Radiator apa / piese VW Passat B5

De unde să cumperi Radiator racire Passat B5 la un pret avantajos? De la AUTODOC!

Radiator racire VW Passat B5 GP Break (3BG, 3B6) auto modele
Cele mai bine vândute produse AUTODOC - cumpără online la un preț bun pentru reducerea costurilor de înlocuire ale radiator racire VW Passat B5
Cea mai vândută piesă de schimb: Radiator apa / piese VW PASSAT Variant. Aveți posibilitatea de a alege numeroase mărci Radiator apa VW 3B6 PASSAT Variant sau de a cumpăra orice altă piesă de schimb de calitate excelentă.









Cele mai citite articole pe tema radiator apa / piese pentru VW Passat B5
Radiator apa / piese VW Passat B5 GP Break (3BG, 3B6): care marcă comercială este mai bună?
Potrivit clienților noștri, cele mai bune piese de schimb din categoria de produse Radiator apa / piese VW Passat B5 GP Break (3BG, 3B6) provin de la următoarele mărci comerciale:
- TOPRAN
- RIDEX
- NRF
- AKS DASIS
- MAHLE
Radiator apa / piese VW Passat B5 GP Break (3BG, 3B6): cât costă acest produs?
Prețul pieselor auto din categoria Radiator apa / piese VW Passat B5 GP Break (3BG, 3B6) este cuprins între 280 RONI și 1438 RONI, în funcție de producător și de specificațiile produsului.
Siguranță la cumpărăturile online! Aveți posibilitatea de a returna radiator apa / piese VW Passat B5 fără nici o explicație în termen de 200 de zile de la cumpărare și de a primi banii înapoi. Cum? Alegeți serviciul Safe Order de la pagina de comandă. Costul serviciului este de doar 11,00 RON.
AUTODOC are grijă de dvs.! Fiecare comandă de la 560 RON în valoare a bunurilor, este livrată gratis pe teritoriul România.
*Oferta nu este valabilă pentru piese de schimb de dimensiuni mari
Radiator apa / piese VW PASSAT Variant (3B6) - mod de operare și instalare, diagnostic defecte și intervale de înlocuire
Înlocuirea radiatorului de răcire pe automobilul VW PASSAT Variant (3B6) este un proces destul de complicat și laborios. De obicei acesta presupune scoaterea mai multor unități, inclusiv vasul de expansiune și ventilatorul de răcire. De aceea, dacă nu aveți abilitățile și experiența necesară, ar trebui să cereți ajutorul unui service auto.
Pentru a asigura eficiența și funcționarea prelungită a componentelor sistemului de răcire, acesta din urmă trebuie curățat. Pentru aceasta, în lichidul de răcire din vasul de expansiune trebuie adăugată o substanță specială, după care trebuie încălzit motorul până acesta atinge temperatura de lucru, lăsat să se răcorească și abia după aceea puteți scurge antigelul, deșurubând dopul de scurgere a radiatorului și punând din timp un vas de dimensiunea corespunzătoare dedesubt.
O dată cu înlocuirea noului radiator, trebuie înlocuit și termostatul împreună cu furtunurile de conectare. În plus, trebuie să inspectați vizual suporturile: dacă sunt crăpate sau întărite trebuie de asemenea înlocuite cu altele noi. Acest lucru asigură o eficiență maximă a sistemului de răcire a automobilului VW PASSAT Variant (3B6) și reduce riscul uzării premature a componentelor acestuia.
Pentru a preveni scurgerea antigelului, se recomandă să aplicați pe capetele furtunurilor noi, întru-un strat subțire, o substanță de etanșare pe bază de silicon.
AUTODOC recomandă ca după înlocuirea radiatorului de răcire pe automobilul VW PASSAT Variant (3B6) să se realizeze următoarele acțiuni
Turnați antigel în sistemul de răcire. Pentru aceasta trebuie să închideți toate robinetele de scurgere, să deșurubați capacul de intrare al vasului de expansiune și să turnați încet cantitatea de lichid de răcire necesară. După aceasta, închideți capacul și porniți motorul pentru aproximativ 5-6 minute. Ulterior completați cu antigel până ajungeți la nivelul necesar.
Aerisiți sistemul de răcire al automobilului VW PASSAT Variant (3B6) pentru a elimina aerul. Aerul care pătrunde în sistem reprezintă cea mai comună cauză pentru funcționarea ineficientă a radiatorului, care în cele din urmă duce la supraîncălzirea motorului.
Inspectați radiatorul, termostatul și furtunurile conectoare să nu prezinte scurgeri. Dacă detectați scurgeri de antigel, încercați să strângeți un pic clemele furtunurilor.
Porniți motorul și încălziți-l până la temperatura de lucru. Verificați activarea ventilatorului, după care verificați din nou nivelul antigelului în rezervor.