Furtun frana Fiat Punto 188 spate si față

De unde să cumperi Furtun lichid de frana Punto 188 la un pret avantajos? De la AUTODOC!

Furtun lichid de frana FIAT Punto II Hatchback (188) auto modele
Cele mai bine vândute produse AUTODOC - cumpără online la un preț bun pentru reducerea costurilor de înlocuire ale furtun lichid de frana Fiat Punto 188
Cea mai vândută piesă de schimb: Furtun frana FIAT PUNTO. Aveți posibilitatea de a alege numeroase mărci Furtun lichid de frana FIAT 188 PUNTO sau de a cumpăra orice altă piesă de schimb de calitate excelentă.




Cele mai citite articole pe tema furtun frana pentru Fiat Punto 188
Furtun frana FIAT Punto II Hatchback (188): care marcă comercială este mai bună?
Potrivit clienților noștri, cele mai bune piese de schimb din categoria de produse Furtun frana FIAT Punto II Hatchback (188) provin de la următoarele mărci comerciale:
- RIDEX
- BREMBO
- LPR
- FEBI BILSTEIN
- ATE
Furtun frana FIAT Punto II Hatchback (188): cât costă acest produs?
Prețul pieselor auto din categoria Furtun frana FIAT Punto II Hatchback (188) este cuprins între 23 RONI și 104 RONI, în funcție de producător și de specificațiile produsului.
Siguranță la cumpărăturile online! Aveți posibilitatea de a returna furtun frana Fiat Punto 188 fără nici o explicație în termen de 200 de zile de la cumpărare și de a primi banii înapoi. Cum? Alegeți serviciul Safe Order de la pagina de comandă. Costul serviciului este de doar 11,00 RON.
AUTODOC are grijă de dvs.! Fiecare comandă de la 560 RON în valoare a bunurilor, este livrată gratis pe teritoriul România.
*Oferta nu este valabilă pentru piese de schimb de dimensiuni mari
Furtun frana FIAT PUNTO (188) - mod de operare și instalare, diagnostic defecte și intervale de înlocuire
Furtunurile de frână trebuie întotdeauna înlocuite la set. Durata de viață a acestor componente este limitată, astfel că de-a lungul timpului performanța acestora scade, iar eficiența transmiterii forței de frânare se reduce. Chiar dacă a fost deteriorat un singur furtun, durata de viață a celorlalte, cel mai probabil, a expirat.
Pentru a detașa un element de fixare ruginit dintre furtun și etrier pe automobilul FIAT PUNTO (188), tratați locurile de contact cu o substanță specială cum ar fi WD-40. Orice tentativă de a deșuruba un bolt prin aplicarea unei forțe excesive poate rezulta în înlocuirea costisitoare a etrierului.
3. Toate acțiunile trebuie întreprinse cu mănuși de cauciuc, pentru a vă proteja pielea împotriva acțiunii lichidelor agresive.
4. După ce deconectați furtunul, trebuie să blocați imediat tubul cu orice aveți la îndemână, pentru a evita scurgerea lichidului de frână.
În timpul înlocuirii furtunurilor de frână pe automobilul FIAT PUNTO (188) este foarte important să vă asigurați că lichidul de frână nu se varsă pe caroseria automobilului. Substanțele din componența acestuia au un efect destructiv asupra vopselei, plasticului și elementelor de cauciuc ale vehiculului.
Înainte de instalarea noilor furtunuri, este foarte important să curățați fileturile de murdărie. Totuși, pe suprafața acestora nu trebuie aplicată unsoare sau material de etanșare.
Pe durata procesului, asigurați-vă că furtunul nu este răsucit, în caz contrar va fi afectată performanța sistemului de frânare.
AUTODOC recomandă ca după înlocuirea furtunurilor de frână pe automobilul FIAT PUNTO (188) să fie realizate următoarele lucruri:
Verificați etanșeitatea sistemului de frânare a automobilului FIAT PUNTO (188), dacă tuburilor, furtunurilor, etrierelor și cilindrilor de frână nu prezintă urme de scurgeri.
Completați lichidul de frână până la nivel maxim, întrucât în timpul înlocuirii furtunurilor o anumită cantitate se va scurge oricum.
Goliți sistemul de frânare al automobilului FIAT PUNTO (188). Pentru aceasta aveți nevoie de un furtun transparent și un vas umplut pe jumătate cu lichid de frână. Un capăt al furtunului trebuie conectat la supapa de aerisire, iar celălalt - trebuie așezat în vasul cu lichid de frână. Rugați pe cineva să acționeze pedala de frână de 3-5 ori, după care să o mențină apăsată timp de câteva secunde. În continuare, eliberați supapa de aerisire, pentru a evacua aerul din sistem, iar când din furtun începe să curgă lichid fără bule de aer strângeți supapa. Repetați procedura de mai multe ori pentru fiecare mecanism, începând cu roata din spate, cea mai depărtată de cilindrul de frână principal, și terminând cu roata din față, cea mai apropiată de acesta. Atunci când realizați această procedură, aveți grijă ca nivelul lichidului de frână din rezervor să fie mereu mai sus de nivelul minim.