Top Piese auto 1 modele de marca RENAULT 17
RENAULT: Top categorii de piese de schimb
Catalog piese RENAULT
Magazin Online de Accesorii RENAULT 17
Cele mai bine vândute produse auto RENAULT 17
Oferte ieftine pentru piesele de schimb puse la dispoziție de producători de clasă Premium pentru 1 modele RENAULT 17, disponibile chiar acum. În catalogul nostru de piese de schimb dedicate mărcii RENAULT veți găsi o gamă foarte largă de piese de schimb de cea mai bună calitate, de la cei mai buni producători și la prețuri avantajoase pentru automobilul RENAULT 17.
Magazinul nostru online oferă suport informaționa calitativ la orice oră. Puteți adresa orice întrebare cu privire la detaliile auto pentru autoturismele RENAULT 17 și veți primi consultație de la suportul tehnic în orice limbă. Noi vă putem ajuta să găsiți rapid piesa de schimb necesară și să plasați comanda. Cumpăra piese de schimb pentru RENAULT 17-ul dumneavoastră în magazinul online Autodoc!








Piese RENAULT 17: de unde să cumpărați?
Piese auto Renault 17 de calitate originală sunt disponibile în catalogul de piese RENAULT 17 de la AUTODOC, la prețuri cuprinse între 8.57 și 420.57 RON.
Ce piese auto RENAULT 17 sunt disponibile în catalogul AUTODOC?
Piesele OEM Renault 17 sunt piese auto ale unor mărci precum:
- BREMBO
- BOSCH
- FEBI BILSTEIN
- SACHS
- VALEO
Piese de schimb pentru RENAULT 17 și alte informații utile: cele mai populare articole
Informații despre modelul RENAULT 17 - alegerea corectă a pieselor de schimb
Renault 17Între anii 1971 și 1979 au fost simultan produse două modele coupé - Renault 17 și Renault 15. Din punct de vedere estetic, ceea ce deosebea acestea două modele era configurația opticii frontale (faruri dreptunghiulare pentru modelul Renault 15, faruri rotunde pentru modelul Renault 17) și geamurile laterale din spate.
Renault 17 generația IÎn 1966, renunțând la un parteneriat cu producătorul de automobile de curse Gordini, care prevedea producerea unui model coupé cu două locuri, constructorul francez s-a concentrat asupra lansării sedanului Renault 12. Însă luând în considerare cerințele clienților săi, compania a decis să nu se limiteze doar la producția unui sedanului, ci să lanseze o gamă întreagă de autoturisme similare cu modelul Renault 12. Astfel, au fost produse cele două modele coupé Renault 17 si Renault 15.
În ciuda designului său unic, caroseria modelului 17 a fost împrumutat de la modelul 12. Modelul și-a făcut debutul public în anul 1971, în cadrul Salonului Auto de la Paris.
Specialiștii implicaţi în proiectarea panoului de bord al modelului 17 au echipat fiecare dintre cele patru cadrane cu un acoperiș rabatabil, care putea fi îndepărtate în timpul zilei (pentru a permite soarelui să lumineze panoul) și folosit din nou seara (astfel încât reflecția acestora pe parbriz să nu provoace distracții). Din păcate, soluția nu au avut succes, motiv pentru care, mai târziu, acoperişul rabatabil era pur și simplu fixat într-o singură poziție.
În septembrie 1974, cu ocazia Salonului Auto de la Paris, a fost prezentată versiunea modificată Renault 17 TS Gordini (din cauza încetării producției modelului Renault 12 Gordini). Practic, situația a rămas aproape neschimbată, fiind adăugată doar funcția de semnalizare de urgență și un rezervor pentru spălarea parbrizului (opțiuni de acum încolo disponibile pe toată gama Renault 15-17).
Renault 17 generația I restylingRestyling-ul din 1976 a introdus modificări la grila radiatorului, care a obținut culoarea caroseriei. Panoul de bord a devenit mai laconic și spartan (la momentul respectiv, compania era preocupată mai mult de calitate decât de originalitatea soluțiilor adoptate). Cea mai mare schimbare a interesat scaunele din față: înguste, echipate cu patru pernuțe separate și reglabile, în scopul de a sprijini cel mai bine corpul. Pe lângă aceasta, din cauza crizei petroliere a fost luată decizia de a reduce puterea motorului.
Modelul Renault 17 a reușit să-și demonstreze calitățile superlative chiar și în lumea sportului, ocupând primul și al treilea loc în cadrul etapei americane a Raliul Press-on-Regardless Rally din 1974.
Ambele automobile au rămas în producție până la mijlocul anului 1979, când au fost înlocuite de modelul nou Renault Fuego.
Renault 17 pe diferite piețeÎn Italia, din superstiție, modelul Renault 17 a fost produs sub denumirea Renault 177.
Siguranță la cumpărăturile online! Aveți posibilitatea de a returna o piesă auto RENAULT 17 fără nici o explicație în termen de 200 de zile de la cumpărare și de a primi banii înapoi. Cum? Alegeți serviciul Safe Order de la pagina de comandă. Costul serviciului este de doar 11,00 RON.
AUTODOC are grijă de dvs.! Fiecare comandă de la 560 RON în valoare a bunurilor, este livrată gratis pe teritoriul România.
*Oferta nu este valabilă pentru piese de schimb de dimensiuni mari