1.000.000 piese de schimb - găsiți-o pe cea mai potrivită pentru automobilul dvs. Exemplu

0 Articole
#
Coșul dvs. este gol
0,00 RON

Nu uitați de întreținerea regulată și de intervalele de înlocuire a pieselor pentru modelul SUZUKI SPLASH

Suzuki Splash

Suzuki Splash este în producție din 2008. Asamblarea maşinilor se efectuează în Esztergom, Ungaria, și în Manesar, India.

Prima generație Suzuki Splash

Suzuki Splash a fost creat ca rezultat al cooperării între Suzuki Motor Corporation și Adam Opel AG. În 2006, conceptul Suzuki Splash a debutat la Salonul Auto de la Paris, iar un an mai târziu, maşina de serie a fost prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt. Pe piața internă japoneză, vânzările Suzuki Splash au început pe 20 octombrie 2008.

Maşina a fost construită pe ampatamentul scurtat al modelului Suzuki Swift şi era disponibilă în caroserie hatchback cu cinci uși. Datorită dimensiunilor sale compacte, maşina era ideală pentru mediul urban. Ampatamentul avea 2.360 mm. Caroseria avea 3.720 mm lungime, 1.680 mm lățime și 1.590 mm înălțime.

Maşina avea un exterior dinamic şi atrăgător. Linia de capotă lin în parbriz amestecat. Datorită formei aerodinamice a caroseriei, maşina se putea lăuda aerodinamica excelentă: coeficientul de rezistență a aerului era de numai 0,32. Exteriorul maşinii avea faruri alungite auto, o grilă dreptunghiulară cu colţuri rotunjite şi margini din plastic negru, oglinzile și mânerele portierelor de culoarea caroseriei, linia acoperișului înclinată și roțil din oțel.

Datorită dimensiunii compacte a caroseriei, spațiul din habitaclu era oarecum limitat, dar gama largă de opțiuni au influențat pozitiv ergonomia. Confortul șoferului era asigurat de unitatea electrică de alimentare, o coloană de direcție cu înclinare reglabilă, volan îmbrăcat în piele cu butoane pentru sistemul audio, ștergătoare pe față și pe spate, oglinzi şi închidere centralizată cu telecomandă.

Configurația standard includea şi sistemul de aer condiţionat şi sistem de încălzire a oglinzilor laterale din spate, ferestrei din spate și a scaunelor din față.

O atenție specială a fost acordată siguranței. Maşina era echipată cu airbag-uri frontale și laterale şi airbag-uri de tip cortină, și centuri de siguranţă în trei puncte. Designul caroseriei avea zone de absorbție a șocurilor, iar ușa avea bare de siguranță. Sistemele de siguranță activă erau sistemul de distribuție la frânare (EBD) și sistemul de frânare antiblocare (ABS).

Restilizarea primei generaţii Suzuki Splash

În 2012, modelul Suzuki Splash a fost restilizat, iar caroseria a devenit drept urmare cu 60 cm mai lungă. Modificări minore au fost făcute la exterior. Luminile de ceață au fost modificate. Maşinile erau dotate cu o pernă mai ergonomică în spate, care se puteau plia 60/40. De asemenea, habitaclul conținea un afișaj pentru indicarea temperaturii aerului ambiant, consumului de combustibil și alte informații importante. Caroseria în culor metalizate a devenit acum disponibilă ca opțiune.

Suzuki Splash pe piețele din diverse țări

Dimensiunile compacte ale modelului Suzuki Splash i-au crescut popularitatea nu numai în Japonia, ci şi pe piața internațională. În Marea Britanie, maşina a fost numită Vauxhall Agila, iar în Germania – Opel Agila. În India, maşinile au fost produse de Maruti Suzuki India Limited Company și s-au vândut sub numele de Maruti Suzuki Ritz. În China, maşina a fost lansată de compania Jiangxi Changhe Automobile Co Ltd, la sfârșitul anului 2010. În 2011, Suzuki Splash a devenit disponibilă şi în Noua Zeelandă.

Sondaj clienți despre SUZUKI SPLASH

Notă medie clienți

3.5/5

din 254 comentarii

  • Calitatea de asamblare

    4
    3
  • Design caroserie

    4
    2
  • Înălţimea minimă de la sol

    2
    8
  • Vedere din interior

    13
    2
  • Confort de așezare

    6
    2
  • Ergonomia

    4
    2
  • Calitatea materialelor

    5
    2
  • Lizibilitatea panoului de bord

    4
    3
  • Computer de bord

    4
    1
  • Capacitatea compartimentului de bagaje

    6
    4
  • Confort scaune din spate

    4
    8
  • Transformare interior

    6
    2
  • Sistemul de climatizare

    7
    1
  • Confort scaune din față

    6
    1
  • Spațiu interior

    12
    3
  • Farurile

    4
    1
  • Izolarea fonică

    3
    5
  • Performanța suspensiei

    4
    2
  • Răspuns direcție

    12
    3
  • Convenabil pentru călătorie

    3
    1
  • Pornirea la rece

    4
    2
  • Consumul de combustibil

    10
    2
  • Performanța vehiculului

    10
    2
  • Frâna

    3
    2
  • Setări volan

    9
    2
  • Cutia de viteze

    4
    2
  • Ținuta de drum

    8
    1
  • Manevrabilitatea

    8
    3
  • Costul de întreținere

    5
    3
  • Compartimente extra

    4
    1

Noul sistem de căutare simplificat facilită și mai mult procesul de căutare a pieselor necesare. Căutare piese de schimb.

Tip cerere Exemplu
Piese de Schimb Sistem de franare
Piese de Schimb + Producători Sistem de franare RIDEX
Piese de Schimb + Mărci auto Sistem de franare SEAT
Piese de Schimb + Numărul articolului Sistem de franare 412W0003
Numărul articolului 83B0150
Numărul articolului + Producători V60-0242 VAICO
OEN 1H0927808
OEN + Producători 1J0927804 RIDEX
loader Vă rugăm să aşteptaţi...