Top Piese auto 3 modele de marca NISSAN LAUREL
NISSAN: Top categorii de piese de schimb
Catalog piese NISSAN
Magazin Online de Accesorii NISSAN LAUREL
Cele mai bine vândute produse auto NISSAN LAUREL
Oferte ieftine pentru piesele de schimb puse la dispoziție de producători de clasă Premium pentru 3 modele NISSAN LAUREL, disponibile chiar acum. În catalogul nostru de piese de schimb dedicate mărcii NISSAN veți găsi o gamă foarte largă de piese de schimb de cea mai bună calitate, de la cei mai buni producători și la prețuri avantajoase pentru automobilul NISSAN LAUREL.
Pe site-ul nostru veţi găsi totul pentru NISSAN LAUREL-ul dumneavoastră. Noi vă oferim o selecţie imensă de piese de schimb de la producători cu renume mondial la prețuri rezonabile. În plus, nu este nevoie să plătiți pentru livrare. Bunurile comandate vor fi livrate la adresa indicată timp de câteva zile. Avem piese de schimb pentru toate clasele NISSAN LAUREL, inclusiv pentru modele urbane compacte și mașini sport.
Informații despre modelul NISSAN LAUREL - alegerea corectă a pieselor de schimb
Nissan Laurel
Producția automobilelor Nissan Laurel din clasa executive a durat din 1968 până în 2002. Asamblare automobilelor era organizată în Musashimurayama, Japonia.
Nissan Laurel 1968–1993
Prima generație de mașini Nissan Laurel C30 a ieșit pe piață în primăvara anului 1968. Inițial mașinile erau produse cu caroserie sedan, însă începând cu anul 1970 au ieșit pe piață și versiunile hardtop cu două uși. Motorul era montat în partea din față. Automobilul avea tracțiune pe roțile din spate.
În primăvara anului 1972, pe piață a ieșit a doua generație a modelului - Nissan Laurel C130. Constructorii au creat o mașină economică și ecologică. Spre deosebire de modelul din prima generație, ampatamentul noii mașini era cu 50 mm mai mare.
În 1977, compania a început producția modelului Nissan Laurel C230. Automobilele erau disponibile cu caroserie sedan și hardtop cu 2 și 4 uși. Trăsătura distinctivă a automobilelor din a treia generație o reprezenta grila de radiator masivă, cu orificii mari. În urma restilizării din 1978, mașina a primit faruri duale patrate. Varianta restilizată a modelului din a treia generație era numită Nissan Laurel C231.
A patra generație de mașini, Nissan Laurel C31, au intrat pe piață în anul 1981. Automobilele erau disponibile cu caroserie sedan și hardtop cu 4 uși. Acestea erau în mod vizibil mai mari și mai confortabile.
În 1984 a început producția modelului Nissan Laurel C32. A cincea generație de automobile se distingeau prin barele de protecție masive. Formele unghiulare ale caroseriei ofereau mașinii un aspect elegant și serios. Automobilul era echipat cu suspensie reglabilă adaptivă.
Producția modelului din a șasea generație a început la sfârșitul anului 1988. Automobilele Nissan Laurel C33 erau disponibile doar cu caroserie hardtop cu 4 uși. Acestea aveau suspensie față și spate independentă.
Unele automobile erau echipate cu sistemul HICAS cu roți spate pivotante. Atât roțile din față cât și cele din spate ale modelului Nissan Laurel C33 aveau frâne cu discuri ventilate. Unele automobile aveau frânele din spate cu tambur. Pachetele scumpe aveau ca opțiune de bază sistemul de frânare antiblocare (ABS).
Nissan Laurel C34
La începutul anului 1993, compania a organizat producția modelului din a șaptea generație - Nissan Laurel C34. automobilul era disponibil în varianta sedan. Unele mașini aveau designul interior realizat în stil sportiv.
Ampatamentul modelelor Nissan Laurel din a șaptea generație a fost mărit cu 50 mm. În cazul derapării roților din spate conducătoare, sistemul ATESSA-ETS transfera pe roțile din față până la 50% din cuplul motor.
Nissan Laurel C34 restilizat
În 1994, automobilul a primit un pilon central întărit, noi bare de protecție, lumini îmbunătățite și o grilă de radiator reînnoită. Mașina era echipată și cu sistem de control a vitezei de croazieră (ASCD).
Nissan Laurel C35
Producția celei de-a opta generații a modelului Nissan Laurel a început în 1997. Peste barele de protecție masive cu faruri de ceață integrate au fost montate farurile mari dreptunghiulare, iar între ele - grila de radiator în formă de trapez răsturnat. Pe centrul capotei era realizată o ștanțare tringhiulară. În partea de jos a ușilor se aflau moldinguri înguste, vopsite în culoarea caroseriei.
Scaunele modelului Nissan Laurel C35 aveau un suport lateral bine elaborat. Habitaclul era prevăzut cu un loc pentru șofer și trei pentru pasageri. Toate mașinile noi aveau inclus în pachetul de bază sistemul de frânare antiblocare (ABS).
În 2002, producția modelului Nissan Laurel C35 a fost oprită, din cauza cererii reduse.
Nissan Laurel pe piața din diferite țări
Automobilele Nissan Laurel au fost vândute și sub numele de Datsun Laurel și Datsun 200L.