului Internațional Nord-american.
Optica din față a fost despărțită în două blocuri, fiecare dintre care cuprindea câte șapte elemente separate, plus câte un mic indicator de direcție de culoare portocalie. Partea de jos a farurilor a primit un cadru din LED-uri diurne. Între faruri a fost amplasată o grilă a radiatorului în formă de U, cu o garnitură cromată în partea de sus.
Capota a fost decorată cu logo-ul mare al companiei, sub care și-a găsit locul o adâncitură cu o formă complexă. Oglinzile laterale au fost montate pe suporturi lungi. În fața pasajelor din spate ale roților au fost prevăzute mici prize de aer, închise și ele cu grile speciale.
Honda NSX pe diferite piețeÎn perioada 2002-2005, compania japoneză a produs o serie de automobile Honda NSX-R cu o greutate redusă și cu caracteristici aerodinamice îmbunătățite special pentru piața internă. În America de Nord, automobilul a fost vândut cu numele Acura NSX.
Siguranță la cumpărăturile online! Aveți posibilitatea de a returna o piesă auto HONDA NSX fără nici o explicație în termen de 200 de zile de la cumpărare și de a primi banii înapoi. Cum? Alegeți serviciul Safe Order de la pagina de comandă. Costul serviciului este de doar 11,00 RON.
AUTODOC are grijă de dvs.! Fiecare comandă de la 560 RON în valoare a bunurilor, este livrată gratis pe teritoriul România.
*Oferta nu este valabilă pentru piese de schimb de dimensiuni mari