• SHOP
  • CLUB
Testați contul premium
0
Garajul meu
Adăugă vehicul
0
Articole #
0,00 RON
Coșul dvs. de cumpărături este gol

Probleme cu modelul Mercedes-Benz Sprinter

Cuprinsul

  1. Mercedes-Benz Sprinter: semne de probleme și defecțiuni ale modelului
  2. Mercedes-Benz Sprinter: Probleme cu motorul 313 CDI și turbocompresorul
  3. Mercedes-Benz Sprinter: Probleme cu ușa glisantă electrică
  4. Mercedes-Benz Sprinter: Probleme cu încălzitorul de parcare 907
  5. Mercedes-Benz Sprinter: Probleme cu dispozitivul de blocare a contactului și imobilizatorul
  6. Mercedes-Benz Sprinter: Probleme cu aerul condiționat și încălzirea
  7. Alte defecțiuni frecvente ale Mercedes-Benz Sprinter
  8. Mercedes-Benz Sprinter: Puncte slabe și puncte forte

Mercedes-Benz Sprinter: semne de probleme și defecțiuni ale modelului

 
  • 313 CDI puncte slabe în turbocompresor: Motorul 313 CDI prezintă adesea probleme cu turbocompresorul după 120.000-150.000 km, manifestate prin pierderea puterii și fum negru.
  • Ușa glisantă electrică nu funcționează: Ușa glisantă electrică se defectează adesea după 80.000-100.000 km din cauza unor motoare sau unități de comandă defecte, mai ales în cazul utilizării frecvente.
  • Încălzitorul 907 nu funcționează: Încălzitorul auxiliar din Sprinter 907 nu pornește sau se oprește, de obicei după 60.000-90.000 km din cauza camerelor de combustie înfundate sau a bujiilor incandescente defecte.
  • Blocarea aprinderii nu răspunde: Blocarea contactului prezintă defecțiuni încă de la 50.000 km, adesea combinate cu mesajul "Cheie nerecunoscută" pe afișaj.

Mercedes-Benz Sprinter: Probleme cu motorul 313 CDI și turbocompresorul

Mercedes-Benz Sprinter: Probleme cu motorul 313 CDI și turbocompresorul

Motorul 313 CDI cu 129 CP prezintă puncte slabe tipice la nivelul turbocompresorului, care se manifestă printr-o pierdere semnificativă de putere, un consum crescut de combustibil și fum negru caracteristic de la evacuare. Aceste defecțiuni apar mai frecvent între 120.000 și 150.000 de kilometri, dar pot apărea mai devreme în cazul utilizării intensive. Simptomele încep adesea treptat, cu accelerare redusă, și evoluează spre defectarea completă a turbocompresorului. Vehiculele cu deplasări scurte frecvente sau întreținere neregulată sunt afectate în mod special, deoarece turbocompresorul nu este menținut la temperatura optimă de funcționare.

O verificare sistematică este esențială pentru detectarea timpurie a deteriorării turbocompresorului. Sistemele sensibile ale turbocompresorului Mercedes-Benz Sprinter necesită schimburi regulate de ulei la fiecare 15.000 km și utilizarea unui ulei de motor de înaltă calitate, conform specificației MB 228.51. Pentru diagnosticare, trebuie măsurată presiunea de supraalimentare și trebuie verificată uzura paletelor. Soluția include înlocuirea turbocompresorului și curățarea intercoolerului și a conductelor de admisie.

OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Ulei de motor 5W-30, 5I, Ulei sintetic
Recenzii - 81
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Recomandările producătorului: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Ulei: Ulei sintetic
  • Gama de produse: DEXOS2™
  • Serie: SUPER SYNTHETIC
  • Număr articol: 19 42 003
  • Tip ambalaj: canistra
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • OPEL GM: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 226,49 RON
Detalii
OPEL GM Ulei de motor 5W-30, 5I, Ulei sintetic
Numărul articolului: 19 42 003
226,49 RON
45,30 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-64%
H7 OSRAM ORIGINAL LINE 64210 Bec, far faza lunga H7 12V 55W PX26d, 3200K, Halogen
Recenzii - 55
Info product
  • Gama de produse: ORIGINAL LINE
  • TIp lampa: H7
  • Constructie lampa: Halogen
  • Putere nominală [W]: 55
  • Tensiune [V]: 12
  • Tip ambalaj: Cutie
  • Temperatura de culoare [K]: 3200
  • Variantă de execuție soclu lampă incandescentă: PX26d
  • OSRAM: Bec, far faza lunga
  • Număr articol: 64210
  • Conditie: Nou
Detalii
OSRAM Bec, far faza lunga H7 12V 55W PX26d, 3200K, Halogen
Numărul articolului: 64210
comparativ cu PRP 54,66 RON

