• SHOP
  • CLUB
Testați contul premium
0
Garajul meu
Adăugă vehicul
0
Articole #
0,00 RON
Coșul dvs. de cumpărături este gol

Probleme cu modelul Renault Trafic

Cuprinsul

  1. Renault Trafic: semne de probleme și defecțiuni ale modelului
  2. Renault Trafic: Probleme cu filtrul de particule la motoarele 2.0 dCi
  3. Renault Trafic: Probleme cu turbocompresorul
  4. Renault Trafic: Probleme cu transmisia automată
  5. Renault Trafic: Probleme cu sistemul de aer condiționat și ventilație
  6. Renault Trafic: Probleme cu motorul de pornire și imobilizatorul
  7. Renault Trafic: Probleme cu frânele
  8. Alte defecțiuni frecvente ale Renault Trafic
  9. Renault Trafic: puncte slabe și puncte forte

Renault Trafic: semne de probleme și defecțiuni ale modelului

 
  • Înfundarea filtrului de particule la motoarele 2.0 dCi: Filtrul de particule se înfundă adesea în timpul călătoriilor scurte, în special la motoarele 2.0 dCi 115 CP și 2.0 dCi 145 CP. Aceste probleme apar adesea între 60.000-80.000 km și duc la o pierdere de putere și la creșterea consumului de combustibil.
  • Defecte ale turbocompresorului: Turbocompresorul prezintă puncte slabe în special la motorul 1.6 dCi 145 CP între 100.000-120.000 km. Simptomele includ sunete de fluierături, pierdere de putere și fum negru din evacuare.
  • Probleme la transmisia automată: Transmisia automată nu schimbă corect sau prezintă mișcări sacadate, în special la Trafic 3 cu motor 2.0 dCi 170 CP. Aceste defecțiuni se manifestă adesea între 80.000-100.000 km.
  • Aerul condiționat nu răcește: Aerul condiționat nu mai funcționează corespunzător, în special la modelele Trafic SpaceClass din 2018 și 2019. Ventilatorul nu funcționează sau ventilația nu funcționează, ceea ce afectează semnificativ confortul la condus.

Renault Trafic: Probleme cu filtrul de particule la motoarele 2.0 dCi

Cele mai frecvente defecțiuni la Renault Trafic se referă la filtrul de particule, în special la motoarele 2.0 dCi cu 115, 145 și 150 CP. Filtrul de particule se înfundă în mod regulat în cazul vehiculelor care sunt utilizate în principal în traficul urban sau pe drumuri scurte. Aceste puncte slabe devin evidente, de obicei, între 60.000 și 80.000 km kilometraj, dar pot apărea mai devreme în condiții de condus nefavorabile. Fiabilitatea filtrului de particule depinde foarte mult de profilul de condus - călătoriile lungi cu temperaturi ridicate sunt esențiale pentru regenerare. În cazul în care filtrul este înfundat, se aprinde indicatorul de verificare a motorului, motorul pierde putere și consumul de combustibil crește simțitor. Alte simptome includ funcționarea neuniformă a motorului și, în cazuri grave, motorul nu pornește.

Întreținerea regulată este esențială pentru durata de viață a filtrului de particule. Filtrele de particule sensibile ale Renault Trafic necesită rularea regulată pe autostradă timp de cel puțin 20 de minute la viteze de peste 80 km/h pentru a permite regenerarea completă. La primul semn de înfundare, filtrul trebuie curățat profesional sau, în cazuri extreme, înlocuit. Măsurile preventive precum utilizarea aditivilor diesel și conducerea regulată pe distanțe lungi pot prelungi considerabil durata de viață.

-9%
NTY EST-RE-000 Blocaj volan
Recenzii - 27
Info product
  • Numar fabricatie: EST-RE-000
  • NTY: Blocaj volan
  • Număr articol: EST-RE-000
  • Prețul nostru: 162,37 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
NTY Blocaj volan
Numărul articolului: EST-RE-000
comparativ cu PRP 179,49 RON

162,37 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
VALEO 508793 Senzor, temperatura interioara
Recenzii - 6
Info product
  • Greutate [kg]: 0,05
  • VALEO: Senzor, temperatura interioara
  • Număr articol: 508793
  • Prețul nostru: 130,37 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
VALEO Senzor, temperatura interioara
Numărul articolului: 508793
130,37 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-14%
MANN-FILTER WK 842/2 Filtru combustibil Filtru insurubabil
Recenzii - 34
Info product
  • Tip filtru: Filtru insurubabil
  • Înaltime [mm]: 158
  • Diametru [mm]: 81
  • Proportie filet iesire: M16x1.5
  • Regulamentul UE privind siguranța produselor (GPSR): IEC 60417-6183 Cunoștințe specialitate mecanică nec.
  • Diametru interior inel de etanșare [mm]: 61
  • Diametru exterior inel de etanșare [mm]: 70
  • MANN-FILTER: Filtru combustibil
  • Număr articol: WK 842/2
  • Prețul nostru: 45,14 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MANN-FILTER Filtru combustibil Filtru insurubabil
Numărul articolului: WK 842/2
comparativ cu PRP 52,67 RON

45,14 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
CORTECO 49396931 Set reparatie, caseta directie
Info product
  • Partea de montare: Axa fata dreapta, Axa fata stanga
  • CORTECO: Set reparatie, caseta directie
  • Număr articol: 49396931
  • Prețul nostru: 108,19 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
CORTECO Set reparatie, caseta directie
Numărul articolului: 49396931
108,19 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
ELF Evolution R-Tech FE 2217583 Ulei de motor 5W-30, 5I
Recenzii - 19
Info product
  • Grad viscozitate SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C4
  • Recomandările producătorului: Renault RN0720
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Gama de produse: Evolution
  • Serie: R-Tech FE
  • Număr articol: 2217583
  • Tip ambalaj: sticla
  • ELF: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 315,94 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
ELF Ulei de motor 5W-30, 5I
Numărul articolului: 2217583
315,94 RON
63,19 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare

Renault Trafic: Probleme cu turbocompresorul

Renault Trafic: Probleme cu turbocompresorul

Turbocompresorul este unul dintre cele mai importante puncte slabe ale Renault Trafic, în special la motoarele 1.6 dCi cu 95 CP și 145 CP și la motorul 2.0 dCi. Defecțiunile tipice apar între 100.000 și 120.000 km, cu un al doilea val de probleme care apare adesea în jurul valorii de 150.000 km. Cele mai frecvente simptome sunt sâsâitul sau scârțâitul la accelerare, pierderea semnificativă de putere, fum negru sau albastru la evacuare și creșterea consumului de ulei. În cazul unor defecte grave, motorul poate să nu pornească sau poate să pornească doar cu mare dificultate. Durata de viață a turbocompresorului este influențată semnificativ de calitatea uleiului de motor și de respectarea intervalelor de schimb.

O inspecție profesională este esențială la primul semn de probleme ale turbocompresorului. Turbocompresoarele precise Renault Trafic necesită ulei de motor de înaltă calitate, cu specificații corecte și schimburi regulate de ulei la fiecare 15.000 km sau anual. După călătorii lungi, motorul nu trebuie oprit imediat, ci lăsat la ralanti timp de 1-2 minute pentru a răci corespunzător turbocompresorul. În caz de defecțiuni, este de obicei necesară înlocuirea completă, deoarece reparațiile nu sunt adesea economice.

Renault Trafic: Probleme cu transmisia automată

Transmisia automată la Renault Trafic, în special la modelele cu 2.0 dCi 170 CP și 2.0 dCi 150 CP, prezintă reclamații caracteristice între 80.000 și 100.000 km kilometraj. Cele mai frecvente simptome sunt schimbarea sacadată a vitezelor, angajarea întârziată a treptelor de viteză sau transmisia nu intră în anumite trepte. În cazul defectelor grave, transmisia nu mai funcționează corespunzător și vehiculul se blochează. O altă fază critică apare adesea între 150.000 și 180.000 km, când piesele de uzură precum ambreiajele și supapele ajung la sfârșitul duratei lor de viață. Defecțiunile electronice ale unității de control pot apărea pe lângă problemele mecanice și se manifestă printr-un comportament imprevizibil al schimbării vitezelor.

Întreținerea profesională este esențială pentru fiabilitatea transmisiei automate. Transmisiile automate complexe ale Renault Trafic necesită un schimb de ulei de transmisie la fiecare 60.000 km cu specificația exactă ATF pentru a asigura o funcționare optimă. La primul semn de probleme de schimbare a vitezelor, trebuie efectuat imediat un diagnostic, deoarece intervenția timpurie permite adesea reparații rentabile. Actualizarea periodică a software-ului unității de comandă a transmisiei poate rezolva multe probleme electronice.

Renault Trafic: Probleme cu sistemul de aer condiționat și ventilație

Renault Trafic: Probleme cu sistemul de aer condiționat și ventilație

Sistemul de aer condiționat de pe Renault Trafic, în special pe modelele Trafic 3 și pe variantele SpaceClass din 2018 și 2019, prezintă frecvent defecțiuni între 40.000 și 60.000 km. Simptomele tipice sunt: sistemul de aer condiționat nu mai răcește suficient, ventilatorul nu funcționează sau funcționează doar la anumite niveluri, ventilația nu funcționează corect sau apar mirosuri neplăcute. În cazul unei defecțiuni complete, întregul sistem de aer condiționat nu mai funcționează, ceea ce este deosebit de problematic în lunile de vară. Un al doilea val de probleme apare adesea între 80.000 și 100.000 km, când compresorul de aer condiționat ajunge la sfârșitul duratei sale de viață. Defectele electronice ale unității de comandă a aerului condiționat pot duce, de asemenea, la probleme mecanice.

O verificare sistematică este necesară pentru a diagnostica corect problemele de aer condiționat. Sistemele sensibile de aer condiționat Renault Trafic necesită o întreținere anuală cu verificarea agentului frigorific și dezinfectarea evaporatorului la fiecare doi ani pentru a preveni formarea bacteriilor și a ciupercilor. Filtrul de habitaclu trebuie înlocuit la fiecare 15.000 km pentru a asigura o calitate optimă a aerului. Defectele compresorului sau condensatorului necesită adesea înlocuirea, în timp ce problemele ventilatorului sunt cauzate de obicei de rezistențe sau motoare defecte.

Renault Trafic: Probleme cu motorul de pornire și imobilizatorul

Problemele de pornire la Renault Trafic se manifestă adesea prin simptome precum "nu pornește" sau "motorul de pornire nu pornește", în special în cazul modelelor mai vechi și al vehiculelor cu un kilometraj ridicat. Aceste defecțiuni apar de obicei între 120.000 și 150.000 km, deși un val anterior de probleme poate apărea în jurul valorii de 80.000 km. Imobilizatorul poate cauza complicații suplimentare dacă sistemul nu recunoaște cheia sau dacă apar defecțiuni electronice. Motorul 1.9 dCi și variantele mai vechi 2.0 dCi sunt deosebit de sensibile la aceste reclamații. În cazul unor defecțiuni complete, motorul nu va porni chiar dacă toate celelalte sisteme electrice funcționează. Motorul de pornire poate prezenta semne de uzură mecanică sau poate dezvolta defecțiuni electrice.

Întreținerea regulată este esențială pentru fiabilitatea sistemului de pornire. Motorul de demaraj al Renault Trafic necesită o baterie funcțională cu o tensiune în circuit deschis de cel puțin 12,4 volți și contacte curate la bornele bateriei. Dispozitivul de imobilizare necesită ocazional reprogramarea cheilor sau actualizarea software-ului centralei. În cazul unor probleme de pornire, trebuie verificată mai întâi bateria, apoi siguranțele și releele, înainte de a efectua reparații costisitoare la motorul de pornire sau la imobilizator.

Renault Trafic: Probleme cu frânele

Renault Trafic: Probleme cu frânele

Sistemul de frânare al Renault Trafic prezintă puncte slabe caracteristice, care se manifestă în special prin "luminile de frână care nu funcționează" sau uzura neuniformă a plăcuțelor de frână. Aceste probleme apar de obicei între 60.000 și 80.000 km, în funcție de intensitatea utilizării și de greutatea încărcăturii. În cazul vehiculelor comerciale precum Trafic 2 și Trafic 3, uzura este adesea mai intensă din cauza sarcinii mai mari. Discurile de frână se pot uza prematur sau pot dezvolta caneluri, ceea ce duce la rulare neuniformă și vibrații la frânare. De asemenea, componentele electronice, cum ar fi comutatoarele lămpilor de frână sau senzorii ABS, se pot defecta și pot cauza mesaje de eroare. În cazul unor defecțiuni grave, întregul sistem de frânare nu va mai funcționa corespunzător.

O inspecție profesională este esențială pentru siguranța vehiculului și trebuie efectuată la fiecare 20.000 km. Sistemele de frânare ale Renault Trafic sunt supuse unor solicitări și necesită verificări regulate ale plăcuțelor de frână, ale discurilor de frână și ale lichidului de frână pentru a asigura performanțe optime de frânare. Lichidul de frână trebuie schimbat la fiecare doi ani, deoarece lichidul de frână vechi absoarbe umezeala și reduce performanțele de frânare. La primele semne de probleme cu frânele, cum ar fi zgomote scârțâitoare sau creșterea distanței de frânare, trebuie vizitat imediat un atelier.

VALEO 599316 Regulator, alternator
Recenzii - 24
Info product
  • Greutate [kg]: 0,132
  • VALEO: Regulator, alternator
  • Număr articol: 599316
  • Prețul nostru: 183,10 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
VALEO Regulator, alternator
Numărul articolului: 599316
183,10 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
MOBIL Super 2000 X1 150865 Ulei de motor 10W-40, 4I, Ulei semisintetic
Recenzii - 32
Info product
  • Grad viscozitate SAE: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SL, API CF
  • Recomandările producătorului: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Capacitate [Litrii]: 4
  • Ulei: Ulei semisintetic
  • Gama de produse: Super
  • Serie: 2000 X1
  • Număr articol: 150865
  • Tip ambalaj: canistra
  • MOBIL: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 128,23 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MOBIL Ulei de motor 10W-40, 4I, Ulei semisintetic
Numărul articolului: 150865
128,23 RON
32,06 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
Metalcaucho 05393 Filtru combustibil Insertie filtru
Recenzii - 5
Info product
  • Tip filtru: Insertie filtru
  • Greutate [kg]: 0,45
  • Masa [g]: 450
  • Metalcaucho: Filtru combustibil
  • Număr articol: 05393
  • Prețul nostru: 116,45 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
Metalcaucho Filtru combustibil Insertie filtru
Numărul articolului: 05393
116,45 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-70%
72345050 MAHLE LAK 888 Filtru, aer habitaclu Filtru carbon activ, 253,0 mm x 235 mm x 30,0, 32,0, 32 mm
Recenzii - 74
Info product
  • Tip filtru: Filtru carbon activ
  • Lungime [mm]: 253,0
  • Latime [mm]: 235
  • Înaltime [mm]: 30,0, 32,0, 32
  • Versiunea de bază (nr. art.): LA 888
  • Eficiență înaltă versiunea cu cărbune activ (nr. art.): LAO 888
  • Greutate netă [g]: 226, 267
  • Latime ambalaj [cm]: 24,45, 3,50
  • Lungime ambalaj [cm]: 24,5, 26,0
  • Inaltime ambalaj [cm]: 26,00, 3,18
  • MAHLE: Filtru, aer habitaclu
  • Număr articol: LAK 888
  • Prețul nostru: 60,37 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MAHLE Filtru, aer habitaclu Filtru carbon activ, 253,0 mm x 235 mm x 30,0, 32,0, 32 mm
Numărul articolului: LAK 888
comparativ cu PRP 207,51 RON

60,37 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
VALEO PROTECTIV 50 820871 Antigel G12, Rosu, 5I, Preamestecat, fara amina-fara silicati
Recenzii - 38
Info product
  • Temperatura de la [°C]: -35
  • Proprietățile: Preamestecat
  • Recomandarea producătorului lichidului de răcire: G12
  • Culoare: Rosu
  • Gama de produse: PROTECTIV 50
  • Recomandările producătorului: ASTM D3306, ASTM D1384, CUNA NC 956 / 16, SAE J1034 BS 6580-20, NF R 15601 type 1, DAIMLER DBL 7700.30, MAN 324-SNF, VAG TL-774 D, MTU MTL 5048, VAG TL-774 F
  • Specificatie: G12
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Pana la domeniul de temperatura [°C]: 145
  • Proprietati chimice: fara fosfat, fara amina, fara silicati, fara borat
  • Greutate [kg]: 5,3
  • Tip ambalaj: canistra
  • VALEO: Antigel
  • Număr articol: 820871
  • Prețul nostru: 88,04 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
VALEO Antigel G12, Rosu, 5I, Preamestecat, fara amina-fara silicati
Numărul articolului: 820871
Mai mult
88,04 RON
17,61 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare

Alte defecțiuni frecvente ale Renault Trafic

Pe baza experienței șoferilor Renault Trafic, apar următoarele probleme suplimentare:

 
  • Defecțiuni ale bujiilor de incandescență la motorul 2.5 dCi: apar adesea între 80.000-100.000 km, duc la probleme de pornire pe vreme rece
  • Probleme la pompa de combustibil: Se manifestă adesea între 120.000-140.000 km din cauza alimentării neregulate cu combustibil
  • Defecțiuni ale alternatorului: Frecvent între 100.000-130.000 km, în special în cazul utilizării intensive a consumatorilor electrici
  • Uzura ambreiajului la transmisiile manuale: Apare între 150.000-200.000 km, în funcție de stilul de condus
  • Defecțiuni ale rulmenților de roată: Apar adesea între 80.000-120.000 km, din cauza zgomotului la condus
  • Coroziunea sistemului de evacuare: În special la vehiculele cu peste 100.000 km sau 8-10 ani vechime
  • Probleme ale regulatoarelor de geamuri: Regulatoarele electrice ale geamurilor se defectează adesea între 60.000-80.000 km

Renault Trafic: puncte slabe și puncte forte

Puncte forte Puncte slabe
Volum mare de încărcare Blocarea filtrului de particule
Caroserie robustă Defecte ale turbocompresorului
Sarcină utilă bună Probleme ale transmisiei automate
Configurații versatile Defecțiuni ale aerului condiționat
Motoare diesel economice Probleme cu demarorul
Cabină de conducere confortabilă Uzura frânelor
Sisteme de siguranță moderne Defecțiuni electronice

Renault Trafic este un vehicul comercial versatil, cu caracteristici de bază solide, dar care necesită o întreținere regulată și atentă. Majoritatea punctelor slabe pot fi evitate cu succes prin măsuri preventive și intervenții în timp util. Motoarele diesel și sistemul de posttratare a gazelor de eșapament, în special, necesită o conducere adaptată și verificări regulate pentru a maximiza durata de viață și a evita reparațiile costisitoare.

 

AUTODOC Bestseller: piese la un preț avantajos

ELF Tranself Syn FE 2195286 Ulei de transmisie 75W-90, Complet sintetic, Capacitate: 0.5I
Recenzii - 19
Info product
  • Serie: Syn FE
  • Gama de produse: Tranself
  • Grad viscozitate SAE: 75W-90
  • Recomandările producătorului: MIL-L-2105 D, MIL-PRF-2105 E, MAN 341 Z2, MAN 342 S1, MAN 342 GA1, Scania STO 1:1 G, Scania STO 2:0A, Volvo 97312, ZF TE-ML 21A, ZF TE-ML 19C, MB 235.8, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 16F, ZF TE-ML 12N
  • Capacitate [Litrii]: 0.5
  • Tip cutie viteza: pentru cutie manuala
  • Ulei: Complet sintetic
  • Tip ambalaj: sticla
  • ELF: Ulei de transmisie
  • Număr articol: 2195286
  • Prețul nostru: 65,10 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
ELF Ulei de transmisie 75W-90, Complet sintetic, Capacitate: 0.5I
Numărul articolului: 2195286
Mai mult
65,10 RON
130,20 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
MAXGEAR 18-0392 Carcasa termostat
Recenzii - 4
Info product
  • Material: plastic
  • MAXGEAR: Carcasa termostat
  • Număr articol: 18-0392
  • Prețul nostru: 37,12 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MAXGEAR Carcasa termostat
Numărul articolului: 18-0392
37,12 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
LuK 600 0355 00 Kit ambreiaj cu rulment de presiune, cu volanta, cu set suruburi, cu reglare automata
Recenzii - 19
Info product
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu rulment de presiune
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu volanta, cu set suruburi
  • Tip cutie viteza: nu pentru semiautomata
  • Reglare: cu reglare automata
  • Numarul gaurilor de fixare: 8
  • LuK: Kit ambreiaj
  • Număr articol: 600 0355 00
  • Prețul nostru: 2580,71 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
LuK Kit ambreiaj cu rulment de presiune, cu volanta, cu set suruburi, cu reglare automata
Numărul articolului: 600 0355 00
2580,71 RON
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita
DELPHI 5641934 Corp diuza
Recenzii - 3
Info product
  • DELPHI: Corp diuza
  • Număr articol: 5641934
  • Conditie: Nou
Detalii
DELPHI Corp diuza
Numărul articolului: 5641934
112,82 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
RAVENOL HLS 1111119-004-01-999 Ulei de motor 5W-30, 4I
Recenzii - 45
Info product
  • Grad viscozitate SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Recomandările producătorului: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Capacitate [Litrii]: 4
  • Serie: HLS
  • Număr articol: 1111119-004-01-999
  • Tip ambalaj: canistra
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • RAVENOL: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 216,87 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
RAVENOL Ulei de motor 5W-30, 4I
Numărul articolului: 1111119-004-01-999
216,87 RON
54,22 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
SHELL Helix Ultra Prof AF 550046650 Ulei de motor 5W-30, 4I
Recenzii - 14
Info product
  • Grad viscozitate SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SL
  • Recomandările producătorului: STJLR.03.5003, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D, VW 530 36
  • Capacitate [Litrii]: 4
  • Gama de produse: Helix
  • Serie: Ultra Prof AF
  • Număr articol: 550046650
  • Tip ambalaj: canistra
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • SHELL: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 195,60 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
SHELL Ulei de motor 5W-30, 4I
Numărul articolului: 550046650
195,60 RON
48,90 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
60C BOSCH ECO 3 397 004 673 Lamelă ștergător 600 mm, Standard
Recenzii - 58
Info product
  • Lungime [mm]: 600
  • Echipare stergator: Standard
  • Gama de produse: ECO
  • BOSCH: Lamelă ștergător
  • Număr articol: 3 397 004 673
  • Prețul nostru: 30,15 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
BOSCH Lamelă ștergător 600 mm, Standard
Numărul articolului: 3 397 004 673
30,15 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
VF60 VALEO FIRST 575560 Lamelă ștergător 600 mm, Standard, fixare cu carlige
Recenzii - 27
Info product
  • Lungime [mm]: 600
  • Echipare stergator: Standard
  • Gama de produse: FIRST
  • Tipul de fixare: fixare cu carlige
  • Lungime [inch]: 24
  • Adaptor de montare: A
  • Vehicul cu volan pe stânga / dreapta: pentru volan pe stanga / dreapta
  • Greutate [kg]: 0,17
  • VALEO: Lamelă ștergător
  • Număr articol: 575560
  • Prețul nostru: 31,14 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
VALEO Lamelă ștergător 600 mm, Standard, fixare cu carlige
Numărul articolului: 575560
31,14 RON
Prețul per unitate
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-11%
WALSER Glow 14508 Covorase auto universale​ negru, 48 x 68 cm
Recenzii - 6
Info product
  • Cantitate: 2
  • Culoare: negru
  • Dimensiune: 48 x 68 cm
  • Latime [mm]: 480
  • Unitate de calitate: set
  • Greutate [kg]: 1.8
  • Serie: Glow
  • Parametru: remote
  • Constructie lampa: LED
  • WALSER: Covorase auto universale​
  • Număr articol: 14508
  • Prețul nostru: 264,95 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
WALSER Covorase auto universale​ negru, 48 x 68 cm
Numărul articolului: 14508
comparativ cu PRP 298,38 RON

264,95 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-13%
MANN-FILTER WK 42/2 Filtru combustibil Filtru conducta, 8mm, 8mm
Recenzii - 15
Info product
  • Tip filtru: Filtru conducta
  • Înaltime [mm]: 108
  • Diametru [mm]: 44, 50
  • Diametru admisie [mm]: 8
  • Diametru evacuare [mm]: 8
  • Regulamentul UE privind siguranța produselor (GPSR): IEC 60417-6183 Cunoștințe specialitate mecanică nec.
  • MANN-FILTER: Filtru combustibil
  • Număr articol: WK 42/2
  • Prețul nostru: 28,29 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MANN-FILTER Filtru combustibil Filtru conducta, 8mm, 8mm
Numărul articolului: WK 42/2
comparativ cu PRP 32,86 RON

28,29 RON
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare

Postari populare

Înscrieți-vă la newsletter

Pentru a primi ultimele noastre noutăți și idei, vă rugăm completați adresa dumneavoastră de e-mail: