• SHOP
  • CLUB
Testați contul premium
0
Garajul meu
Adăugă vehicul
0
Articole #66-1076
0,00 RON
Coșul dvs. de cumpărături este gol

Probleme cu modelul VW Caddy

Cuprinsul

  1. VW Caddy: defecțiuni comune, probleme tipice și puncte slabe ale modelului
  2. VW Caddy: probleme cu lanțul de distribuție
  3. VW Caddy: defecțiuni la cutia de viteze DSG (DQ200)
  4. VW Caddy: defecțiuni ale injectoarelor în versiunile diesel
  5. VW Caddy: termostate defecte și probleme de răcire
  6. VW Caddy: probleme cu ambreiajul la vehiculele cu tracțiune față
  7. VW Caddy: probleme cu ambreiajul
  8. VW Caddy: probleme cu direcția
  9. VW Caddy: Probleme cu sistemul ESP
  10. Alte defecțiuni frecvente ale VW Caddy
  11. VW Caddy: puncte tari și puncte slabe

VW Caddy: defecțiuni comune, probleme tipice și puncte slabe ale modelului

  • Probleme cu lanțul de distribuție la motoarele 1.5 TSI și diesel: Lanțul de distribuție tinde să se întindă sau să se rupă, în special la motoarele 1.5 TSI și 1.6/2.0 TDI de la 120.000-150.000 km.
  • Probleme la cutia de viteze DSG (DQ200): Cutia de viteze automată (DSG) cu 7 trepte prezintă frecvent decalaje și întârzieri la schimbarea treptelor de viteză de la 80.000-100.000 km.
  • Defecțiuni ale injectoarelor la motoarele 2.0 TDI: injectoarele VW Caddy defecte cauzează dificultăți de pornire și rateuri de aprindere a cilindrilor, în special la variantele de 110-150 CP de la 90.000 km.
  • Defecțiuni ale termostatului la modelele pe benzină și CNG: Defecțiunile termostatului cauzează supraîncălzire sau temperaturi de funcționare excesiv de scăzute, în special la motoarele pe gaz natural (EcoFuel) și 1.4 TSI de la 60.000 km.

VW Caddy: probleme cu lanțul de distribuție

Problemele lanțului de distribuție afectează în special variantele diesel 1.5 TSI (131 CP) și 1.6/2.0 TDI (75-150 CP). Simptomele tipice sunt un zgomot metalic de bătaie la pornirea de la rece, ralanti neregulat sau o lumină de verificare a motorului cu coduri de eroare precum P0008/P0016. De la aproximativ 120.000 km, riscul de alungire a lanțului crește considerabil - dacă este neglijat, motorul ar putea fi deteriorat de impactul cu supapa.

Inspecția sistematică este esențială pentru a detecta semnele de uzură într-un stadiu incipient. Lanțurile de distribuție complexe ale VW Caddy trebuie verificate la fiecare 60-80.000 km, utilizând un dispozitiv de diagnosticare și o verificare vizuală a canelurilor de pe șinele de ghidare. Dacă alungirea depășește 3 mm (măsurată la tensionator), înlocuirea este absolut necesară - piesele originale Iwis sau Continental măresc durata de viață cu până la 200.000 km.

VW Caddy lanțul de distribuție

VW Caddy: defecțiuni la cutia de viteze DSG (DQ200)

Cutia de viteze DSG cu 7 trepte, care funcționează pe uscat, de pe modelele 1.4 TSI (131 CP) și 2.0 TDI (110-150 CP) prezintă probleme tipice începând cu aproximativ 80.000 km: smucituri la schimbarea treptelor de viteză 1 la 3, schimbări prelungite ale treptelor de viteză sau defecțiuni complete cu codul de eroare "06177". Aceste probleme sunt adesea cauzate de pachete de ambreiaj uzate sau de unități mecatronice defecte.