19,51 RON
Prețul per unitate
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-27%
MANN-FILTER WK 820/17 Filtru combustibil Filtru conducta, 10mm, 8mm
Recenzii - 72
Info product
  • Tip filtru: Filtru conducta
  • Înaltime [mm]: 100
  • Diametru [mm]: 86
  • Diametru admisie [mm]: 10
  • Diametru evacuare [mm]: 8
  • Regulamentul UE privind siguranța produselor (GPSR): IEC 60417-6183 Cunoștințe specialitate mecanică nec.
  • MANN-FILTER: Filtru combustibil
  • Număr articol: WK 820/17
  • Prețul nostru: 359,57 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MANN-FILTER Filtru combustibil Filtru conducta, 10mm, 8mm
Numărul articolului: WK 820/17
comparativ cu PRP 498,43 RON

359,57 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
VALEO 813157 Compresor AC DCS, 12V, PAG 46, R134a, cu elei compresor-PAG, NEW ORIGINAL PART
Recenzii - 5
Info product
  • Restrictiile producatorului: VALEO
  • ID compresor: DCS
  • Informatii de extindere: NEW ORIGINAL PART
  • Ulei de compresor: PAG 46
  • Cantitate umplere ulei [ml]: 190
  • Fulie curea -Ø [mm]: 114
  • Agent frigorific: R134a
  • Tensiune [V]: 12
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu elei compresor-PAG
  • Greutate [kg]: 5,4
  • Numar de striatii: 6
  • Capacitate compresor [ccm]: 171
  • Piesă nouă fără gaj
  • VALEO: Compresor AC
  • Număr articol: 813157
  • Prețul nostru: 1511,96 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
VALEO Compresor AC DCS, 12V, PAG 46, R134a, cu elei compresor-PAG, NEW ORIGINAL PART
Numărul articolului: 813157
1511,96 RON
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita
-8%
MANN-FILTER HU 7010 z Filtru ulei Insertie filtru
Recenzii - 21
Info product
  • Tip filtru: Insertie filtru
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu etansare
  • Înaltime [mm]: 110
  • Diametru interior [mm]: 31
  • Diametru interior 2 [mm]: 31
  • Diametru [mm]: 64
  • Regulamentul UE privind siguranța produselor (GPSR): IEC 60417-6183 Cunoștințe specialitate mecanică nec.
  • MANN-FILTER: Filtru ulei
  • Număr articol: HU 7010 z
  • Prețul nostru: 56,20 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MANN-FILTER Filtru ulei Insertie filtru
Numărul articolului: HU 7010 z
comparativ cu PRP 61,74 RON

56,20 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare

Mercedes-Benz Sprinter: Probleme cu ușa glisantă electrică

Ușa glisantă electrică a Mercedes-Benz Sprinter prezintă frecvente probleme de fiabilitate, ușa neputându-se deschide sau închide brusc. Aceste defecțiuni se manifestă de obicei după 80.000 până la 100.000 de kilometri și afectează atât motorul de acționare, cât și unitatea de comandă a ușii glisante. Simptomele variază de la căderi sporadice la defecțiuni funcționale complete, cu mesaje de eroare care apar adesea în panoul de instrumente. Durata de viață a motoarelor ușilor este deosebit de problematică în cazul utilizării comerciale frecvente, unde ușa este acționată de mai multe ori pe zi.

O inspecție profesională este esențială pentru diagnosticarea corectă a problemelor ușilor glisante, altfel mecanismele nu vor funcționa corespunzător. Mecanismele complexe ale ușilor glisante Mercedes-Benz Sprinter necesită lubrifierea șinelor de ghidare și inspectarea conexiunilor electrice la fiecare 30.000 km. Repararea necesită adesea înlocuirea motorului ușii sau a unității de control CAN bus, fiind necesară calibrarea pozițiilor finale după instalare. Întreținerea preventivă prin curățarea regulată a șinelor previne uzura prematură.

Mercedes-Benz Sprinter: Probleme cu încălzitorul de parcare 907

Încălzitorul de parcare al Mercedes-Benz Sprinter 907 nu pornește sau nu funcționează corespunzător, ceea ce duce la o pierdere considerabilă de confort, în special în lunile de iarnă. Aceste defecțiuni frecvente apar de obicei după 60.000 până la 90.000 de kilometri și se manifestă prin mesaje de eroare precum "încălzitorul nu se încălzește" sau nefuncționarea completă. Cauzele sunt, de obicei, camerele de ardere înfundate, bujiile de incandescență defecte sau conductele de combustibil blocate. Sunt afectate în special vehiculele care nu au mai fost utilizate de mult timp sau care au fost alimentate cu combustibil de slabă calitate.

Întreținerea regulată este esențială pentru ca încălzitorul de parcare să funcționeze corect. Sistemele de încălzire a parcării Mercedes-Benz Sprinter, care necesită o întreținere ridicată, necesită o curățare profesională a camerei de ardere și o verificare a alimentării cu combustibil la fiecare 50.000 km. Diagnosticarea se realizează prin intermediul unității de comandă, putând apărea coduri de eroare precum P0001 (debit volumic de combustibil) sau P0016 (bujie incandescentă). Soluția implică curățarea sau înlocuirea camerei de ardere, a bujiilor incandescente și, dacă este necesar, a pompei de combustibil.

Mercedes-Benz Sprinter: Probleme cu dispozitivul de blocare a contactului și imobilizatorul

Mercedes-Benz Sprinter: Probleme cu dispozitivul de blocare a contactului și imobilizatorul

Blocul de aprindere al Mercedes-Benz Sprinter nu răspunde sau afișează mesajul de eroare "Key not recognized", ceea ce împiedică pornirea autovehiculului. Aceste reclamații apar încă de la 50.000 de kilometri și afectează atât încuietoarea mecanică a contactului, cât și imobilizatorul electronic. Simptomele includ cheia care nu se întoarce, probleme intermitente de pornire sau blocarea completă a procesului de pornire. Deosebit de problematică este combinația dintre uzura mecanică și defectele electronice ale sistemului transponder, care apar adesea simultan.

Întreținerea profesională este necesară pentru a remedia problemele de blocare a contactului. Sistemele sensibile de blocare a aprinderii Mercedes-Benz Sprinter necesită inspectarea periodică a cilindrilor de blocare și verificarea funcției transponderului la fiecare 40.000 km. Diagnosticul se realizează prin citirea codurilor de eroare din unitatea de control EIS (Electronic Ignition Switch), coduri precum B1000 (cheie neinstruită) apărând frecvent. Reparația include înlocuirea comutatorului de aprindere, reprogramarea cheilor și, dacă este necesar, sincronizarea cu unitatea de control a motorului.

V23136-J6-X055 BOSCH 0 986 332 001 Unitate de control, bujii incandescente
Recenzii - 25
Info product
  • Functie releu: Contact de lucru
  • Pana la domeniul de temperatura [°C]: 85
  • Temperatura de la [°C]: -40
  • Tensiune [V]: 12
  • Lungime [mm]: 28
  • Numărul conexiunilor cu mufă: 4
  • Amperaj [A]: 70
  • Tip protectie (cod IP): IP20
  • Latime [mm]: 28
  • Rezistenta electrica [Ohm]: 63
  • Înaltime [mm]: 40
  • Functie comutator combinat: Inchizator
  • Tip carcasa: Carcasa cu capac plastic
  • Culoare carcasa: negru
  • BOSCH: Unitate de control, bujii incandescente
  • Număr articol: 0 986 332 001
  • Prețul nostru: 75,18 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
BOSCH Unitate de control, bujii incandescente
Numărul articolului: 0 986 332 001
75,18 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
VALEO 599316 Regulator, alternator
Recenzii - 24
Info product
  • Greutate [kg]: 0,132
  • VALEO: Regulator, alternator
  • Număr articol: 599316
  • Prețul nostru: 205,38 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
VALEO Regulator, alternator
Numărul articolului: 599316
205,38 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
KOLBENSCHMIDT 79396610 Cuzineti biela
Info product
  • Numar componente: 71833610, 74310610
  • Unitate de calitate: perechi
  • Stadiul reparatiei: 0,25
  • KOLBENSCHMIDT: Cuzineti biela
  • Număr articol: 79396610
  • Prețul nostru: 113,73 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
KOLBENSCHMIDT Cuzineti biela
Numărul articolului: 79396610
113,73 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
FEBI BILSTEIN 28407 Surub, suport injector
Recenzii - 30
Info product
  • Diametru [mm]: 6
  • Lungime filet [mm]: 55
  • Tip surub / piulita: surub expansiune
  • Profil cap surub- / piulita: Torx interior
  • Lungime ax [mm]: 24
  • Greutate [kg]: 0,017
  • FEBI BILSTEIN: Surub, suport injector
  • Număr articol: 28407
  • Conditie: Nou
Detalii
FEBI BILSTEIN Surub, suport injector
Numărul articolului: 28407
10,80 RON
Prețul per unitate
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
INA 535 0168 10 Sistem roata libera, generator Latime: 45,8mm, Pt. montaj necesita scula speciala
Recenzii - 14
Info product
  • ptr. numar producator: F-552901.XX
  • Numar de striatii: 6
  • Latime [mm]: 45,8
  • Diametru [mm]: 49,7 / 17,0
  • Articol completare / Info suplimentar 2: Pt. montaj necesita scula speciala
  • Atentie la informatii de service
  • Distanță prima canelură [mm]: 19,4
  • INA: Sistem roata libera, generator
  • Număr articol: 535 0168 10
  • Prețul nostru: 104,36 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
INA Sistem roata libera, generator Latime: 45,8mm, Pt. montaj necesita scula speciala
Numărul articolului: 535 0168 10
104,36 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare

Mercedes-Benz Sprinter: Probleme cu aerul condiționat și încălzirea

Mercedes-Benz Sprinter: Probleme cu aerul condiționat și încălzirea

Aerul condiționat nu răcește și încălzirea nu încălzește - aceste probleme de confort dublu afectează multe modele Mercedes-Benz Sprinter, în special variantele 316 CDI, 319 CDI și 417 CDI. Defecțiunile se manifestă de obicei după 70.000 până la 120.000 de kilometri din cauza compresoarelor defecte, a condensatoarelor cu scurgeri sau a supapelor de încălzire defecte. La motoarele CDI de 163 CP și 170 CP există, de asemenea, probleme cu sistemul pompei auxiliare de apă, care este responsabil pentru încălzirea auxiliară. Simptomele variază de la performanțe slabe de răcire până la defectarea completă a ambelor sisteme.

Este necesară o verificare sistematică pentru a identifica problemele de aer condiționat și încălzire. Sistemele complexe de aer condiționat Mercedes-Benz Sprinter necesită revizii la fiecare 60.000 km, inclusiv umplerea cu agent frigorific și verificarea garniturilor. Diagnosticul include măsurători de presiune în circuitul agentului frigorific (valoare țintă: 15-18 bar presiune înaltă) și testarea funcțională a supapelor de încălzire. Reparațiile frecvente includ înlocuirea compresorului de aer condiționat, etanșarea scurgerilor și înlocuirea filtrului de habitaclu pentru a restabili funcționarea optimă.

Alte defecțiuni frecvente ale Mercedes-Benz Sprinter

Pe baza experienței șoferilor Mercedes-Benz Sprinter, apar următoarele probleme suplimentare:

 
  • Radioul mașinii nu mai pornește: Problemele electronice ale sistemului infotainment apar după 40.000-60.000 km, adesea cauzate de erori software sau unități de comandă defecte.
  • Transmisia automată 316 CDI nu schimbă: Problemele de transmisie la transmisia automată 7G-Tronic se manifestă după 100.000-140.000 km din cauza schimbării sacadate a vitezelor sau a programului de funcționare de urgență.
  • Lanțul de distribuție al motorului V6: Motorul V6 prezintă în mod obișnuit uzura lanțului de distribuție după 150.000-200.000 km, cu zgomote caracteristice de zăngănit în timpul pornirii la rece.
  • Sistemul AdBlue 312D: Problemele cu sistemul de post-tratare a gazelor de eșapament apar după 80.000-120.000 km, adesea din cauza înfundării convertoarelor catalitice SCR sau a senzorilor de NOx defecți.
  • 216 Pompa de combustibil CDI: Defecțiunile pompei de înaltă presiune la motorul 216 CDI se manifestă după 120.000-160.000 km prin probleme de pornire și pierdere de putere.
  • Filtru de particule înfundat: Problemele DPF la toate variantele CDI se manifestă după 100.000-150.000 km, în special pe drumuri scurte fără cicluri de regenerare.

Mercedes-Benz Sprinter: Puncte slabe și puncte forte

Puncte forte Puncte slabe
Capacitate mare de încărcare utilă Probleme cu turbocompresorul la motoarele CDI
Motoare fiabile (în timpul întreținerii) Eșecuri ale ușilor glisante electrice
Volum mare de încărcare Defecțiuni la încălzirea auxiliară
Aprovizionare bună cu piese de schimb Probleme de blocare a aprinderii
Componente robuste ale șasiului Puncte slabe în sistemul de aer condiționat
Gamă largă de variante de caroserie Defecțiuni electronice
Motoare puternice disponibile Probleme ale sistemului AdBlue

Mercedes-Benz Sprinter s-a impus ca un vehicul comercial versatil cu un design de bază solid, dar necesită o întreținere consecventă pentru a evita punctele slabe tipice. Majoritatea problemelor sunt cauzate de neglijarea intervalelor de întreținere sau de utilizarea comercială intensivă fără îngrijirea corespunzătoare. Inspecțiile regulate la fiecare 25.000 km și utilizarea de piese originale pot prelungi semnificativ durata de viață și pot asigura fiabilitatea autovehiculului.

AUTODOC Bestseller: piese la un preț avantajos

15733 BOSCH 0 258 986 602 Sonda Lambda 4
Recenzii - 36
Info product
  • Numar de legaturi: 4
  • Interval de schimb recomandat [km]: 160000
  • Cuplaj / clema: reglare conector
  • BOSCH: Sonda Lambda
  • Număr articol: 0 258 986 602
  • Prețul nostru: 255,80 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
BOSCH Sonda Lambda 4
Numărul articolului: 0 258 986 602
255,80 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
HEPU P999 Antigel G11, Albastru, 1,5I, Concentrat
Recenzii - 8
Info product
  • Proprietățile: Concentrat
  • Recomandarea producătorului lichidului de răcire: G11
  • Culoare: Albastru
  • Recomandările producătorului: VW G011 A8C A1
  • Specificatie: G11
  • Capacitate [Litrii]: 1,5
  • Tip ambalaj: sticla
  • HEPU: Antigel
  • Număr articol: P999
  • Prețul nostru: 51,62 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
HEPU Antigel G11, Albastru, 1,5I, Concentrat
Numărul articolului: P999
Mai mult
51,62 RON
34,41 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-67%
72345050 MAHLE LAK 888 Filtru, aer habitaclu Filtru carbon activ, 253,0 mm x 235 mm x 30,0, 32,0, 32 mm
Recenzii - 73
Info product
  • Tip filtru: Filtru carbon activ
  • Lungime [mm]: 253,0
  • Latime [mm]: 235
  • Înaltime [mm]: 30,0, 32,0, 32
  • Versiunea de bază (nr. art.): LA 888
  • Eficiență înaltă versiunea cu cărbune activ (nr. art.): LAO 888
  • Greutate netă [g]: 226, 267
  • Latime ambalaj [cm]: 24,45, 3,50
  • Lungime ambalaj [cm]: 24,5, 26,0
  • Inaltime ambalaj [cm]: 26,00, 3,18
  • MAHLE: Filtru, aer habitaclu
  • Număr articol: LAK 888
  • Prețul nostru: 67,71 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MAHLE Filtru, aer habitaclu Filtru carbon activ, 253,0 mm x 235 mm x 30,0, 32,0, 32 mm
Numărul articolului: LAK 888
comparativ cu PRP 207,51 RON

67,71 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
D1S BOSCH 1 987 302 905 Bec xenon D1S, 85V, 35W, 4300K
Recenzii - 22
Info product
  • Tensiune [V]: 85
  • Putere nominală [W]: 35
  • TIp lampa: D1S
  • Variantă de execuție soclu lampă incandescentă: Pk32d-2
  • Temperatura de culoare [K]: 4300
  • Constructie lampa: xenon
  • XenonLight: 1
  • BOSCH: Bec xenon
  • Număr articol: 1 987 302 905
  • Prețul nostru: 260,56 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
BOSCH Bec xenon D1S, 85V, 35W, 4300K
Numărul articolului: 1 987 302 905
260,56 RON
Prețul per unitate
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-55%
AS-PL ARE3051(VALEO) Regulator, alternator Tensiune: 12V
Info product
  • Tensiune [V]: 12
  • Calitate: PREMIUM LINE
  • Piesă nouă fără gaj
  • AS-PL: Regulator, alternator
  • Număr articol: ARE3051(VALEO)
  • Prețul nostru: 210,84 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
AS-PL Regulator, alternator Tensiune: 12V
Numărul articolului: ARE3051(VALEO)
comparativ cu PRP 476,18 RON

210,84 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
CASTROL Vecton Long Drain E6/E9 15B34C Ulei de motor 10W-40, 5I, Complet sintetic
Recenzii - 7
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: 10W-40
  • ACEA: ACEA E11
  • API: API CJ-4
  • JASO: JASO DH-2
  • Recomandările producătorului: CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20081, DQC IV-18 LA, MB 228.51, Mack EO-O PP, Mack EOS-4.5, MTU-3.1, Renault RLD-3, Volvo VDS-4, Volvo VDS-4.5, MAN M 3271-1
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Ulei: Complet sintetic
  • Gama de produse: Vecton
  • Serie: Long Drain E6 / E9
  • Număr articol: 15B34C
  • Tip ambalaj: canistra
  • Tipul autovehiculului: Autocamioane
  • CASTROL: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 207,21 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
CASTROL Ulei de motor 10W-40, 5I, Complet sintetic
Numărul articolului: 15B34C
207,21 RON
41,44 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
KROON OIL POLY TECH 36140 Ulei de motor 5W-40, 5I
Recenzii - 6
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Recomandările producătorului: BMW Longlife-01, GM LL-B-025, MB 229.3, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, MB 226.5, VW 505 00
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Gama de produse: POLY TECH
  • Număr articol: 36140
  • Tip ambalaj: canistra
  • KROON OIL: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 324,46 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
KROON OIL Ulei de motor 5W-40, 5I
Numărul articolului: 36140
324,46 RON
64,89 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-53%
FAST FT86581 Suport lampa, lampa spate stanga
Recenzii - 8
Info product
  • Partea de montare: stanga
  • Produs pereche: FT86582
  • FAST: Suport lampa, lampa spate
  • Număr articol: FT86581
  • Conditie: Nou
Detalii
FAST Suport lampa, lampa spate stanga
Numărul articolului: FT86581
comparativ cu PRP 146,56 RON

68,71 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM01156S Control, clapeta acceleratie
Recenzii - 3
Info product
  • Comparați piesa veche cu cea nouă (îndeosebi nr. OE)
  • DR.MOTOR AUTOMOTIVE: Control, clapeta acceleratie
  • Număr articol: DRM01156S
  • Prețul nostru: 38,19 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
DR.MOTOR AUTOMOTIVE Control, clapeta acceleratie
Numărul articolului: DRM01156S
38,19 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
RAVENOL VMP 1111122-005-01-999 Ulei de motor 5W-30, 5I
Recenzii - 20
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Recomandările producătorului: BMW Longlife-04, MB 229.51, MB 229.31, VW 504 00, VW 507 00, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S1, Audi V31 748 026, Porsche C30
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Serie: VMP
  • Număr articol: 1111122-005-01-999
  • Tip ambalaj: canistra
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • RAVENOL: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 502,01 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
RAVENOL Ulei de motor 5W-30, 5I
Numărul articolului: 1111122-005-01-999
502,01 RON
100,40 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare

Postari populare

Înscrieți-vă la newsletter

Pentru a primi ultimele noastre noutăți și idei, vă rugăm completați adresa dumneavoastră de e-mail: