Termostat VW Passat B5
De unde să cumperi Termostat lichid racire Passat B5 la un pret avantajos? De la AUTODOC!
Cele mai bine vândute produse AUTODOC - cumpără online la un preț bun pentru reducerea costurilor de înlocuire ale termostat lichid racire VW Passat B5
Cea mai vândută piesă de schimb: Termostat VW PASSAT Variant. Aveți posibilitatea de a alege numeroase mărci Termostat VW 3B6 PASSAT Variant sau de a cumpăra orice altă piesă de schimb de calitate excelentă.
RIDEX 316T0002 Termostat, lichid racire
TempDes: 87°C, 53,9mm, fara carcasa
RIDEX 316T0044 Termostat, lichid racire
TempDes: 87°C, cu injector
RIDEX 316T0048 Termostat, lichid racire
TempDes: 100°C, cu etansare, cu senzor, Carcasa platic
MAHLE 1.186.87.302 Termostat, lichid racire
TempDes: 87°C, 54mm, cu etansare
MAHLE 2.145.87 Termostat, lichid racire
TempDes: 87°C, 67mm, cu etansare
WAHLER E2858853756E9 Termostat, lichid racire
TempDes: 87°C, cu etansare
GATES 7412-10620 Termostat, lichid racire
TempDes: 100°C, cu garnituri, Cu carcasa
MEYLE MTH0009 Termostat, lichid racire
TempDes: 71°C, ORIGINAL Quality, cu etansare
GATES 7412-10282 Termostat, lichid racire
TempDes: 88°C, cu garnituri, Metal, fara carcasa
NRF 725212 Termostat, lichid racire
TempDes: 87°C, cu inel etansare, fara carcasa
MEYLE MTH0046 Termostat, lichid racire
TempDes: 87°C, ORIGINAL Quality, cu etansare
MEYLE MTH0034 Termostat, lichid racire
TempDes: 87°C, ORIGINAL Quality, cu etansare
FEBI BILSTEIN 18286 Termostat, lichid racire
TempDes: 87°C, cu inel etansare
MEYLE MTH0033 Termostat, lichid racire
TempDes: 87°C, ORIGINAL Quality, cu etansare
FEBI BILSTEIN 17976 Termostat, lichid racire
TempDes: 87°C, cu inel etansare
TOPRAN 101 455 001 Termostat, lichid racire
TempDes: 87°C, cu etansare
FEBI BILSTEIN 17898 Termostat, lichid racire
TempDes: 80°C
VALEO 820171 Termostat, lichid racire
TempDes: 87°C, cu garnituri, fara carcasa
Termostat lichid racire VW Passat B5 GP Break (3BG, 3B6) auto modele
Cele mai citite articole pe tema termostat pentru VW Passat B5
Termostat VW Passat B5 GP Break (3BG, 3B6): care marcă comercială este mai bună?
Potrivit clienților noștri, cele mai bune piese de schimb din categoria de produse Termostat VW Passat B5 GP Break (3BG, 3B6) provin de la următoarele mărci comerciale:
- RIDEX
- FEBI BILSTEIN
- GATES
- MEYLE
- MAHLE
Termostat VW Passat B5 GP Break (3BG, 3B6): cât costă acest produs?
Prețul pieselor auto din categoria Termostat VW Passat B5 GP Break (3BG, 3B6) este cuprins între 32 RONI și 408 RONI, în funcție de producător și de specificațiile produsului.
Siguranță la cumpărăturile online! Aveți posibilitatea de a returna termostat VW Passat B5 fără nici o explicație în termen de 200 de zile de la cumpărare și de a primi banii înapoi. Cum? Alegeți serviciul Safe Order de la pagina de comandă. Costul serviciului este de doar 11,00 lei.
AUTODOC are grijă de dvs.! Fiecare comandă de la 560 lei în valoare a bunurilor, este livrată gratis pe teritoriul România.
*Oferta nu este valabilă pentru piese de schimb de dimensiuni mari
Termostat VW PASSAT Variant (3B6) - mod de operare și instalare, diagnostic defecte și intervale de înlocuire
Pentru înlocuirea termostatului trebuie să vă adresați unui service auto. La unele modificații ale modelului VW PASSAT Variant (3B6) acesta este localizat în locuri greu accesibile.
Înainte de a începe lucrările trebuie să opriți motorul și să așteptați până acesta se răcește.
Întâi de toate, pentru a demonta termostatul va trebui să deconectați furtunul de la el și să vărsați lichidul de răcire într-un vas pregătit în prealabil.
Când instalați noua componentă, este obligatoriu să schimbați și elementele de etanșare, pentru a asigura etanșeitatea conexiunii. Locașul de montare a termostatului trebuie curățat foarte bine de murdărie și reziduurile de la materialul de etanșare vechi. În caz contrar garnitura nu se va prinde bine.
Pe suprafața componentei se poate aplica o substanță de etanșare numai dacă acest lucru este menționat de către producătorul automobilului VW PASSAT Variant (3B6). Substanța trebuie distribuită uniform de-a lungul marginii de etanșare. Excesul trebuie îndepărtat, întrucât dacă pătrunde în sistemul de răcire riscă să îl murdărească pe acesta din urmă.
Noul termostat trebuie instalat în așa fel încât elementul sensibil din cupru să fie îndreptat în direcția fluxului de lichid de răcire care vine de la motor, în caz contrar va fi dereglată funcționalitatea componentei.
Pentru strângerea corespunzătoare a elementelor de fixare, folosiți o cheie de cuplu. Valoarea optimă a cuplului de strângere este menționată de către producătorul automobilului în documentația tehnică a acestuia.
AUTODOC recomandă ca după înlocuirea termostatului pe automobilul VW PASSAT Variant (3B6) să se realizeze următoarele acțiuni
Verificați etanșeitatea sistemului de răcire a automobilului VW PASSAT Variant (3B6). Unele tipuri de scurgeri pot fi detectate numai cu motorul încălzit. De aceea, inspectați locul de montare al termostatului imediat după instalare, după care încălziți motorul până la temperatura de lucru, lăsați-l să funcționeze pentru un timp, după care inspectați componenta din nou.
Verificați nivelul lichidului de răcire și completați-l dacă este cazul: la deconectarea furtunului o cantitate semnificativă de antigel se scurge din sistemul de răcire.
Aerisiți sistemul de răcire al automobilului VW PASSAT Variant (3B6). Blocajele de aer împiedică buna circulație a antigelului, crescând astfel riscul de supraîncălzire a motorului.