
Top Piese auto pentru 1 modele de marca VW TARO
VW: Top categorii de piese de schimb
Catalog piese pentru VW
Magazin Online de Accesorii VW TARO
Cele mai bine vândute produse auto pentru VW TARO
Oferte ieftine pentru piesele de schimb puse la dispoziție de producători de clasă Premium pentru 1 modele VW TARO, disponibile chiar acum. În catalogul nostru de piese de schimb dedicate mărcii VW veți găsi o gamă foarte largă de piese de schimb de cea mai bună calitate, de la cei mai buni producători și la prețuri avantajoase pentru automobilul VW TARO.
Compania noastră oferă o gamă largă de piese de schimb pentru modelele VW TARO, din toate clasele. Puteți economisi bani prin participarea la promoțiile noastre și profitând de ofertele extraordinare de la Autodoc. Faceți comandă și primiți piesa de schimb pentru VW TARO gratuit și rapid la adresa specificată. Procedura de înregistrare durează doar câteva minute.






Informații despre modelul VW TARO - alegerea corectă a pieselor de schimb
Volkswagen Taro
Volkswagen Taro este un pickup produs din 1989 până în 1997 în Emden, Germania. Volkswagen Taro este versiunea rabadge a modelului Toyota Hilux.
Numele "Taro" este sufixul japonez, care se adaugă numelui primelui fiu sau fratelui mai mare din familie.
Istoria creării modelului Volkswagen Taro
Automobilele Volkswagen Taro au apărut ca rezultat al colaborării reciproc avantajoase dintre companiile Volkswagen și Toyota. Dezvoltatorii au încercat ca prin acordurile de parteneriat cu compania Toyota să creeze un pickup cu capacitate de încărcare de o tonă și să ocupe segmentul respectiv de piață. La acea vreme, Volkswagen Group nu avea un pickup cu capacitate mare de încărcare, iar conducerea Toyota dorea să își extindă pickup-ul propriu pe piața din Europa.
La sfârșitul anilor ‘80 a fost semnat acordul de începere a producției în Hanover, Germania a automobilului Volkswagen Taro. Cu toate acestea, producția de serie a început abia în 1989.
Trăsăturile distinctive ale exteriorului erau grila de radiator masivă, ștanțările stilate pe uși și farurile mari. La interiorul mașinii Volkswagen Taro predominau materialele nu foarte scumpe: plasticul și textilele. Designerii nu au intenționat să creeze pachete de cea mai înaltă clasă, de aceea tabloul de bord era simplu, la fel ca și restul elementelor de interior.
Inginerii au pus accentul nu pe viteza mașinii, ci pe funcționalitatea și capacitatea de încărcare a acesteia. Cumpărătorii puteau alege între Volkswagen Taro cu tracțiune pe spate sau cu tracțiune integrală. Pentru cea din urmă, inginerii au creat sistemul de tracțiune selectivă. Cuplul motor era transmis la puntea din spate, însă prin intermediul procesului de transfer, trecea și la roțile din față.
Modelul Volkswagen Taro avea vânzări proaste, motiv pentru care s-a decis să nu se mai facă îmbunătățiri. În 1997 producția a fost oprită din cauza vânzărilor foarte proaste în țările europene. Nișa pickup de mare capacitate, la Volkswagen, a fost mult timp goală, până când în 2010 a ieșit pe piața automobilul Volkswagen Amarok.
VW TARO Tutorial/Ghid de reparație și schimb pas cu pas

