• SHOP
  • CLUB
Testați contul premium
0
Garajul meu
Adăugă vehicul
0
Articole #
0,00 lei
Coșul dvs. de cumpărături este gol

Probleme cu modelul Audi S4

Cuprinsul

  1. Audi S4: semne de probleme și defecțiuni ale modelului
  2. Audi S4: Probleme cu lanțul de distribuție la motorul 4.2 V8
  3. Audi S4: Probleme cu turbocompresorul 3.0 TFSI
  4. Audi S4: Probleme cu transmisia automată Tiptronic
  5. Audi S4: Probleme cu pompa de combustibil
  6. Audi S4: Probleme cu sistemul de injecție și bobinele de aprindere
  7. Defecțiuni comune suplimentare ale modelului Audi S4
  8. Audi S4: puncte slabe și puncte forte

Audi S4: semne de probleme și defecțiuni ale modelului

 
  • Uzura lanțului de distribuție la motorul 4.2 V8: Lanțul de distribuție se poate uza încă de la 80.000-120.000 km, ceea ce poate duce la zăngănit în timpul pornirilor la rece și la deteriorarea ulterioară a motorului. Modelele 2009 cu motor 4.2 V8 sunt deosebit de afectate.
  • Probleme cu turbocompresorul la motorul 3.0 TFSI: turbocompresorul prezintă adesea defecte între 100.000-150.000 km, manifestate prin pierderea puterii, fum albăstrui și sunete de șuierat. Aceasta este una dintre cele mai frecvente reclamații la motoarele TFSI.
  • Probleme la transmisia Tiptronic: Transmisia automată poate dezvolta probleme de schimbare a vitezelor încă de la 120.000 km, prin care nu schimbă corect sau nu sare în treapta dorită. Transmisia automată prezintă adesea mișcări sacadate.
  • Defectarea pompei de combustibil: Pompa de combustibil cedează adesea între 80.000-100.000 km, cauzând funcționarea defectuoasă a motorului sau nepornirea acestuia. Acest lucru duce la defecțiuni neașteptate.

Audi S4: Probleme cu lanțul de distribuție la motorul 4.2 V8

Lanțul de distribuție al motorului 4.2 V8 al Audi S4 prezintă semne tipice de uzură de la un kilometraj de 80.000 km, primele simptome apărând adesea ca un zgomot caracteristic de zăngănit la pornirea de la rece. Acest punct slab frecvent se manifestă prin zgomote metalice din compartimentul motor, care pot dispărea inițial după încălzire. Pe măsură ce uzura progresează, zgomotele devin mai permanente și pot duce la deteriorarea gravă a motorului dacă lanțul de distribuție sare sau se rupe. Durata de viață a lanțului de distribuție este redusă considerabil de schimburile neregulate de ulei și de utilizarea uleiurilor de calitate inferioară. Aceste defecțiuni sunt deosebit de frecvente la modelele din 2009, deoarece prima generație de dispozitive de tensionare a lanțului era încă instalată aici.

O verificare sistematică este esențială pentru detectarea timpurie a problemelor lanțului de distribuție. Sistemele sensibile ale lanțului de distribuție Audi S4 necesită inspecții regulate la fiecare 15.000 de kilometri și utilizarea unui ulei de motor 5W-30 de înaltă calitate. Diagnosticul se realizează prin ascultarea zgomotului motorului cu un stetoscop și verificarea tensiunii lanțului. La primul semn al unei probleme, trebuie vizitat imediat un atelier, deoarece va fi necesară o înlocuire completă a lanțului de distribuție, inclusiv a tensionatorului și a șinelor. Întreținerea preventivă cu schimburi regulate de ulei la fiecare 10.000 de kilometri poate prelungi considerabil durata de viață.

Audi S4: Probleme cu turbocompresorul 3.0 TFSI

Audi S4: Probleme cu turbocompresorul 3.0 TFSI

Turbocompresorul motorului 3.0 TFSI dezvoltă de obicei defecte caracteristice între 100.000 și 150.000 km, primele simptome fiind reducerea presiunii de supraalimentare și pierderea de putere. Această slăbiciune se manifestă prin fluierături sau scârțâituri la accelerare, fum albăstrui la evacuare și consum crescut de ulei. Fiabilitatea turbocompresorului este puternic influențată de calitatea uleiului de motor utilizat și de respectarea intervalelor de schimbare a uleiului. Călătoriile scurte frecvente și oprirea bruscă a motorului fierbinte după parcurgerea autostrăzilor accelerează considerabil uzura. Reclamațiile se manifestă adesea sporadic la turații mari ale motorului, înainte ca turbocompresorul să înceteze complet să funcționeze.

Întreținerea regulată este esențială pentru longevitatea turbocompresorului. Sistemele precise de turbocompresor Audi S4 necesită o atenție deosebită la calitatea uleiului și verificări regulate ale conductelor de încărcare la fiecare 20.000 de kilometri. Diagnosticarea se realizează prin măsurarea presiunii de supraalimentare, verificarea vizuală a scurgerilor de ulei și analizarea valorilor gazelor de eșapament. În cazul unor defecțiuni, este de obicei necesară înlocuirea întregului turbocompresor, deoarece reparațiile nu sunt adesea rentabile. Măsurile preventive includ funcționarea motorului după călătoriile pe autostradă, utilizarea unui ulei complet sintetic de înaltă calitate și curățarea regulată a tractului de admisie.

-63%
CT 1028 WP4 CONTITECH CT1028WP4 Pompă apă + kit distribuție dinti: 120, Latime: 30 mm
Recenzii - 53
Info product
  • Numar dinti: 120
  • Latime [mm]: 30
  • Inaltime ambalaj [cm]: 18,7
  • Lungime ambalaj [cm]: 19,5
  • Latime ambalaj [cm]: 18,2
  • Greutate [kg]: 2,093
  • CONTITECH: Pompă apă + kit distribuție
  • Număr articol: CT1028WP4
  • Prețul nostru: 619,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
CONTITECH Pompă apă + kit distribuție dinti: 120, Latime: 30 mm
Numărul articolului: CT1028WP4
comparativ cu PRP 1682,83 lei

619,50 lei
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita
-73%
25214 BREMBO Prime P 85 120 Plăcuțe de frână inclusiv contact avertizare uzura
Recenzii - 8
Info product
  • Sistem de frânare: Lucas
  • Contact indicator uzura: inclusiv contact avertizare uzura
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu acceasorii
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu suruburi etrier, cu tabla anti scartait
  • Grosime [mm]: 18
  • Gama de produse: Prime
  • Unitate de calitate: Set pentru axă
  • Numărul indicatorilor de uzură [per axă]: 2
  • Înaltime 1 [mm]: 59
  • Înaltime 2 [mm]: 60
  • Latime [mm]: 117
  • Numar WVA: 24606, 25214
  • Lungime contact avertizare [mm]: 300
  • BREMBO: Plăcuțe de frână
  • Număr articol: P 85 120
  • Prețul nostru: 260,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
BREMBO Plăcuțe de frână inclusiv contact avertizare uzura
Numărul articolului: P 85 120
comparativ cu PRP 987,75 lei

260,50 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
ET ENGINETEAM TM0028VR1 Set garnituri etansare, injectoare cu bolturi
Recenzii - 14
Info product
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu bolturi
  • Cantitate piese: 32
  • ET ENGINETEAM: Set garnituri etansare, injectoare
  • Număr articol: TM0028VR1
  • Conditie: Nou
Detalii
ET ENGINETEAM Set garnituri etansare, injectoare cu bolturi
Numărul articolului: TM0028VR1
284,00 lei
1136,00 lei / Preț pentru 4 articole
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
47 90229 0 MAHLE 030 55 N0 Set segmenti piston Alezaj pist.: 79,51mm
Recenzii - 3
Info product
  • Numar componente: 1. R 1.75 CrK, 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 3.0 Cr
  • Alezaj piston [mm]: 79,51
  • Lungime ambalaj [cm]: 12,5
  • Latime ambalaj [cm]: 12,50
  • Inaltime ambalaj [cm]: 3,00
  • Greutate netă [g]: 33
  • MAHLE: Set segmenti piston
  • Număr articol: 030 55 N0
  • Conditie: Nou
Detalii
MAHLE Set segmenti piston Alezaj pist.: 79,51mm
Numărul articolului: 030 55 N0
144,99 lei
579,96 lei / Preț pentru 4 articole
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
BX-CRI3 BOSCH 0 986 435 360 Injector Rampa comuna (Common Rail), cu inel etansare
Recenzii - 29
Info product
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
  • Piesa la schimb
  • Preparare combustibil: Rampa comuna (Common Rail)
  • BOSCH: Injector
  • Număr articol: 0 986 435 360
  • Conditie: Refabricată
Detalii
BOSCH Injector Rampa comuna (Common Rail), cu inel etansare
Numărul articolului: 0 986 435 360
980,50 lei
3922,00 lei / Preț pentru 4 articole
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita

Audi S4: Probleme cu transmisia automată Tiptronic

Transmisia automată Tiptronic a modelului Audi S4 dezvoltă probleme caracteristice de la un kilometraj de aproximativ 120.000 de kilometri, primele semne manifestându-se prin schimbări de viteze întârziate sau sacadate. Transmisia automată nu trece cu precizie de la o treaptă la alta sau nu sare în treapta dorită, ceea ce este vizibil în special la viteze mici și la demaraj. Aceste defecțiuni frecvente sunt cauzate de uzura ambreiajului, de probleme ale corpului supapei sau de lichidul de transmisie contaminat. Durata de viață a transmisiei este redusă semnificativ de condusul sportiv, de pornirile frecvente pe pante și de întreținerea neglijată. Simptomele tipice includ zgomote de măcinare, vibrații la schimbarea treptelor de viteză și aprinderea luminii de avertizare a cutiei de viteze.

Întreținerea profesională este esențială pentru buna funcționare a transmisiei. Sistemele complexe Audi S4 Tiptronic necesită spălarea regulată a lichidului ATF la fiecare 60.000 km și verificări ale sistemului electronic. Diagnosticarea se realizează prin citirea codurilor de eroare, verificarea nivelului de ulei și a calității lichidului, precum și test drive-uri cu analiza punctului de schimbare a vitezei. Un atelier specializat trebuie consultat imediat la primul semn de probleme, deoarece problemele minore se pot transforma rapid în daune totale costisitoare. Întreținerea preventivă cu ulei ATF de înaltă calitate și un stil de condus delicat pot prelungi durata de viață la peste 200.000 de kilometri.

Audi S4: Probleme cu pompa de combustibil

Audi S4: Probleme cu pompa de combustibil

Pompa de combustibil din Audi S4 prezintă de obicei semne de defecțiune între 80.000 și 100.000 de kilometri, primele simptome fiind adesea probleme sporadice de pornire și o pierdere de putere la turații mari ale motorului. Motorul nu pornește sau nu funcționează corespunzător, ceea ce poate duce la defecțiuni neașteptate. Acest punct slab se manifestă prin zgomote de bâzâit din zona rezervorului, care se aud în special atunci când este pus contactul. Fiabilitatea pompei de combustibil este influențată de calitatea combustibilului, de conducerea frecventă cu un nivel scăzut al rezervorului și de contaminarea sistemului de combustibil. În cazul unei uzuri avansate, motorul se poate bloca brusc în timpul condusului, ceea ce duce la situații periculoase.

O inspecție profesională este necesară pentru detectarea la timp a problemelor pompei de combustibil. Sistemele de combustibil sensibile ale Audi S4 necesită verificări regulate ale presiunii combustibilului la fiecare 30.000 km și utilizarea de combustibil de înaltă calitate. Diagnosticarea se realizează prin măsurarea presiunii combustibilului, verificarea conexiunilor electrice și analiza calității combustibilului. În cazul unor defecțiuni, este de obicei necesară înlocuirea completă a pompei de combustibil, deoarece aceasta este instalată ca o unitate în rezervor. Printre măsurile preventive se numără evitarea condusului cu un nivel scăzut al rezervorului, utilizarea regulată a produselor de curățare a sistemului de alimentare și utilizarea de combustibil de marcă.

Borsehung B17820 Releu, curent alimentare 12V
Recenzii - 13
Info product
  • Functie releu: Preincandescenta, Descarcare contact X
  • Voltaj [V]: 12
  • Nr. de cuplaje: 4
  • Amperaj [A]: 70
  • Numar releu: 644
  • Borsehung: Releu, curent alimentare
  • Număr articol: B17820
  • Prețul nostru: 34,49 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
Borsehung Releu, curent alimentare 12V
Numărul articolului: B17820
34,49 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-21%
VAICO V10-5269 Galerie admisie cu element de ajustare, cu etansare
Recenzii - 2
Info product
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu element de ajustare, cu etansare
  • Materialul carcasei: plastic
  • Specificatii de asamblare: final montare
  • Atentie la prescrierile producatorului de autovehicol
  • VAICO: Galerie admisie
  • Număr articol: V10-5269
  • Prețul nostru: 1919,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
VAICO Galerie admisie cu element de ajustare, cu etansare
Numărul articolului: V10-5269
comparativ cu PRP 2451,43 lei

1919,50 lei
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita
BD2650 BOSCH 0 986 479 E49 Disc de frână 318x30mm, 5x112, ventilat
Recenzii - 13
Info product
  • Diametru [mm]: 318
  • Tip disc frâna: ventilat
  • Perforat: nu
  • Suprafata: acoperit (cu un strat protector)
  • Procesare: continut ridicat de carbon
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu suruburi
  • Grosime disc frâna [mm]: 30
  • Înaltime [mm]: 57,2
  • Diametru de centrare [mm]: 68
  • Numar gauri: 5
  • Diametru asezare gauri - Ø [mm]: 112
  • Grosime minima [mm]: 28
  • indeplineste normele ECE: ECE-R90
  • Diametru gaura pana la [mm]: 15,3
  • BOSCH: Disc de frână
  • Număr articol: 0 986 479 E49
  • Conditie: Nou
Detalii
BOSCH Disc de frână 318x30mm, 5x112, ventilat
Numărul articolului: 0 986 479 E49
413,50 lei
Prețul per unitate
827,00 lei / Preț pentru 2 articole
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita
Blister 2pcs - 1 987 3 BOSCH 1 987 302 286 Bec, lumini de stationare W5W, 12V, 5W
Recenzii - 38
Info product
  • TIp lampa: W5W
  • Tensiune [V]: 12
  • Putere nominală [W]: 5
  • Variantă de execuție soclu lampă incandescentă: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Bec, lumini de stationare
  • Număr articol: 1 987 302 286
  • Conditie: Nou
Detalii
BOSCH Bec, lumini de stationare W5W, 12V, 5W
Numărul articolului: 1 987 302 286
7,59 lei
Prețul per unitate
15,18 lei / Preț pentru 2 articole
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
MANN-FILTER W 712/95 Filtru ulei 3/4-16 UNF-1B, Filtru insurubabil
Recenzii - 24
Info product
  • Tip filtru: Filtru insurubabil
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu ventil blocare retur
  • Înaltime [mm]: 79
  • Dimensiune filet: 3 / 4-16 UNF-1B
  • Presiune de deschidere supapa trecere [bar]: 2,5
  • Cod articol al dispozitivului special recomandat: LS 7
  • Diametru [mm]: 76
  • Regulamentul UE privind siguranța produselor (GPSR): IEC 60417-6183 Cunoștințe specialitate mecanică nec.
  • Diametru interior inel de etanșare [mm]: 63
  • Diametru exterior inel de etanșare [mm]: 72
  • MANN-FILTER: Filtru ulei
  • Număr articol: W 712/95
  • Prețul nostru: 55,99 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
MANN-FILTER Filtru ulei 3/4-16 UNF-1B, Filtru insurubabil
Numărul articolului: W 712/95
55,99 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare

Audi S4: Probleme cu sistemul de injecție și bobinele de aprindere

Sistemul de injecție al modelului Audi S4 dezvoltă probleme caracteristice încă de la 60.000 de kilometri, bobinele de aprindere și injectoarele fiind în special afectate de uzură. Aceste defecțiuni se manifestă prin funcționarea neregulată a motorului, rateuri de aprindere și creșterea consumului de combustibil. Simptomele includ bâlbâiala motorului la accelerare, pierderea puterii și aprinderea luminii de control a motorului. La motoarele 3.0 TFSI, în special, există probleme frecvente cu bobinele de aprindere, care se uzează mai repede din cauza sarcinii termice ridicate a turbocompresorului. Durata de viață a componentelor este redusă considerabil de utilizarea combustibilului de calitate scăzută și de întreținerea rară. Defecțiunile tipice sunt cauzate de defectarea completă a cilindrilor individuali.

Întreținerea regulată este esențială pentru ca sistemul de injecție să funcționeze optim. Sistemele de injecție precise ale Audi S4 necesită curățarea regulată la fiecare 30.000 km și înlocuirea bobinelor de aprindere la fiecare 60.000 km. Diagnosticarea se realizează prin citirea codurilor de eroare, măsurarea compresiei cilindrilor și verificarea valorilor de injecție. În caz de probleme, toate bobinele de aprindere trebuie înlocuite în același timp, deoarece se pot produce deteriorări ale convertoarelor catalitice. Tratamentul preventiv cu aditivi de combustibil de înaltă calitate și utilizarea regulată a combustibilului Super Plus pot prelungi semnificativ durata de viață a componentelor.

Defecțiuni comune suplimentare ale modelului Audi S4

Pe baza experienței șoferilor Audi S4, apar următoarele probleme suplimentare:

 
  • Defecțiuni ale pompei de apă la 4.2 V8: Apar de obicei după 120.000-140.000 km, adesea cauzate de defecțiuni ale rulmenților sau de scurgeri ale garniturilor.
  • Probleme la suspensia pneumatică: Pot apărea încă de la 80.000 km, adesea cauzate de burdufuri de aer defecte sau probleme ale compresorului.
  • Probleme la farurile cu xenon: Apar adesea după 60.000-80.000 km, de obicei din cauza balasturilor sau a arzătoarelor defecte.
  • Probleme la frâne: Uzura prematură a discurilor de frână după 40.000-60.000 km, în special cu un stil de condus sportiv.
  • Defecțiuni ale compresorului de aer condiționat: Apar de obicei după 100.000-120.000 km, adesea din cauza pierderii de agent frigorific sau a defecțiunilor ambreiajului.
  • Probleme la baterie și alternator: Pot apărea după 80.000 km, în special în cazul vehiculelor cu mulți consumatori electrici.

Audi S4: puncte slabe și puncte forte

Puncte forte Puncte slabe
Putere ridicată a motorului și sportivitate Uzura lanțului de distribuție la motorul 4.2 V8
Tracțiune integrală Quattro Probleme cu turbocompresorul la 3.0 TFSI
Manoperă de înaltă calitate Probleme cu transmisia Tiptronic
Configurație bună a suspensiei Defecțiuni ale pompei de combustibil
Sisteme de asistență moderne Costuri de întreținere ridicate
Echipamente confortabile Probleme ale sistemului de injecție
Stabilitatea valorii Defecțiuni electronice

Audi S4 se dovedește a fi un vehicul puternic, cu un caracter sportiv, dar care necesită întreținere și atenție intensivă. Majoritatea problemelor pot fi evitate prin inspecții regulate și măsuri preventive. Componentele mecanice în special, cum ar fi lanțul de distribuție și turbocompresorul, necesită verificări regulate pentru a evita reparațiile costisitoare și a asigura longevitatea vehiculului.

AUTODOC Bestseller: piese la un preț avantajos

VALEO 632200 Senzori parcare spate, cu senzor, Numarul de senzori: 4
Recenzii - 23
Info product
  • Partea de montare: spate
  • Culoare: negru, mat
  • Mecanism de tractare: cu decuplare autom. al asistentei de parcare
  • Echipament vehicul: pentru vehicule cu carlig de remorcare
  • DIN / ISO: 17386
  • Tip senzor: senzor ultrasunete
  • Afisaj: fara afisaj
  • Greutate [kg]: 1,156
  • Proprietati chimice: vopsibil
  • Voltaj [V]: 12
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu senzor
  • Specificatii de asamblare: montant
  • Unghi radiatie senzor parcare: Senzor unghi de radiatie: 0 pana la 5 grade
  • Reglaj inaltime pana la [cm]: 65
  • Activare asistenta de parcare: cu functie de avertizare acustica, cu mod mut radio, Activare optionala prin comutator, Activare prin mers inapoi
  • Programare parametric, PPS (asistenta parcare): cu programare de parametri, PPS
  • ptr latime vehicul pana la [m]: 2,2
  • Autonomie de [m]: 1,7
  • Autonomie de la [m]: 0,1
  • Reglaj inaltime de la [cm]: 40
  • Timp de montare de la (in ore): 1,5
  • Numarul de senzori: 4
  • VALEO: Senzori parcare
  • Număr articol: 632200
  • Prețul nostru: 490,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
VALEO Senzori parcare spate, cu senzor, Numarul de senzori: 4
Numărul articolului: 632200
490,50 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-61%
CT 1168 CONTITECH CT1168WP8PRO Pompă apă + kit distribuție Pompa de apa cuplabila, cu conatact de intrerupere integrat, Latime 1: 25 mm
Recenzii - 42
Info product
  • Latime 1 [mm]: 25
  • Articol completare / Info suplimentar 2: Pompa de apa cuplabila, cu conatact de intrerupere integrat
  • Numar dinti 1: 145
  • Inaltime ambalaj [cm]: 20,9
  • Lungime ambalaj [cm]: 23,5
  • Latime ambalaj [cm]: 19,5
  • Numar dinti 2: 53
  • Latime 2 [mm]: 10,2
  • Greutate [kg]: 2,173
  • 2 curele
  • Control motor: Curea dințată în baia de ulei
  • CONTITECH: Pompă apă + kit distribuție
  • Număr articol: CT1168WP8PRO
  • Prețul nostru: 1205,00 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
CONTITECH Pompă apă + kit distribuție Pompa de apa cuplabila, cu conatact de intrerupere integrat, Latime 1: 25 mm
Numărul articolului: CT1168WP8PRO
comparativ cu PRP 3106,82 lei

1205,00 lei
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita
BLIC 9999-01-061966P Garnitura, pompa / rezervor spalare parbriz
Recenzii - 5
Info product
  • BLIC: Garnitura, pompa / rezervor spalare parbriz
  • Număr articol: 9999-01-061966P
  • Prețul nostru: 85,99 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
BLIC Garnitura, pompa / rezervor spalare parbriz
Numărul articolului: 9999-01-061966P
85,99 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
Y1002AS NGK D-Power 8888 Bujie incandescenta 4,4V M10 x 1,0, Bujie incandescenta metalica, 0,5 Ohm, 130 mm
Recenzii - 76
Info product
  • Gama de produse: D-Power
  • Lungime totala [mm]: 130
  • Dimensiune filet: M10 x 1,0
  • Tensiune [V]: 4,4
  • Deschidere cheie: 10 mm
  • Varianta bujii incandescente: Bujie incandescenta metalica
  • Adancime montaj [mm]: 28
  • Tehnica de cuplaj: PIN
  • Rezistenta electrica [Ohm]: 0,5
  • Articol completare / Info suplimentar 2: fara senzor de presiune
  • NGK: Bujie incandescenta
  • Număr articol: 8888
  • Conditie: Nou
Detalii
NGK Bujie incandescenta 4,4V M10 x 1,0, Bujie incandescenta metalica, 0,5 Ohm, 130 mm
Numărul articolului: 8888
83,99 lei
Prețul per unitate
335,96 lei / Preț pentru 4 articole
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-56%
V65436 CONTITECH WP6072 Pompa apa
Recenzii - 16
Info product
  • Greutate [kg]: 0,722
  • Lungime ambalaj [cm]: 13
  • Latime ambalaj [cm]: 13
  • Inaltime ambalaj [cm]: 16
  • CONTITECH: Pompa apa
  • Număr articol: WP6072
  • Prețul nostru: 201,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
CONTITECH Pompa apa
Numărul articolului: WP6072
comparativ cu PRP 459,03 lei

201,50 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-27%
HEPU P669 Pompa apa cu regulator integrat, cu etansare, Pompa de apa cuplabila, cu conatact de intrerupere integrat, cu suruburi, mecanic
Recenzii - 5
Info product
  • Mod de operare: mecanic
  • Articol completare / Info suplimentar 2: Pompa de apa cuplabila, cu conatact de intrerupere integrat, cu suruburi
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu regulator integrat, cu etansare
  • Atentie la informatii de service
  • HEPU: Pompa apa
  • Număr articol: P669
  • Prețul nostru: 793,00 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
HEPU Pompa apa cu regulator integrat, cu etansare, Pompa de apa cuplabila, cu conatact de intrerupere integrat, cu suruburi, mecanic
Numărul articolului: P669
comparativ cu PRP 1099,12 lei

793,00 lei
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita
-70%
CONTITECH CT1134K1 Set curea de distributie dinti: 160
Recenzii - 12
Info product
  • Numar dinti: 160
  • Latime [mm]: 30
  • Greutate [kg]: 2,17
  • Latime ambalaj [cm]: 16,5
  • Inaltime ambalaj [cm]: 9,5
  • Lungime ambalaj [cm]: 26,5
  • CONTITECH: Set curea de distributie
  • Număr articol: CT1134K1
  • Prețul nostru: 597,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
CONTITECH Set curea de distributie dinti: 160
Numărul articolului: CT1134K1
comparativ cu PRP 2008,61 lei

597,50 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-49%
DAYCO KTBWP4153 Pompă apă + kit distribuție
Recenzii - 26
Info product
  • Greutate [kg]: 2,5
  • DAYCO: Pompă apă + kit distribuție
  • Număr articol: KTBWP4153
  • Prețul nostru: 800,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
DAYCO Pompă apă + kit distribuție
Numărul articolului: KTBWP4153
comparativ cu PRP 1578,55 lei

800,50 lei
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita
HFM 5 CI BOSCH 0 281 002 757 Senzor debit aer
Recenzii - 23
Info product
  • Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Filtru aer
  • BOSCH: Senzor debit aer
  • Număr articol: 0 281 002 757
  • Prețul nostru: 391,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
BOSCH Senzor debit aer
Numărul articolului: 0 281 002 757
391,50 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
NISSENS 93043 Turbosuflantă Turbocompresor cu gaze de esapament, răcit cu ulei, pneumatic, cu garnituri, fara galerie evacuare, Aluminiu
Recenzii - 5
Info product
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu garnituri
  • Articol completare / Info suplimentar 2: fara galerie evacuare
  • Tip racire: răcit cu ulei
  • Tip compresor: Turbocompresor cu gaze de esapament
  • Mod de operare: pneumatic
  • Material: Aluminiu
  • NISSENS: Turbosuflantă
  • Număr articol: 93043
  • Prețul nostru: 2428,00 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
NISSENS Turbosuflantă Turbocompresor cu gaze de esapament, răcit cu ulei, pneumatic, cu garnituri, fara galerie evacuare, Aluminiu
Numărul articolului: 93043
2428,00 lei
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita

Postari populare

Înscrieți-vă la newsletter

Pentru a primi ultimele noastre noutăți și idei, vă rugăm completați adresa dumneavoastră de e-mail: