• SHOP
  • CLUB
Testați contul premium
0
Garajul meu
Adăugă vehicul
0
Articole #85-4768
0,00 RON
Coșul dvs. de cumpărături este gol

Probleme cu Ford S-Max

Cuprinsul

  1. Ford S-Max: semne de probleme și defecțiuni ale modelului
  2. Ford S-Max: probleme ale motorului legate de turbocompresor
  3. Probleme ale cutiei de viteze Ford S-Max: ce spun șoferii
  4. Ford S-Max: probleme cu lanțul de distribuție și cureaua de distribuție
  5. Probleme cu bateria electronică la Ford S-Max
  6. Puncte slabe Ford S-Max: interior și caroserie
  7. Ford S-Max: probleme de direcție și frânare
  8. Ford S-Max: probleme cu aerul condiționat și sistemul infotainment
  9. Alte defecțiuni frecvente ale Ford S-Max
    1. Concluzii

Ford S-Max: semne de probleme și defecțiuni ale modelului

  • Probleme la motor cu turbocompresorul: pot apărea între 150-200.000 km, în special la motoarele 2.0 TDCi și 2.2 TDCi.
  • Probleme la transmisia cutiei de viteze Powershift: apar adesea între 50 și 100.000 km, în special în timpul schimbărilor bruște de viteze.
  • Probleme cu lanțul de distribuție și cureaua de distribuție: pot apărea între 100 și 150.000 km, în special la motoarele de 1,6 și 2,0 litri.
  • Probleme electronice cu bateria și cablajul: pot apărea între 70-90.000 km, adesea din cauza oxidării contactelor și a umidității.

Ford S-Max: probleme ale motorului legate de turbocompresor

Problema de motor pentru Ford S-Max, în special pentru variantele diesel precum 2.0 TDCi și 2.2 TDCi, este adesea legată de turbocompresor. Aceste complicații apar adesea după 150-200.000 km. Simptomele sunt o pierdere de putere, creșterea consumului de ulei și, în unele cazuri, defectarea completă a turbocompresorului. Turbocompresorul poate fi deteriorat de calitatea slabă a motorinei sau de uzura unor componente precum arborele și rulmentul turbocompresorului.

Pentru a rezolva această problemă, este important să efectuați schimburi regulate de ulei și să utilizați uleiuri de calitate. În caz de defecțiune, turbocompresorul trebuie, în general, înlocuit. De asemenea, este recomandabil să verificați filtrul de particule și supapele EGR, deoarece și acestea pot contribui la problemele turbocompresorului.

-60%
H7 OSRAM ORIGINAL LINE 64210 Bec, far faza lunga H7 12V 55W PX26d, 3200K, Halogen
Info product
  • Gama de produse: ORIGINAL LINE
  • TIp lampa: H7
  • Constructie lampa: Halogen
  • Putere nominală [W]: 55
  • Tensiune [V]: 12
  • Tip ambalaj: Cutie
  • Temperatura de culoare [K]: 3200
  • Variantă de execuție soclu lampă incandescentă: PX26d
  • OSRAM: Bec, far faza lunga
  • Număr articol: 64210
  • Conditie: Nou
Detalii
OSRAM Bec, far faza lunga H7 12V 55W PX26d, 3200K, Halogen
Numărul articolului: 64210
comparativ cu PRP 54,66 RON

21,40 RON
Prețul per unitate
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-65%
H7 NARVA 48328 Bec, far faza lunga H7 12V 55W PX26d, Halogen
Info product
  • TIp lampa: H7
  • Constructie lampa: Halogen
  • Putere nominală [W]: 55
  • Tensiune [V]: 12
  • Block 1.5 [axle]: PX26d
  • NARVA: Bec, far faza lunga
  • Număr articol: 48328
  • Conditie: Nou
Detalii
NARVA Bec, far faza lunga H7 12V 55W PX26d, Halogen
Numărul articolului: 48328
comparativ cu PRP 59,65 RON

20,35 RON
Prețul per unitate
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
D1S MAGNETI MARELLI 002544100000 Bec, far faza lunga D1S 85V 35W PK32d-2, 3400K, xenon
Info product
  • TIp lampa: D1S
  • Constructie lampa: xenon
  • Putere nominală [W]: 35
  • Tensiune [V]: 85
  • Block 1.5 [axle]: PK32d-2
  • Temperatura de culoare [K]: 3400
  • XenonLight: 1
  • MAGNETI MARELLI: Bec, far faza lunga
  • Număr articol: 002544100000
  • Conditie: Nou
Detalii
MAGNETI MARELLI Bec, far faza lunga D1S 85V 35W PK32d-2, 3400K, xenon
Numărul articolului: 002544100000
173,90 RON
Prețul per unitate
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
MAXGEAR 78-0113 Bec, far faza lunga D1S 85, 12, 24V 35W Pk32d-2, Bi-Xenon, xenon
Info product
  • TIp lampa: D1S
  • Constructie lampa: Bi-Xenon, xenon
  • Putere nominală [W]: 35
  • Tensiune [V]: 85, 12, 24
  • Variantă de execuție soclu lampă incandescentă: Pk32d-2
  • XenonLight: 1
  • MAXGEAR: Bec, far faza lunga
  • Număr articol: 78-0113
  • Conditie: Nou
Detalii
MAXGEAR Bec, far faza lunga D1S 85, 12, 24V 35W Pk32d-2, Bi-Xenon, xenon
Numărul articolului: 78-0113
219,21 RON
Prețul per unitate
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
HOFFER 6700900 Senzor, turbocompresor
Info product
  • Tip compresor: Turbocompresor cu gaze de esapament
  • pt. cod original (OE): 9658673480*
  • HOFFER: Senzor, turbocompresor
  • Număr articol: 6700900
  • Prețul nostru: 375,69 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
HOFFER Senzor, turbocompresor
Numărul articolului: 6700900
375,69 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare

Probleme ale cutiei de viteze Ford S-Max: ce spun șoferii

Transmisia powershift a modelului Ford S-Max se poate lupta uneori să schimbe treptele de viteză fără probleme sau să pornească cu întârziere. Aceste complicații apar adesea între 50 și 100.000 km. Cauzele pot fi o problemă cu software-ul ECU al cutiei de viteze, un comutator de presiune defect sau un pachet de ambreiaj uzat.

Acestea pot fi de obicei remediate prin actualizarea software-ului ECU al cutiei de viteze. De asemenea, este important să se schimbe uleiul și filtrele cutiei de viteze în conformitate cu instrucțiunile producătorului. În unele cazuri, poate fi necesară și înlocuirea ECU sau a mecatronicii. Este recomandabil să schimbați periodic uleiul cutiei de viteze și să urmăriți semnele de uzură pentru a evita reparațiile costisitoare.

Probleme ale cutiei de viteze Ford S-Max

Ford S-Max: probleme cu lanțul de distribuție și cureaua de distribuție

Lanțul de distribuție și cureaua de distribuție de pe motoarele Ford S-Max, în special variantele de 1,6 și 2,0 litri, se pot întinde sau rupe. Aceste complicații apar adesea între 100 și 150.000 km. Simptomele includ un zgomot de zăngănit la pornirea de la rece sau defectarea bruscă a lanțului de distribuție, care poate duce la deteriorarea gravă a motorului.

Înlocuirea preventivă a lanțului de distribuție și a sistemului de tensionare la aproximativ 100.000 km poate evita daunele costisitoare consecutive. Schimburile regulate de ulei sunt, de asemenea, importante pentru a prelungi durata de viață a componentelor. Este o idee bună să fiți atenți la semnele de uzură, cum ar fi zgomotele sau vibrațiile neobișnuite, și să luați măsuri la timp.

Probleme cu bateria electronică la Ford S-Max

Problemele electronice la Ford S-Max, în special la baterie și cablaj, pot apărea după 70-90.000 km. Aceste probleme sunt adesea cauzate de oxidarea contactelor și de umiditate. Simptomele includ descărcarea rapidă a bateriei, funcționarea defectuoasă a ștergătoarelor de parbriz, a sistemului infotainment și a altor componente electrice.

Pentru a rezolva aceste probleme, este important să curățați și să verificați contactele în mod regulat. Actualizarea software-ului sistemului infotainment poate rezolva multe dintre aceste probleme. De asemenea, poate fi necesară verificarea și înlocuirea fasciculului de cabluri și a bateriei. Este recomandabil să fiți atenți la semnele de umiditate și coroziune și să acționați în timp util pentru a preveni alte daune.

Probleme cu bateria electronică la Ford S-Max

Puncte slabe Ford S-Max: interior și caroserie

Interiorul Ford S-Max poate dezvolta puncte slabe în timp, în special în pernele scaunelor și în consola centrală. Pernele scaunelor se pot rupe sau se pot umfla, iar consola centrală se poate slăbi sau poate deveni defectă. Aceste probleme apar adesea după 5 până la 7 ani, mai ales dacă autovehiculul a fost utilizat intensiv.

Pentru a rezolva aceste probleme, este recomandabil să curățați și să întrețineți interiorul în mod regulat. Piesele defecte trebuie înlocuite pentru a asigura confortul și siguranța vehiculului. De asemenea, este important să fiți atenți la semnele de uzură și să luați măsuri în timp util.

Ford S-Max: probleme de direcție și frânare

Problemele de direcție și frânare pot apărea la Ford S-Max, în special după o utilizare prelungită. Direcția poate provoca un "zăngănit" sau un "scârțâit" la viteze mici, adesea din cauza unei cutii de direcție sau a unei pompe de comandă a puterii defecte. Frânele se pot uza prematur, în special discurile și plăcuțele de frână spate.

Pentru a rezolva aceste probleme, este important să verificați și să întrețineți direcția și frânele în mod regulat. Este posibil să fie necesară înlocuirea pieselor defecte și reglarea direcției. Este o idee bună să fiți atenți la semnele de uzură și să luați măsuri la timp pentru a asigura siguranța autovehiculului dumneavoastră.

ACAUTO AC-03XX05 Rulment, arbore compresor
Info product
  • Latime [mm]: 20
  • Diametru interior [mm]: 35
  • Diametru [mm]: 52
  • Tip constructiv lagar: pe doua randuri
  • ACAUTO: Rulment, arbore compresor
  • Număr articol: AC-03XX05
  • Prețul nostru: 63,08 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
ACAUTO Rulment, arbore compresor
Numărul articolului: AC-03XX05
63,08 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-19%
SWAG 30 93 9070 Ulei cutie automata ATF DCT, 1I, galben
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: ATF DCT
  • Indicatie producator: VW TL 52 182, Porsche DCT, MB 236.24, DCTF-1, Renault EDC 6-speed, Dia Queen SSTF-I, Pentosin FFL-3, MB 236.21, PSA DCS 6-speed, BMW Drivelogic 7-spe, MTF-LT-5, Ford WSS-M2C936-A, DCTF-1+
  • Atentie la informatii de service
  • Culoare: galben
  • Capacitate [Litrii]: 1
  • Greutate [kg]: 0,949
  • SWAG: Ulei cutie automata
  • Număr articol: 30 93 9070
  • Prețul nostru: 114,95 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
SWAG Ulei cutie automata ATF DCT, 1I, galben
Numărul articolului: 30 93 9070
comparativ cu PRP 142,75 RON

114,95 RON
114,95 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
VALEO 836222 Volanta cu masa dubla
Info product
  • Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
  • Diametru [mm]: 292
  • Numarul gaurilor de fixare: 6
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu set suruburi
  • Moment strangere [Nm]: 30
  • Unghi de tragere [grade]: 90
  • pt adincime volanta[mm]: 62,03
  • Greutate [kg]: 13,59
  • VALEO: Volanta cu masa dubla
  • Număr articol: 836222
  • Prețul nostru: 1603,13 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
VALEO Volanta cu masa dubla
Numărul articolului: 836222
1603,13 RON
Prețul incl. 19% TVA, Livrare gratuita
-73%
VKPC 84416 SKF VKML 84003 Kit lanț de distribuție
Info product
  • SKF: Kit lanț de distribuție
  • Număr articol: VKML 84003
  • Prețul nostru: 1025,21 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
SKF Kit lanț de distribuție
Numărul articolului: VKML 84003
comparativ cu PRP 3834,27 RON

1025,21 RON
Prețul incl. 19% TVA, Livrare gratuita
PWY24W PHILIPS 12174NAHTRC1 Bec, semnalizator galben 12V 24W, PWY24W
Info product
  • TIp lampa: PWY24W
  • Tensiune [V]: 12
  • Putere nominală [W]: 24
  • Culoare bec incandescent: galben
  • Variantă de execuție soclu lampă incandescentă: WP3.3x14.5 / 4
  • PHILIPS: Bec, semnalizator
  • Număr articol: 12174NAHTRC1
  • Conditie: Nou
Detalii
PHILIPS Bec, semnalizator galben 12V 24W, PWY24W
Numărul articolului: 12174NAHTRC1
100,69 RON
Prețul per unitate
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare

Ford S-Max: probleme cu aerul condiționat și sistemul infotainment

Pot apărea probleme cu sistemul de aer condiționat și infotainment Ford S-Max, în special după o utilizare prelungită. Aerul condiționat poate avea scurgeri sau compresorul se poate defecta, ducând la defecțiuni. Sistemul de infotainment poate prezenta blocaje, defecțiuni sau erori atunci când software-ul este actualizat.

Pentru a rezolva aceste probleme, este important să verificați și să întrețineți periodic sistemul de aer condiționat și sistemul infotainment. Actualizarea software-ului sistemului infotainment poate rezolva multe dintre aceste erori. De asemenea, poate fi necesară verificarea și înlocuirea pieselor defecte, cum ar fi compresorul de aer condiționat sau echipamentul infotainment.

Alte defecțiuni frecvente ale Ford S-Max

Am colectat păreri de la șoferii de Ford S-Max, prezentăm o prezentare generală a posibilelor puncte slabe suplimentare:

  • Scurgeri ale răcitorului de apă: apar adesea după 80-100.000 km, în special la modelele mai vechi.
  • Defecțiuni la închiderea centralizată: pot apărea încă de la 50-70.000 km, adesea din cauza încuietorilor de uși sau a cutiilor de comandă defecte.
  • Probleme ale turbocompresorului la motoarele pe benzină: apar de obicei după 100-120.000 km.
  • Sondele lambda defecte: pot duce la complicații încă de la 60-80.000 km, în special în cazul motoarelor pe benzină.
  • Probleme cu aerul condiționat: uneori apar încă de la 40-60.000 km, adesea din cauza scurgerilor sau a defecțiunilor compresorului.
  • Defecțiuni ale geamurilor electrice: apar de obicei după 70-90.000 km, în special la ușile din spate
  • .
  • Probleme la servodirecția electrică: pot apărea după 70-90.000 km, adesea din cauza defecțiunilor senzorilor.
  • Probleme la ușa din spate și la hayonul electric: apar adesea după 50-70.000 km, în special în cazul utilizării intensive.
  • Probleme cu acoperișul panoramic: pot fi cauzate de scurgeri sau mecanisme defecte, adesea după 5-7 ani.

Concluzii

Ford S-Max este un vehicul versatil și performant, dar, ca oricare altul, are punctele sale slabe specifice. Durata de viață și fiabilitatea vehiculului pot fi îmbunătățite considerabil prin întreținere și inspecție regulată și prin luarea de măsuri în timp util atunci când apar probleme. Este important să fiți conștienți de problemele și punctele slabe specifice ale Ford S-Max și să luați măsurile adecvate pentru a asigura utilizarea îndelungată și fără probleme a vehiculului.

AUTODOC Bestseller: piese la un preț avantajos

-20%
FEBI BILSTEIN 101161 Ulei cutie automata ATF III, 5I, Rosu
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: ATF III
  • Indicatie producator: ­AISIN WARNER / AW-1, ATF AW-1, ­ATF SP-II, ­ATF SP-III, ­ATF T-IV, ­BMW ATF 6, Chrysler ATF +4, Daihatsu Alumix ATF, Dexron III, ­Fiat Typo T-IV, ­Ford WSS-M2C922-A1, ­Ford WSS-M2C924-A, ­Honda ATF Z-I, ­Honda DW-1, ­Isuzu Besco ATF-II, ­Isuzu Besco ATF-III, ­JASO M315 Typ 1A, ­JWS 3309, ­JWS 3324, ­Kia SP-II, ­Kia SP-III, Kia SP-IV RR, ­Mazda ATF D-III, Mazda ATF M-III, ­Mazda ATF M-V, Mitsubishi SP II, ­Mitsubishi SP III, ­Nissan C / D / J, Nissan Matic S, ­Peugeot ATF AW-1, ­Saab ATF 3309, Subaru ATF / Special, ­Suzuki 3309, ­Suzuki 3317, ­Toyota Type D-2 / WS, Toyota Type T-II, Toyota Type T-III, ­Toyota Type T-IV, ­Toyota WS, ­TUTELA GI / V, ­TUTELA VI
  • Atentie la informatii de service
  • Tip ambalaj: canistra
  • Culoare: Rosu
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • Greutate [kg]: 4,43
  • Cantitate: 4
  • FEBI BILSTEIN: Ulei cutie automata
  • Număr articol: 101161
  • Prețul nostru: 274,36 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
FEBI BILSTEIN Ulei cutie automata ATF III, 5I, Rosu
Numărul articolului: 101161
Mai mult
comparativ cu PRP 343,19 RON

274,36 RON
54,87 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
ACAUTO AC-03XX07 Rulment, arbore compresor
Info product
  • Latime [mm]: 20
  • Diametru interior [mm]: 35
  • Diametru [mm]: 55
  • Tip constructiv lagar: pe doua randuri
  • ACAUTO: Rulment, arbore compresor
  • Număr articol: AC-03XX07
  • Prețul nostru: 77,08 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
ACAUTO Rulment, arbore compresor
Numărul articolului: AC-03XX07
77,08 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-72%
VKML 84004-1 SKF VKML 84004 Kit lanț de distribuție lant inchis
Info product
  • Numar de zale lant: 134
  • constructie lant: lant inchis
  • SKF: Kit lanț de distribuție
  • Număr articol: VKML 84004
  • Prețul nostru: 854,63 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
SKF Kit lanț de distribuție lant inchis
Numărul articolului: VKML 84004
comparativ cu PRP 3064,93 RON

854,63 RON
Prețul incl. 19% TVA, Livrare gratuita
MOTUL MULTI DCTF 105786 Ulei cutie automata ATF DCT, 1I, galben
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: ATF DCT
  • Indicatie producator: Refer to TDS chart
  • Ulei: Ulei semisintetic
  • Gama de produse: MULTI DCTF
  • Atentie la informatii de service
  • Tip ambalaj: sticla
  • Culoare: galben
  • Capacitate [Litrii]: 1
  • MOTUL: Ulei cutie automata
  • Număr articol: 105786
  • Prețul nostru: 120,35 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MOTUL Ulei cutie automata ATF DCT, 1I, galben
Numărul articolului: 105786
120,35 RON
120,35 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-57%
VAICO V25-10004 Kit lanț de distribuție duplex, Roata dintata, lant inchis
Info product
  • Numar de zale lant: 54, 134
  • Set complet
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu suruburi, cu cantitate de ulei pentru schimb de ulei standard, cu filtru
  • constructie lant: duplex, Roata dintata, lant inchis
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu acceasorii, cu roti dintate, cu sina de culisare, cu intinzator lant, cu garnitura capac supape
  • Capacitate [Litrii]: 5
  • VAICO: Kit lanț de distribuție
  • Număr articol: V25-10004
  • Prețul nostru: 2698,44 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
VAICO Kit lanț de distribuție duplex, Roata dintata, lant inchis
Numărul articolului: V25-10004
comparativ cu PRP 6325,10 RON

2698,44 RON
Prețul incl. 19% TVA, Livrare gratuita
AUTOFREN SEINSA D7003C Set bucsi de ghidaj, etrier frana cu bolt de ghidaj, cu bolturi
Info product
  • Sistem de frânare: ate
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu bolturi
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu bolt de ghidaj
  • Set complet
  • Diametru [mm]: 12
  • AUTOFREN SEINSA: Set bucsi de ghidaj, etrier frana
  • Număr articol: D7003C
  • Conditie: Nou
Detalii
AUTOFREN SEINSA Set bucsi de ghidaj, etrier frana cu bolt de ghidaj, cu bolturi
Numărul articolului: D7003C
50,31 RON
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-20%
MEYLE ATF DCG II 014 019 3700 Ulei cutie automata ATF II, 1I, incolor
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: ATF II
  • Indicatie producator: ATF-DCG-II, BMW DCTF-1, BMW FFL-4, BMW MTF-5, MB 236.21, Dia Queeni SSTF-1, Porsche FFL-3, VW G 052 182, VW G 052 529
  • Gama de produse: ATF DCG II
  • Tip ambalaj: sticla
  • Culoare: incolor
  • Capacitate [Litrii]: 1
  • Informatii de extindere: ORIGINAL Quality
  • MEYLE: Ulei cutie automata
  • Număr articol: 014 019 3700
  • Prețul nostru: 119,09 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MEYLE Ulei cutie automata ATF II, 1I, incolor
Numărul articolului: 014 019 3700
comparativ cu PRP 150,25 RON

119,09 RON
119,09 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
-53%
ATE DOT 4 03.9901-5802.2 Lichid de frana 1I
Info product
  • Calitate: SL DOT 4
  • Specificatii conform DOT: DOT 4
  • Capacitate [Litrii]: 1
  • Tip ambalaj: cana
  • Cod MAPP disponibil
  • ATE: Lichid de frana
  • Număr articol: 03.9901-5802.2
  • Prețul nostru: 52,31 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
ATE Lichid de frana 1I
Numărul articolului: 03.9901-5802.2
Mai mult
comparativ cu PRP 112,87 RON

52,31 RON
52,31 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
MOTUL Multi ATF 109393 Ulei cutie automata ATF DCT, ATF CVT, 1I
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: ATF DCT, ATF CVT
  • Indicatie producator: 999.917.547.00, Honda ATF Z1, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A6, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A2, VW G 055 005 A6, Bentley PY112995PA, BMW LA2634, BMW ETL 7045E, BMW ETL 8072B, Chrysler MS-7176E, Chrysler MS-9602, Chrysler ATF+4, PSA 9730 AC, PSA 9735 EJ, JWS 3309, Fiat 9.55550-AV1, Fiat 9.55550-AV2, Fiat 9.55550-AV4, Ford Mercon V, Ford WSS-M2C185-A, Ford WSA-M2C195-A, Ford WSS-M2C924-A, GM Dexron IIIH, GM 88900925, GM 1940771, GM 19256039, GM 88861951, Honda ATF DW-1, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Hyundai ATF 9638, Nissan Matic S, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic W, BMW M-1375.4, JLM 20237, JLM 20238, Jaguar Fluid 8432, Kia SP-III, Toyota ATF WS, Toyota ATF T-IV, JWS 3324, Hyundai NWS 9638, JWS 3317, Mazda ATF M-V, Mazda ATF F-1, MB 236.3, MB 236.5, MB 236.7, MB 236.9, MB 236.10, MB 236.11, MB 236.12, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi ATF-J2, Mitsubishi ATF-J3, Porsche 043 205 28, Elfmatic J6, Renaultmatic D3, RR PL 31493PA, Subaru KO410Y0700, JWS 2384K, JWS 3314, ALLISON C4, Allison TES-295, Voith H55.6335xx, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 09, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 17C, Hyundai ATF Red-1K, Ford WSS-M2C166-H, Hyundai PSF, Fiat 9.55550-AG1, Fiat 9.55550-AG2, Ford WSS-M2C138-CJ, Ford Mercon SP, Hyundai PSF-II
  • Gama de produse: Multi ATF
  • Tip ambalaj: sticla
  • Tip cutie viteza: pentru cutie automata, pentru transmisie cu ambreiaj dublu
  • Capacitate [Litrii]: 1
  • Tipul autovehiculului: Mașină
  • MOTUL: Ulei cutie automata
  • Număr articol: 109393
  • Prețul nostru: 102,60 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MOTUL Ulei cutie automata ATF DCT, ATF CVT, 1I
Numărul articolului: 109393
Mai mult
102,60 RON
102,60 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
MPM DSG Special Fluid 16004DSG Ulei cutie automata ATF DSG, 4I, galben
Info product
  • Clasa de vascozitate SAE: ATF DSG
  • Indicatie producator: Ford WSS-M2C936-A, Volvo 1161838, VW G 052 182, VW G 052 529, VW TL 52 182, VW TL 52 529
  • Ulei: Complet sintetic
  • Serie: Special Fluid
  • Gama de produse: DSG
  • Tip ambalaj: canistra
  • Culoare: galben
  • Capacitate [Litrii]: 4
  • MPM: Ulei cutie automata
  • Număr articol: 16004DSG
  • Prețul nostru: 888,95 RON
  • Conditie: Nou
Detalii
MPM Ulei cutie automata ATF DSG, 4I, galben
Numărul articolului: 16004DSG
888,95 RON
222,24 RON pentru 1 litru
Prețul incl. 19% TVA, Livrare gratuita

Postari populare

Înscrieți-vă la newsletter

Pentru a primi ultimele noastre noutăți și idei, vă rugăm completați adresa dumneavoastră de e-mail: