Renault Austral: defecțiuni frecvente, probleme tipice și puncte slabe ale modelului
Defecțiuni ale sistemului hibrid: Mesaje de eroare frecvente în sistemul de înaltă tensiune apar la aproximativ 15% dintre vehicule după 30.000-50.000 km. Răcirea bateriei și regulatorul de încărcare sunt în special afectate.
Probleme la transmisia E-Tech Full Hybrid: Schimbările de viteze sacadate și întârziate apar frecvent după 10.000-20.000 km. Conform reclamațiilor clienților, 12% dintre vehiculele echipate cu transmisie automată sunt afectate.
Defecțiuni Infotainment: Sistemul OpenR Link îngheață sau nu răspunde la comenzile tactile în 23% dintre vehicule, în special în primii 5.000 km.
Durata de viață redusă a plăcuțelor de frână Renault Austral: Uzura anormal de mare a frânelor față apare la 18% dintre vehicule după numai 20.000 până la 30.000 km.
Defecțiuni ale senzorilor sistemului de asistență a șoferului: Defecțiuni ale sistemelor de asistență la frânarea de urgență sau de avertizare la părăsirea benzii de rulare sunt raportate la 14% dintre modelele Austral, adesea după 40.000-60.000 km.
Renault Austral: Probleme cu sistemul hibrid
Sistemele hibride de pe Renault Austral prezintă din ce în ce mai multe probleme cu răcirea bateriei și cu reglarea tensiunii. Simptomele tipice sunt mesaje de avertizare precum "Sistemul hibrid nu funcționează" sau o reducere bruscă a puterii. Măsurătorile efectuate pe vehiculele în cauză au evidențiat vârfuri de temperatură de peste 45 °C în baterie în timpul funcționării normale, ceea ce depășește cu mult specificația producătorului de maximum 35 °C. 35 °C.
Întreținerea profesională este esențială pentru fiabilitatea grupului motopropulsor. Componentele complexe ale Renault Austral Hybrid necesită o diagnoză specială a circuitelor de răcire și a rezistențelor de izolare la fiecare 15.000 km (valoare minimă: 500 Ω/V). Conform rapoartelor de atelier, actualizarea software-ului BMS (Battery Management System) reduce rata defecțiunilor cu 40%.
Renault Austral: probleme cu transmisia E-Tech Full Hybrid
Pentru mulți șoferi, transmisia automată a modelului Renault Austral E-Tech Full Hybrid prezintă sacadări în timpul schimbării treptelor de viteză sau reacții întârziate în oraș. Analizele tehnice pun în evidență probleme legate de presiunea hidraulică (valoare țintă: 18-22 bar) și de uzura actuatorului ambreiajului - în special în cazul unei utilizări frecvente de tip stop-and-go după 30.000 km.
O verificare sistematică a sistemului hidraulic al transmisiei trebuie efectuată la fiecare 20.000 km. Calculatoarele de transmisie Renault Austral E-Tech necesită utilizarea uleiurilor originale (tip FE FLUID HYBRID) pentru a evita deteriorarea garniturilor. Resetarea valorilor de adaptare prin intermediul instrumentului DIAGNOSE rezolvă problemele de schimbare timpurie a treptelor de viteză în 65% din cazuri.
Renault Austral: Defecțiuni ale sistemului Infotainment
Sistemul OpenR Link cu ecran de 12 inchi este predispus la reporniri bruște sau la defecțiuni totale, în special după actualizarea software-ului. Măsurătorile arată căderi de tensiune în unitatea de control Renault Austral până la mai puțin de 9 V atunci când navigația și controlul vocal sunt utilizate în același timp.
Se recomandă o verificare profesională a sistemului electric al vehiculului (în special a siguranței Renault Austral F47) la primul semn de problemă. Modulele multimedia sensibile ale Renault Austral necesită actualizări regulate ale firmware-ului și o verificare a conexiunilor CAN bus la fiecare 10 000 km. Înlocuirea modulului GPS corectează erorile de navigație în 80% din cazuri.
Recenzii - 19
Info product
Bujie: cu scaun etansare conic, Varianta racord ring (in forma de cupa), Electroda mijlocie-Iridium, 1-Electrod masa
Plăcuțele de frână de pe puntea față prezintă o uzură anormal de mare pe multe vehicule - grosimea plăcuțelor măsurată la mai puțin de 3 mm după numai 25.000 km în loc de durata de viață preconizată de 60.000 până la 80.000 km. Acest fenomen se datorează adesea sistemelor de frânare regenerative prost calibrate și distribuției agresive a forței de frânare în modul hibrid.
Întreținerea regulată a discurilor de frână Renault Austral (grosime minimă: 22 mm) și a plăcuțelor trebuie efectuată la fiecare 15.000 km. Calculatoarele de frânare Renault Austral necesită o reglare specială a parametrilor de recuperare atunci când se utilizează profiluri de conducere sportive. Înlocuirea cu plăcuțe ceramice poate reduce uzura cu până la 35%.
Renault Austral: Defecțiuni ale senzorilor sistemului de asistență
Senzorii radar și camerele auto din pachetul de siguranță prezintă defecțiuni precum frânarea fantomă sau dezactivarea sistemelor de avertizare la părăsirea benzii de rulare, în special după drumurile la spălătoria auto sau la temperaturi sub -5°C. Statisticile arată o rată medie de defectare de un senzor la 50 000 km.
O calibrare completă a tuturor senzorilor de asistență trebuie să fie efectuată după fiecare schimbare de parbriz sau impact. Camerele multifuncționale precise ale Renault Austral necesită un echipament special de aliniere (plăci țintă laser cu o precizie de ±0,1°) pentru o aliniere corectă. Prin curățarea suprafețelor senzorilor la fiecare 5.000 km, 90% dintre mesajele de eroare pot fi evitate.
Renault Austral: probleme de software și rechemări în service
Problemele software la Renault Austral sunt frecvente și duc la rechemări în service. Aceste probleme includ sisteme defectuoase de detectare a traficului și erori de comunicare cu aplicația infotainment. Unii șoferi raportează că vehiculul lor este unul dintre cele 28 de modele afectate de o eroare gravă de software care necesită o întoarcere imediată la dealer.
Este necesară o inspecție de specialitate pentru a identifica și rezolva aceste probleme software. Sistemele software ale Renault Austral necesită actualizări și verificări regulate pentru a asigura performanțe optime. Întreținerea profesională poate ajuta la prevenirea daunelor majore și la asigurarea longevității vehiculului. Este important ca șoferii să colaboreze cu dealerul pentru a face orice corecții software necesare.
Renault Austral: Sisteme de detectare a traficului
Sistemul de recunoaștere a traficului de pe Renault Austral nu funcționează întotdeauna corect, în special atunci când vine vorba de recunoașterea limitelor de viteză naționale. Acest lucru poate duce la afișarea incorectă a limitelor de viteză pe head-up display. Unii șoferi raportează că sistemul recunoaște doar semnele circulare cu o margine roșie, în timp ce limitele de viteză naționale nu sunt recunoscute.
O verificare sistematică este esențială pentru diagnosticarea acestor probleme. Sistemele de detectare a traficului Renault Austral necesită calibrări regulate și actualizări software pentru a asigura funcționarea corectă. Întreținerea profesională poate identifica și corecta aceste probleme într-un stadiu incipient, înainte ca acestea să provoace daune semnificative. Este recomandabil să contactați dealerul dumneavoastră pentru a face corecțiile necesare.
-28%
Recenzii - 39
Info product
Partea de montare:
punte fata, puntea spate
Lungime [mm]:
210
Latime [mm]:
20
Informatii de extindere:
Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Încălzire defectuoasă a scaunelor: Încălzirea scaunului șoferului cedează după o medie de 15.000 de cicluri.
Probleme la portul de încărcare: erori de blocare a fișei de tip 2 pe modelele hibride după 25.000 km.
Vibrații ale turbocompresorului: Pe motoarele TCe-160 de la 80k km din cauza jocului rulmenților >0,8 mm.
Renault Austral: puncte tari și puncte slabe
Puncte tari
Puncte slabe
Concept hibrid inovator
Tehnologie complexă de transmisie
Interior spațios
Dificultatea de a face să funcționeze sistemul electronic
Autonomie bună în modul e
Piese de schimb scumpe pentru sistemele de înaltă tensiune
Sisteme precise de asistență a șoferului
Vulnerabilitatea echipamentelor de infotainment
Consum redus de combustibil
Uzura frânelor peste medie
Proiectare modulară a platformei
Sensibilitatea senzorilor în condiții de umezeală sau frig
Suspensie confortabilă
Disponibilitate limitată a atelierului
Renault Austral are un concept impresionant de propulsie hibridă și un design modern, dar necesită o atenție deosebită pentru componentele electronice și sistemul de înaltă tensiune. Actualizările regulate ale software-ului și reviziile specializate sunt esențiale pentru a asigura fiabilitatea pe termen lung - sistemele sensibile de transmisie și baterie, în special, necesită o tehnologie de diagnosticare profesională.
AUTODOC Bestseller: piese la un preț avantajos
Recenzii - 10
Info product
Inaltime cap bolt [mm]:
25
Deschidere cheie: 17
Dimensiune filet: M12 x 1,5
Fixare roata: scaun conic F
Lungime surub sub cap [mm]: 24
Culoare: argintiu
Greutate [kg]:
0,07
Profil cap surub- / piulita:
hexagon exterior
Jante:
pentru janta otel, pentru janta din aliaj usor