Inspecția profesională este esențială pentru a evita daunele ulterioare costisitoare. Unitățile de comandă sensibile din VW Caddy DSG necesită o actualizare a software-ului și un schimb de ulei la fiecare 60.000 km (deși sunt declarate "fără întreținere"). În cazul unor probleme la schimbarea vitezelor, este recomandabil să se măsoare presiunea actuatoarelor ambreiajului - valorile sub 28 bar indică uzură. Ca măsură preventivă, o resetare anuală a transmisiei cu ajutorul unui instrument de diagnosticare poate prelungi durata de viață a mecatronicii cu până la 40%.

VW Caddy: defecțiuni ale injectoarelor în versiunile diesel

Sistemele de injecție de înaltă presiune de pe motoarele 2.0 TDI (110-150 CP) sunt deosebit de predispuse la cocsificare și scurgeri după aproximativ 90.000 km - recunoscute prin codurile de eroare P0200-P0204 și fum negru la accelerare. La modelele CNG (EcoFuel), probleme similare cu injectoarele de gaz apar după doar 50.000 km.

Întreținerea periodică este esențială pentru menținerea sistemului de injecție. Injectoarele piezoelectrice precise ale VW Caddy trebuie curățate la fiecare 30.000 km cu aditivi speciali pentru combustibil precum Liqui Moly Diesel Spülung, care poate reduce depunerile cu până la 70%. În cazul unei defecțiuni, trebuie măsurată forța de etanșare: Valorile sub 180 bar necesită înlocuirea injectoarelor individuale (noile produse Bosch cresc fiabilitatea la peste 150.000 km).

-66%
CT 1028 WP4 CONTITECH CT1028WP4 Pompă apă + kit distribuție dinti: 120, Latime: 30 mm
Recenzii - 49
Info product
  • Numar dinti: 120
  • Latime [mm]: 30
  • Inaltime ambalaj [cm]: 18,7
  • Lungime ambalaj [cm]: 19,5
  • Latime ambalaj [cm]: 18,2
  • Greutate [kg]: 2,093
  • CONTITECH: Pompă apă + kit distribuție
  • Număr articol: CT1028WP4
  • Prețul nostru: 604,53 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
CONTITECH Pompă apă + kit distribuție dinti: 120, Latime: 30 mm
Numărul articolului: CT1028WP4
comparativ cu PRP 1817,70 RON

604,53 RON
Prețul incl. 19% TVA, Livrare gratuita
40 4350 3 0 MAHLE ORIGINAL 029 55 N0 Set segmenti piston Alezaj pist.: 76,51mm
Recenzii - 5
Info product
  • Numar componente: 1. R 1.75 Cr, 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 3.0 Cr
  • Alezaj piston [mm]: 76,51
  • Lungime ambalaj [cm]: 12,5
  • Latime ambalaj [cm]: 12,50
  • Inaltime ambalaj [cm]: 3,00
  • Greutate netă [g]: 53
  • MAHLE ORIGINAL: Set segmenti piston
  • Număr articol: 029 55 N0
  • Conditie: Nou
Detalii
MAHLE ORIGINAL Set segmenti piston Alezaj pist.: 76,51mm
Numărul articolului: 029 55 N0
69,09 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
ET ENGINETEAM HV0342 Set ax cu came cu piston
Recenzii - 6
Info product
  • Material: Fonta
  • pt. cod original (OE): 038109101AH
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu piston
  • ET ENGINETEAM: Set ax cu came
  • Număr articol: HV0342
  • Prețul nostru: 1264,60 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
ET ENGINETEAM Set ax cu came cu piston
Numărul articolului: HV0342
1264,60 RON
Prețul incl. 19% TVA, Livrare gratuita
70600217 MAHLE ORIGINAL TX 109 87D Termostat, lichid racire TempDes: 87°C, cu etansare
Recenzii - 9
Info product
  • Temperatura de deschidere [°C]: 87
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu etansare
  • Înaltime 1 [mm]: 20
  • Înaltime 2 [mm]: 31,5
  • Latime ambalaj [cm]: 6,70, 6,71
  • Inaltime ambalaj [cm]: 9,19, 9,20
  • Greutate netă [g]: 94, 95
  • MAHLE ORIGINAL: Termostat, lichid racire
  • Număr articol: TX 109 87D
  • Prețul nostru: 94,69 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MAHLE ORIGINAL Termostat, lichid racire TempDes: 87°C, cu etansare
Numărul articolului: TX 109 87D
94,69 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
23130 TRW COTEC GDB2108 Plăcuțe de frână inclusiv contact avertizare uzura
Recenzii - 5
Info product
  • Unitate de calitate: Set pentru axă
  • Contact indicator uzura: inclusiv contact avertizare uzura
  • Grosime [mm]: 19,8
  • Gama de produse: COTEC
  • Numărul indicatorilor de uzură [per axă]: 1
  • Înaltime [mm]: 54,7
  • Latime [mm]: 146
  • Aprobare: E990R-02.7004
  • Restrictiile producatorului: ATE
  • Lungime contact avertizare [mm]: 155
  • Placuta de frana: cu muchie tesita
  • TRW: Plăcuțe de frână
  • Număr articol: GDB2108
  • Prețul nostru: 128,49 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
TRW Plăcuțe de frână inclusiv contact avertizare uzura
Numărul articolului: GDB2108
128,49 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare

VW Caddy: termostate defecte și probleme de răcire

Termostatele defecte se manifestă prin ventilatoare care funcționează continuu sau temperaturi ale lichidului de răcire prea scăzute (<85°C). Motoarele pe benzină (1.4 TSI/131 CP) și variantele pe gaz natural (EcoFuel) sunt cele mai afectate. Primele defecțiuni pot apărea după doar 60.000 km, în special după călătorii scurte și frecvente.

Întreținerea profesională poate preveni deteriorarea motorului din cauza supraîncălzirii sau a uzurii crescute în intervalul de sarcină parțială - termostatele electronice ale VW Caddy trebuie verificate la fiecare doi ani pentru a vă asigura că nu se deschid prea târziu (valoare țintă: complet deschise la >105°C). Compararea temperaturii lichidului de răcire cu temperatura uleiului în fluxul de date live este utilă pentru diagnosticare - abaterile >15°C indică un termostat defect.

VW Caddy: probleme cu ambreiajul la vehiculele cu tracțiune față

La modelele cu cutii de viteze manuale (în special robustul MQ250), zgomotele și scârțâiturile tipice ale ambreiajului apar începând cu aproximativ 130.000 km - din ce în ce mai mult la cele mai puternice motoare, cum ar fi 2.0 TDI (150 CP). Cauza este, de obicei, un rulment uzat sau garnituri de fricțiune uleioase din cauza garniturilor de etanșare defecte ale arborelui.

Un diagnostic amănunțit include măsurarea cursei pedalei (>145 mm indică uzură) și inspectarea vizuală a volanului pentru zgârieturi - aici devine evident avantajul unui volan cu masă dublă VW Caddy cu un joc maxim tolerabil de <10°. Ca măsură preventivă, înlocuirea uleiului hidraulic la fiecare patru ani prelungește durata de viață a componentelor ambreiajului cu până la 30%.

VW Caddy ambreiajul

VW Caddy: probleme cu ambreiajul

Ambreiajul lui VW Caddy se poate uza din cauza utilizării frecvente în oraș. Prin urmare, este important să întrețineți regulat piesele ambreiajului. Înlocuirea pieselor de ambreiaj este relativ simplă și poate fi efectuată de un mecanic DIY.

O inspecție profesională este necesară pentru a identifica și înlocui piesele de ambreiaj uzate. Ambreiajele VW Caddy trebuie verificate în mod regulat pentru a se asigura că motorul funcționează corect. Întreținerea regulată previne defecțiunile bruște și asigură o durată lungă de viață a motorului.

VW Caddy: probleme cu direcția

Direcția VW Caddy poate fi afectată de probleme de comunicare între sistemul de direcție și unitatea de comandă, ceea ce duce la apariția unor lumini de avertizare. Aceste probleme pot fi rezolvate prin actualizarea software-ului unității de control.

O verificare sistematică este necesară pentru a diagnostica aceste probleme. Sistemele de direcție VW Caddy necesită verificări regulate și, dacă este necesar, reprogramarea unității de control pentru a asigura performanțe optime ale direcției. Întreținerea profesională poate detecta și corecta aceste probleme într-un stadiu incipient, înainte ca acestea să conducă la daune majore.

ET ENGINETEAM TM0028VR1 Set garnituri etansare, injectoare cu bolturi
Recenzii - 13
Info product
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu bolturi
  • Cantitate piese: 32
  • ET ENGINETEAM: Set garnituri etansare, injectoare
  • Număr articol: TM0028VR1
  • Conditie: Nou
Detalii
ET ENGINETEAM Set garnituri etansare, injectoare cu bolturi
Numărul articolului: TM0028VR1
239,24 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
47 90229 0 MAHLE ORIGINAL 030 55 N0 Set segmenti piston Alezaj pist.: 79,51mm
Recenzii - 2
Info product
  • Numar componente: 1. R 1.75 CrK, 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 3.0 Cr
  • Alezaj piston [mm]: 79,51
  • Lungime ambalaj [cm]: 12,5
  • Latime ambalaj [cm]: 12,50
  • Inaltime ambalaj [cm]: 3,00
  • Greutate netă [g]: 33
  • MAHLE ORIGINAL: Set segmenti piston
  • Număr articol: 030 55 N0
  • Conditie: Nou
Detalii
MAHLE ORIGINAL Set segmenti piston Alezaj pist.: 79,51mm
Numărul articolului: 030 55 N0
127,19 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
LuK 600 0371 00 Kit ambreiaj cu rulment de presiune, cu volanta, cu set suruburi, cu reglare automata
Recenzii - 46
Info product
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu rulment de presiune
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu volanta, cu set suruburi
  • Reglare: cu reglare automata
  • Numarul gaurilor de fixare: 6
  • LuK: Kit ambreiaj
  • Număr articol: 600 0371 00
  • Prețul nostru: 1948,97 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
LuK Kit ambreiaj cu rulment de presiune, cu volanta, cu set suruburi, cu reglare automata
Numărul articolului: 600 0371 00
1948,97 RON
Prețul incl. 19% TVA, Livrare gratuita
GCI83016 GSP 603016 Set articulatie, planetara Non-Original design
Recenzii - 2
Info product
  • Lungime [mm]: 32
  • Dinti interior, spre diferential: 28
  • pt. cod original (OE): 1K0407331
  • Numar informatii tehnice: Non-Original design
  • GSP: Set articulatie, planetara
  • Număr articol: 603016
  • Prețul nostru: 240,50 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
GSP Set articulatie, planetara Non-Original design
Numărul articolului: 603016
240,50 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-29%
MANN-FILTER CUK 2939 Filtru, aer habitaclu Filtru carbon activ, 288 mm x 215 mm x 34 mm
Recenzii - 54
Info product
  • Tip filtru: Filtru carbon activ
  • Lungime [mm]: 288
  • Latime [mm]: 215
  • Înaltime [mm]: 34
  • Partea de montare: dedesubtul torpedoului
  • Versiunea de bază (nr. art.): CU 2939
  • Eficiență înaltă versiunea cu cărbune activ (nr. art.): FP 2939
  • Timp de montare [min]: 12
  • MANN-FILTER: Filtru, aer habitaclu
  • Număr articol: CUK 2939
  • Prețul nostru: 65,33 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MANN-FILTER Filtru, aer habitaclu Filtru carbon activ, 288 mm x 215 mm x 34 mm
Numărul articolului: CUK 2939
comparativ cu PRP 92,89 RON

65,33 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare

VW Caddy: Probleme cu sistemul ESP

Sistemul ESP al VW Caddy poate fi afectat de un senzor de presiune a frânelor defect în modulul ABS, cauzând aprinderea unei lumini de avertizare. Aceste probleme pot fi rezolvate prin înlocuirea senzorului. Înlocuirea modulului ABS este relativ simplă și poate fi efectuată de un pasionat de bricolaj.

Întreținerea periodică este esențială pentru a detecta aceste probleme într-un stadiu incipient. Senzorii sensibili ai presiunii de frânare ai VW Caddy trebuie verificați în mod regulat pentru a se asigura că sistemul ESP funcționează optim. Întreținerea profesională va preveni daunele majore și va asigura fiabilitatea vehiculului.

Alte defecțiuni frecvente ale VW Caddy

Conform pareri proprietarilor, și aceste defecțiuni sunt frecvente:

  • Turbocompresor intercooler defect: la modelele diesel construite începând cu 2016 după ~100 de mii de km din cauza coroziunii.
  • Scurgeri la rezervoarele SCR: în special la motorul BlueMotion după ~80.000 km.
  • Defecțiuni electrice în magistrala CAN: mesaje de eroare sporadice de la ~70.000 km din cauza oxidării conectorilor.
  • Rulmenți de roți VW Caddy uzați: Uzura prematură a punții spate după ~60.000 km la sarcină maximă.
  • Formarea de rugină pe pragurile ușilor: De la ~8 ani de utilizare, în ciuda galvanizării.

VW Caddy: puncte tari și puncte slabe

Puncte tari

Puncte slabe

Spațiu de încărcare generos

Lanțuri de distribuție sensibile

Fiabilitate bună a motorinei

Probleme cu cutia de viteze DSG

Variante CNG economice

Defecțiuni ale termostatului

Șasiu robust

Defecțiuni electronice

Configurație versatilă a scaunelor

Sensibilitate la rugină

Ușurința utilizării zilnice

Defecțiuni ale injectoarelor

Stabilitate de mare valoare

Probleme la schimbarea treptelor de viteză

VW Caddy impresionează prin designul său practic și ușurința de utilizare zilnică, dar necesită întreținere periodică - în special în cazul dieselurilor de înaltă performanță și al cutiilor de viteze automate, măsurile preventive pot evita reparațiile costisitoare!

AUTODOC Bestseller: piese la un preț avantajos

NTY BPZ-VW-000A Capac culbutor
Recenzii - 3
Info product
  • Numar fabricatie: BPZ-VW-000A
  • NTY: Capac culbutor
  • Număr articol: BPZ-VW-000A
  • Prețul nostru: 53,88 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
NTY Capac culbutor
Numărul articolului: BPZ-VW-000A
53,88 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-65%
351322741 MAHLE ORIGINAL ACP 6 000S Compresor AC 7SEU16C/PXE16/DCS17E, 12V, PAG 46, R134a, cu inel etansare
Recenzii - 20
Info product
  • Restrictiile producatorului: Denso / Sanden / Valeo
  • ID compresor: 7SEU16C / PXE16 / DCS17E
  • Ulei de compresor: PAG 46
  • Fulie curea -Ø [mm]: 110
  • Numar nervuri: 6
  • Agent frigorific: R134a
  • Tensiune [V]: 12
  • Role: cu
  • Diametru admisie [mm]: 28
  • Diametru evacuare [mm]: 15,3
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
  • Tehnica de cuplaj: Top / PAD
  • Inaltime ambalaj [cm]: 21,00
  • Lungime ambalaj [cm]: 18,5
  • Latime ambalaj [cm]: 27,50
  • Numar de striatii: 6
  • Capacitate compresor [ccm]: 160
  • Greutate netă [g]: 5466
  • MAHLE ORIGINAL: Compresor AC
  • Număr articol: ACP 6 000S
  • Prețul nostru: 982,78 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MAHLE ORIGINAL Compresor AC 7SEU16C/PXE16/DCS17E, 12V, PAG 46, R134a, cu inel etansare
Numărul articolului: ACP 6 000S
comparativ cu PRP 2863,26 RON

982,78 RON
Prețul incl. 19% TVA, Livrare gratuita
-20%
MANN-FILTER C 35 154 Filtru aer 70mm, 136mm, 345mm, Insertie filtru
Recenzii - 108
Info product
  • Tip filtru: Insertie filtru
  • Lungime [mm]: 345
  • Latime [mm]: 136
  • Înaltime [mm]: 70
  • MANN-FILTER: Filtru aer
  • Număr articol: C 35 154
  • Prețul nostru: 59,36 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MANN-FILTER Filtru aer 70mm, 136mm, 345mm, Insertie filtru
Numărul articolului: C 35 154
comparativ cu PRP 74,77 RON

59,36 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
LuK 624 3230 09 Kit ambreiaj pentru motoare cu volanta cu masa dubla, cu disc ambreiaj, fara rulment presiune, Pt. montaj necesita scula speciala, Verificati volanta cu masa dubla si daca e cazul inlocuiti-o, cu reglare automata, 240mm
Recenzii - 1
Info product
  • Diametru [mm]: 240
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu disc ambreiaj, fara rulment presiune, Pt. montaj necesita scula speciala, Verificati volanta cu masa dubla si daca e cazul inlocuiti-o
  • Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
  • Reglare: cu reglare automata
  • LuK: Kit ambreiaj
  • Număr articol: 624 3230 09
  • Prețul nostru: 1756,30 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
LuK Kit ambreiaj pentru motoare cu volanta cu masa dubla, cu disc ambreiaj, fara rulment presiune, Pt. montaj necesita scula speciala, Verificati volanta cu masa dubla si daca e cazul inlocuiti-o, cu reglare automata, 240mm
Numărul articolului: 624 3230 09
1756,30 RON
Prețul incl. 19% TVA, Livrare gratuita
VALEO KIT4P - CONVERSION KIT 835035 Kit ambreiaj cu volant cu masă simplă, cu rulment presiune, 228mm
Recenzii - 30
Info product
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu volant cu masă simplă
  • Numar dinti: 28
  • Gama de produse: KIT4P - CONVERSION KIT
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu rulment presiune
  • Piesa noua
  • Profil butuc roata: 22,1 x 20,3
  • Greutate [kg]: 15,6
  • Ambreiaj: Convertare de la volant cu masa dubla la masa simpla, pentru autovehicule cu ambreiaj pneumatic
  • Moment strangere [Nm]: 60
  • Unghi de tragere [grade]: 50
  • Diametru exterior placă de presiune ambreiaj [mm]: 228
  • VALEO: Kit ambreiaj
  • Număr articol: 835035
  • Prețul nostru: 1292,41 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
VALEO Kit ambreiaj cu volant cu masă simplă, cu rulment presiune, 228mm
Numărul articolului: 835035
1292,41 RON
Prețul incl. 19% TVA, Livrare gratuita
BD1515 BOSCH 0 986 479 677 Disc de frână 272x10mm, 9x112, plin, uns
Recenzii - 35
Info product
  • Diametru [mm]: 272
  • Tip disc frâna: plin
  • Grosime disc frâna [mm]: 10
  • Înaltime [mm]: 48,3
  • Suprafata: uns
  • Diametru de centrare [mm]: 65
  • Numar gauri: 9
  • Diametru asezare gauri - Ø [mm]: 112
  • Grosime minima [mm]: 8
  • indeplineste normele ECE: ECE-R90
  • Diametru gaura pana la [mm]: 15,3
  • Perforat: nu
  • BOSCH: Disc de frână
  • Număr articol: 0 986 479 677
  • Conditie: Nou
Detalii
BOSCH Disc de frână 272x10mm, 9x112, plin, uns
Numărul articolului: 0 986 479 677
157,16 RON
Prețul per unitate
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
17148 BOSCH 0 281 004 148 Sonda Lambda 5
Recenzii - 34
Info product
  • Lungime totala [mm]: 750
  • Numar de legaturi: 5
  • Interval de schimb recomandat [km]: 250000
  • BOSCH: Sonda Lambda
  • Număr articol: 0 281 004 148
  • Prețul nostru: 417,36 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
BOSCH Sonda Lambda 5
Numărul articolului: 0 281 004 148
417,36 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
PDE-P1.5/75/350 S 313 BOSCH 0 986 441 568 Unitate pompa-diuza
Info product
  • Piesa la schimb
  • Preparare combustibil: Sistem pompă-duză (PDS)
  • BOSCH: Unitate pompa-diuza
  • Număr articol: 0 986 441 568
  • Conditie: Refabricată
Detalii
BOSCH Unitate pompa-diuza
Numărul articolului: 0 986 441 568
3292,78 RON
Prețul incl. 19% TVA, Livrare gratuita
-65%
525158 ATE PowerDisc 24.0325-0158.1 Disc de frână 312,0x25,0mm, 5x112,0, ventilat, acoperit (cu un strat protector), continut ridicat de carbon
Recenzii - 40
Info product
  • Diametru [mm]: 312,0
  • Tip disc frâna: ventilat
  • Gama de produse: PowerDisc
  • Grosime disc frâna [mm]: 25,0
  • Înaltime [mm]: 49,9
  • Suprafata: acoperit (cu un strat protector)
  • Diametru de centrare [mm]: 65,0
  • Numar gauri: 5
  • Diametru asezare gauri - Ø [mm]: 112,0
  • Grosime minima [mm]: 22,0
  • Diametru interior [mm]: 146,0
  • Procesare: continut ridicat de carbon
  • Cod MAPP disponibil
  • Numar gauri 2: 9
  • Aprobare: E1 90R-02C0858 / 1214
  • Diametrul orificiului [mm]: 15,3
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu suruburi
  • Perforat: nu
  • ATE: Disc de frână
  • Număr articol: 24.0325-0158.1
  • Conditie: Nou
Detalii
ATE Disc de frână 312,0x25,0mm, 5x112,0, ventilat, acoperit (cu un strat protector), continut ridicat de carbon
Numărul articolului: 24.0325-0158.1
comparativ cu PRP 1203,19 RON

409,68 RON
Prețul per unitate
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-65%
425158 ATE 24.0125-0158.1 Disc de frână 312,0x25,0mm, 5x112,0, ventilat, acoperit (cu un strat protector), continut ridicat de carbon
Recenzii - 63
Info product
  • Diametru [mm]: 312,0
  • Tip disc frâna: ventilat
  • Grosime disc frâna [mm]: 25,0
  • Înaltime [mm]: 49,9
  • Suprafata: acoperit (cu un strat protector)
  • Diametru de centrare [mm]: 65,0
  • Numar gauri: 5
  • Diametru asezare gauri - Ø [mm]: 112,0
  • Grosime minima [mm]: 22,0
  • Diametru interior [mm]: 146,0
  • Procesare: continut ridicat de carbon
  • Cod MAPP disponibil
  • Numar gauri 2: 9
  • Aprobare: E1 90R-02C0115 / 1001
  • Diametrul orificiului [mm]: 15,3
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu suruburi
  • Perforat: nu
  • ATE: Disc de frână
  • Număr articol: 24.0125-0158.1
  • Conditie: Nou
Detalii
ATE Disc de frână 312,0x25,0mm, 5x112,0, ventilat, acoperit (cu un strat protector), continut ridicat de carbon
Numărul articolului: 24.0125-0158.1
comparativ cu PRP 961,38 RON

328,84 RON
Prețul per unitate
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare

Postari populare

Înscrieți-vă la newsletter

Pentru a primi ultimele noastre noutăți și idei, vă rugăm completați adresa dumneavoastră de e-mail: