• SHOP
  • CLUB
Testați contul premium
0
Garajul meu
Adăugă vehicul
0
Articole #
0,00 lei
Coșul dvs. de cumpărături este gol

Probleme cu modelul VW Up

Cuprinsul

  1. VW Golf Up: semne de probleme și defecțiuni ale modelului
  2. Volkswagen Up: Probleme cu hayonul și portbagajul
  3. VW Up: probleme cu sistemul Start-Stop
  4. Volkswagen Up: Probleme cu aerul condiționat
  5. VW Up: Probleme cu transmisia
  6. Volkswagen Up: Probleme electrice și defecțiuni
  7. Defecțiuni comune suplimentare ale Volkswagen Up
  8. Probleme VW Up: puncte slabe și puncte forte

VW Golf Up: semne de probleme și defecțiuni ale modelului

 
  • Hayonul nu se deschide: Hayonul de la VW Up poate cauza probleme încă de la 15.000-30.000 km. Mecanismul electric de deschidere cedează adesea din cauza unor actuatoare sau microcomutatoare defecte, ceea ce duce la nedeschiderea portbagajului.
  • Sistemul start-stop nu funcționează: Sistemul start-stop prezintă adesea disfuncționalități începând cu 20.000-40.000 km. De multe ori, bateria nu atinge capacitatea necesară sau senzorii nu detectează corect condițiile de funcționare, ceea ce menține sistemul dezactivat.
  • Aerul condiționat nu răcește: În special la motoarele de 60 CP și 75 CP, problemele de răcire ale sistemului de aer condiționat apar între 25.000-50.000 km. Scurgerile în circuitul de agent frigorific sau compresoarele defecte duc la reducerea capacității de răcire.
  • Închiderea centralizată nu funcționează: Sistemul de închidere centralizată poate cauza probleme după doar 10.000-25.000 km. Acționările defecte ale încuietorilor de uși sau defecțiuni ale unității de comandă înseamnă că unele sau toate ușile nu mai pot fi blocate sau deblocate centralizat.

OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Ulei de motor 5W-30, 5I, Ulei sintetic
Recenzii - 85
Info product
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Grad viscozitate SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Recomandările producătorului: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Ulei: Ulei sintetic
  • Gama de produse: DEXOS2™
  • Serie: SUPER SYNTHETIC
  • Număr articol: 19 42 003
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • Tip ambalaj: canistra
  • OPEL GM: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 227,00 lei
Detalii
OPEL GM Ulei de motor 5W-30, 5I, Ulei sintetic
Numărul articolului: 19 42 003
227,00 lei
45,40 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
VALEO 632200 Senzori parcare spate, cu senzor, Numarul de senzori: 4
Recenzii - 23
Info product
  • Partea de montare: spate
  • Culoare: negru, mat
  • Mecanism de tractare: cu decuplare autom. al asistentei de parcare
  • Echipament vehicul: pentru vehicule cu carlig de remorcare
  • DIN / ISO: 17386
  • Tip senzor: senzor ultrasunete
  • Afisaj: fara afisaj
  • Greutate [kg]: 1,156
  • Proprietati chimice: vopsibil
  • Voltaj [V]: 12
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu senzor
  • Specificatii de asamblare: montant
  • Unghi radiatie senzor parcare: Senzor unghi de radiatie: 0 pana la 5 grade
  • Reglaj inaltime pana la [cm]: 65
  • Activare asistenta de parcare: cu functie de avertizare acustica, cu mod mut radio, Activare optionala prin comutator, Activare prin mers inapoi
  • Programare parametric, PPS (asistenta parcare): cu programare de parametri, PPS
  • ptr latime vehicul pana la [m]: 2,2
  • Autonomie de [m]: 1,7
  • Autonomie de la [m]: 0,1
  • Reglaj inaltime de la [cm]: 40
  • Timp de montare de la (in ore): 1,5
  • Numarul de senzori: 4
  • VALEO: Senzori parcare
  • Număr articol: 632200
  • Prețul nostru: 431,00 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
VALEO Senzori parcare spate, cu senzor, Numarul de senzori: 4
Numărul articolului: 632200
431,00 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
VALEO 632201 Senzori parcare spate, cu senzor, Numarul de senzori: 4
Recenzii - 4
Info product
  • Partea de montare: spate
  • Culoare: negru, mat
  • Mecanism de tractare: cu decuplare autom. al asistentei de parcare
  • Echipament vehicul: pentru vehicule cu carlig de remorcare
  • DIN / ISO: 17386
  • Tip senzor: senzor ultrasunete
  • Afisaj: cu afis color -LCD
  • Greutate [kg]: 1,22
  • Proprietati chimice: vopsibil
  • Voltaj [V]: 12
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu senzor
  • Specificatii de asamblare: montant
  • Unghi radiatie senzor parcare: Senzor unghi de radiatie: 0 pana la 5 grade
  • Reglaj inaltime pana la [cm]: 65
  • Activare asistenta de parcare: cu functie de avertizare acustica, cu mod mut radio, Activare optionala prin comutator, Activare prin mers inapoi
  • Programare parametric, PPS (asistenta parcare): cu programare de parametri, PPS
  • ptr latime vehicul pana la [m]: 2,2
  • Autonomie de [m]: 1,7
  • Autonomie de la [m]: 0,1
  • Reglaj inaltime de la [cm]: 40
  • Timp de montare de la (in ore): 1,5
  • Numarul de senzori: 4
  • VALEO: Senzori parcare
  • Număr articol: 632201
  • Prețul nostru: 721,00 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
VALEO Senzori parcare spate, cu senzor, Numarul de senzori: 4
Numărul articolului: 632201
721,00 lei
Prețul per set de 2 unități
Prețul incl. 21% TVA, Livrare gratuita
ORIGINAL IMPERIUM 32280 Tampon cauciuc, amortizor esapament
Recenzii - 3
Info product
  • Masa [g]: 113
  • ORIGINAL IMPERIUM: Tampon cauciuc, amortizor esapament
  • Număr articol: 32280
  • Prețul nostru: 15,49 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
ORIGINAL IMPERIUM Tampon cauciuc, amortizor esapament
Numărul articolului: 32280
15,49 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
6PK989 Elastic Plus GATES Micro-V Stretch Fit 6PK989SF Curea transmisie cu caneluri 989mm, 6
Info product
  • Gama de produse: Micro-V Stretch Fit
  • Lungime [mm]: 989
  • Numar nervuri: 6
  • Latime [mm]: 21
  • Material ansamblu de tracțiune: PA (Poliamidă)
  • Material curea: cauciuc
  • Culoare: negru
  • GATES: Curea transmisie cu caneluri
  • Număr articol: 6PK989SF
  • Prețul nostru: 64,99 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
GATES Curea transmisie cu caneluri 989mm, 6
Numărul articolului: 6PK989SF
64,99 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare

Volkswagen Up: Probleme cu hayonul și portbagajul

Hayonul de la VW Up provoacă multor proprietari dificultăți considerabile, în special atunci când portbagajul nu se deschide. Această problemă se manifestă adesea ca un servomotor defect sau microcomutatoare deteriorate în mecanismul de închidere. La majoritatea vehiculelor, această defecțiune apare între 15.000 și 30.000 de kilometri, dar poate apărea și mai devreme la modelele mai noi. Simptomele variază de la o defecțiune completă a mecanismului electric de deschidere la o funcționare neregulată în care hayonul reacționează doar ocazional. Aceste probleme sunt exacerbate în special la temperaturi scăzute, deoarece componentele mecanice devin mai lente, iar conexiunile electrice sunt mai sensibile la defecțiuni.

O verificare sistematică este esențială pentru ca hayonul să funcționeze corect. Mecanismele sensibile de închidere ale VW Up necesită lubrifierea regulată a părților mobile și inspectarea conexiunilor electrice la fiecare 15.000 de kilometri. Pentru diagnosticare, trebuie verificată mai întâi siguranța, urmată de o măsurare a tensiunii la servomotor. În cazul problemelor mecanice, curățarea și lubrifierea completă a balamalelor și a mecanismului de blocare ajută adesea. În cazuri mai grave, trebuie înlocuit servomotorul sau microcomutatoarele, ceea ce poate costa între 150 și 300 de euro.

VW Up: probleme cu sistemul Start-Stop

VW Up: probleme cu sistemul Start-Stop

Sistemul start-stop al VW Up prezintă frecvent defecțiuni, care sunt indicate de mesajul "Start stop not working" de pe afișaj. Aceste probleme apar de obicei între 20.000 și 40.000 de kilometri și afectează atât variantele de motor de 60 CP, cât și cele de 75 CP. Sistemul reacționează deosebit de sensibil la tensiunea bateriei și se dezactivează automat dacă bateria de pornire nu are capacitatea necesară de cel puțin 12.4 volți. În plus, senzorii defecți pentru temperatura motorului, temperatura exterioară sau starea aerului condiționat pot afecta sistemul. La vehiculele mai vechi cu peste 50.000 de kilometri, o baterie slăbită duce adesea la probleme permanente cu sistemul start-stop.

Întreținerea regulată este crucială pentru fiabilitatea sistemului start-stop. Senzorii sofisticați ai bateriei VW Up necesită monitorizarea constantă a tensiunii bateriei și calibrarea regulată la fiecare 20.000 de kilometri. Diagnosticul începe cu un test al bateriei, în timpul căruia sunt măsurate atât tensiunea în circuit deschis, cât și capacitatea de încărcare. Înlocuirea bateriei de pornire rezolvă adesea problema, fiind recomandată o baterie AGM cu o capacitate de cel puțin 60 Ah. Dacă problemele persistă, trebuie verificați senzorii de temperatură și unitatea de control a aerului condiționat.

Volkswagen Up: Probleme cu aerul condiționat

Sistemul de aer condiționat al VW Up cauzează probleme în special în lunile de vară, când nu răcește suficient sau se defectează complet. Aceste defecțiuni apar mai frecvent între 25.000 și 50.000 de kilometri și afectează atât sistemul de aer condiționat manual, cât și cel automat. Cea mai frecventă cauză este o pierdere de agent frigorific din cauza scurgerilor de la racorduri sau a unui condensator defect. Motoarele 1.0 MPI cu 60 CP și 75 CP prezintă adesea performanțe reduse de răcire, care se observă prin aerul cald care iese din duze. În plus, un filtru de aer din habitaclu murdar sau un compresor de aer condiționat defect pot afecta semnificativ performanța de răcire. După aproximativ 60.000 de kilometri, sistemul de aer condiționat necesită adesea un service complet.

O inspecție profesională este necesară pentru ca sistemul de aer condiționat să funcționeze optim. Sistemele complexe de răcire VW Up necesită întreținere anuală cu un test de etanșeitate și, dacă este necesar, reumplerea cu agent frigorific. Diagnosticul începe cu măsurarea presiunii în circuitul de agent frigorific, presiunea joasă trebuind să fie între 2-3 bar, iar presiunea înaltă între 15-20 bar. Un filtru de habitaclu murdar trebuie înlocuit la fiecare 15.000 de kilometri, deoarece poate afecta semnificativ circulația aerului. În cazul pierderii de agent frigorific, este necesară detectarea profesională a scurgerilor cu agent de contrast UV pentru a identifica și repara scurgerile.

VW Up: Probleme cu transmisia

Cutia de viteze a Volkswagen Up prezintă diverse probleme care apar diferit în funcție de variantă. În versiunea automată, cutia de viteze nu schimbă fiabil, mai ales după 30.000 de kilometri, ceea ce duce la probleme inițiale de schimbare a vitezelor, în timp ce cutia de viteze manuală prezintă adesea dificultăți la cuplarea vitezei de mers înapoi. În special marșarierul nu se cuplează, ceea ce este cauzat de inelele de sincronizare uzate sau de probleme cu ambreiajul. În cazul motoarelor 1.0 TSI cu 90 CP, se produc adesea schimbări sacadate ale treptelor de viteză, ceea ce indică probleme de software sau actuatoare defecte. Cutia de viteze manuală automatizată (ASG) prezintă slăbiciuni în special în traficul stop-and-go și poate dezvolta schimbări bruște ale treptelor de viteză începând cu 40.000 de kilometri.

Întreținerea profesională este esențială pentru longevitatea transmisiei. Mecanismele precise de schimbare a vitezelor VW Up necesită schimburi regulate de ulei la fiecare 60.000 de kilometri și monitorizarea atentă a uzurii ambreiajului. Pentru transmisiile manuale, ambreiajul trebuie verificat la fiecare 80.000-120.000 de kilometri, deoarece uzura poate duce la probleme de schimbare a vitezelor. Transmisiile automate necesită un diagnostic special cu citirea memoriei de defecțiuni și verificarea valorii de adaptare. Actualizările software pot rezolva adesea problemele de schimbare a vitezelor, în timp ce defectele mecanice pot necesita înlocuirea actuatoarelor sau a corpurilor supapelor.

MAPCO 72876 Arc spiral puntea spate, arc elicoidal, pentru vehicule cu suspensie sport
Info product
  • Partea de montare: puntea spate
  • Lungime [mm]: 291
  • Sasiu: pentru vehicule cu suspensie sport
  • Tip consctructiv arc: arc elicoidal
  • Diametru: 104
  • Numar de spire: 6,3
  • Numar bucati necesare: 2
  • A se schimba numai în perechi
  • Diametru sârmă [mm]: 9,5
  • MAPCO: Arc spiral
  • Număr articol: 72876
  • Conditie: Nou
Detalii
MAPCO Arc spiral puntea spate, arc elicoidal, pentru vehicule cu suspensie sport
Numărul articolului: 72876
40,99 lei
Prețul per unitate
81,98 lei / Preț pentru 2 articole
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
KROON OIL POLY TECH 36140 Ulei de motor 5W-40, 5I
Recenzii - 6
Info product
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Grad viscozitate SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Recomandările producătorului: BMW Longlife-01, GM LL-B-025, MB 229.3, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, MB 226.5, VW 505 00
  • Gama de produse: POLY TECH
  • Număr articol: 36140
  • Tip ambalaj: canistra
  • KROON OIL: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 344,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
KROON OIL Ulei de motor 5W-40, 5I
Numărul articolului: 36140
344,50 lei
68,90 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
FSB408 FERODO MAXI KIT FMK215 Set frana, frana tambur cu cilindru receptor frâna
Recenzii - 43
Info product
  • Sistem de frânare: VAG
  • Aprobare: R90 homologated
  • Latime [mm]: 40
  • Greutate [kg]: 2,07
  • Material: Fonta
  • Reglare: cu reglare automata
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu cilindru receptor frâna
  • Inaltime ambalaj [cm]: 10,4
  • Diametru tambur de frână interior [mm]: 200
  • Latime ambalaj [cm]: 21
  • Specificatii de asamblare: preasamblat
  • Gama de produse: MAXI KIT
  • Lungime ambalaj [cm]: 23,4
  • Diametrul pistonului [mm]: 17,5
  • pentru diametru disc frana [mm]: 200
  • FERODO: Set frana, frana tambur
  • Număr articol: FMK215
  • Prețul nostru: 337,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
FERODO Set frana, frana tambur cu cilindru receptor frâna
Numărul articolului: FMK215
337,50 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
FM40 VALEO FIRST MULTICONNECTION 575002 Lamelă ștergător 400 mm, Lama stergator lata, fixare cu carlige, Top Lock, fixare cu stift
Recenzii - 27
Info product
  • Lungime [mm]: 400
  • Echipare stergator: Lama stergator lata
  • Gama de produse: FIRST MULTICONNECTION
  • Tipul de fixare: fixare cu carlige, Top Lock, fixare cu stift
  • adaptor inclus: M+A+B+C, M, A, B, C
  • Lungime [inch]: 16
  • Vehicul cu volan pe stânga / dreapta: pentru volan pe stanga / dreapta
  • Greutate [kg]: 0,15
  • VALEO: Lamelă ștergător
  • Număr articol: 575002
  • Prețul nostru: 49,99 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
VALEO Lamelă ștergător 400 mm, Lama stergator lata, fixare cu carlige, Top Lock, fixare cu stift
Numărul articolului: 575002
49,99 lei
Prețul per unitate
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
RAVENOL HLS 1111119-004-01-999 Ulei de motor 5W-30, 4I
Recenzii - 46
Info product
  • Capacitate [Litrii]: 4
  • Grad viscozitate SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Recomandările producătorului: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-D30, VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Serie: HLS
  • Număr articol: 1111119-004-01-999
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • Tip ambalaj: canistra
  • RAVENOL: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 251,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
RAVENOL Ulei de motor 5W-30, 4I
Numărul articolului: 1111119-004-01-999
251,50 lei
62,88 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare

Volkswagen Up: Probleme electrice și defecțiuni

VW Up prezintă diverse probleme electrice care pot duce la defecțiuni și defecțiuni. Reclamațiile frecvente se referă la sistemul Bluetooth, care poate dezvolta probleme de conectare după 25.000 de kilometri, și la sistemul de spălare a parbrizului care nu funcționează corespunzător. Deosebit de problematic este atunci când vehiculul nu pornește sau nu pornește, ceea ce este adesea cauzat de o baterie slabă sau de un motor de pornire defect. Variantele CNG au, de asemenea, probleme cu senzorul de presiune a gazului, ceea ce poate duce la funcționarea defectuoasă a motorului. Farurile de întâlnire care nu funcționează sau bricheta care nu funcționează sunt alte defecțiuni electrice frecvente care apar între 20.000 și 45.000 de kilometri.

O verificare sistematică este crucială pentru fiabilitatea sistemelor electrice. Unitățile de control sensibile VW Up necesită actualizări regulate ale software-ului și o verificare a conexiunilor la masă la fiecare 30.000 de kilometri. În cazul problemelor de pornire, mai întâi trebuie măsurată tensiunea bateriei, care trebuie să fie de cel puțin 12,6 volți. Siguranțele defecte sunt adesea cauza defecțiunilor individuale ale consumatorilor și pot fi pur și simplu înlocuite. Problemele Bluetooth pot fi adesea remediate prin resetarea sistemului infotainment sau actualizarea software-ului, în timp ce defecțiunile electrice mai complexe necesită o diagnosticare profesională cu echipament de măsurare adecvat.

Defecțiuni comune suplimentare ale Volkswagen Up

Defecțiuni comune suplimentare ale Volkswagen Up

Pe baza experiențelor proprietarilor de VW Up, apar următoarele probleme suplimentare:

 
  • Frâna de mână nu se eliberează: apare în special iarna, între 25.000-35.000 km, adesea cauzată de cabluri de frână înghețate sau corodate.
  • Regulatorul de viteză nu funcționează: Apare adesea de la 30.000-50.000 km din cauza comenzilor sau senzorilor defecți din volan.
  • Ventilația nu funcționează: Problemele cu motorul ventilatorului apar adesea între 40.000-60.000 km, de obicei din cauza periilor de carbon uzate.
  • Scurgeri ale acoperișului panoramic: La vehiculele cu acoperiș panoramic, problemele de etanșare pot apărea după 20.000 km.
  • Frânele scârțâie prematur: Plăcuțele de frână prezintă adesea semne de uzură după 25.000-35.000 km.
  • Lanțul de distribuție zornăie: La motoarele 1.0 TSI, un zăngănit al lanțului de distribuție poate apărea după 80.000-100.000 km.
  • Motorul pornește greu: În special la temperaturi scăzute de la 50.000 km, adesea din cauza bujiilor uzate.

Probleme VW Up: puncte slabe și puncte forte

Puncte forte Puncte slabe
Dimensiuni compacte pentru traficul urban Hayonul spate adesea nu se deschide
Costuri de întreținere reduse Sistemul start-stop nu este fiabil
Manevrabilitate bună și ușurință de parcare Aerul condiționat pierde putere la început
Echipamente de siguranță moderne Probleme electrice frecvente
Motoare economice Probleme cu transmisia automată
Calitate solidă a construcției Închidere centralizată predispusă la defecțiuni
Preț de achiziție scăzut Probleme ale bateriei cu Start-Stop

Volkswagen Up se dovedește a fi un vehicul de oraș practic, cu câteva puncte slabe caracteristice, care pot fi, totuși, ușor gestionate prin întreținere regulată și măsuri preventive. Majoritatea problemelor apar la intervale previzibile și pot fi detectate într-un stadiu incipient printr-o inspecție profesională. Componentele electrice și sistemul start-stop în special necesită o atenție constantă pentru a asigura fiabilitatea vehiculului.

 

AUTODOC Bestseller: piese la un preț avantajos

-48%
VEMO Original Quality V15-71-0002 Releu, ventilator radiator
Recenzii - 5
Info product
  • Partea de montare: Compartiment motor
  • Tensiune [V]: 12
  • Amperaj [A]: 40
  • Functie releu: Clema 87, Clema 30
  • Nr. de cuplaje: 4
  • Gama de produse: Original Quality
  • Inaltime ambalaj [cm]: 2,497
  • Adâncime ambalaj [cm]: 2,62
  • VEMO: Releu, ventilator radiator
  • Număr articol: V15-71-0002
  • Prețul nostru: 54,49 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
VEMO Releu, ventilator radiator
Numărul articolului: V15-71-0002
comparativ cu PRP 105,99 lei

54,49 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-26%
DELPHI TD994W Bucsa, bara stabilizatoare
Recenzii - 63
Info product
  • Grosime 1 [mm]: 44,5
  • Diametru interior 2 [mm]: 22
  • DELPHI: Bucsa, bara stabilizatoare
  • Număr articol: TD994W
  • Conditie: Nou
Detalii
DELPHI Bucsa, bara stabilizatoare
Numărul articolului: TD994W
comparativ cu PRP 56,21 lei

41,49 lei
Prețul per set de 2 unități
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
WALSER Glow 14508 Covorase auto universale​ negru, 48 x 68 cm
Recenzii - 6
Info product
  • Latime [mm]: 480
  • Greutate [kg]: 1.8
  • Parametru: remote
  • Constructie lampa: LED
  • Cantitate: 2
  • Culoare: negru
  • Unitate de calitate: set
  • Serie: Glow
  • Dimensiune: 48 x 68 cm
  • WALSER: Covorase auto universale​
  • Număr articol: 14508
  • Prețul nostru: 333,00 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
WALSER Covorase auto universale​ negru, 48 x 68 cm
Numărul articolului: 14508
333,00 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-56%
104 536 001 TOPRAN 104 536 Piulita ax, planetara punte fata
Recenzii - 2
Info product
  • Partea de montare: punte fata
  • Profil cap surub- / piulita: in 12 laturi
  • Dimensiune filet: M 20
  • Pas filet [mm]: 1,5
  • Tip surub / piulita: cu guler, piuliță cu autoblocare
  • TOPRAN: Piulita ax, planetara
  • Număr articol: 104 536
  • Conditie: Nou
Detalii
TOPRAN Piulita ax, planetara punte fata
Numărul articolului: 104 536
comparativ cu PRP 37,69 lei

16,49 lei
Prețul per unitate
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
INA 711 0294 10 Tija, pompa inalta presiune
Recenzii - 18
Info product
  • INA: Tija, pompa inalta presiune
  • Număr articol: 711 0294 10
  • Prețul nostru: 90,99 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
INA Tija, pompa inalta presiune
Numărul articolului: 711 0294 10
90,99 lei
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-44%
FEBI BILSTEIN 37401 Antigel G12++-MAN 324 Typ Si-OAT, violet, 5I, Concentrat
Recenzii - 47
Info product
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Specificatie: MAN 324 Typ Si-OAT, G12++
  • Culoare: violet
  • Proprietățile: Concentrat
  • Recomandările producătorului: MB 325.6, VAG TL-774 G, MAN 324 Typ Si-OAT, Scania TB 1451, MB 325.5
  • Atentie la informatii de service
  • Tip ambalaj: canistra
  • FEBI BILSTEIN: Antigel
  • Număr articol: 37401
  • Prețul nostru: 176,99 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
FEBI BILSTEIN Antigel G12++-MAN 324 Typ Si-OAT, violet, 5I, Concentrat
Numărul articolului: 37401
Mai mult
comparativ cu PRP 320,31 lei

176,99 lei
35,40 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 109220 Ulei de motor 5W-30, 5I
Recenzii - 59
Info product
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Grad viscozitate SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Recomandările producătorului: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Gama de produse: 8100
  • Serie: X-CLEAN+
  • Număr articol: 109220
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • Tip ambalaj: canistra
  • Tip catalizator: pt. vehicule cu filtru de particule / calamină catalitic
  • MOTUL: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 325,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
MOTUL Ulei de motor 5W-30, 5I
Numărul articolului: 109220
325,50 lei
65,10 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
CASTROL Magnatec A3/B4 15C9D1 Ulei de motor 5W-40, 4I
Recenzii - 47
Info product
  • Capacitate [Litrii]: 4
  • Grad viscozitate SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Recomandările producătorului: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00
  • Gama de produse: Magnatec
  • Serie: A3 / B4
  • Număr articol: 15C9D1
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • Tip ambalaj: canistra
  • CASTROL: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 204,00 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
CASTROL Ulei de motor 5W-40, 4I
Numărul articolului: 15C9D1
204,00 lei
51,00 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
-10%
FEBI BILSTEIN 37400 Antigel G12++-MAN 324 Typ Si-OAT, violet, 1,5I, Concentrat
Recenzii - 17
Info product
  • Capacitate [Litrii]: 1,5
  • Specificatie: MAN 324 Typ Si-OAT, G12++
  • Culoare: violet
  • Proprietățile: Concentrat
  • Recomandările producătorului: MB 325.6, VAG TL-774 G, MAN 324 Typ Si-OAT, Scania TB 1451, MB 325.5
  • Atentie la informatii de service
  • Tip ambalaj: sticla
  • FEBI BILSTEIN: Antigel
  • Număr articol: 37400
  • Prețul nostru: 66,49 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
FEBI BILSTEIN Antigel G12++-MAN 324 Typ Si-OAT, violet, 1,5I, Concentrat
Numărul articolului: 37400
Mai mult
comparativ cu PRP 74,11 lei

66,49 lei
44,33 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3707 Ulei de motor 5W-30, 5I
Recenzii - 137
Info product
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Grad viscozitate SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Recomandările producătorului: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Gama de produse: Top Tec
  • Serie: 4200
  • Număr articol: 3707
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • Tip ambalaj: canistra
  • nu pentru producător motor: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Ulei de motor
  • Prețul nostru: 474,50 lei
  • Conditie: Nou
Detalii
LIQUI MOLY Ulei de motor 5W-30, 5I
Numărul articolului: 3707
474,50 lei
Prețul per unitate
94,90 lei pentru 1 litru
Prețul incl. 21% TVA, fără сosturile de livrare

Postari populare

Înscrieți-vă la newsletter

Pentru a primi ultimele noastre noutăți și idei, vă rugăm completați adresa dumneavoastră de e-mail: