Top Piese auto 15 modele de marca NISSAN BLUEBIRD
Categorii populare de piese auto pentru NISSAN BLUEBIRD
Catalog piese NISSAN BLUEBIRD
Magazin Online de Accesorii NISSAN BLUEBIRD
Cele mai bine vândute produse auto NISSAN BLUEBIRD
Oferte ieftine pentru piesele de schimb puse la dispoziție de producători de clasă Premium pentru 15 modele NISSAN BLUEBIRD, disponibile chiar acum. În catalogul nostru de piese de schimb dedicate mărcii NISSAN veți găsi o gamă foarte largă de piese de schimb de cea mai bună calitate, de la cei mai buni producători și la prețuri avantajoase pentru automobilul NISSAN BLUEBIRD.
Pe site-ul nostru veţi găsi totul pentru NISSAN BLUEBIRD-ul dumneavoastră. Noi vă oferim o selecţie imensă de piese de schimb de la producători cu renume mondial la prețuri rezonabile. În plus, nu este nevoie să plătiți pentru livrare. Bunurile comandate vor fi livrate la adresa indicată timp de câteva zile. Avem piese de schimb pentru toate clasele NISSAN BLUEBIRD, inclusiv pentru modele urbane compacte și mașini sport.
Informații despre modelul NISSAN BLUEBIRD - alegerea corectă a pieselor de schimb
Nissan Bluebird
Producția modelului Nissan Bluebird a avut loc în perioada 1959-2001. Automobilul a devenit cel mai popular din gama de modele a companiei jaoneze. Producția a fost organizată în Japonia și Australia.
Nissan Bluebird 1959–1997
Înițial, automobilele din prima generație erau disponibile doar cu caroserie sedan. Începâd cu iulie 1960, au început să fi produse și break-urile cu cinci uși Nissan Bluebird WP310. În perioada 1959-1960, au ieșit pe piață pachetele Nissan Bluebird 310, în 1961 - Nissan Bluebird 311, iar în intervalul 1962–1963 – Nissan Bluebird 312.
Trăsăturile caracteristice ale exteriorului automobilelor din prima generație erau farurile frontale rotunde, precum și grila de radiator mare și cromată, asortată cu moldinguri cromate. Oglinzile laterale au fost montate pe aripile frontale.
În 1963-1967 a continuat producția modelelor din a doua generație. Premiera automobilelor Nissan Bluebird 410 datează cu Jocurile Olimpice din 1964, de la Tokyo. Schimbările au afectat luminile frontale: farurile frontale și lămpile de gabarit erau montate împreună, continuând linia grilei de radiator.
În martie 1964, în Japonia, a debutat sedanul sportiv cu patru uși Nissan Bluebird SS, cu caracteristici de funcționare îmbunătățite. Un an mai târziu au devenit disponibile și sedanele cu două uși Nissan Bluebird SS RTK.
În 1965 a avut loc restilizarea autombilelor din a doua generație. Modelul Nissan Bluebird 411 restilizat se deosebea de predecesorul său prin luminile frontale modificate.
În perioada 1967-1972 au fost scoase pe piață automobilele Nissan Bluebird 510. Modelul din a treia generație era disponibil cu caroserie sedan cu 2 uși, iar din noiembrie 1968 - și cu caroserie coupe.
Din 1971 până în 1973 a avut loc producția automobilelor din a patra generație. Nissan Bluebird 610 era disponibil cu caroserie hardtop. La exterior se deosebea de predecesor prin acoperișul înclinat. În 1973 automobilul a fost restilizat. Grila de radiator a sedanelor și hardtop-urilor a fost împărțită în două.
Modelul Nissan Bluebird, a cărui producție a continuat până în 1978, a fost prezentat în ianuarie 1973. Caroseria sa de tip hardtop a dobândit un design popular în anii '60 și '70 ai secolului trecut. Modelul a fost creat pentru a satisface gusturile fanilor design-ului tradiţional nord-american.
În străinătate, acest model atractiv era numit Datsun 140J/160J, Datsun Violet sau Datsun 710.
În Japonia, modelul a fost comercializat exclusiv de rețeaua de distribuție Nissan Cherry Store. A cincea generație a fost produsă în perioada 1976-1978.
Modelul Nissan Bluebird 810 avea un design ușor diferit și mai unghiular. În general însă, formele au rămas identice cu cele ale predecesorului. Motorul a rămas același. Pe lângă el, în 1978 a fost prezentată o variantă nouă cu o capacitate de 1,4 litri.
Producția modelului sedan cu două uși a fost întreruptă. Astfel, singurele versiuni ale modelului 810 rămase în producție erau: sedan cu 4 uşi, coupé hardtop și break.
A cincea generație de mașini a fost produsă în perioada 1976–1972. Modelul Nissan Bluebird 810 a primit bare de protecție negre. La exterior predominau liniile drepte. În urma restilizării din 1972 farurile frontale au devenit patrate.
Din 1979 și până în 1993 a fost produs Nissan Bluebird 910, care a fost ultimul model cu tracțiune pe spate. Automobilele din a șasea generație erau disponibile cu caroserie sedan, break, hardtop și coupe. În 1983 a început producția modelului cu tracțiune pe față Nissan Bluebird U11. Prima restilizare a avut loc în 1985. Schimbările minore au afectat grila de tradiator. Tot în același an a avut loc și a doua restilizare. Concomitent cu sedanele Nissan Bluebird T12 modernizate, erau disponibile și hatchback-urile cu cinci uși Nissan Bluebird T72. Producția a durat până în 1990.
Anul 1987 coincide cu ieșirea pe piață a modelului Nissan Bluebird U12. În 1991 acesta a fost înlocuit de modelul Nissan Bluebird U13, producția căruia a durat până în 1997.
Nissan Bluebird U14
În perioada 1996-2001 a avut loc producția celei de-a zecea generații a popularului model. Nissan Bluebird U14 era fabricat doar cu caroserie sedan. Automobilul avea un design modern și trei pachete de dotări: de bază (LeGrand), extins (Eprise) și sport (SSS).
Nissan Bluebird pe piața din diferite țări
Modelele de export din prima generație erau numite Datsun 510, Datsun180B și Datsun Bluebird.
Pe piața din SUA mașina a fost comercializată sub numele de Nissan Stanza, iar din 1992 - ca și Nissan Altima. Mașinile vândute în Europa în perioada 1986-1990 au purtat numele de Nissan Auster, iar din 1990 - Nissan Primera.
NISSAN BLUEBIRD Tutorial/Ghid de reparație și schimb pas cu pas
Sondaj clienți despre NISSAN BLUEBIRD
Notă medie clienți
din 1308 comentarii